Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies tekstailee ex säädölleen

Nne
14.04.2016 |

Tää alko eilen. Mies ite tuli näyttämään kun oli kommentoinut ex säätönsä kuvaa ja olivat keskustelleet siinä (ei mitään pahaa mutta kuitenkin) sekä kertoi että olivat jutelleet facebookin mesessä jostain vanhasta asiasta ja siitä sitten tämä ex säätö alkanut enemmänkin juttelemaan.
Minä en voi sietää tätä ämmää,koska meidän alkusuhteen aikana hän oli riesana,soitteli useita kertoja päivässä miehelleni ja koitti saada mieheni pettämään minua hänen kanssaan tai kokonaan hänelle.
Äsken katsoin mieheni puhelimen näyttöä kun hän kirjoitteli kiivaasti eikä vastannut kun puhuin. Hän jutteli tämän ämmän kanssa. Kun katsoin hän äkkiä laittoi puhelimen pois.
Minä en koskaan ala huutamaan tai tivaamaan vaan menin tapani mukaan hilajaiseksi ja olen mököttänyt hiljaa siitä asti koska tuntuu pahalle kun mies juttelee sille naiselle josta oli niin hanka päästä eroon kun ei meinannut jättää meitä rauhaan vaan koitti kaikkensa että meistä ei olisi tullut mitään...
Nyt en pääse näkemään mitä ne on jutelleet... Mitähän mä teen? Pelottaa että miestä on alkanut vanha suola janottamaan..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän sama tilanne joskus. Miehellä oli ennen meidän suhdetta säätö yhden naisen kanssa. Mies oli hakenut tästä naisesta hauskanpitoa ja seksiä, nainen oli ihastunut. Vähän ennen meidän tapailumme alkua säätö oli jo loppunut, mutta nainen oli jäänyt roikkumaan miehen perään. Koko tapailun ja suhteen alkuajan nainen laitteli miehelleni viestiä ja soitteli mm. viikonloppuöisin. Ei kunnioittanut meidän suhdetta ollenkaan. En jaksanut katsella touhua ja ärähdin miehelle, että jos hänellä ei ole sen verran munaa, että osaisi yhden ex- säädön karistaa kannoiltaan, niin meidän suhteen voi siinä vaiheessa unohtaa. Mies ymmärsi yskän.

Mies joutui lopulta sanomaan tälle naiselle aika rumasti, jotta piirittäminen loppui, mutta eipä ole sen jälkeen kuulunut neidosta mitään. Itsellänikin on joskus ollut riesaa perässä roikkuvista ex- säädöistä ja yleensä vain totaalinen välien katkaisu ja todella napakka (tai jopa vähän ruma) torjuminen on toiminut.

Vierailija
22/22 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkeästi ois kyl jotai vipinää meneillää. nyt nostat kissan pöydälle ja pyydä kertomaan asiasta suoraan. kysy ihan et onko teidän suhteessa joku nyt vikana ku nui vanha suola janottaa. ja jos ei ole teän suhteessa vika vaa muute vaa tommosta tekee nii pistä valitsemaan et kumman nyt tahtoo ettet sie tommosta kato. jos valitsee sinut niin myös valitsee sinut eikä puhu sille ämmälle enää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yksi