Onko muita sinkkuja, jotka tuntee olonsa tällä hetkellä yksinäiseksi?
Olen eronnut vuosi sitten ja tapaillut sen jälkeen juttelun parissa parin miehen kanssa, mutta ei ole mitään sen kummempaa. Joskus tuntuu, pitäisikö alentaa rimaa miesten suhteen, kun kukaan minua kiinnostava ei kiinnostu tarpeeksi minusta. Olen hoikka, liikunnallinen, iloinen nainen, mutta en ilmeisesti kuulu kenellekään. Onneksi on teini-ikäisiä lapsia, joten joku kiinnitys elämään on.
Kommentit (5)
Olen nyt ollut sinkkuna yli 7 vuotta, ja sekin suhde mikä päättyi oli kun mies jätti minut parin kuukauden tapailun jälkeen, näimme toisiamme ehkä max. pari kertaa viikossa. Ja tämä on ollut elämäni ainoa seurustelusuhde. Olen ihan totaalinen luuseri, olen nyt 22 vuotias mutta ei minulla ole varsinaisesti koskaan ollut oikeaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
On vaan opittava elämään yksin. Vuosien saatossa huomaa, ettei se niin kauheaa olekaan kuin alussa tuntuu.
Jos itselläsi on tuollainen tilanne, ei se tarkoita sitä että aloittaja tai joku muu olisi samassa jamassa kuin sinä. Sinä olet valinnut iki-sinkkuuden mutta aloittaja varmasti tarkoitti sitä että hän nimenomaan haluaa löytää jonkun ihanan ja luotettavan miehen.
Juuri tällä hetkellä en. Yksinäisintä oli nuorena sinkkuna, kun ei ollut kokemusta miehistä ja haaveili kaikenlaista. Todellisuus ei ole ihan niin haaveilun arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ollut sinkkuna yli 7 vuotta, ja sekin suhde mikä päättyi oli kun mies jätti minut parin kuukauden tapailun jälkeen, näimme toisiamme ehkä max. pari kertaa viikossa. Ja tämä on ollut elämäni ainoa seurustelusuhde. Olen ihan totaalinen luuseri, olen nyt 22 vuotias mutta ei minulla ole varsinaisesti koskaan ollut oikeaa parisuhdetta.
Sulla on koko elämä edessä! Mä aloin seurustella ekan kerran 22-vuotiaana ja moni kaverini vieläkin vanhempana. Olen tyytyväinen, etten vakiintunut liian nuorena vaan vietin villiä ja huoletonta nuoruutta kavereiden kanssa. Oi niitä aikoja...
On vaan opittava elämään yksin. Vuosien saatossa huomaa, ettei se niin kauheaa olekaan kuin alussa tuntuu.