Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketjujen pilaaminen

Vierailija
13.04.2016 |

Miksi jokaikinen ketju pitää pilata turhanpäiväisellä jankuttamisella ja yhteen kommenttiin takertumisella?!? Ei edes tyylin "kissani pieraisi vessassa" ketjut saa olla rauhassa ilman että jotkut jankkaavat turhanpäiväisiä, asiaanliittymättömiä asioita monen sivun verran!!

Kommentit (173)

Vierailija
41/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni kummin kaiman lapsenlapsen vauvan kaverille tapahtui jotain. Pitääkö tehdä lasuilmoitus?

Miten se nyt tähän liittyy? Nyt kysyttiin neuvoja siitä, saako kissan viedä neuvolaan vai ei. Kun ei ole hoitajaa.

Vierailija
42/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniruokaa voi tarjota kaikille, lihaanit eivät ymmärrä olevansa murhaajia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlissa ei huomioitu että olen kasvissyöjä. Syön munia, kalaa, kanaa ja imen meetvurstista suolat ja sylkäisen pois. Olen vegetaristi. Kyllä, olen vegetaristi. En syö lihaa.

Vierailija
44/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja voisi opetella yhdysviivojen käytön.

Yhdysviivat on typerän virallisia tämmösellä puhekielisellä vapaa-ajan palstalla. Tää on vittu av eikä mikään hesarin pääkirjotus.

Vierailija
45/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattiko ottaa se kissa saman katon alle noin lyhyen tuttavuuden jälkeen? Parin vuoden päästä uliset palstalla , kuinka kaikki kissat ovat täysiä paskoja ja pettäjiä.

Vierailija
46/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voinko syödä lääkettä joka on jäänyt kaappiin. Minulla on varmasti pissatulehdus, keuhkokuume, matoja, finni nenässä ja pukeudun muodikkaasti.

Vierailija
47/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä tekstiviestiin vastaamisessa on sitten niin vaikeaa, jos toinen sinua tavoittelee?

Vierailija
48/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette vaan kateellisia. Eikö teillä ole mitään sisältöä elämässä kun ap:n elämästä olette noin kiinnostuneita?

Vierailija
49/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja voisi opetella yhdysviivojen käytön.

Yhdysviivat on typerän virallisia tämmösellä puhekielisellä vapaa-ajan palstalla. Tää on vittu av eikä mikään hesarin pääkirjotus.

:D

Vierailija
50/173 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TosiTv-ohjelman pariskunta on ihan järkky. Miten ne kehtaa kutsua ketään kylään kun ei ole tarjottavaa.

Vierailija
51/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Havaitsen kommenteissa miesvihaa, MIESVIHAA!

Vierailija
52/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeat elämäm koululaisten kokoontumisajot täss ketjussa.

Vierailija
53/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan puolisoani tai siis en rakasta eiku rakastan.

Ps. Käy väestöliitto sivuilla

Vierailija
54/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli erittäin herättelevä ketju. Tunnistin lähes kaikki täällä mainitut AV-kliseet ja jopa hieman naurahdin jokaisen kohdalla. Pelottavaa. On tullut selvästi roikuttua aivan liikaa täällä. Minä lähden nyt etsimään oikeaa elämää.

Kiitos, hei ja näkemiin!

Vierailija
55/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko kertoa olenko raskaana. Meillä on keskeytetty yhdyntä ehkäisymenetelmänä ja mies saattoi tulla turhan hätäiseen. Ovulaatio meni tunti sitten ohi. Voinko olla raskaana?

Vierailija
56/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aikuiselle miehelle välttämättä riitä päivälliseksi kilo lihamureketta ja 20 perunaa, tee niin paljon ruokaa että riittää teille päivälliseksi ja miehelle iltapalaksi ja jää sulle ja lapselle vielä lounaaksi. Varmaan mies on ylipainoinenkin sen takia että et anna syödä tarpeeksi.

Vierailija
57/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus vai paksuus?

Vierailija
58/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tähän väliin neljän sivun mittainen vänkäys pillu karvoista...

Broilerit vs. Rämemajavat. Taistelu, jotka kukaan ei ole vielä voittanut, mutta vähintään kerran viikossa se pitää käydä.

Vierailija
59/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluun seksiä. Kaikkien naisten pitää antaa mulle ilman vastalauseita.

Vierailija
60/173 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä kyökki ei ole keittiö vaan oksennus. lähipiirissäni (sadan kilometrin säde) asuu siskoni ja äitini, jotka ovat samaa mieltä.