Ketjujen pilaaminen
Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!
Kommentit (173)
Vegaaniruokaa voi tarjota kaikille, lihaanit eivät ymmärrä olevansa murhaajia.
Juhlissa ei huomioitu että olen kasvissyöjä. Syön munia, kalaa, kanaa ja imen meetvurstista suolat ja sylkäisen pois. Olen vegetaristi. Kyllä, olen vegetaristi. En syö lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi opetella yhdysviivojen käytön.
Yhdysviivat on typerän virallisia tämmösellä puhekielisellä vapaa-ajan palstalla. Tää on vittu av eikä mikään hesarin pääkirjotus.
No kannattiko ottaa se kissa saman katon alle noin lyhyen tuttavuuden jälkeen? Parin vuoden päästä uliset palstalla , kuinka kaikki kissat ovat täysiä paskoja ja pettäjiä.
Voinko syödä lääkettä joka on jäänyt kaappiin. Minulla on varmasti pissatulehdus, keuhkokuume, matoja, finni nenässä ja pukeudun muodikkaasti.
Mikä siinä tekstiviestiin vastaamisessa on sitten niin vaikeaa, jos toinen sinua tavoittelee?
Olette vaan kateellisia. Eikö teillä ole mitään sisältöä elämässä kun ap:n elämästä olette noin kiinnostuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja voisi opetella yhdysviivojen käytön.
Yhdysviivat on typerän virallisia tämmösellä puhekielisellä vapaa-ajan palstalla. Tää on vittu av eikä mikään hesarin pääkirjotus.
:D
TosiTv-ohjelman pariskunta on ihan järkky. Miten ne kehtaa kutsua ketään kylään kun ei ole tarjottavaa.
Havaitsen kommenteissa miesvihaa, MIESVIHAA!
Oikeat elämäm koululaisten kokoontumisajot täss ketjussa.
Rakastan puolisoani tai siis en rakasta eiku rakastan.
Ps. Käy väestöliitto sivuilla
Tämä oli erittäin herättelevä ketju. Tunnistin lähes kaikki täällä mainitut AV-kliseet ja jopa hieman naurahdin jokaisen kohdalla. Pelottavaa. On tullut selvästi roikuttua aivan liikaa täällä. Minä lähden nyt etsimään oikeaa elämää.
Kiitos, hei ja näkemiin!
Voisitteko kertoa olenko raskaana. Meillä on keskeytetty yhdyntä ehkäisymenetelmänä ja mies saattoi tulla turhan hätäiseen. Ovulaatio meni tunti sitten ohi. Voinko olla raskaana?
Ei aikuiselle miehelle välttämättä riitä päivälliseksi kilo lihamureketta ja 20 perunaa, tee niin paljon ruokaa että riittää teille päivälliseksi ja miehelle iltapalaksi ja jää sulle ja lapselle vielä lounaaksi. Varmaan mies on ylipainoinenkin sen takia että et anna syödä tarpeeksi.
...tähän väliin neljän sivun mittainen vänkäys pillu karvoista...
Broilerit vs. Rämemajavat. Taistelu, jotka kukaan ei ole vielä voittanut, mutta vähintään kerran viikossa se pitää käydä.
Mä haluun seksiä. Kaikkien naisten pitää antaa mulle ilman vastalauseita.
mun mielestä kyökki ei ole keittiö vaan oksennus. lähipiirissäni (sadan kilometrin säde) asuu siskoni ja äitini, jotka ovat samaa mieltä.
Miten se nyt tähän liittyy? Nyt kysyttiin neuvoja siitä, saako kissan viedä neuvolaan vai ei. Kun ei ole hoitajaa.