Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapeukuttajat, voisitteko useammin perustella.

Vierailija
15.04.2016 |

Onko vain oma paha mieli syynä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kyllä näin on.

Vierailija
2/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ehdi tai jaksa kirjoitella, niin painan nuolia.

Vierailija
4/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olettaa että kaikki on samaa mieltä. Ite välillä annan vahinkopeukkuja, kun scrollaan alaspäin. Ei oo niin vakavaa? Tuleeko sulls alapeukusta paha mieli?

Vierailija
5/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinkopeukun voi nykyään muuttaa, oletteko huomanneet?

Vierailija
6/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutin.

Vierailija
7/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein keskustelunavauksen täällä. Sain peukkuja. En yhtään alapeukkua. Keskustelu eteni. Kirjoittajat laittoivat näkemyksiään, joihin tuli yläpeukkuja, ja itsekin laitoin omiani, ihan samansuuntaisia näkymyksiä, ja sain pelkästään alapeukkuja. Mietin vaan, että olisi ollut paljon mielenkiintoisempaa, jos alapeukuttajat olisivat osallistuneet keskusteluun. Nyt me kaikki olimme samoilla linjoilla, mutta vain minä sain kasan alapeukkuja syystä, jota en tiennyt, mutta olisi ollut ihan kiva tietää.

Vierailija
8/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä peukun? Vai puhutteko te jostain itsetyydytyksestä?

Vierailija
9/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle että älä ota noita peukkuja noin vakavasti. Itse painan alanuolta silloin kun ole asiasta eri mieltä. Ei sen kummenpaa. Vai meinaatko, että kaikkien tulisi olla kanssasi samaa mieltä kaikesta? 

Vierailija
10/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahinkopeukun voi nykyään muuttaa, oletteko huomanneet?

Sen voi vaihtaa yläpeukuksi, mutta ei poistaa kokonaan.

Vierailija
11/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutan monesti, jos olen eri mieltä. En yleensä kommentoi kahdesta syystä. 1. En jaksa/ei ole aikaa/minun hitaalla puhelimella se on tuskaa. 2. Täällä ei hyväksytä sitä, että joku on eri mieltä. Alkaa se hiivatin jankkaus, enkä halua lähteä siihen mukaan.

Kerran sanoin johonkin, että "Minä taas olen sitä mieltä, että... Ja tämä on vain minun mielipiteeni..." Jne. Vastauksena saan:"No voi v..tun urpo olet väärässä." Sitten kun ihmiset alkavat täällä hyväksyä erimielisyyksiä, alan taas kommentoimaan alapeukkujani.

Vierailija
12/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annan alapeukkuja silloin, jos olen eri mieltä, argumentointi on ollut heikkoa, viestissä on käytetty yleistyksiä tai huonoa kieltä, siinä on paljon kirjoitusvirheitä tai se on kirjoitettu muulla tavoin epäselvästi. Joskus olen myös antanut alapeukkuja sellaisille, joiden kanssa olen samaa mieltä, mutta jotka jollain tapaa lynkkaavat vastapuolta tai muulla tavoin edustavat mielipidettä mielestäni epämiellyttävällä tavalla.

Vierailija
13/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Mutta ei kaikkiin asioihin tarvitse perustella erikseen. Voin alapeukuttaa tymää kommenttia ja yläpeukuttaa jotakuta, joka on jo ilmaissut mielipiteeni valmiiksi.

Vierailija
14/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolleille ja räyhääjille en jaka vastata, enkä silloinkaan kun joku muu on jo kommentoinut mitä aioin sanoa

Vierailija
15/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein alapeukutan kommetteja jotka ovat tyhmästi/lapsellisesti kirjoitettu. Esim. kun joku terrori-iskun yhteydessä kommentoi "eikä! :(" niin varmasti pistän alapeukun. Joku viisivuotiasko tuollaista kirjoittaa.

Vierailija
16/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä annan alapeukkuja silloin, jos olen eri mieltä, argumentointi on ollut heikkoa, viestissä on käytetty yleistyksiä tai huonoa kieltä, siinä on paljon kirjoitusvirheitä tai se on kirjoitettu muulla tavoin epäselvästi. Joskus olen myös antanut alapeukkuja sellaisille, joiden kanssa olen samaa mieltä, mutta jotka jollain tapaa lynkkaavat vastapuolta tai muulla tavoin edustavat mielipidettä mielestäni epämiellyttävällä tavalla.

Kirjoitin eilen asiasta, joka tapahtui itselleni ja jossa tunsin epävarmuutta. Kuvailin tuntojani ja kokemuksiani asiasta. Laitoin avaukseni lähinnä vertaistuen ja rohkaisun toivossa. Sain aika paljon alapeukkuja. Tuollaista alapeukutusta en oikein tajua. Että yhden kirjoituksen perusteella, jossa siis kuvataan itselle tapahtunutta asiaa ja siitä nousseita fiiliksiä, alapeukutetaan sen kummemmin perustelematta. Varsinaiset vastaukset olivat kannustavia ja rohkaisevia.

Vierailija
17/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua toi alapeukku jotenkin häiritsee siksi, että ymmärrän, ettei ihmisten kuulu aina olla samaa mieltä kaikesta ja keskustelu olisi helpompaa, jos se eriävä mielipide kerrottais ihan sanoin, eikä peukulla. itse en ole sitä koskaan käyttänyt, vaikka eilen tulikin yhtäkkiä mieleen, että aika monta sellaista viestiä oli, josta en oikeasti pitänyt  - lähinnä suoranaisia ilkeyksiä täynnä - ja ajattelin, että olisinhan voinut painaa sitä peukkua alaspäin. toisaalta tuli sitten mieleen, että ihmisillä lienee aina joku syy kirjoittaa mitä kirjoittavat, eikä minun peukuttelemiseni siihen taida vaikuttaa millään tavalla. 

Vierailija
18/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, useammin toivoisi perusteluja varsinkin, jos joku vastaus on hyvä ja asiallinen ja siellä on se palstan neurootikko-alapeukuttaja ypönä alapeukuttamassa. Että mikä perkele tuossakin nyt jotakuta hankaa...

Ei sillä, ihmiset alapeukuttaa vahingossa ja riitaa haastaakseen ja mollatakseen niitä, jotka osaa ja viitsii perustella vastauksiaan. Ei kannata toki ottaa vakavasti noita, mutta joskus ihmetyttää silti.

Vierailija
19/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuista itkevät,

voisitteko olla pahoittamatta mieltänne ainakaan kovin julkisesti, olla välittämättä jostain tun peukuista, ja ottaa vähemmän henkilökohtaisesti sen ettei joku ole teidän kanssanne samaa mieltä eikä ole siitä mitenkään tilivelvollinen? Ne peukut on täällä sitä varten että voi ilmaista mielipiteensä ilman että tarvitsee kirjoittaa samaa asiaa tuhannetta kertaa.

Ps. Samat terveiset myös niille jotka kirjoittaa jo heti ensimmäisessä viestissään että "nyt sataa alapeukkuja" tai "kaikki tätä viestiä alapeukuttavat ovat luusereita". Tunkekaa ne peukut perseeseenne.

Vierailija
20/24 |
15.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alapeukuta koskaan mielipiteitä, sillä jokaisella on omansa, kuten persreikäkin.

Alapeukutan useimmiten niin pahoja kielioppivirheitä, että ei ole oikein selvää, mitä tarkoitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä