Apuaaaaaaaa.Kauhee ukkonen.
Kommentit (19)
Ukkosen pelkääminen on yhtä hyödyllistä kuin pelätä pimeää.
Vierailija kirjoitti:
Molempia oli ennen vanhaan syytäkin pelätä. Eikä se vieläkään täysin turhaa ole. Varovaiset pysyy hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempia oli ennen vanhaan syytäkin pelätä. Eikä se vieläkään täysin turhaa ole. Varovaiset pysyy hengissä.
Mutta elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta elämättömästä elämästä ei saa rahoja takaisin.
Elämää on ukkosmyrskyjen ulkopuolellakin. Silloin ehtii.
Kelpais. Mä paahdun. Vieläkin kello kahdeksalta illalla 26 astetta. Tää ei ole normaalia. Muistan lapsena kun etelän lomallakin päivällä oli se 25-30 astetta ja illaksi laski 20 asteeseen. Sielläkään ei ollut näin kuuma.
Mäkin pelkäsin nuorena, niin että halusin maata piilossa sängyn toisella puolella, ettei iske sisälle. Nyt nautin ja mietin salaman välähdystä, että onpa jänniä. Mutta en nauttisi jos olisin ulkona.
Olen kateellinen. Sellanen raikastaisi ihanasti.
Persujen syytä tuo ukkonenkin
-Ulla K
Vierailija kirjoitti:
Kelpais. Mä paahdun. Vieläkin kello kahdeksalta illalla 26 astetta. Tää ei ole normaalia. Muistan lapsena kun etelän lomallakin päivällä oli se 25-30 astetta ja illaksi laski 20 asteeseen. Sielläkään ei ollut näin kuuma.
+28 ja kello 20.00. Kyllä alkaa syömään.
Miten otsikko liittyy salameihin?
Sadetta ja ukkosta on siistiä seurata. Salamat on myös hienoja.
Vierailija kirjoitti:
Älä pelkää,turvaa Jumalaan.
Höpö höpö!
Tuntuuko muistakin että kun Suomessa on helle niin se on tukalampaa kuin etelän maissa? Välimerellä tietty on pieni tuulenvire, se helpottaa. En yleensä valita kuumasta mutta nyt alkaa olla kyllä liian kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Äläpäs nyt. Olen päivystyksessä hoitanut salaman aiheuttamien sähköiskujen saaneita, kuulonsa menettäneitä, palovammojen saaneita kun talo/sauna/mökki on syttynyt palamaan.
Ukonilmat on hienoja!