Miksi etelänmaissa ja etenkin Turkissa ihaillaan niin paljon vaaleahiuksisia naisia?
Tuntuu, että monissa etelämmissä maissa (etenkin Turkissa) ihastellaan kaikennäköisiä naisia, joilla sattuu olemaan blondit tai vaaleahkot hiukset...minäkin saan ulkomailla miehiltä paljon huomiota vaikka en ole mikään erityisen nätti (en kyllä rumakaan), vaaleat hiukset mulla on. Johtuuko se todellakin vain niistä vaaleista hiuksista vai yleensäkin siitä, että pohjoismaalainen on heidän silmissään eksoottisen näköinen? En tunne varmaan yhtään blondia naista, jota ei olisi esim. Turkissa tai Tunisiassa käydessään yritetty iskeä, pyydetty treffeille tms.
Kommentit (45)
Kyllä täälläkin päät kääntyy eksoottisemmalta näyttävien ihmisten perään. On varmaan aika universaali ilmiö, että sitä katsotaan mikä tavanomaisesta poikkeaa.
No noissa maissahan ne kaikki naiset näyttää ihan samalta, kuten miehetkin. Rumia ovat kaikki. Kaikki ihan saman näköisiä. Kyllähän siinä mieli kirkastuu kun ei tarvitse oman maan rumia ihmisiä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun vanhemmat on kertoneet, että mulle huudeltiin "bella,bella!" jo 3-vuotiaana ulkomailla kirmatessani. :D
Meillä mies on huudellut tuota tyttärelleen lapsen syntymästä lähtien. Siis suorastaan hihkuu, useamman kerran päivässä!
Ylellä.