Nainen, pyöritätkö / pyörititkö sinkkuaikanasi montaa miestä?
Kun olit/olet sinkku, niin oliko sulla monta miestä yhtä aikaa kierroksessa ilman, että miehet tiesivät toisistaan mitään?
Kommentit (49)
Ei ole ollut koskaan, harvoin on ollut edes sitä yhtä miestä. Olen 36-vuotisen elämäni aikana tapaillut kolmea miestä, enkä seurustellut koskaan. Tarjokkaita on ollut kyllä, mutta olen huono kiinnostumaan kenestäkään ja viihdyn hyvin yksin. Seksisuhteita on ollut kaksi.
Mulla on raja aina mennyt seksissä. Eli kun yhden kanssa on sänkyhommiin asti juttu kehittynyt niin siinä vaiheessa on jäänyt muut tapailut ja kirjoittelut. Mutta tapaillut ja kirjoitellut olen siis yhtä aikaa useampia.
En koskaan. Se, joka tekee niin, oli mies tai nainen, ansaitsee itse tulla kohdelluksi niin. Minä en ansaitse. Jos tulisin kohdelluksi niin, niin voisin näyttää kohtelijalleni, kuinka väärässä hän onkaan ja hän saisi kärsiä tunnontuskia minulle aiheuttamiensa sydänsurujen takia tai jos ei kykenisi niitä tuntemaan niin minä olisin osoittanut hänelle miten tunteeton hänestä onkaan tullut. Eläköön sitten sen tiedon kanssa.
en. kun ihastun johonkuhun mieheen, en halua muita.
Tietysti. Normi-deittailua. A:n kanssa syömässä ke, B:n kanssa baarissa pe, C:n kanssa biletystä la, sit taas A:n kanssa sunnuntaina kotoilua, ti B:n kanssa shoppailemaan ja syömään...
Miehet maksavat kaiken, eivätkä todellakaan tiedä, että on muita. Mutta ei siis olla luvattu että seurustellaan tai ettei saisi tapailla muita. En vain mainosta sitä tietenkään erikseen. Ei niistä miehistä kukaan parisuhteeseen asti mulle kelpaisi, etsin ihan toisenlaista mut etsintä on kesken ja sitä ennen kaikilla on hauskaa. Varmaan niilläkin on muita säätöjä mut pääasia että pidän heidät sen verran varpaillaan että kiinnostus säilyy ja voin ohjailla heitä mieleni mukaan. N26
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Normi-deittailua. A:n kanssa syömässä ke, B:n kanssa baarissa pe, C:n kanssa biletystä la, sit taas A:n kanssa sunnuntaina kotoilua, ti B:n kanssa shoppailemaan ja syömään...
Miehet maksavat kaiken, eivätkä todellakaan tiedä, että on muita. Mutta ei siis olla luvattu että seurustellaan tai ettei saisi tapailla muita. En vain mainosta sitä tietenkään erikseen. Ei niistä miehistä kukaan parisuhteeseen asti mulle kelpaisi, etsin ihan toisenlaista mut etsintä on kesken ja sitä ennen kaikilla on hauskaa. Varmaan niilläkin on muita säätöjä mut pääasia että pidän heidät sen verran varpaillaan että kiinnostus säilyy ja voin ohjailla heitä mieleni mukaan. N26
Miten joku viitsiikin olla sun kanssa kun ei saa pillua.
Oli joskus, mutta enpä kuvitellut heidänkään tapailevan vain minua.
Kyllä oli. Neljä yhtä aikaa. Erosin viime vuonna vuosien suhteesta, ja Tinder ja miehet vei mennessään.
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, jos he uskoivatkin sinun tapailevan vain heitä?
No hyvä jos joskus oli edes yksi mies kerrallaan :D
Ei. Yhdenkin löytäminen pidemmäksi aikaa olisi työn ja tuskan takana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä oli. Neljä yhtä aikaa. Erosin viime vuonna vuosien suhteesta, ja Tinder ja miehet vei mennessään.
Se onkin vähän eri asia, kun olet jo toisella kierroksella, niin ei sinua muutenkaan kukaan enää vakavissaan haluaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena tapailin tällaista tyttöä ja hänen olemuksestaan sekä jutuista tajusi heti, että ei ole puhtaat jauhot pussissa. Toivon, että miehet oppisivat tunnistamaan tällaiset "perstyrkkyset" ja "elätit". Ehkä eri ketjun paikka, otsikolla "näin tunnistat naisen, joka ei ole tosissaan?"
En koskaan. Sellainen peli ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä, jos he uskoivatkin sinun tapailevan vain heitä?
En antanut missään vaiheessa niin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
en. kun ihastun johonkuhun mieheen, en halua muita.
Sama täällä.
Kyllä, tosin olen ollut aikuisena sinkku vain 4 kk, mutta siinäkin ajassa ehtii vaikka mitä.
Tinderissä kyllä paljon matcheja mutta tapailen vähän. Joskus baarista yhden yön juttuja , miks?