Uusi kauppakeskus Valkea
Joko olette käyneet? Mitä piditte? Itse pääsen vasta ensi viikolla lomalta palattuani. Näkeekö mistään mitä kauppoja siellä kaiken kaikkiaan on?
Kommentit (66)
Nimestä pitää sen verta kirjoittaa että musta se on ihan ok. Olen avojalakane oululaine jo kolomannessa sukupolovessa, ja en tiedä mitään feikimpää kuin kirjottaa murteella.
Tullista tulleen erottaa aina, ja se näkyy nimenomaan siinä ylikorostetussa kirjoitus- ja puhetyylissä. Lisäksi Ei tunneta murresanoja, osataan vaan väännellä sitä puhetta.
S-ryhmä ei ole oululainen, Arinassakin vaikuttavat muut kuin oululaiset. Minusta olisi ollut niin feikkiä lyödä sille oululainen nimi kun se ei oululainen lafka ole. Eikä taida olla puhtaasti oululaisia yrityksiä ensimmäistäkään?
Tulee siis kääntymään meidän suussa Valakijaksi, ja näin sen pitääkin mennä. On osa Oulua vaikkei oululainen olekaan - eikä ees yritä olla!
Mua ihmetyttää se kesäkadun aukiolo vuorokauden ympäri. Ei tule toimimaan. Sinne pesii kaikki densot ja rupusakki.
Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää se kesäkadun aukiolo vuorokauden ympäri. Ei tule toimimaan. Sinne pesii kaikki densot ja rupusakki.
Häh? Onko aina auki? Ratkeaa sitten kivasti Oulun kodittomien yöpymisongelmat kun on aina lämmin katto päänpäälle. Loisyopaikka nuorisoporukoitten hengailulle ja häiriköinnille. Hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Onko aina auki? Ratkeaa sitten kivasti Oulun kodittomien yöpymisongelmat kun on aina lämmin katto päänpäälle. Loisyopaikka nuorisoporukoitten hengailulle ja häiriköinnille. Hyh.
On sitten sinullakin majoitus. Eikö se ole hyvä asia?
Vierailija kirjoitti:
Käytiin eilen pikaisesti, oli niin paljon porukkaa liikenteessä ettei jaksettu olla kauan.
Ihan ensimmäinen fiilis oli "olen Helsingissä" 😊
En tiedä mistä moinen päähän välähti, seisoskeltiin tuossa vaiheessa siinä avaralla kesäkadulla.
Sama mulla! :D Johtui varmaan siitä, kun porukkaa oli enemmän kuin keskustassa ikinä ja varmaan puolet oli tummaihoisia.
Pakko mennä hissillä jos meinaa autolleen päästä.