Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Hauskoja tapahtumia kirjoitti:
Meni lujaa kaveri järjesti yökerhossa , ällöttävä tyyppi , pöytään tuli shampanja pullo ,sanoin tarjoilijalle että vie pois . Niin se sanoi ,se on joku ei muista summaa kallis pullo jäissä . No kiitos älä vie pois vaikka en tykkää kuohuvista . Se siitä ja kerran kukkakauppa toi hirveen kimpun ruusuja pöytään , suutuin että pilaa koko illan kun kaikki tuijottaa 🥴🥴🥴
What??
Miksi jotkin naiset antaa jo ekoilla treffeillä ja vielä kaikenmaailman ääliöille? MIKSI??
Vierailija kirjoitti:
Opop kirjoitti:
Tulee väistämättä mieleen, että näitä kokemuksia kirjoittelevat eivät taida olla niitä kaikkein tavoitelluimpia naaraita saati penaalin terävimpiä. Viedään kääretorttu treffeille tuliaisina ja toinen pistelee sen muitta mutkitta yksin poskeensa jne, he he. En millään jaksa uskoa että fiksu kaunis nainen joutuu tuollaiseen tilanteeseen. Onko tämä niitä ”purraan käsi poikki ettei peto herää” tyylisiä tapauksia vai mitä. Tässä vain haukattiin käden sijasta kääretorttua. Jos se ei olisi tepsinyt niin piereskely, nenänkaivuu jne ovat myös käypiä
Täällä on hauska lukea toinen toistemme hassuja kokemuksia, ei loukata tai arvostella miehiä tai naisia. Nauretaan lähinnä itsellemme.
Juu ja ainakin minä olin tosi sinisilmäinen kun vuosikymmenen olin yhdessä huipun kanssa ja päätettiin erota ystävinä. Jumaleissön millaisia netistä sitten löytyi ja se naurattaa vieläkin, miten vanhoilla kuvilla ja valehtelemalla jotkut yrittävät saada naisen. Se vasta tyhmää onkin
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkin naiset antaa jo ekoilla treffeillä ja vielä kaikenmaailman ääliöille? MIKSI??
Kun antaa, niin saa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei päästy treffeille asti, mutta kerron silti: Tinderissä aloin juttelemaan yhden itseäni 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, kun kaipasin rentoa tapailua. (Olin itse 35, mies sanoi olevansa 25.) Satuin valitsemaan sellaisen nuoren miehen, jonka eka naiskontakti taisin olla pitkään aikaan tai ehkä ikinä. Tilanne meni vähän oudoksi nopeasti. Parina iltana viestiteltiin kevyesti. Sitten huomasin illalla, että päivän aikana oli tullut yli kymmenen viestiä. Teen työtä, jossa ei siviilipuhelinta ehdi juuri päivän aikana vilkuilla, saati kirjoitella lukuisia viestejä. Vastasin miehelle pikaisesti ja kerroin viikonloppuna kirjoittavana enemmän. Seuraavana päivänä viestejä oli tullut taas kymmeniä. Niiden sisältö oli jotakin tällaista: "Huomenta!", "kyllä kahvi on hyvää", "kohta lähden ajelemaan", "Jep, täällä lastia olen purkamassa", "vähän on ollut outo olo, ehkä tulee flunssa", "oli kolari sattunut paikassa x", "juu päivä alkaa olemaan pulkassa", "taidan saunan lämmittää", "hyvä biisi tuo Juice Leskisen Marilyn", "sataako siellä vettä", "paistoin munia iltapalaksi", "ohoh, josko sitä köllähtäisi sänkyyn", "hyvää yötä".
Hän kävi siis yksinpuhelua viesteissään, en ehtinyt niihin vastata.
Muutaman päivän jälkeen hän oli poistanut minut matcheistaan, enkä kuullut hänestä sen koomin.Piilovíttuili sinulle, kun et koskaan ehtinyt viestittelemään. Nyt joku kommentoi, että hyvinpä sinä tiedät, mistä mahtaa johtua? No tietysti siitä, että voisin tehdä itse samalla tavalla. Tosin silloin kyse ei ole kauhean vahvasta kiinnostuksesta minun puoleltani.
No etpä pelaa koko pakalla sinäkään.
XDDDDDDDD en sanonut että teen sitä. Sanoin, että voisin tehdä. Jos toisella ei ole ikinä aikaa jutella niin víțtuako siinä enää yrittää mitään. Samantien voi laittaa läskiksi koko homman.
Tai sitten voi hankkia elämän eikä lähetellä päivät pitkät kymmeniä tylsiä viestejä ihmiselle josta jo näkee ettei se ole kiinnostunut? Vetäisi sitten edes kunnolla "läskiksi" eikä jaahas juonpa tässä kahvia, pitäisiköhän mennä nukkumaan sun muuta hohhoijaa-viestiä. H'tin huonosti onnistunutta ja ikävystyttävää piilovittuilua.
XDDDDDDD Öööö niin siis se miekkonen en ollut minä. Minä en lähettänyt mitään viestejä tinderissä XDDDDD Vingut minulle siitä, että joku miekkonen jossain on lähetellyt piilovíttuiluviestejä jollekin XDDDDD 🤦🏼♀️
Mitä hittoa sä oikein selität? Ensinnäkään minä en väittänyt että se olit sinä. Tuossa viestissä lukee ihan selkeästi passiivissa että VOI hankkia elämän, millä ihmeen luetunymmärtämisvajeella luulet sen tarkoittavan että sinä olisit lähetellyt jotain viestejä? Toisekseen minä en vingu sinulle mistään, tuo äsken lainaamasi viesti on ainoa mitä olen koko aiheeseen sanonut, minä en todellakaan ole se jolle noita juonpa nyt kahvia -selostuksia sateli. Enkä usko että ne oli piilovittuilua, mutta jos oli niin harvinaisen huonoa sellaista, se oli mun pointti.
Ootko 13v kun tuo sun ulosanti vaikuttaa siltä? "XDDDDDD" sullekin.
Tapasin itseäni vanhemman miehen ravintolassa ja hän pyysi puhelinnumeroani, minkä annoin lyhyen keskustelun päätteeksi. Treffeillä kaikki vaikutti oikein hyvältä, mies kertoi ammattinsa ja hyvämaineisen firman missä oli töissä. Kertoili muutenkin itsestään, esimerkiksi omistavansa hevosia, koska keskustelussa ilmeni, että harrastan ratsastusta. Hän itse harrasti kilpapyöräilyä, mikä itselleni on lievä turn off, mutta mies vaikutti kuitenkin ihan lupaavalta muuten.
No, seuraavan tapaamisen koittaessa olinkin sairastunut flunssaan ja olin hukannut miehen numeron. Niinpä soitin firmaan, missä hän sanoi olevansa duunissa ja yritin pyytää häntä puhelimeen. Eipä ollut siellä sen nimistä töissä nyt eikä koskaan muulloinkaan. Jätin treffit väliin ihan suosiolla, mutta miespä ei jättänytkään minua rauhaan. Hän pommitti viesteillä muutaman viikon ja vielä melkein vuoden kuluttua hän soitti keskellä yötä mulle ja sanoin olevansa alhaalla taksissa ja haluavansa tulla ylös jonkun naisen kanssa, että voitaisiin pitää kolmen kimppa. Siinä vaiheessa alkoi todella pelottaa, koska mies oli todella alhaalla taksissa, katsoin parvekkeelta enkä ollut antanut osoitettani, vain asuinalueen.
Luultavasti kaikki mitä mies kertoi oli valetta ja kiitin onneani, ettei juttu edennyt sattuman ansiosta tuon pitemmälle.
Muistakaa nyt kuitenkin etta nama miehet ja naiset ovat suomalaisten aitien kasvattamia.
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin etta nama miehet ja naiset ovat suomalaisten aitien kasvattamia.
ja isien. Oma friikkideittini oli pelkästään isänsä kasvattama, äitinsä oli menehtynyt miehen ollessa ihan pieni.
Minä olin tässä varmaan se kauhea, mutta...
Olin käynnistänyt vanhassa työpaikassani pienen projektin, jossa oli osallisena eräs kanssani eri sukupuolta oleva henkilö. Pian projektin alkamisen jälkeen lopetin työpaikassa, kun lähdin jatkamaan opintojani. Puoli vuotta myöhemmin törmättiin koulussa. Minä olin kuullut toiselta työkaverilta, että tämä kyseinen henkilö opiskelee samassa paikassa kuin minä, mutta minun näkemiseni siellä oli hänelle selkeästi iso yllätys, sillä ala ei ole tyypillinen tälle sukupuolelle. Moikattiin käytävällä ja vaihdettiin muutama sana niitä näitä "ai sinäkin täällä!"
Oltiin parilla samalla luentokurssilla ja pistin hänelle lyhyen viestin, jossa kysyin haluaisiko joskus luentojen välisellä tauolla (puoli tuntia) juoda kanssani kupposen kahvia ja kertoa mitä projektissa oli tehty sen jälkeen kun sieltä lähdin. Asia kiinnosti minua aidosti, puhuin ystävällisessä viestissäni pelkästään itsestäni ja työstä. Hän vastasi ehdotukseeni myöntävästi, kertoi alkupalaksi jotain pientä tapahtuneista henkilöstömuutoksista, ja sovittiin kahvihetki ainejärjestön sohvalle keskiviikoksi. Tiistai-iltana vastasin vielä hänen viestiinsä ja samalla mainitsin sivulauseessa puolisoni, ihan vain selustani turvatakseni, vaikka viesteissä ei ollut kummankaan puolelta mitään henkilökohtaista tai vihjailua mihinkään suuntaan.
Tähän viestiin hän ei enää vastannut mitään, mutta kaikkihan oli jo selvää. Keskiviikkona kuikuilin ekalla kurssilla ympärilleni, tyyppiä ei näkynyt. Kerrankos sitä myöhästyy, joten menin sovittuna aikana hengaamaan ainejärjestön huoneen ovelle. Ei mitään. Tauko meni menojaan, menin toiselle luennolle, hän ei tullut sillekään.
Mitään viestiä hän ei koskaan enää laittanut. Minäkään en kehdannut, vaikka en missään tapauksessa ollut tehnyt mitään väärää. Minä kysyin vanhaa tuttua täysin julkiselle paikalle rajatuksi ajaksi juomaan kahvia ja puhumaan etukäteen määritellystä asiasta. Poisjäännillä hän vain alleviivasi sen, että oli käsittänyt viestini täysin väärin. Olen siitä pahoillani.
Vierailija kirjoitti:
No missäs helvetissä ne isät on kasvatusvastuutaan pakoilleet, jos näin on??
Vierailija kirjoitti:
Josko haluavat seksiä ja,nauttivat siitä.
On oksettavaa puhua seksistä antamisena, ikäänkuin olettaisit, että nainen vain antaa eikä mitään saa. Sulla ei taida olla kokemusta naisen orgasmista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.
Jos mies olisi ollut elämäni kumppani ja olisimme olleet yhdessä, olisin ilman muuta voinutkin maksaa. Mutta nuo tosiaan olivat ensitreffit kummallisen hyypiön kanssa :D
Koska tasa-arvo niin sun pitää maksaa jo ekoilla treffeillä jos olet tosissasi liikkeellä.
AP koodeksi nro 1
Eron jälkeen tinderöin hauskanpitomielessä ja toin niin profiilissa kuin keskustelussakin esiin, että hakusessa on vähän kevyempi tapailu. Muuan match vaikutti erittäin tervepäiseltä, joskaan ei miltään suurelta huumoriveikolta. Heppu oli laillani eronnut ja hänellä oli lapsiakin, mutta eipä se mikään ongelma minulle ollut. Sovittiin muutaman päivän viestittelyn jälkeen ekat treffit Helsingin keskustaan arkena alkuillasta S-etukorttipaikkaan, joka oli enemmänkin ruokaravintola ja mielestäni vähän erikoinen paikka kahvittelulle.
Olin paikalla ajoissa ja istuin jo pöydässä kahvikuppi edessäni, kun aivan mukavan näköinen pitkätukka saapui paikalle ja tilasi teetä. Yllätyksenä deitin kannoilla kulki pari natiaista, alle kouluikäisiä molemmat. Lapset käyttäytyivät aivan kauniisti ja tapittivat perheravintolan pöydän toiselta puolelta vakavina, kun tinderdeitti alkoi kertoa päivä- ja viikkorytmistään, siitä miten vuoroviikot on heillä exän kanssa järjestetty ja miten oli kaavaillut tulevan kumppaninsa tähän perhe-elämään osallistuvan. Itselle tuli fiilis, että minua nelikymppistä haastatellaan aupairiksi.
Aika nopeasti kävi erittäin selväksi, että meillä ei nyt ihan elämäntilanteet kohtaa ja lähdin kahvini jälkeen kävelemään. Niistä treffeistä oli kyllä romantiikka kaukana ja käteen jäi jotenkin epäuskoinen fiilis. Toivottavasti jantteri on pikaisesti löytänyt sopivamman bonusvanhemman uusperheeseensä, eikä lasten ole tarvinnut kovin monilla tindertreffeillä enää käydä :-D
Tämä tapahtui, kun olin yläasteen seiskalla tai kahdeksannella luokalla, siis reilusti alaikäinen, vaikkakin ikäistäni vanhemman näköinen. Suostuin treffeille oikein hyvännäköisen pojan kanssa, joka oli muistaakseni auton asentaja ja hänellä oli aika hieno auto, jolla hän tuli minua koulusta hakemaan. Mitään seksiä ei välillämme ollut, pussailua ja kädestä pitämistä ja toisilla treffeillä hän vei minut kotiinsa käymään, missä koko perhe oli minua vastaanottamassa.
No ei siinä mitään, vähän ihmettelin kyllä, mutta sitten hän vei minut yläkertaan huoneeseensa ja kosi minua! Tai siis pyysi menemään kihloihin kanssaan. Olin aivan äimistynyt tilanteesta, koska totta puhuen en edes ollut kovin ihastunut häneen, vaan hän oli vasta toinen poikaystäväni ja olin muutenkin aivan lapsi. Hän aivan itki, kun tajusi, että nyt tuli rukkaset.
No, hän vei minut kotiini ja katsoin parhaaksi ilmoittaa puhelimitse, että ehkä parempi ettei enää tavata. Suostuin vielä kerran tapaamaan hänet autossaan koulun parkkiksella, missä hän aivan epätoivoisena aneli minua, etten jättäisi häntä. Se oli jotenkin pelottavaa, koska tuntui, että tekeekö hän itsarin tai jotain, kun oli niin epätoivoinen. Yritin lohdutella häntä, että olen todella nuori, en mitenkään voi mennä kihloihin ja seurustella vakavasti tämän ikäisenä.
En enää mene treffeille naisen kanssa, jolla ei ole kokovartalokuvaa ( tuohon on varmasti syy), on kuvissa otsa rypyssä auton etupenkillä, on ilman meikkiä ja miemäinen.
Mallia kuviin voi ottaa Pietarin naisten kuvista. Kun tuo taso saavutetaan, voin harkita treffejä.
Olisi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuisi, jos Suomen ja Venäjän välillä ei olisi ihmisen tekemää rajaa, veikkaan että venäläisten vaimojen määrä kaikista Suomen avioliitoista vuodessa olisi joku 95%.
Imatrallakin kun pistää Tinderiin vaikka säteeksi 40km, niin on aika isot erot kuvissa kulttuurien kesken. Tai vaikka Helsingin ja Tallinnan välillä.
No yksinäisyys ja masennus on Suomessa rajussa kasvussa. Ja ihan syystä. Kiitos feminismin, joka ei vain toimi, vaan on sairas ideologia.
Vierailija kirjoitti:
En enää mene treffeille naisen kanssa, jolla ei ole kokovartalokuvaa ( tuohon on varmasti syy), on kuvissa otsa rypyssä auton etupenkillä, on ilman meikkiä ja miemäinen.
Mallia kuviin voi ottaa Pietarin naisten kuvista. Kun tuo taso saavutetaan, voin harkita treffejä.
Olisi mielenkiintoista nähdä mitä tapahtuisi, jos Suomen ja Venäjän välillä ei olisi ihmisen tekemää rajaa, veikkaan että venäläisten vaimojen määrä kaikista Suomen avioliitoista vuodessa olisi joku 95%.
Imatrallakin kun pistää Tinderiin vaikka säteeksi 40km, niin on aika isot erot kuvissa kulttuurien kesken. Tai vaikka Helsingin ja Tallinnan välillä.
No yksinäisyys ja masennus on Suomessa rajussa kasvussa. Ja ihan syystä. Kiitos feminismin, joka ei vain toimi, vaan on sairas ideologia.
Menehän Venäjälle siitä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän sua kukaan estä tapailemasta venäläisiä ja virolaisia naisia. Senkun painat sydäntä, kyllä rajan yli jo kesällä pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sua kukaan estä tapailemasta venäläisiä ja virolaisia naisia. Senkun painat sydäntä, kyllä rajan yli jo kesällä pääsee.
Viroon pääsee jo nyt. Mutta tämä tapaus onkin niitä ruikuttajamiehiä, joiden mielestä hänen epäonnensa on ainoastaan naisten vastuulla ja feminismin syytä. Hänen ei mielestään kuuluisi nähdä mitään vaivaa, aikaa tai rahaa saadakseen naisen. Hänen maailmassaan naisen sen sijaan kuuluu uhrata koko elämänsä ja taloutensa nähdäkseen vaivaa ulkonäkönsä & miehen miellyttämisen suhteen.
Menin Tinder treffeille ja nainen ihmetteli koko illan että mikä hänessä kiinnostaa kun ei mielestään ole kaunis, ei kovin pitkäkään, ei tykkää tälläytyä, ei satsaa pukeutumiseen, tykkää luontoretkeilystä, hänen kanssaan ei lenneltäisi luksuslomille jne jne.. Olin aivan äimänä ja luulin että häntä vain niin kovasti jännittää että levy jäi päälle. Että otetaan se levy pois pääältä. No ei sitä saatu pois päältä ja homma jäi yksiin treffeihin. Nainen kyllä otti myöhemmin vielä yhteyttä mutta eipä enää tavattu. Oli kyllä ihastuttava hoitsu ennenkuin avasi suunsa.
On muuten tuo luontohöpötys mennyt naisilla ihan överiksi. Itsekin tykkään patikoida mutta aivan hyvin voin olla sellaisenkin naisen kanssa joka ei metsään päin p*eraisekaan.