Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Miehellä ei seissyt kumin kanssa enkä ollut vielä parin viikon tuttavuuden jälkeen valmis antamaan paljaalla. Sitten sainkin kuulla vinkumista "ota ees poskeen!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kuunnellut naisen toiveita, ja ollut jopa lähes seksittömissä suhteissa koska naiset ovat puheillaan ilmaissut esim. "sä et musta muuta haluu ku sitä". Siinä vaiheessa jos tuollaista vihjataan, odotan kunnes toisen puolesta tulee aloite, se voi viedä jopa kuukausia.
Tämän tyylinen kommentti on ns. shit test, joka tulee joko jättää omaan arvoonsa, tai jos suinkin mahdollista niin pistää leikiksi. Jos itse haluat naista niin jatkat vonkaamista, nainen kyllä heittää sinut pihalle jos kokee tilanteen ei-toivotuksi.
No niin, tässähän pääsee kilttinä miehenä tekemään oikein muistiinpanoja, että miten kannattaa toimia. Tosin tässä on se ongelma, että että jos sinulla on kympin naama ja kroppa niin nuo menevät läpi, mutta minun seiskapuolen vermeillä tuollaisesta käytöksestä tulisi varmaan poliisiasia.
Sinulla on asenneongelma. Päivän läksynä tähän on opetella mitä merkitsee assumed attraction.
Jos nainen sanoo, että "sä et musta muuta haluu kuin sitä", niin se on erittäin vahva kiinnostuksen osoitus hänen puoleltaan. Pahimmillaan se tarkoittaa, että nainen haluaisi olla kanssasi mutta on epävarma sinun aikeittesi laadusta. Keksit varmaan jonkun keinon viestiä hänelle, että mielessäsi on muutakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen alkanut tapailla mukavia ja ystävällisiä miehiä, mutta heistä on kuoriutunut välillä epäluotettavia ja mollaavia miehiä. Nämä kilttimiehet käyttäytyisivät ihan yhtä huonosti kuin "pahat pojat", jos vain saavat tilaisuuden, heillä on usein oikein patoutunut halua alistaa naista ja kukkoilla. Joten kilttimiehet saattavat olla niitä kauheimpia tapauksia.
Monet kilttimiehet ovat täynnä patoutunutta naisvihaa, mikä paistaa läpi rivien välistä, vaikka he yrittäisivät kätkeä sen.
Niin, mistähän sellainen katkeruus ja turhautuminen voisi muodostua elämän mittaan?
Se on se väärä asenne, kitkeryys jatkuu vaikka vaimon löytäisi, kun ei päässyt harjoittelemaan muiden kanssa.
aseksuaalisuus on rumien naisten ja saamattomien miesten keksimä
Vierailija kirjoitti:
aseksuaalisuus on rumien naisten ja saamattomien miesten keksimä
Niinpä - aletaan itselleen vakuuttelemaan 28v, kun ei olla saatu ketään
Naiset laittakaa itseänne edes vähän, kun tulette treffeille.
Mies joka oli puoli vuotta lääpällään ja sit katos ku p*** * saharaan.
Nainen joka ei ota suihin. Ihan yleisesti, jos tuota ei saa, siitä lähden vaikka maksamaan lounas tauoilla. Välillä hankkinut salas suhteen jossa sellaista saa. Täytynyt harrastaa silloin tällöin jos ei ole sen hetkiselle kumppanille maistunut. Nykyinen tykkää niin ei ole toistaiseksi tarvinut maksaa moisesta tai hankkia salaista seuraa.
Jos akka lähtee juomalla niin ukko lähtee ilman oraalia.
Vierailija kirjoitti:
Tätä taustaa varten kysyisinkin teiltä, jotka sanovat, että ulkonäkö ei ole tärkeä: miten te voitte alkaa suhteeseen jonkun epämiellyttävän näköisen ihmisen kanssa?
En ole koskaan alkanut suhteeseen selkeästi epämiellyttävän näköisen kanssa, mutta olen ollut suhteessa ei-vetovoimaisen kanssa, jolla oli joitakin yksittäisiä ei-niin-viehättäviä ominaisuuksia.
Viihdyin hänen seurassaan todella hyvin, huumori toimi ja meillä oli hauskaa.
Arvostin hyvää ystävyyttä ja kumppanuutta enemmän kuin fyysistä vetovoimaa.
Kumppani oli myös erittäin halukas miellyttämään, joten hän oli etenkin suhteen alkuvaiheessa mitä parhaimmin käyttäytyvä henkilö.
Kun kiinnyin häneen, niin hänen ulkonäkönsäkin miellytti minua enemmän.
Rakastin koko sydämestäni häntä, mutta ihan samanlaista vetovoimaa en kokenut,
kuin mitä on ollut niihin, jotka ovat jo ihan alkujaan olleet viehättäviä silmissäni ja joihin olen ihastunut.
Tästä vetovoiman puutteesta tuli ajan mittaan enemmän ja enemmän kitkaa, sillä kumppanillani oli ihan erilaiset odotukset suhteelta kuin minulla.
Jatkossa yritän olla tarkempi tuossa, että alan pidempään suhteeseen vain jos ihastun selvästi.
Se, että yhdessä on kivaa viettää aikaa, ei riitä sille kumppanille pidemmän päälle, kun hän todennäköisesti odottaa vetovoiman olevan molemminpuolista.
Tapasin Tinderissä naisen ja keskustelu sujui. Suunniteltiin ekoja treffejä ja kävi niin, että minulla tulehtui umpisuoli ja jouduin viikoksi sairaalaan. Nainen ihmetteli miksi en ollut viikkoon kirjoittanut mitään, mut ymmärsi tilanteen kun selitin. Pelkäsin että jos jään kotiin vielä moneksi viikoksi, niin jossain vaiheessa nainen kyllästyisi tsättäilyyn kun homma ei etene mihinkään, joten sovittiin treffeistä pian sen jälkeen kun pääsin sairaalasta. Mentiin kahville ja taisin olla aika kalpea, nainen ei selvästikään pitänyt yhtään. En minäkään pitänyt naisesta yhtään, oli pitkä, tukeva ja todella miehekäs livenä. Treffit päättyi siihen että kumpikaan ei pitänyt toisistaan :D
Harrastin seksiä erään sairaanhoitajan kanssa ja hän päästi vähän väliä pimpistään aivan valtavia törähdyksiä.
Vierailija kirjoitti:
Harrastin seksiä erään sairaanhoitajan kanssa ja hän päästi vähän väliä pimpistään aivan valtavia törähdyksiä.
Löysien ongelma. Suosittele harjoittelemaan geisha kuulilla lantionpohjan lihaksia, saattaa muutama vuosi mennä löysyydestä riippuen törähdysten loppumiseen.
Ei nää nyt niin kummalliset treffit olleet, paitsi ehkä ulkopuolisten mielestä..
Menin Tinderistä löytyneet avioparin luokse kolmanneksi kimppaan. Tai no, ei ollut tarkoitus harrastaa seksiä ekalla kerralla, mutta panemiseksihan se sitten meni. Olin yötä ja aamulla jatkui..
Tajusimme miehen kanssa, että löysimme toisistamme sielunkumppanimme ja miehen avioliitto päättyi hyvin pian tämän jälkeen ja olemme olleet ensi treffeistä lähtien niin tiiviisti yhteyksissä, kuin se on ollut mahdollista eri paikkakunnilla asumisen vuoksi. Nyt olemme kihloissa ja avoliitossa ja ensi treffeistä on pian 2 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kuunnellut naisen toiveita, ja ollut jopa lähes seksittömissä suhteissa koska naiset ovat puheillaan ilmaissut esim. "sä et musta muuta haluu ku sitä". Siinä vaiheessa jos tuollaista vihjataan, odotan kunnes toisen puolesta tulee aloite, se voi viedä jopa kuukausia.
Tämän tyylinen kommentti on ns. shit test, joka tulee joko jättää omaan arvoonsa, tai jos suinkin mahdollista niin pistää leikiksi. Jos itse haluat naista niin jatkat vonkaamista, nainen kyllä heittää sinut pihalle jos kokee tilanteen ei-toivotuksi.
No niin, tässähän pääsee kilttinä miehenä tekemään oikein muistiinpanoja, että miten kannattaa toimia. Tosin tässä on se ongelma, että että jos sinulla on kympin naama ja kroppa niin nuo menevät läpi, mutta minun seiskapuolen vermeillä tuollaisesta käytöksestä tulisi varmaan poliisiasia.
Sinulla on asenneongelma. Päivän läksynä tähän on opetella mitä merkitsee assumed attraction.
Jos nainen sanoo, että "sä et musta muuta haluu kuin sitä", niin se on erittäin vahva kiinnostuksen osoitus hänen puoleltaan. Pahimmillaan se tarkoittaa, että nainen haluaisi olla kanssasi mutta on epävarma sinun aikeittesi laadusta. Keksit varmaan jonkun keinon viestiä hänelle, että mielessäsi on muutakin?
Okei, good stuff. Aina sitä oppii.
kiinnostuksen puute? kirjoitti:
Naiset laittakaa itseänne edes vähän, kun tulette treffeille.
Tämä. Tai sitten älkää pitäkö Tinderissä niitä viimeisen päälle laitettuja kuvia, ettei se kontrasti ole sitten tavatessa ihan valtava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysien ongelma. Suosittele harjoittelemaan geisha kuulilla lantionpohjan lihaksia, saattaa muutama vuosi mennä löysyydestä riippuen törähdysten loppumiseen.
Tämähän johtuu ilman pakkautumisesta emättimeen, joten eikös se olisi enemmän tiukkien ongelma. Oikeasti tiukkuudella ei taida olla asian kanssa mitään merkitystä, vaan on vain fysiikkaa ja johtuu käytetystä asennosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämä oli ensimmäisenä mielessä, ja yritin rakkauttani todistella. Hän väitti myös rakastavansa enemmän kuin mitään muuta päivittäin. Sitten petti ja pyyteli anteeksi, annoin anteeksi koska oli rehellinen. Kunnes eräänä päivänä tuli vain jättämään ovet paukkuen ilman mitään konkreettista selitystä toimilleen. Vaikka oltiin jo alettu katselemaan yhteistä asuntoa. Alle viikossa oli jo uusi mies pyörityksessä joka taisi olla jo valmiiksi sovittu ennen kuin tuli jättämään. Eli tässä tapauksessa meni pahasti päin honkia tuo arvaus.
Olin menossa naiselle yökylään ja hänellä alkoi ennen sitä toosa vuotamaan mystillisesti verta. Totesin puolivitsillä, että taidetaan joutua olemaan ihan kiltisti vaan ja siitä nainen veti ihmeelliset kohtaukset. Hän ei kuulemma välttämättä halunnut seksiä, mutta sanoi että minulla oli varmaan suunnitelmissa. Sillä tavalla syyllistäen, kuin minä olisin sikamies vain seksin perässä. Minuahan ei olisi yhtään haitannut vaikkei olisi peuhattukaan. Tätä ennen nainen itse oli oma-aloitteisesti lähetellyt minulle kuvia itsestään vähissä pukeissa ja jopa itsetyydytysvideoita, joten luonnollisesti oletin että sellaiselle toiminnalle saattoi olla edellytyksiä. Kukapa valmistautumattomana lähtisi ristiretkelle. Siinä valossa vähän alkoi ihmetyttämään tuo naisen sekoilu. Sitten kun olin paikan päällä, nainen olikin kimpussa kokoajan ja olisikin pitänyt sitten yhtäkkiä peuhata kokoajan. Homma jatkui parin tapailun verran, mutta tuo naisen aivoituksien äkillinen laidasta laitaan pomppiminen ei jäänyt ainutkertaiseksi, joten totesin että liian hankala tapaus meikäläiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaan asennosta, pumppaat sinne ilmaa.
https://www.vauva.fi/keskustelu/4039352/mista-tiedan-olenko-aseksuaali
Vaikka tuolla voi jatkaa aseksuaalikeskustelua.