Miksi etelänmaissa ja etenkin Turkissa ihaillaan niin paljon vaaleahiuksisia naisia?
Tuntuu, että monissa etelämmissä maissa (etenkin Turkissa) ihastellaan kaikennäköisiä naisia, joilla sattuu olemaan blondit tai vaaleahkot hiukset...minäkin saan ulkomailla miehiltä paljon huomiota vaikka en ole mikään erityisen nätti (en kyllä rumakaan), vaaleat hiukset mulla on. Johtuuko se todellakin vain niistä vaaleista hiuksista vai yleensäkin siitä, että pohjoismaalainen on heidän silmissään eksoottisen näköinen? En tunne varmaan yhtään blondia naista, jota ei olisi esim. Turkissa tai Tunisiassa käydessään yritetty iskeä, pyydetty treffeille tms.
Kommentit (45)
No kyllä Suomessakin katsotaan neekereitä, aasialaisia jne. pitkään niin tottakai heidän maissaan tuijotetaan vaaleita.
En tajua tätä suomalaisten dissaamista. Suomalaiset naiset ON todella kauniita, sitä ei vain täällä ymmärretä. Monissa maissa ihmisillä on luonnostaan esim. järkyttävän iso nenä ja piirteet ovat miesmäiset naisillakin.Suomalaiset itse ajattelevat, että meillä on vaatimattomat ja mitäänsanomattomat piirteet, mutta muualla maailmassa pieni nenä, sirot piirteet ja suuret pyöreät silmät ovat ihannoituja ominaisuuksia. Puhumattakaan sinisistä silmistä ja aidosta vaaleasta tukasta!
Miettikää kaikkein legendaarisimpia kaunottaria, Birgitte B., Marilyn M., Pamela A., kaikki aika tyypillisen suomalaisen näköisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se on erikoista! Tyhmä kysymys.
Miksi se on erikoista?
Ööö.... Tä? Idioottiko olet? Katso siellä ympärillesi. Näkyykö kenties paljonkin luomu-blondeja? No ei ainuttakaan, turistit poislukien.
Kannattaa nyt tajuta, että ennen maahanmuuton viriämistä ja rasismin yleistymistä Suomessa puolestaan ihailtiin tummaa tukkaa ja pidettiin etelänmaalaisia tummia miehiä eksoottisina ja ihanina - koska se oli TÄÄLLÄ erikoista.
Vaaleus on meillä tavallista, monessa muussa paikassa erilaista ja erikoista.
Kävin lapsena Helsingissä Sibeliuspuistossa ja tällaisena kalpeana ja vaaleahiuksisena jouduinkin itse nähtävyydeksi, kun kokonainen joukko aasialaisturisteja kameroineen piiritti mut.
Nyt aikuisena Kreikassa ja Italiassa käydessä olen kokenut vähän epämukavaksi sen tuijotuksen, se saa mut tuntemaan itseni omituiseksi, ei kauniiksi ja hienoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleita ihmisiä on niin paljon vähemmän kuin tummia. Kokonaisia "tummia" mantereita: Afrikka, Etelä-Amerikka, Aasia.
Yksikään noista mantereista ei ole kokonaan "tumma".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleita ihmisiä on niin paljon vähemmän kuin tummia. Kokonaisia "tummia" mantereita: Afrikka, Etelä-Amerikka, Aasia.
Ei,eikä ainakaan Afrikka vaan siellä on valtavasti sinisilmäisiä vaaleahiuksisia hottentotteja.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä suomalaisten dissaamista. Suomalaiset naiset ON todella kauniita, sitä ei vain täällä ymmärretä. Monissa maissa ihmisillä on luonnostaan esim. järkyttävän iso nenä ja piirteet ovat miesmäiset naisillakin.Suomalaiset itse ajattelevat, että meillä on vaatimattomat ja mitäänsanomattomat piirteet, mutta muualla maailmassa pieni nenä, sirot piirteet ja suuret pyöreät silmät ovat ihannoituja ominaisuuksia. Puhumattakaan sinisistä silmistä ja aidosta vaaleasta tukasta!
Miettikää kaikkein legendaarisimpia kaunottaria, Birgitte B., Marilyn M., Pamela A., kaikki aika tyypillisen suomalaisen näköisiä naisia.
1) Tässä ei disaata suomalaisia, vaan mietitään, miksi jo pelkkä vaaleus on vetovoimatekijä. Tai tummuus täällä Suomessa.
2) Yksikään mainitsemistasi elokuvatähdistä ei ole kaunotar, varsinkaan legendaarinen sellainen. Söpö ja seksikäs, mutta kauneus, siis legendaarinen sellainen on klassisempaa laatua, tyylin Catherine Deneuve tai Grace Kelly tai Elisabeth Taylor.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei,eikä ainakaan Afrikka vaan siellä on valtavasti sinisilmäisiä vaaleahiuksisia hottentotteja.
Afrikassa on vähän, mutta on kuitenkin, myös valkoihoisia ihmisiä. Etelä-Afrikassa niitä varsinkin on. Ja kyllä Afrikassa on myös vähän vaaleahiuksisia sekä sinisilmäisiä ihmisiä.
Etelä-Amerikassa ja Aasiassa valkoihoisia on vielä paljon Afrikkaakin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Afrikassa on vähän, mutta on kuitenkin, myös valkoihoisia ihmisiä. Etelä-Afrikassa niitä varsinkin on. Ja kyllä Afrikassa on myös vähän vaaleahiuksisia sekä sinisilmäisiä ihmisiä.
Etelä-Amerikassa ja Aasiassa valkoihoisia on vielä paljon Afrikkaakin enemmän.
Ja yllätys nämä kaikki ovat muuttaneet sinne Euroopasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et olisi tuollainen sivistymätön elämämkoululainen niin tietäisit että Pohjois-Afrikassa (Marokosta Egyptiin) väestö on pääosin kaukasialaista eli valkoista ja arabien lisäksi siellä asuu berbereitä eli alueen alkuperäisväestöä, ja puhtailla berbereillä on eurooppalaisen vaalea iho, vaaleanruskeat hiukset ja joillakin berbereillä on jopa blondit hiukset (Marokon pohjoisrannikon rifkabyleilla). Muinaisegyptiläisissä maalauksissa muinaiset libyalaiset berberit oli maalattu täysin valkoihoisiksi. Lisäksi nykyisin Tunisian alueelle muutti 400-500-luvuilla jKr germaanisia vandaaleja ja berbereillä on todettu olevan germaanista geeniperimää jo esihistorialliselta ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vaalealla naisella ei karvoitus erotu niin ikävästi kuin tummalla. Karvapeite ei ole naisellista. Tästä syystä myös vaaleat miehet ovat turn-off vähän jokapuolella maailmaa
Höpöhöpö. Mene nyt jo *******. Jos naisilla ei kuuluisi karvat kasvaa niin ei niitä silloin kasvaisi, pöyröö. Eikä se liity tummuuteen sinänsä yhtään mitenkään, esim. Itäaasialaiset tummat naiset ovat maailman vähäkarvaisimpia. Kyse on pelkästä sattumasta, että joillakin alueilla missä valtaväestö on tummaa, on vaan evoluutio mennyt niin että siinä ilmastossa on enemmästä karvoituksesta ollut hyötyä. Todellisuudessa kuitenkin tumma voi olla vähäkarvainen ja vaalea runsaskarvainen, siihen vaikuttaa geeniperimä eikä vain vaaleus tai tummuus. Ja lisäksi löytyy miehiä jotka tykkäävät karvaisemmista naisista. Vaalealla voi olla myös todella olemattomat kulmakarvat ja ohuet hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Niin, en tiedä mistä mahtaa johtua.. Kesäkuussa kun oltiin Turkissa ja mulla oli silloin aika vaaleat hiukset niin yks mies vaan tuli jutteleen meidän pöytään (jossa siis minä ja mies) kun hänelle selvisi että minä olen saamelainen hän ihmetteli että eivätkö saamelaiset ole tummia ja siinä hän sit vaan mun miehelle selitti et miten Turkkilaiset tykkää vaaleista kun ovat itse niin tummia ja sit siinä mun kuulleen kysyi mieheltä että eikä hän itse vaaleana tykkää tummista naisista :O
Välimerkit ei maksa mitään.
Oletko niin nuori. Sulttaaneilla on monia vaimoja. Ihmiskauppaa ja bordelleja. Myös olet rahastuksen kohde. He myy sinulle tuotteitaan ottaa rahat. Heillä on pitkä historia kristittyjen murhaamisessa. Ryöstelyssä. Joku haluaa rahasi seksiä ja myydä huumeita tai kuljettaa niitä kauttasi. Älä anna osoitetta Suomessa heillä on mafia . He lähtee seuraamaan. Vaativat antamaan rahaa heidän tililleen turkin pankkiin. Käyttävät maksamaan heidän lentolippuja. Kuin oleskeluvan saannissa myös ilmaisen majoituksen. Älä osta niille mitään. Heillä on siellä kyllä omat sukunsa ja systeemit. Peräsuoli seksi on arkea. Suuhun työnnetään ja tyttöjä myös silvotaan sukuelimistä. Se on heidän uskonto. Muista kaikesta joudut heille maksamaan. Jos menet hotelliin maksat . Jos syöt maksat. Jos joku pyytää treffeille sinä maksat. Se on huijauskulttuuri. Naisten rahat kuuluu miehelle uskonto. Älä anna. Kerääjät myös huijaavat ajavat Mersulla.
Kleopatroja niiden naiset on ja osa Intiasta. Turkissa on faaraoiden ja sulttaanien historia kun ne kävi kristittyjen kimppuun. Sehän on entistä italiaa kreikkaa koko alue ennen arabeja. Kleopatrat purjehti siellä. On Kleopatra beach ja vatsatanssit. Egyptin kulttuuri vaikuttaa. Kreikassa oli joskus enemmän vaaleita. Ihmiskauppiaat vei naisia siis myyntiin arabeille joskus. Murjaanien kuningas. Herodes . Voit tutkia Wikipedia KLEOPATROJEN JUMALAT.
Ja ne ukot keski iässä kaljuuntuu ja harmaantuu ja vatsa kasvaa. Ne on vanhetessa kauheita. Sitten ne peittää sitä irtohiuksilla.
Thaikku on aina jalat levällään kun rahaa ja autoja löytyy.
Kun poikamme oli pieni ja matkustelimme eri maissa, niin häntä ihailtiin ihan estottomasti. Pieni, suloinen pellavapää hän olikin, mutta oli ihan kriisi miten esim.aasialaiset ottivat hänestä kuvia ja videoita, arabit halusivat jopa ottaa häntä syliin ja valokuvata siinä ym.
Itsekin kyllä nättinä muodokkaana blondina olen saanut enemmän kuin tarpeeksi huomiota tummilta miehiltä, ihan kotimaassakin.
Niillä miehillä myös naisilla on joka viikko uusi turisti kierroksessa . Mitä älä tee huorin käskyn rikkomiseen tulee . Yöllä on dokumentti bulgarian gigolosta joka on tullut vanhaksi.
Osa ihmisistä yleensä kai kokee että vaalea on naisen väri, miehellä tummuus. Feminiinisyys, menestys ja viattomuus. Mutta vaaleilla voi olla myös iho-ongelmia ja muita juttuja, se ei ole suora onnela. Osa vaaleista ei ole niin kivoja luonteelta siinä missä joku toinen on sydämellinen, vaikka on älykäs kun tietoa etsii.
Etelän maissa vaaleus on harvinaista. Vähän sama asia kun moni pohjoismaalainen mies kuolaa kilpaa latinonaisia tai saman näköisiä naisia koska täällä tummat piirteet on paljon harvinaisempia kuin vaaleat.