Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2200)

Vierailija
1021/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu kirjoitti:

Viime kerta oli kamalin ja sai mut lopullisesti lopettaan netin kautta deittailun. Erään naisen kanssa kirjoteltiin vajaa kuukausi, kerroin rehellisesti kuka oon, laitoin pyynnöstä kuvat ja meillä luisti juttu omasta mielestä tosi hyvin. Soiteltiinkin pari kertaa ja ihan tosissaan tuntui, että nyt tärppää. Sitten treffit hänen kotikaupungissaan. Alta viidessä minuutissa siitä näki, että katto mua ikävystyneen olosena ja siihen perään sitten vaivaantuneen oloset treffit. Juteltiin, mut lähinnä vaan jutteluu juttelun vuoksi. Lähin pois ja seuraavana aamuna sain tekstarin, että kiitos vaan, mut jatkoo ei oo tulossa. Tää siis on jotain aivan uskomatonta!!!

Miehenä samankaltaisia kokemuksia. Menet treffeile hyvän alkuinnostuksen vallassa, mutta sitten nainen omalla kehonkielellään viestittää lähes heti et tää oli sit tässä. Joskus näin käynyt vielä tokallakin treffeillä. Miksi ravata treffeillä jos ei edes alustavasti kiinnosta.

Tässä pari esimerkkiä...ei nyt kauheista, mutta hassuista treffeistä.

1) leffatreffit

Nainen oli itse ehdottanut elokuviin menoa, mitä hieman ihmettelin kun naiset yleensä inhoaa omien sanojensa mukaan leffatreffejä. Ajattelin että mennään suoraan leffaan, ehkä kahvit nopeasti siihen alkuun niin päästään tutustumaan. Neito sitten paukauttaa, että hänellä on nälkä ja haluaa syödä ennen leffaa. Itse olin syönyt jo aiemmin, joten siinä sitten mietin mitä tehdä. En kehdannut sanoa ei joten menimme kauppakeskuksen ravintolaan jossa söin jonkun edullisimman salaatin mitä listalta löytyi samalla kun neito haarukoi oman ruokansa hyvällä halulla ja vauhdilla kitaan. Seuraavaksi katsottiin leffa ja aina välillä tämä neito ryki voimakkaasti, ilmeisesti naposteltavat meni välillä väärään kurkkuun. Herrasmiehenä en yrittänyt mitään hipelöintejä leffan aikana ja kun elokuva loppui niin nainen huikkasi vaan nopeat heipat ennen kuin ehdin sanoa mitään ja katosi puolijuoksua autolleen. Ilmeisesti herrasmiesmäisyys tulkittiin kiinnostuksen puutteeksi.

2) ravintolatreffit

Olin todella innoissani kun hyvin menneiden ekojen treffien jälkeen ehdottamani ravintolatreffit hyväksyttiin ravintolaan joka oli yksi suosikkini. Saavuin ajoissa paikalle ja odottelin neitiä. 10 minuuttia sovitun ajan jälkeen tulee viesti, että olen hieman myöhässä. Ajattelin jo että nyt tulee oharit, mutta ihmeekseni 15 minuutin jälkeen hän saapui paikalle. Sain ikäväkseni huomata, että into oli ennen aikaista. Vaikka ravintola oli yhdessä sovittu, niin nainen alkoi löytää kaikenlaisia vikoja sisustuksesta ja hyvä ettei ruokalistastakin. Kaiken lisäksi hän oli niin väsynyt, että haukotteli voimakkaasti suhteellisen usein. Näin eleistä ettei ruokakaan miellyttänyt vaikka ei sitä kehdannut sanoa kun oli itse hyväksynyt ravintolan. Pienen jutustelun jälkeen selvisi, että ilmeisesti hänellä oli ollut joku siivouspäivä ja tullut sieltä suoraan treffeille. Totesin että olisit ilmoittanut niin olisi siirretty treffit vaikka huomiselle. Kaikki eleet kertoivat, että hän olisi mielummin ollut nukkumassa kuin niillä treffeillä. Söimme ja justustelimme kohteliaaksi katsotun ajan, siitä kiitos hänelle eli etiketti hallussa, mutta jatkoa ei sitten tullut ja sen kyllä aavistin. Yritin kysellä ennen kuin lähdettiin kotiin neutraalisti fiiliksiä, mutta neito väisti tämän joten siinä se sitten oli. Viestillä sitten totesi ettei ole "kemiaa".

Ihmetyttää kun itse lähden treffeille vain jos toinen oikeasti kiinnostaa. Millä perusteella lie naiset valitsevat treffiseuransa kun näitäkin kokemuksia lukee. Ennustajaeukon kahvinporoista tulkitseman ennustuksen perusteella?

Eihän sinuakaan oikeasti kiinnosta. Ihmettelet kun nainen haluaa leffatreffit kun "naisia ei leffatreffit kiinnosta". Et siis ole treffeillä oikeasti ihmisen kanssa vaan minkä hyvänsä geneeristä naisjoukkoa edustavan yksikön kanssa, jolla on kaikki samat mielipiteet kuin muilla saman joukon edustajilla.

Tuo on sinun tulkintasi asioista. Minua kiinnostavat leffatreffit ja tietysti naiset jotka pitävät elokuvista. Siksi treffeille lähdin. Ongelma on se, ettei elokuvan aikana pysty kovin syvällisesti keskustelemaan häiritsemättä muita katsojia, joten juttelut on hoidettava ennen tai jälkeen elokuvan. Tässä kyseisessä tapauksessa treffien toinen osapuoli ei ollut mitenkään etukäteen ilmaissut haluavansa syödä kunnon aterian ennen elokuvaa, joten se oli ongelma koska en ollut varautunut siihen. Enkä toisaalta myöskään saanut mahdollisuutta jutella elokuvan jälkeenkään. Minun ajatukseni oli, että elokuvan jälkeen olisi menty vaikka hetkeksi istumaan pubiin ja juttelemaan.

No ehkä tämä on hyvä esimerkki siitä ettei kannata odottaa toisen olevan ajatustenlukija. :)

Samaa mieltä siinä, että toisen ei kannata olevan ajatustenlukija. Jos tuon ihmiset oikeasti tajuaisivat, niin paljolta mielipahalta säästyttäisiin.

Mulle tuli mieleen leffatreffinaisestasi, että hänelle tuli ehkä huono olo (ruoka oli pilaantunutta tai ruoansulatus temppuili) ja sen takia äkkilähtö leffan jälkeen. Ei kehdannut sanoa tilanteen ollessa päällä, että pakko päästä ripuloimaan eikä myöhemminkään kehdannut ottaa yhteyttä, koska nolona koko episodista.

Vierailija
1022/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran herra hiusten haistelija. En tiedä onko tämä nyt hauska juttu, mutta outo. Saanko haistaa sun hiuksia... No haista. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli järkyttävät amisviikset joita ei ollut näkynyt kuvissa ja oli valehdellut pituutensa, piti olla 180 mutta minä olen 170 ja kun koetin katsoa miestä silmiin, tuijotin hänen päänsä yli. Koetin kutenkin olla takertumatta pinnallisiin pikkuseikkoihin ja kysyin mennäänkö syömään vai kahville? Mies vastasi ärrä päristen että " Mä haen ärrrrältä rröökiiä ja batterreyn!", tässä vaiheessa aloin miettiä että hitto ei kai tuo oikeasti ole joku amisteini...miehen piti siis olla 28. Minä olin 31.

Mies sai enengiajuomansa ja röökinsä, minä ostin kahvin. Hetki seistiin siinä ärrän edessä kunnes mies sanoi " mun pitää mennä katsomaan kaverria sairrraaalaan tuutko mukaan?"

Vastasin että enpä taida näin ensitreffeillä mihin mies kajautti iloisesti "Ookkei!" Ja lähti harppomaan sairaalaa kohti, minun jäädessäni katsomaan hölmönä perään.

2h myöhemmin sain mieheltä viestin "Tuu kulta tänne sairaalan kahvilaan", vastasin että en tule kun olen jo kotona.

WTF?

Tää oli paras :D

Vierailija
1024/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus oudoimmista treffeistä meni näin (tapahtui noin 10 vuotta sitten): Erittäin korkeasti koulutettu ja hyvin & mielenkiintoisesti kirjoittava mies saapui kävelytreffeille haisevissa 80-luvun verkkareissa ja tyyliin Hankkijan lippiksessä. Miehen koko olemus oli epäsiisti eikä vastannut yhtään kuvausta siitä, mitä treffipalstan profiilissa kertoi. Käveltiin pari kilsaa ja melkein koko tuon ajan haisuli kertoi katkerasti exästään. Tuli vahvasti olo, että hänet oli jätetty ja hän vaan kaipasi lohdutusta tai laastaria. Kovasti pettyneenä toivotin kaverille hyvät jatkot. Hän kaasutti paikalta teinityyliin sporttisella autollaan, eikä onneksi sen koommin palannut asiaan. Johtopäätökset tuosta tapaamisesta oli, että lupaava kirjoittelu ei todellakaan takaa mitään eikä korkea koulutus välttämättä korreloi siistin habituksen kanssa.

Vierailija
1025/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin ihan kivaan paikkaan syömään. Äijä puhui lähes kaksituntisen vain ja ainoastaan itsestään. Ei edes kohteliaisuuden vuoksi kysynyt mitään mun elämäntilanteesta, töistä, harrastuksista tms. Totesin että minäminä ei ole mua varten.

Tosiaan puhui niin tauotta, että en tainnut saada juuri mitään häneltä kysyttyä. Ajatteli varmaan, että tyly nainen kun ei hänen asiat yhtään kiinnosta :)

Sama kokemus, itse en ole mikään tuppisuu, mutta en saanut sanaakaan väliin. Treffien lopuksi mies olisi halunnut tavata uudelleen, mutta minä en, johon hän totesi: "Olit erilainen kuin ajattelin!" Ehkä hän tarkoitti sitten ulkonäköä, sillä muista ominaisuuksistani hän ei oppinut mitään.

Vierailija
1026/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abraham Sonninen kirjoitti:

Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta. 

Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.

Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!

Tietoisku: niinhän te yleensä jätätte ja sitten ihmettelette kun nainen ei enää ole kiinnostunut.

Haluat kehräävän kissan=tyydytä nainen.

Vierailija
1027/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hannu kirjoitti:

Viime kerta oli kamalin ja sai mut lopullisesti lopettaan netin kautta deittailun. Erään naisen kanssa kirjoteltiin vajaa kuukausi, kerroin rehellisesti kuka oon, laitoin pyynnöstä kuvat ja meillä luisti juttu omasta mielestä tosi hyvin. Soiteltiinkin pari kertaa ja ihan tosissaan tuntui, että nyt tärppää. Sitten treffit hänen kotikaupungissaan. Alta viidessä minuutissa siitä näki, että katto mua ikävystyneen olosena ja siihen perään sitten vaivaantuneen oloset treffit. Juteltiin, mut lähinnä vaan jutteluu juttelun vuoksi. Lähin pois ja seuraavana aamuna sain tekstarin, että kiitos vaan, mut jatkoo ei oo tulossa. Tää siis on jotain aivan uskomatonta!!!

Miehenä samankaltaisia kokemuksia. Menet treffeile hyvän alkuinnostuksen vallassa, mutta sitten nainen omalla kehonkielellään viestittää lähes heti et tää oli sit tässä. Joskus näin käynyt vielä tokallakin treffeillä. Miksi ravata treffeillä jos ei edes alustavasti kiinnosta.

1) leffatreffit

Nainen oli itse ehdottanut elokuviin menoa, mitä hieman ihmettelin kun naiset yleensä inhoaa omien sanojensa mukaan leffatreffejä. Ajattelin että mennään suoraan leffaan, ehkä kahvit nopeasti siihen alkuun niin päästään tutustumaan. Neito sitten paukauttaa, että hänellä on nälkä ja haluaa syödä ennen leffaa. Itse olin syönyt jo aiemmin, joten siinä sitten mietin mitä tehdä. En kehdannut sanoa ei joten menimme kauppakeskuksen ravintolaan jossa söin jonkun edullisimman salaatin mitä listalta löytyi samalla kun neito haarukoi oman ruokansa hyvällä halulla ja vauhdilla kitaan. Seuraavaksi katsottiin leffa ja aina välillä tämä neito ryki voimakkaasti, ilmeisesti naposteltavat meni välillä väärään kurkkuun. Herrasmiehenä en yrittänyt mitään hipelöintejä leffan aikana ja kun elokuva loppui niin nainen huikkasi vaan nopeat heipat ennen kuin ehdin sanoa mitään ja katosi puolijuoksua autolleen. Ilmeisesti herrasmiesmäisyys tulkittiin kiinnostuksen puutteeksi.

2) ravintolatreffit

Olin todella innoissani kun hyvin menneiden ekojen treffien jälkeen ehdottamani ravintolatreffit hyväksyttiin ravintolaan joka oli yksi suosikkini. Saavuin ajoissa paikalle ja odottelin neitiä. 10 minuuttia sovitun ajan jälkeen tulee viesti, että olen hieman myöhässä. Ajattelin jo että nyt tulee oharit, mutta ihmeekseni 15 minuutin jälkeen hän saapui paikalle. Sain ikäväkseni huomata, että into oli ennen aikaista. Vaikka ravintola oli yhdessä sovittu, niin nainen alkoi löytää kaikenlaisia vikoja sisustuksesta ja hyvä ettei ruokalistastakin. Kaiken lisäksi hän oli niin väsynyt, että haukotteli voimakkaasti suhteellisen usein. Näin eleistä ettei ruokakaan miellyttänyt vaikka ei sitä kehdannut sanoa kun oli itse hyväksynyt ravintolan. Pienen jutustelun jälkeen selvisi, että ilmeisesti hänellä oli ollut joku siivouspäivä ja tullut sieltä suoraan treffeille. Totesin että olisit ilmoittanut niin olisi siirretty treffit vaikka huomiselle. Kaikki eleet kertoivat, että hän olisi mielummin ollut nukkumassa kuin niillä treffeillä. Söimme ja justustelimme kohteliaaksi katsotun ajan, siitä kiitos hänelle eli etiketti hallussa, mutta jatkoa ei sitten tullut ja sen kyllä aavistin. Yritin kysellä ennen kuin lähdettiin kotiin neutraalisti fiiliksiä, mutta neito väisti tämän joten siinä se sitten oli. Viestillä sitten totesi ettei ole "kemiaa".

Ihmetyttää kun itse lähden treffeille vain jos toinen oikeasti kiinnostaa. Millä perusteella lie naiset valitsevat treffiseuransa kun näitäkin kokemuksia lukee. Ennustajaeukon kahvinporoista tulkitseman ennustuksen perusteella?

Eihän sinuakaan oikeasti kiinnosta. Ihmettelet kun nainen haluaa leffatreffit kun "naisia ei leffatreffit kiinnosta". Et siis ole treffeillä oikeasti ihmisen kanssa vaan minkä hyvänsä geneeristä naisjoukkoa edustavan yksikön kanssa, jolla on kaikki samat mielipiteet kuin muilla saman joukon edustajilla.

Tuo on sinun tulkintasi asioista. Minua kiinnostavat leffatreffit ja tietysti naiset jotka pitävät elokuvista. Siksi treffeille lähdin. Ongelma on se, ettei elokuvan aikana pysty kovin syvällisesti keskustelemaan häiritsemättä muita katsojia, joten juttelut on hoidettava ennen tai jälkeen elokuvan. Tässä kyseisessä tapauksessa treffien toinen osapuoli ei ollut mitenkään etukäteen ilmaissut haluavansa syödä kunnon aterian ennen elokuvaa, joten se oli ongelma koska en ollut varautunut siihen. Enkä toisaalta myöskään saanut mahdollisuutta jutella elokuvan jälkeenkään. Minun ajatukseni oli, että elokuvan jälkeen olisi menty vaikka hetkeksi istumaan pubiin ja juttelemaan.

No ehkä tämä on hyvä esimerkki siitä ettei kannata odottaa toisen olevan ajatustenlukija. :)

Kyllä se ihan oikea tulkinta oli. Luulet että naisilla on yhteinen mielipide asiasta x = et osaa ajatella naisia yksilöinä vaan yhtenä massana. Yllättävän yleistä miehillä.

En vain ymmärrä miksi väität itse olleesi kiinnostunut kun selvästi et ole. Tai ilmeisesti tarkoitit että olit kiinnostunut treffeistä, et ihmisestä jonka kanssa olit treffeillä.

Vierailija
1028/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Abraham Sonninen kirjoitti:

Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta. 

Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.

Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!

Tietoisku: niinhän te yleensä jätätte ja sitten ihmettelette kun nainen ei enää ole kiinnostunut.

Haluat kehräävän kissan=tyydytä nainen.

Kyllä. Suurin virhe on jättää nainen kylmäksi. Siihen ei tarvita paljon muuta niin kiinnostus kyllä lopahtaa. Tätä eivät naiset tietenkään sano kovin usein ääneen, mutta jos mies ei viihdy riittävän pitkään naama jalkovälissä ja näe vaivaa ja osoita olevansa siitä itse kiinnostunut, niin mahdollisuudet kompensaatioon esim. käytöksellä, ulkonäöllä tai varakkuudella ovat hyvin pienet. Laittakaa tämä nyt ylös ja lukekaa moneen kertaan ennen seuraavia treffejä, että varmasti muistatte.

Vierailija
1029/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kiinnostuneempi kissoistani kuin minusta :(. Oltiin käyty syömässä ja tultiin minun luokseni, ajattelin että seksikin olis kelvannut, mutta mies vaan lässytti kissoilleni ja paapoi niitä. Yritin jatkaa keskustelua, mutta mies vain välillä huikkasi jotain takaisin ja jatkoi kissojen silittelyä :(

Vierailija
1030/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittoi asunnon ulko-oven sisäpuolelta takalukkoon. Kun tyyppi meni vessaan kiipesin alas 1 kerroksen parvekkeelta ja häivyin paikalta.

Hyi saatana!

Vierailija
1031/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbo ja olin treffeille biseksuaalin naisen kanssa. Juotiin vähän alkoholia ja istuttiin puistossa ja oli oikein mukavaa molemmilla. Silloin oli vahva fiilis, että tavataan toistekin. Tää nainen välillä räpläsi puhelintaan, mut ei kuitenkaan häiritsevän paljon. Alkoi tulla myöhä ja päätettiin sitten menna kaupan kautta hänen luokseen viettämään iltaa. Vähän siinä oltiin jo humalassa ja tää nainen kysyi, että onko ok, jos joku mies tulee paikalle myös. Suostuin lähinnä, koska mies kuulemma toisi lisää juomaa enkä muutenkaan kehdannut kieltääkään, vaikka mieluummin olisin jatkanut kahden. Mies tuli paikalle ja juotiin lisää. Tää mun deitti vaikutti aika kiinnostuneelta tästä miehestä, mutta tuli selväksi, että mies oli varattu, joten en murehtinut asiaa. Sammuin naisen sohvalle ja niinhän siinä kävi, että heräsin siihen kun nää kaksi oli viereisellä sängyllä panemassa. Taisin siinä sammua nopeesti uudelleen ja aamulla aloin heti herättyäni tekeen lähtöä. Mies oli jo lähteny ja tää nainen koitti anteeksi pyydellä, mutta eipä tuo oikein mieltä lämmittäny. Ei tavattu toiste.

Vierailija
1032/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä bongasin treffisivuilta miehen - toimeentuleva, työskentelee hoitoalalla ja matkustelee, on puhelias ja välitön. Kuva oli vähän epäselvä. No viestiä herralle ja pari päivää kului ja ajattelin että vientiä taitaa olla. Sitten tulikin viesti, sovittiin kahvit läheiselle huoltsikalle. Tytär joka on samalla alalla, tarkisti rekisteristä ettei sen nimistä löydy. Hiukan ihmettelin. Huoltsikan pihalla tämä tyyppi yritti halata mutta väistin koska en halaile heti kärkeen. Kahvit ja teet nenän eteen, katsoin että näyttää persaukiselta joten otin siis vain teen ja maksoin sen.

Puhelias ja välitön tyyppi alkoi avautumaan: hänellä on ollut tietokone rikki pari päivää...sitten asiaan: tykkää matkustella, nyt viimeksi bussilla Hämeenlinnaan kaveria tapetoinnissa auttamaan, ei ole ajokorttia tullut koskaan hommanneeksi (50v), ja on käynyt Tallinnan laivalla. Oletko sinä käynyt Tallinnan laivalla? Joo (ja vähän muuallakin mutten kertonut). Hoitajan hommia tehnyt joskus v.1 ja 2, ollut yhden autettavan hoitoringissä, mutta nyt on hevostalousalalla -  tallin rakentamisessa auttanut työllistettynä, homma loppuu kuun vaihteessa joten työkkäriin kai mentävä. Asuu krstalokaksiossa, vuokrasta osan maksaa sossu, on oma parveke. Onko sulla oma parveke se kysyi ja vastasin että on joo, lasitettu, oma ja kolmio. - Alkoi vituttaa toden teolla, herralla oli myös yksi ominaisuus mitä en siedä -turpeat jatkuvasti märät huulet. Sitten kun kertoi pistäneensä naapurin ruotuun kun oli niin likainen huusholli, oli käskenyt siivoamaan ja höhöhö viikon päästä kun tarkistin niin oli ne siivonneet höhöhöhö..ponkaisin pystyyn ja sanoi ainiin pyykkikone jäi päälle. Heippa! Että otti päähän. Päätelmäni oli ettei se tyyppi ollut itse laatinut profiiliaan ja sen lisäksi profiilissa oli valehdeltu niin paljon että kuvittelin tämän äijän olevan kaikin puolin saman tasoinen. Tulotkin siis oli valehdeltu. Myöhemmin olen tsekannut, tyyppi on edelleen treffisivuilla ja profiili sama.

Vierailija
1033/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

v.2000 ja eka ero takana. Treffisysteemi mistä sai paperilistan jossa oli jäsenen kohdalla nro ja lyhyt esittely ja mitä etsii,  ja sille nrolle piti kirjoittaa. Taisi jäsenyys maksaa hiukan. Jääkiekkoia harrastava kirjoitti mulle, ja koska oli suht lyhyt matka tyyppi sanoi tulevansa kylään, ja minä sinisilmäisenä että juu käy. No äijällä oli itse leikattu hiussänki, ruusupuska ja kassi missä hänellä oli kuulema puhtaita vaatteita  kun viikon ajatteli olla. Pahinta kuitenkin oli se mansikkapipo päässä (elokuussa) minkä tämän "paras täti" oli kuulema kutonut. Olin luvannut ruuan joten ruokin äijän ja saattelin junalle vaikka ehkä sillä ei ollut rahaa elämiseen kun viikon aikoi loisia jo ensi tapaamisella. - Vaati myöhemmin saada tehdä ruokaa koska minäkin tein, joten menin pitkin hampain kylään. Hän teki salaattia ja viilikastikkeen. Ihan kuin salaatille olisi räitty, soosi oli siis viiliä, ei kermaviiliä. Sen lisäksi hän oli lupautunut johonkin talkoisiin mutta ei viitsi mennäkään, ja osoitti sänkyä virnistellen. Laitoin kengät jalkaan ja häivyin. Joku elämäntapaluuserihan se oli, ja silloin eka kerran tajusin että nämä luuserijutut (ja menestyminen) siirtyvät seuraavaan sukupolveen. Isäänsä ei työt kuulema olleet kiinnostaneet, ikänsä vuokralla asuneet ja isukki oli vielä mäjäyttänyt äitiä paistinpannulla päähän mutta henkiin jäi.

Vierailija
1034/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapauksesta on jo yli 15.v mutta kävin treffeillä silloisen nettituttavuuden kanssa.  Sovittiin ravintolaan menosta. Hän heti alkuun oli "saanko mä halata sua" ja halasi ennen kuin kysyi. Oli kummallisissa vaatteissa ja melko laiha mies. Puhui jostain ihme sienineuvojan kurssista ja sienestyksestä joulukuussa? Kaikkea ootko ikinä syönyt sitä ja sitä sientä. Se sieni näyttää siltä. Okei, noh hieno harrastus mutta joulukuussa ja ensi tapaamisella? Sitten jutut jatkui "ootko kuullut starwarsien myyteistä? Entäpä Jediuskonnosta? Ööh? Noh, sitten tuli mun uusi kamera puheeksi "ootko käyttänyt sun uutta kameraa?" Voisit kuvata tonttuja ja joulupukkia? Öööh, niin kai sitten? Sitten syömässä ollessa tuolla oli suu aivan jäätelössä, eikä pyyhinyt sitä naamaansa kun lähti wc. Naama jätskissä painatti, mietin että häviänkö sillä välin. Sitten puheet syömässä oli " tuossa pizzassa on jotain yrttiä pinnalla?" " Siinä on jotain juustoakin? Otti yhden siiderin ja sen jälkeen käpälöi mun etuhiuksia, YHHH. Sitten vielä ehdotti treffeja pulkkamäkeen. Niitä toisia treffejä ei tullut. Kaiken huipuksi mun yks tuttu kävi saman sieniJedin kanssa treffeillä. Nykyään kaverin tunnistaa vihreästä Peter Panin lakista, missä on sulka. Jos se lakki olisi ollut päässä, olisin kääntynyt pakoon. :D

Tää on jotenkin kummalla tavalla symppis, toinen ihan innoissaan jostain sienistä ja jedeistä ja joulupukista ilman mitään laskelmointia siitä miltä toisen silmissä näyttää. :D En lähtisi itsekään toisille treffeille kun ei ole ihan mun "juttu", mutta toivon että on löytänyt tai löytää jonkun yhtä suloisen ja viattoman olennon kumppanikseen. <3

Vierailija
1035/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sijoittuu aikaan ennen Tindereitä sun muita nettitreffejä.

Himoissani nuorena miehenä laitoin tekstiviestin Mtv3:n chattiin josta vastasi kuvauksensa mukaan "mukava, seksikäs, pyöreähkö" neitokainen, joka oli myös samalla idealla liikenteessä. Naivi poikanen kun olin, niin annoin hänelle suoraan osoitteeni, johon lupasikin tulla. Lopulta ovikello soi, ja minä kulkuset pinkeinä avaamaan.

Ovella seisoi lähes itseni mittainen (n. 180 cm) ja taatusti lähempänä kahtasataa kiloa oleva epäsiistin oloinen kauheus. Sen verran katsoin, että naista etäisesti muistutti. Sain heti vaikutelman mielenterveystapauksesta. No minun ratkaisuni kauhuissani oli toki päästää nainen peremmälle... Lopulta kiusallisen jutustelun jälkeen ratkaisuni oli se, että kiipesin hammasta purren selkään ja hankkiuduin akasta välittömästi lyhyen session jälkeen eroon. Oli se kauhea paikka.

Kylläpä helpolla annoit munaa

Mutta en omaani....

Vierailija
1036/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme sopineet Tinder-tuttavuuden kanssa ensitapaamisemme ruokaravintolaan. Ehdotin naiselle kanasalaattia, jonka tiesin olevan tuossa paikassa tosi hyvää ja naisten suosiossa. Mimmi kilahti ehdotuksestani ja huusi tuollaisen lokeroinnin olevan verrattavissa seksuaaliseen häirintään. Kiukusta puhkuen hän otti isoimmat hampurilaisen lisäpihvillä, tuplajuustolla ja lohkoperunoilla ja söi kuin söikin kaiken. Ruokailu sujui jäätävissä olosuhteessa eikä kumpikaan ottanut puheeksi uusintatapaamista.

Ja ihmettelit kun naista ei enää kiinnostanut?

Harva ihminen tykkää kun toinen alkaa heti kontrolloimaan syömistä.

Minäkin kerran ihmettelin kun mies veti herneen nenään ensitreffeillä kun annoin tuliaisena paketin viagraa. KAIKKI miehethän käyttää niitä. Ihme niuho. Ei tullut toisia treffejä s... .....tana.

Vierailija
1037/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olimme sopineet Tinder-tuttavuuden kanssa ensitapaamisemme ruokaravintolaan. Ehdotin naiselle kanasalaattia, jonka tiesin olevan tuossa paikassa tosi hyvää ja naisten suosiossa. Mimmi kilahti ehdotuksestani ja huusi tuollaisen lokeroinnin olevan verrattavissa seksuaaliseen häirintään. Kiukusta puhkuen hän otti isoimmat hampurilaisen lisäpihvillä, tuplajuustolla ja lohkoperunoilla ja söi kuin söikin kaiken. Ruokailu sujui jäätävissä olosuhteessa eikä kumpikaan ottanut puheeksi uusintatapaamista.

Minäkin kerran ihmettelin kun mies veti herneen nenään ensitreffeillä kun annoin tuliaisena paketin viagraa. KAIKKI miehethän käyttää niitä. Ihme niuho. Ei tullut toisia treffejä s... .....tana.

Kysymys tuolle lainaamallesi miehelle: pyysikö se nainen ehdotuksia ruoan suhteen? Vai rupesitko vain randomisti päsmäröimään tyyliin "kannattaisi ottaa kanasalaattia, täällä on hyvää kanasalaattia, kaikki naiset tykkää kanasalaatista"? :D En tiedä miksi, mutta tämä skenaario alkoi hihityttää ihan älyttömästi. Enkä ole vielä edes korkannut uv aaton ensimmäistäkään olutta (sori vaan ei siideriä, vaikka kaikki naisethan tykkää siideristä :D ).

Vierailija
1038/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys tuolle lainaamallesi miehelle: pyysikö se nainen ehdotuksia ruoan suhteen? Vai rupesitko vain randomisti päsmäröimään tyyliin "kannattaisi ottaa kanasalaattia, täällä on hyvää kanasalaattia, kaikki naiset tykkää kanasalaatista"? :D En tiedä miksi, mutta tämä skenaario alkoi hihityttää ihan älyttömästi. Enkä ole vielä edes korkannut uv aaton ensimmäistäkään olutta (sori vaan ei siideriä, vaikka kaikki naisethan tykkää siideristä :D ).

Just. Olen pieni siro nainen ja on aina kerta toisensa jälkeen huvittavaa ja toisaalta järkyttåvää nähdä miesten reaktio kun en tilaa heidän mielestään naisille kuuluvaa salaattiannosta vaan kunnon pihvin tykötarpeineen. Miten stereotypioihin juuttuneita miehet on. Ja eniten heitä järkyttää se että syön koko annoksen.

Muuten naiset tarvitsee rautaa ravinnosta paljon enenmän kuin miehet.

Vierailija
1039/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hannu kirjoitti:

1) leffatreffit

2) ravintolatreffit

Anteeksi, mutta kuulostaa siltä ettei noita naisia vain yksinkertaisesti napannutkaan sinun seurasi. Tuo ensimmäinen tapaus taisi jo syömisen aikana päätellä, ettei ole sinusta kiinnostunut, mutta lähti sitten elokuviin kun oli niin jo luvannut, ja toinenkin sinnitteli kohteliaisuuden takia sen aikaa kun oli ns. pakko. Molemmat häipyivät heti kun kohteliaasti pystyivät ja ilmoittivat ettei jatko kiinnosta, eli ihan suht asiallisesti hoitivat jutun. Se ei btw tarkoita että sinussa olisi mitään vikaa, eikä sitä kannata ottaa henkilökohtaisesti. Kaikki ei vaan aina kiinnosta kaikkia, eikä kaikki sovi yhteen. Parempi silloin olla tuhlaamatta kummankaan aikaa ja molempien siirtä jatkamaan etsimistä.

Vierailija
1040/2200 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itte en ole koskaan kokeillut Tinderiä tai muuta sellaista, mutta kaverit, jotka ovat sitä kautta löytäneet hyvän kumppanin sanovat, että ei kannata kauheen pitkään jatkaa sitä viestittelyä jne. vaan mahdollisimman nopeesti vaan tavata se toinen. Yksi veti aivan just tälleen nopeella tyylillä, että kävi lasten kanssa puistossa, tai työlounaalla tapaamassa. Sanoi, että aika nopeasti näki, kenen kanssa on mitään mahdollisuuksia. Älkää pyytäkö niitä tuntemattomia ihmisiä kotiinne, älkääkä menkö heidän kotiinsa. Kyllä sen huomaa, milloin "natsaa", ja ihan naimisiin asti on kaverit päässeet näin, ihan asialinjoilla, eiköhän se ala romantiikkaa pukkaamaan, milloin löytyy se oikea, vaikka olisi näin pikatapaaminenkin. Ei jää kummallekaan paha mieli myös pikatreffeistä, eikä törsää kummankaan aikaa turhaan.

Avoimin mielin toista päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi