Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2200)

Vierailija
1081/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolle, joka valitti hohottajamiekkosesta: ei ujous ole teeskentelyä X''DD 🤦🏼‍♀️ Olen minäkin ujo mutta silti nauran katketakseni mustalle huumorille. Enkä ole edes muřhaaja.

Huono huumori miekkosella oli, ei sen kummempaa. Eikä sen takia, että väkivallalle nauraminen olisi väärin, kun on kyse leffasta. En vain ymmärrä sen hauskuutta.

Ja kuinkahan moni on nauranut vedet silmissä Yksin Kotona-perheleffan kohtauksille joissa hassu pikkupoika ampuu rosvoja naulapyssyllä munille ja viskoo tiiliskiviä päähän?

Vierailija
1082/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolle, joka valitti hohottajamiekkosesta: ei ujous ole teeskentelyä X''DD 🤦🏼‍♀️ Olen minäkin ujo mutta silti nauran katketakseni mustalle huumorille. Enkä ole edes muřhaaja.

Huono huumori miekkosella oli, ei sen kummempaa. Eikä sen takia, että väkivallalle nauraminen olisi väärin, kun on kyse leffasta. En vain ymmärrä sen hauskuutta.

Ja kuinkahan moni on nauranut vedet silmissä Yksin Kotona-perheleffan kohtauksille joissa hassu pikkupoika ampuu rosvoja naulapyssyllä munille ja viskoo tiiliskiviä päähän?

Kyse on kontekstista. Yksin kotona on lasten leffa. Hohottajamiekkosen leffa oli todennäköisesti suunnattu aikuisille. Siinä on suurikin ero. Ensimmäisessä kyseessä on ihan tarkoituksella tehtyä lapsille sopivaa väkivaltahuumoria, joissa noista selviää pienillä ruhjeilla. Jälkimmäisessä väkivalta on raskaampaa ja vertakin lentää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tarjonnut karkkia, niin tarjosiko edes leffalippua? Naisena tuskin tarjosit mitään, huusit vaan tasa-arvoa?

Oletko koskaan kuullut käytöstavoista? Ihan sukupuolesta riippumatta tarjotaan toisellekin, kun itse ottaa vaikka pastillin. Kyse ei ole siitä, että kipeästi haluaisin karkkia tai pastillin, vaan haluan huomaavaisen kumppanin, jonka käytöstä ei tarvitse hävetä ja joka on normaali.

T. Eri

Vierailija
1084/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt helvetissä pilatko tätäkin ketjua vääntämällä tyhjänpäiväisistä asioista!!!

Vierailija
1085/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs mies laukoi jatkuvasti vitsejä jotka olivat toki ihan hauskoja mutta niitä tuli aivan solkenaan. Tarjoilijan kysyessä mitä haluaisimme tilata, mies sanoi että minä otan taksin ja John Lennon. Sen koommin ei onneksi nähty ja jouduin vielä maksaman sen taksin.

Vierailija
1086/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuskeli että asuu ok-talossa, tämähän ei minuun vaikutusta tehnyt sillä omakotitalo ei mielestäni oli mikään statussymboli ja lisäksi kävi ilmi että mies oli talossa vain vuokralla. Talossa oli luultavasti myös hometta, niin voimakas kellarin haju miehen vaatteissa oli. Muuten ihan siististi pukeutunut ja kivan näköinen mies, mutta se kellarin ja tupakan ja partaveden sekainen lemujen sekamelska...En ole migreenikko mutta silti meinasi päätä ruveta jomottamaan! Erotessa pussattiin ja miehellä oli kai ientulehdus sillä niin selkeä verenmaku suuhuni tuli, yök.

Vierailija
1087/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut treffipalstan perusteella kahvilassa miehen kanssa, joka tuntui luotettavalta. Siksi uskalsin kylään hänen luokseen kahville seuraavalla viikolla. Vein tuliaisina kääretortun. Hän otti sen, istui nojatuoliin ja alkoi syödä suoraan paketista. Puolessa välissä kysyi "Tarviikko kahvia?" Vastasin, että miten vain. Hän kävi katsomassa purkkia "Ei ole kahvia". Istuimme hiljaa. Jotakin yritin aloittaa.

Kun hiukan kohensin asentoani tuolissa huomasin lattialla roskan, jokin ruokapaketin muovi. Kurkotin ajattelematta nostamaan sen. Hän tokaisi kiukkuisena "J... lauta, heti ruvetaan siivoomaan.."

Parasta tässä on, että astrologisen yhteensopivuuden mukaan olisimme milloinkaan näkemistäni kartoista paras match.

Vierailija
1088/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kehuskeli että asuu ok-talossa, tämähän ei minuun vaikutusta tehnyt sillä omakotitalo ei mielestäni oli mikään statussymboli ja lisäksi kävi ilmi että mies oli talossa vain vuokralla. Talossa oli luultavasti myös hometta, niin voimakas kellarin haju miehen vaatteissa oli. Muuten ihan siististi pukeutunut ja kivan näköinen mies, mutta se kellarin ja tupakan ja partaveden sekainen lemujen sekamelska...En ole migreenikko mutta silti meinasi päätä ruveta jomottamaan! Erotessa pussattiin ja miehellä oli kai ientulehdus sillä niin selkeä verenmaku suuhuni tuli, yök.[/quote

Totta!! Juuri myin oman taloni ja olen niin onnellinen kun lämpö, vesi ym tulee ilman omia ponnistuksia täällä asunnossa. Sitten miehet luulevat että nainen valloitetaan "Mulla on omakotitalo" - iskurepliikillä. Työtä se teettää. Usein vielä talo on kuitenkin eksmuijan ja lasten ja lastenlasten yhteisomistuksessa. Voi mavonsilmä.

Vierailija
1089/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin miehen tanssilavalla. Olin ollut pitkään yksin ja vähän jo epätoivoinen. Suostuin kun hän ehdotti, että tulisin hänen työpaikalleen (saaristossa valvojana) ja voisin lomailla luonnossa. Ajoin noin 500 km. Kun pääsimme lomamökkiin, jossa hän ajatteli minun yöpyvän, hän otti heti esiin läppärin ja laittoi Einin keikkataltioinnin pyörimään. Siinä istuimme piiiiitkään ruudun ääressä. Lopulta hän kysyi tykkäänkö yhtään Einistä. No, en niin kauheasti. "Minä tykkään."

Vuosia kulunut, yhä hän viestittää. Olen kieltänyt.

Jotenkin sitä toivoisi käytöstapoja, esim. että olisi miettinyt jonkilaisen patjan laverille öitäni varten.

Vierailija
1090/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei päästy treffeille asti, mutta kerron silti: Tinderissä aloin juttelemaan yhden itseäni 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, kun kaipasin rentoa tapailua. (Olin itse 35, mies sanoi olevansa 25.) Satuin valitsemaan sellaisen nuoren miehen, jonka eka naiskontakti taisin olla pitkään aikaan tai ehkä ikinä. Tilanne meni vähän oudoksi nopeasti. Parina iltana viestiteltiin kevyesti. Sitten huomasin illalla, että päivän aikana oli tullut yli kymmenen viestiä. Teen työtä, jossa ei siviilipuhelinta ehdi juuri päivän aikana vilkuilla, saati kirjoitella lukuisia viestejä. Vastasin miehelle pikaisesti ja kerroin viikonloppuna kirjoittavana enemmän. Seuraavana päivänä viestejä oli tullut taas kymmeniä. Niiden sisältö oli jotakin tällaista: "Huomenta!", "kyllä kahvi on hyvää", "kohta lähden ajelemaan", "Jep, täällä lastia olen purkamassa", "vähän on ollut outo olo, ehkä tulee flunssa", "oli kolari sattunut paikassa x", "juu päivä alkaa olemaan pulkassa", "taidan saunan lämmittää", "hyvä biisi tuo Juice Leskisen Marilyn", "sataako siellä vettä", "paistoin munia iltapalaksi", "ohoh, josko sitä köllähtäisi sänkyyn", "hyvää yötä".

Hän kävi siis yksinpuhelua viesteissään, en ehtinyt niihin vastata.

Muutaman päivän jälkeen hän oli poistanut minut matcheistaan, enkä kuullut hänestä sen koomin.

Piilovíttuili sinulle, kun et koskaan ehtinyt viestittelemään. Nyt joku kommentoi, että hyvinpä sinä tiedät, mistä mahtaa johtua? No tietysti siitä, että voisin tehdä itse samalla tavalla. Tosin silloin kyse ei ole kauhean vahvasta kiinnostuksesta minun puoleltani.

Mikä diagnoosi sinulla on?

Paniikkihäiriö ja migreeni. Entä sinulla?

Tarvitset vielä yhden diagnoosin, sillä kumpikaan noista ei saa ihmistä pommittamaan muita typerillä häirikköviesteillä. Ja vielä puolustelemaan sitä.

Vierailija
1091/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää millaisia ketjuun kirjoittaneet naiset itse ovat?

Miehet saavat välittömästi haukut jos puitteet eivät ole kohdillaan, suoritus ei ole täydellisen rento vaan kenties jännittävät, tyyli on huono, elämäntyyli ei olekaan huippuluokkaa, tms.

Oletteko te itse aina huoliteltuja (ei vain kuvissa ja treffeilä, vaan jatkossakin)?

Ei ole koskaan perhosia vatsassa vaan kokeneen vampin ottein hurmaatte miehen?

Kuvat ovat realistisia eivätkä tyyliin "paras versio itsestä" (=valheellinen)?

Elätte mielenkiintoista elämää joka päivä, ei ole arkista kämppää tai tylsää ammattia?

Osa kirjoituksista on kyllä karseudessaan hauskoja, mutta monessa haiskahtaa ajatus siitä että nainen on nyt sentään nainen eli kyllä miehen tulee suorittaa soidinmenot ja osoittaa kelpoisuutensa.

Vierailija
1092/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet saavat välittömästi haukut jos puitteet eivät ole kohdillaan, suoritus ei ole täydellisen rento vaan kenties jännittävät, tyyli on huono, elämäntyyli ei olekaan huippuluokkaa, tms.

Oletteko te itse aina huoliteltuja (ei vain kuvissa ja treffeilä, vaan jatkossakin)?

Elätte mielenkiintoista elämää joka päivä, ei ole arkista kämppää tai tylsää ammattia?

Osa kirjoituksista on kyllä karseudessaan hauskoja, mutta monessa haiskahtaa ajatus siitä että nainen on nyt sentään nainen eli kyllä miehen tulee suorittaa soidinmenot ja osoittaa kelpoisuutensa.

Ei minun tarvitse mitenkään ansaita oikeutta olla kiinnostumatta jostain miehestä.

Jos en tykkää kun mies puhuu sekavia tai on tuppisuuna treffeillä, saan olla tykkäämättä. Minulla ei tarvitse olla sinun tai muiden mielestä kiinnostavia ajatuksia, että ansaitsisin luvan pitää treffikumppanin ajatuksia epäkiinnostavina.

Vierailija
1093/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin miehen tanssilavalla. Olin ollut pitkään yksin ja vähän jo epätoivoinen. Suostuin kun hän ehdotti, että tulisin hänen työpaikalleen (saaristossa valvojana) ja voisin lomailla luonnossa. Ajoin noin 500 km. Kun pääsimme lomamökkiin, jossa hän ajatteli minun yöpyvän, hän otti heti esiin läppärin ja laittoi Einin keikkataltioinnin pyörimään. Siinä istuimme piiiiitkään ruudun ääressä. Lopulta hän kysyi tykkäänkö yhtään Einistä. No, en niin kauheasti. "Minä tykkään."

Jotenkin sitä toivoisi käytöstapoja, esim. että olisi miettinyt jonkilaisen patjan laverille öitäni varten.

Olisit vienyt patjan mukana.

Vierailija
1094/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit vienyt patjan mukana.

Oli onneksi repussa mukana paksu froteepyyhe. Nukuin sen päällä. Olin kysynyt, että otanko makuupussin tai lakanoita mukaan. Hän sanoi, että kaikki on.

Meriloma oli kuitenkin mukava. Vaikka satoi koko viikon. Hain soutamalla polttopuut ja perunoita vastarannalta. Hän olikin hälytystehtävissä koko juhannuksen.

Vierailija
1095/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kehuskeli että asuu ok-talossa, tämähän ei minuun vaikutusta tehnyt sillä omakotitalo ei mielestäni oli mikään statussymboli ja lisäksi kävi ilmi että mies oli talossa vain vuokralla. Talossa oli luultavasti myös hometta, niin voimakas kellarin haju miehen vaatteissa oli. Muuten ihan siististi pukeutunut ja kivan näköinen mies, mutta se kellarin ja tupakan ja partaveden sekainen lemujen sekamelska...En ole migreenikko mutta silti meinasi päätä ruveta jomottamaan! Erotessa pussattiin ja miehellä oli kai ientulehdus sillä niin selkeä verenmaku suuhuni tuli, yök.

Kellarilla on monta käytännöllistä käyttötarkoitusta.       Vuokralla asuminenkin on hyvä, kun voi vaihtaa asuinpaikkaa helposti kun ei tarvi myydä.        Oli sillä järkeä päässä ainakin.

Vierailija
1096/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kovin paha tämä, mutta kerronpa kuitenkin. 

Samaa bussireittiä käyttävä mies oli pyytänyt kaverinsa kysymään voisinko lähteä hänen kanssaan treffeille. En ollut kiinnittänyt mieheen mitään huomiota bussissa, mutta nuorena ja reippaana lupauduin treffeille kuitenkin, kun noin paljon vaivaa oli vuokseni nähnyt enkä muistanut bussista ketään kamalaa hiippariakaan. 

No, mies oli oikein komea ja söpö, miinuksena se, että oli selvästi harrastanut bodaamista. Hän oli oikein ujo ja söötti, mutta oli valinnut leffaksi typerän ja väkivaltaisen rymistelyleffan, missä nauroi kovaäänisesti hohottaen seksistisille vitseille ja sille, kun joku löi toista (leffa oli pahin mahdollinen eli väkivalta oli kuvattu hauskana). Enkelimäinen hymy ja ujous oli siis hämäystä ja bodaria kohtaan jo ennestään koetut ennakkoluulot vahvistuivat. Leffassa hän koetti panna käsivartta hartioiden päälle ja väistelin parhaani mukaan ja kun leffa loppui, niin keksin jonkun selityksen ja häivyin paikalta. 

Ei ikinä enää sokkotreffejä.

Yksi treffimies oli valinnut leffaksi sellaisen, mikä vilisi alapää- ja muita luokattomia vitsejä. Ja mies tietysti hohotti jatkuvasti. Tämä oli toisilla treffeillä, kolmansia ei tullut.

Joskus teininä kasarin lopussa vein erään neitosen leffaan. Olin ajatellut olla fiksunfilmaattisenerilainen ja valitsin leffaksi "Torch Song Trilogy", tehdäkseni vaikutuksen olemalla edistyksellinen tms.

Taisi olla vähän liiankin erikoisuuden tavoittelua, leffa sinänsä oli hauska draamakomedia, mutta neiti sai vähän väärän käsityksen suuntautumisestani ja se siitä sitten. Maineesta eroon pääseminen olikin jo ihan oma efforttinsa...

Vierailija
1097/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärän pointtisi. Mutta onhan miehilläkin mahdollisuus kertoa omia kauhukokemuksiaan. Täysin vieraan ihmisen tapaamisessa voi sattua mitä vain. En harrasta enää sellaista, koska voi saada oeräänsä vaikka stalkkerin. Jännittäminen sen sijaan on ihan positiivista ja sööttiä. Sehän kertoo naisen olevan tärkeä. T. Hohottajabodarin tavannut.

Vierailija
1098/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olivat jo ehkä neljännet treffit. Menimme hakemaan urheilutarvikkeita yhdessä autolla miehen kotoa. Hän pyysi minut kylpyhuoneeseen ja käski astumaan vaa'alle. Lukema oli se jonka olin kertonut. Hän vähän ihmetteli. "Naiset kun yleensä valehtelevat painonsa."

Vierailija
1099/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet suloisimmat ensitreffit olivat elokuviin meno miehen kanssa. Hän nukahti heti alussa. Olimme kuitenkin ehtineet jo ottaa pimeydessä toisiamme kädestä. Hän välillä puristi kättäni unissaan. Häntä vähän nauratti ja ksi harmitti nukkumisensa.

Minä vuorotyöläisenä ja univelkaisena ymmärsin hyvin. Itse olen nukahtanut myös, kun lapset veivät minut synttärilahjaksi elokuviin.

Vierailija
1100/2200 |
02.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opop kirjoitti:

Tulee väistämättä mieleen, että näitä kokemuksia kirjoittelevat eivät taida olla niitä kaikkein tavoitelluimpia naaraita saati penaalin terävimpiä. Viedään kääretorttu treffeille tuliaisina ja toinen pistelee sen muitta mutkitta yksin poskeensa jne, he he. En millään jaksa uskoa että fiksu kaunis nainen joutuu tuollaiseen tilanteeseen. Onko tämä niitä ”purraan käsi poikki ettei peto herää” tyylisiä tapauksia vai mitä. Tässä vain haukattiin käden sijasta kääretorttua. Jos se ei olisi tepsinyt niin piereskely, nenänkaivuu jne ovat myös käypiä

Täällä on hauska lukea toinen toistemme hassuja kokemuksia, ei loukata tai arvostella miehiä tai naisia. Nauretaan lähinnä itsellemme.