twin peaks
Keskustellaan twin peaksista,mikä jäi mietittyttämään?,yms.
Kommentit (30)
Mikä se pitkätukkajätkä loppujen lopuksi oli? Paha henki?
En siis muista, en usko että asia mietitytti aikoinaan. :)
Mää aina mietin sitä roolitusta. Miten se osuikin niin nappiin? Kaikki naiset kauniita ja kiehtovia, miehet komeita ja karismaattisia. Okei Bobby Bricksin isä ei ehkä ollut komea, mutta silti niin mielenkiintoinen. Olin joskus niiiin rakastunut Jamesiin ja sit Sheriffiin tietty. Kaikki hahmot taisi itseasiassa vuoron perään olla mun ankarassa fanituksessa :D
Mua suorastaan vitutti ton sarjan loppu. Miks Coopperin oli pakko seota, nouuuu. Monesti oon kattonut vaan uudestaan ja uudestaan ton ekan kauden, kun mun psyyke ei kestä sitä tokaa kautta kun se loppuu niin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Demoni. Koko sarja kertoo saatananpalvonnasta ja siihen liittyvästä insestistä. Kääpiö, joka puhuu takaperin on Saatana.
Lynch ja Frost halusivat tahallaan tehdä kakkoskaudesta paskan. Jossain haastiksessa sanoivat. Musta loppu ja vika jakso oli kiinnostava, samoin kakkoskauden alku. Muu oli kakkosessa kuraa.
Aiheen vierestä mutta onko kukaan nähny sitä Fire walk with me -leffaa? Onko mistään kotosin? Ite ens kans tykkää tosta tokasta ja vikasta kaudesta, mut jos se olis enempi ykköskautta niin voisin kyllä kattoo.
Vähän pointti hukkui jossain, mutta silti ihan kultaa johonkin Lostiin verrattuna.
Sarjallehan tehdään jatkoa. Joku taisi itse asiassa tällä palstalla kertoa, että Lynch ei ollut juurikaan mukana tekemässä sarjaa enää kakkoskaudella, mikä selittäisi heikomman laadun. Lynch taisi sitten viimeiseen jaksoon palata ohjaajaksi. En nyt muista tarkasti ja olen muutenkin vain tämän infon varassa, kun en ole jaksanut googlailla...
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi mietityttämään se miks eka kausi oli täyttä kultaa, toka kauden alku ihan jees mutta loppu suht paska. Miiiiiikkkksss?!? Se eka kausi oli niin hypnoottisen hyvä että ahhh.
Niin iso komppi tälle!! Siis sarja joka on puhdasta neroutta, mykistävää taidetta, jonka katsominen on kuin olisi joutunut taian alle, muuttuu ihan yhtäkkiä täydeksi paskaksi!
Tunne oli kuin olisi ollut jollain tripillä ja seikkaillut lumotussa taikamaassa ja sitten yhtäkkiä heräät roskakatoksessa.
Sarjaahan piti tulla lisääkin, mutta toka kaudessa katsojamäärät romahti joten kolmosta ei tullut. En ihmettele.
pelkään vieläkin pöllöjä (en puhu uootinnin sotuureista, vaan linnuista oikeista).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Demoni. Koko sarja kertoo saatananpalvonnasta ja siihen liittyvästä insestistä. Kääpiö, joka puhuu takaperin on Saatana.
Vittu se mistään saatananpalvonnasta kertoo.
Bob on metafora pahuudelle. Paha henki, joka voi mennä kehen tahansa ts. Kuka tahansa voi olla paha. Oma isä, FBI:n agentti jne. Tarina kertoo insestistä ja siitä, että oma isä tappaa aikuistuvan tyttärensä sukurutsaisessa houreessaan.
Vierailija kirjoitti:
Lynch ja Frost halusivat tahallaan tehdä kakkoskaudesta paskan. Jossain haastiksessa sanoivat. Musta loppu ja vika jakso oli kiinnostava, samoin kakkoskauden alku. Muu oli kakkosessa kuraa.
No onnistuivat kyllä. Ja oon samaa mieltä tosta kakkoskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Aiheen vierestä mutta onko kukaan nähny sitä Fire walk with me -leffaa? Onko mistään kotosin? Ite ens kans tykkää tosta tokasta ja vikasta kaudesta, mut jos se olis enempi ykköskautta niin voisin kyllä kattoo.
Aika huono leffa. Muutamia loistavia kohtauksia. Ja täydentää tietysti sarjaa mut kokonaisuudessaan huono.
Tämän ketjun inspiroimana on pakko tehdä aloitus lynchin mulholland drivesta, se jäi ketuttamaan ja kunnolla!
Kommentoikaa siihen ihmeessä jos tiedätte mistä leffassa oli kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Se leffa on aika erikoinen. Siinä kyllä kuvaillaan hyvin tapahtumia ennen Lauran kuolemaa, mutta on erikoisuudessaan hyvin Lynch-tyylinen. En tiedä auttoiko tämä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua jäi mietityttämään se miks eka kausi oli täyttä kultaa, toka kauden alku ihan jees mutta loppu suht paska. Miiiiiikkkksss?!? Se eka kausi oli niin hypnoottisen hyvä että ahhh.
Niin iso komppi tälle!! Siis sarja joka on puhdasta neroutta, mykistävää taidetta, jonka katsominen on kuin olisi joutunut taian alle, muuttuu ihan yhtäkkiä täydeksi paskaksi!
Tunne oli kuin olisi ollut jollain tripillä ja seikkaillut lumotussa taikamaassa ja sitten yhtäkkiä heräät roskakatoksessa.
Sarjaahan piti tulla lisääkin, mutta toka kaudessa katsojamäärät romahti joten kolmosta ei tullut. En ihmettele.
Enpä olisi itse osannut paremmin pukea ajatuksiani sanoiksi. Yhdyn täysin mielipiteeseesi, toveri hyvä. Itsekin olen usein kattonu ton ykköskauden kun se hyllystäni löytyy, kakkoskauden yritän vain unohtaa ettei taika säry.
Oon katsonut sarjan varmaan 20 kertaa ja ykköskauden vieläkin enemmän.