naamiaiset aikuisille vappuna - mitä päälle?
Voi luoja minkä lykkäsi.. mitähän pistäisi päälle? Juhlat ovat vain aikuisille ja tarkoitus ilmeisesti siirtyä myös johonkin viihderavintolaan, olen vain aivan pihalla siitä millaisia asuja vappuna käytetään - jos käytetään.
Viisaammat valaiskoon!
Kommentit (23)
Mä lähden näitä purkamaan sillä, ettei tartte muovia laittaa päälle ja niissä on mukava olla. Eikä missään tapauksessa liian kuuma.
Pari vuotta sitten olin punahilkka. Kaveri antoi isovanhempiensa ullakon pengottavaksi ja voi jee mitä löytyi. Tulipunainen keeppi, johon toinen kaveri ompeli hupun. Mulla oli samaa sävyä oleva mekko ja korkkarit. Siihen sitten vielä pärekori, eväät ja liina. Eväät ja punaisia sukkiksia ostin. Sitten ranskalaiset letit ja loput rinkeliksi ja pikku meikki.
Viime vuonna olin Paavo Pesusieni medustamaan lähdössä. Valkoinen lyhyt hihainen kauluspaita, kravatti, teinin khakisortsit, oma musta ohut vyö, toisen teinin "hipsteri" lasit, valkoiset urheilusukat ostin, myös hemulin perhoshaavin, kenkiä mietittiin teinien kanssa pitkään, että mitkä narskuis, mikään ei natsannut. Mies järjesteli kellarin ja löysi ysärillä käyttämäni mustat martensit! Yes. miten ne olikin sinne joutuneet. Tukka niskaan tiukalle nutturalle, vähän kellertävää ihomaalia sinne tänne ja perusmeikki.
Aivan mahtavia bileitä oli kumpainen ja pääsi vielä baariinkin. Tämän vuoden asu on vielä mietinnässä.
Tässä tuli mieleen, että Ihmemaa Ozin Dorothy, koska punaiset korkkaritkin on yhä tallessa, vaikka vähän rämät, mutta voisi hyvällä omalla tunnolla liimata kilon punaista hilettä.. Kyllähän tuolta joku kolttu löytyy.
Sillä vaan luettelen, että omista ja kavereiden kaappien uumenista oikeasti tekee löytöjä. Edullisesti!
Vierailija kirjoitti:
Keiju on oiva valinta esim. sellaiselle pulskanpuoleiselle nelikymppiselle :)
Miten ois joku julkkis, jota jäljittelet? Marilyn peruukilla tms.
Jos huumoria riittää koko illaksi, niin Tonnikeiju?
Siinä on vaan se vaara, jos ei ole sananokkela, niin asusta voi pahoittaa vielä oman mielensä.
Mulla on kaveri, joka toisinaan on Cupid ja toisinaan tämä tonnikeiju. Suuri, isovatsainen karvainen mies tekee mitä tahansa, että saa pukeutua "vaippoihin". Valkoinen lakana kidottu silleen löyhästi hartian yli, lantio rimpsua ja valkoiset kalsarit, on viini ja pikkuinen jousi, nuolten kanssa ei pääse baariin, joten keppejä. Sandaalit.
Keijuasu taas on pinkki tai lila lakana. Tietenkin siivet. Ne on tehty joka vuosi niistä rautalanka hengareista ja sukkiksia pingotettu päälle. Strasseja on liimattu ja kiillettä paljon. Myös ihana tiara samoista hengareista ja ties mitä pikkutyttö juttuja. Samat sandaalit, mutta maalattu kynsilakoilla lilaksi tai pinkiksi.
MÄ LÄHDEN TALLINNAAN RYYPPÄÄMÄÄN VIKING XPRSKANS:) KELPAAKO!