Kerron mikä vıţuttaa
Nääs se, että mıekkoset tuntuvat AİNA olettavan, että minä "etsin seuraa." Vihaan tuota ilmaisuakin. XDDDDDD EtSiÄ sEuRaA huoh. Oli miten oli, tämä toistuu aina. Minulla ei ole tapana valehdella kenellekään olevani suhteessa, koska silloin annan mielikuvan, että se on se syy miksi annan pakit. Minä osaan kyllä kieltäytyä sEuRaStA ihan sinkkunakin ja tahdon mıekkosten sen ymmärtävän.
Kaava on aina sama!!! Kommentoin somessa jotain, ja lähes salamana mıekkonen on inboxissa pommittelemassa ihan sillä oletuksella, että yksi ainut kommenttini oli jonkin sortin merkki siitä, että nyt tahdon omistaa elämäni tälle miekkoselle ja olla hänen kanssaan tiiviisti tekemisissä. En kehtaa yhtäkkiä alkaa ignooraamaan ja yleensä tykkään kyllä olla tekemisissä ihmisten kanssa kommentoimalla välillä somessa. Mutta kun se homma menee yleensä aivan yli miekkosilla ja tuntuvat jotenkin olettavan, että jos sanon rivien välistä olevani vapaa, niin se tarkoittaa vihreää valoa juuri heille -__- jatkuu
Kommentit (11)
Jos laitan someen olevani suhteessa, niin joku keksii alkaa kytätä milloin se tieto mahdollisesti poistuu, ja iskee kimppuun silloin. Ja kun valehtelen julkisesti olevani varattu, en voi jutella kiinnostaville miekkosille vaikuttamatta epäilyttävältä.
Sanna Marin ja järkyttävä velanotto ja huomiohuoraus
Se on uuvuttavaa, kun koko ajan joku olettaa jotain vain siitä, että olen oma itseni.
Uuvuttavaa on myös loputon kateus. Siis kateus siitä, että miekkoset häiriköivät minua toistuvasti XDDDDD Mahtaa mennä aika huonosti elämässä, jos on kateellinen siitä.
Älä tee aloitteita miehille somessa. Vaikutat vain väkisinkin tyrkyltä, sori. Sieelä kun on katsos +35 miehiä. (Ei diginatiiveja)
Vierailija kirjoitti:
Älä tee aloitteita miehille somessa. Vaikutat vain väkisinkin tyrkyltä, sori. Sieelä kun on katsos +35 miehiä. (Ei diginatiiveja)
En ymmärrä miten tuo ikä liittyy mihinkään. Et sinä edes tiedä minun ikääni XDDD
Enkä ole tehnyt mitään aloitetta kenellekään!! Kai minä saan KOMMENTOIDA jotain kuten kuka tahansa. Se ei ole mikään aloite. Eikä minun tarvitse tyrkyttää itseäni millin vertaa kenellekään, saan miekkosia ihan ilmankin.
Ei ole minun velvollisuuteni kadota somesta, olla hiljaa, olla vuorovaikuttamatta, olla tekemättä sitä ja tätä ja tuota, että saisin olla rauhassa.
miekkoshullu is bääääääk XDDDDDDDDDDDDD
En koe sitä etuoikeudekseni, että minun täytyy jokapäiväisessä elämässäni taktikoida, että kenelle kerron ja mitä kerron ja miten kerron, että en saisi jotain roikkujaa kimppuuni. Huom! Minulla on oikeus olla somessa, ei ole velvollisuuteni kadota jäljettömiin siksi, että muut käyttäytyvät miten käyttäytyvät.