Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mikroruokaa hakisin huomenna evääksi?

Vierailija
14.04.2016 |

Lähden suoraan töistä reissuun, joten saisi olla jokin lämmin ruoka lounaalla. En ehdi mihinkään lounaspaikkaan syömään ja pakastimessa ei ole nyt mitään, eikä huvita tehdä. Mikä on hyvä kertaruoka, mutta ei mikään roiskeläppäpizza. Ei salaattia, teen sitä lisukkeeksi erikseen. En pahemmin syö valmisruokia, joten mikä olisi hyvää?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kokkikartanon feta-kasviskiusaus on hyvää. Pidän myös Kokkikartanon tomaatti-jauhelihakeitosta, mutta toi ekaksi mainittu on täyttävämpi annos.

Vian kana-sitruunarisotto oli myös ihan ok, että maistuu toistekin.

Vierailija
2/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisten (?) Härkäruukku on hyvää, samoin pakasteesta itämaiset kulmikkaat pakkaukset. En muista merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Kokkiksen fetakasviskiusaukselle täältäkin!

Vierailija
4/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä laatikoita saa myös mikroateriana, tyyliin lohikiusaus, janssoni, lasagne, tonnikalapasta < tuo vimppa on hyvää yksinkertaisuudestaan huolimatta.

Kasvislasagne aika ok, lisukkeeksi ostaa kirsikatomaatteja 👌

Vierailija
5/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastealtaasta Findus valmisruokapakasteet.

Vierailija
6/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä katsoa jos lähikaupassa olisi tuota fetakasviskiusausta. Tai siis työpaikan lähellä on sellanen K-supermarket, mikä aukeaa jo seitsemältä, joten käyn siellä aamulla. Tuo kuulostaa kyllä hyvältä. 

Vierailija
7/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko

Vierailija
8/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisruoista löytyy ihan kelvollisia vaihtoehtoja varsinkin jos vielä tekee salaatin lisukkeeksi. Itse olen joskus ostanut ainakin kinkkukiusausta, lohikiusausta ja kanaa currykastikkeessa. Pirkalta taitaa löytyä kaikki nuo.

Lisäksi tosiaan salaattia ja vaikka raejuustoa :)

Vierailija
9/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaset wrapit tai fettucine makaroni juustokermakastikkeessa :)

Vierailija
10/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lemppari on Kokkikartanon tomaatti-vuohenjuustokeitto.

Vierailija
11/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen Balanssi-ateriat on mun mielestä tosi jees. Vähän kalliita, n. 5 euroa, mutta on monipuolinen.

Vierailija
12/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lemppari on Kokkikartanon tomaatti-vuohenjuustokeitto.

Minun lempparini Kokkiksen keitoista on lohikeitto.

Vierailija
13/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saarioisen Balanssi-ateriat on mun mielestä tosi jees. Vähän kalliita, n. 5 euroa, mutta on monipuolinen.

Söin vähän aika sitten Balanssi-broilerinfile-aterian. Oli kuivakkaa ja einesruokamaista, siitäkin huolimatta, että raaka-aineet oli vähän paremmat. Vähän kuin lentokoneruoka, en osta uudestaan. Muita Balanssi-annoksia en ole vielä kokeillut. Musta kannattaa ostaa ennemmin Via-aterioita kuin noita tuon yhden kokemuksen perusteella.

Vierailija
14/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se niiden chili sin carne on hyvää. (Riisiä, avokaadoa, porkkanaa, soijapapuja ja halloumjuustoa).

Vierailija
15/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se niiden chili sin carne on hyvää. (Riisiä, avokaadoa, porkkanaa, soijapapuja ja halloumjuustoa).

Se on hyvää, riisi on vielä täysjyvää, ei ole mössöistä.

Vierailija
16/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vian kana-vuohenjuustopasta, saarioisen(?) härkäruukku, makaronilaatikko, thaikuutiot tai se pakastefalafel (en muista valmistajaa) on ne mikroruoat, joita ostan jos olen samanlaisesaa tilanteessa. Ja tomaatti tai avomaankurkku kylkiäiseksi. Kokkikartanon fetavuoka on musta liian hypetetty, ei todellakaan maistunut hyvälle.

Vierailija
17/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita pakastefalafeleja siellä kaupassa ainakin on, kerran katselin, että ostaisinko kokeeksi. 

Kiitos kaikille, ehkä kokeilen sittenkin tuota Viaa, mikä on ihan uusi tuttavuus, en ole ennen edes kuullut. ap. 

Vierailija
18/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Via on yks parhaita merkkejä, ravintoaineet "ajateltuja".

Näin ainakin, kun se merkki tuli kauppoihin.

Vierailija
19/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkikartanon pasta ei kyllä ole hyvää. Mutta tykkään kyl tehä kaikkea ite.

Vierailija
20/20 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikroruoka on varmaan aika pieni. Lähteeköhän sillä nälkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän