Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
101/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vittu, taidat tykätä kun isi nussii sua perseeseen, olet nyt pikkulutka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvittua isit" tulivat melkein luonnostaan.

Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)

Jos tämä ei ole trolli, niin aivan pimeetä. Oksu.  

Et vain nyt ymmärrä, koska itselläsi ei kokemusta vastaanvanlaisista tilanteista. Itselläni on ollut pari kertaa seksikumppanina nainen, joka alkaa puhua rivoja kesken aktin. Ensimmäinen hoki, ihana mulkku, niin kova mulkku, nin kova, puristele mun persettä, kun istui päälläni. Toinen naisista hoki anaaliseksin aikana, oi, tuntuu niin hyvältä, oi, oi, nussi minua,  nussi minua, venyttele mun nännejä.  

Ei tässä ole mitään outoa. Päinvastoin, se on itse asiassa aika kiihottavaa, kun seksikumppani alkaa puhua tuhmia. Kokeilisit joskus.

Tuhmien puhumisessa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta isukki-jutut menee ainakin mun makuun vähän jo yli.

Mutta piti silti päästä sanomaan jotain negatiivista että päivä olisi pelastettu.

En ollut tuo oksu-kommentin heittäjä. Kunhan sanoin.

Vierailija
102/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ketju pilalle nooin. Moikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy heittää tähän nyt ihan off-topic kannanotto, kun näyttää, että tätäkin ketjua pyrkii dominoimaan aika iso joukko seksuaalisesti estyneitä ja ilmeisimmin myös jatkuvassa puutteessa eläviä naisen kuvatuksia. Osa näistä onnettomista vaikuttaa suoraan sanottuna henkisesti alamittaisilta. Milloin taivastellaan kuka antaa kenellekin, mikä sun moraali on ja mitä kukin seksin aikana tekee ja puhuu. Ja alapeukut paukkuu. Menisitte jonnekin muualle närkästystänne purkamaan, niin tämäkin ketju jäisi sellaisten ihmisten kommentroivaksi, jotka tietävät mistä puhuvat. Nämä tarinat ovat oikeasti hauskoja ja koskettavia. Te ette ole kumpakaan, joten olkaa hyvät ja jättäkää seksistä oikeasti nauttivat ihmiset rauhaan.

Joooooo, hei ollaan kato kaikki "henkisesti alamittaisia", koska emme käsitä, miksi jotkut "isi nussii nyt tytärtä" -insestipuheet ei oikein jaksa napata seksin aikana. Tämän takia me kaikki muut panemme pimeässä peiton alla, koska tikapuuhermostosi mukaan on vain musta ja valkoinen.

Vierailija
104/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy heittää tähän nyt ihan off-topic kannanotto, kun näyttää, että tätäkin ketjua pyrkii dominoimaan aika iso joukko seksuaalisesti estyneitä ja ilmeisimmin myös jatkuvassa puutteessa eläviä naisen kuvatuksia. Osa näistä onnettomista vaikuttaa suoraan sanottuna henkisesti alamittaisilta. Milloin taivastellaan kuka antaa kenellekin, mikä sun moraali on ja mitä kukin seksin aikana tekee ja puhuu. Ja alapeukut paukkuu. Menisitte jonnekin muualle närkästystänne purkamaan, niin tämäkin ketju jäisi sellaisten ihmisten kommentroivaksi, jotka tietävät mistä puhuvat. Nämä tarinat ovat oikeasti hauskoja ja koskettavia. Te ette ole kumpakaan, joten olkaa hyvät ja jättäkää seksistä oikeasti nauttivat ihmiset rauhaan.

Joooooo, hei ollaan kato kaikki "henkisesti alamittaisia", koska emme käsitä, miksi jotkut "isi nussii nyt tytärtä" -insestipuheet ei oikein jaksa napata seksin aikana. Tämän takia me kaikki muut panemme pimeässä peiton alla, koska tikapuuhermostosi mukaan on vain musta ja valkoinen.

Kertoo ihan omasta psyykkeestäsi että alat puhua tyttärestä, isin pikkupillustahan tässä oli puhe.

Vierailija
105/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo ihan omasta psyykkeestäsi että alat puhua tyttärestä, isin pikkupillustahan tässä oli puhe.

Aaaaa, kato okei. En tajunnutkaan, että jossakin tarpeeksi vinksahtaneessa perheessä on tapana, että miehet kutsuvat itseään iseiksi muuten kuin lapsilleen jutellessa. Isi tietää nyt tämänkin. Isi lähtee nyt tekemään itselleen iltapalaa. 

Tajuaako isin pikkuinen pointin?

Vierailija
106/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeesti, jos ei oo omaa treffikokemusta jakaa, niin menkää nyt vittuun haastamasta omista seksuaalimieltymyksistänne.

Vierailija
107/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin ystäväni kautta mukavan tuntuisen, komean ja raamikkaan miehen. Kävimme muutamilla treffeillä ja alusta alkaen minulle oli selvää, että hän oli tarkka ulkonäöstään ja vaatteistaan. En antanut sen sen kummemmin häiritä, koska hän oli herrasmies käytökseltään ja meidän huumorintaju oli aika samanlainen... kunnes päädyimme sänkyyn. Ensinnäkin hän halusi siirtää sänkyäni niin, että pystyi katselemaan itseään makkarin peilin kautta. Toiseksi hän liikkui hyyyyyyyyviiiiiin hitaaaaaasti katse koko ajan siinä peilissä. Välillä päästeli pieniä seksikkäitä murahduksia ja irvisteli sille peilille. Yritin kammeta ylös sieltä patjalta ja kivuta päälimmäiseksi, mutta hän painoi minut vain takaisin patjaan ja ehdotti, että voisin mennä peiton alle??? Siinä vaiheessa ilmoitin, että aika siirtää sänky paikalleen ja herra voi suksia hevonkuuseen. 2 kuukautta puhelimeeni sateli viestejä, joissa joko kehuttuiin tiukkaa alapäätäni. Vieläkin naurattaa :D

Vierailija
108/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin ystäväni kautta mukavan tuntuisen, komean ja raamikkaan miehen. Kävimme muutamilla treffeillä ja alusta alkaen minulle oli selvää, että hän oli tarkka ulkonäöstään ja vaatteistaan. En antanut sen sen kummemmin häiritä, koska hän oli herrasmies käytökseltään ja meidän huumorintaju oli aika samanlainen... kunnes päädyimme sänkyyn. Ensinnäkin hän halusi siirtää sänkyäni niin, että pystyi katselemaan itseään makkarin peilin kautta. Toiseksi hän liikkui hyyyyyyyyviiiiiin hitaaaaaasti katse koko ajan siinä peilissä. Välillä päästeli pieniä seksikkäitä murahduksia ja irvisteli sille peilille. Yritin kammeta ylös sieltä patjalta ja kivuta päälimmäiseksi, mutta hän painoi minut vain takaisin patjaan ja ehdotti, että voisin mennä peiton alle??? Siinä vaiheessa ilmoitin, että aika siirtää sänky paikalleen ja herra voi suksia hevonkuuseen. 2 kuukautta puhelimeeni sateli viestejä, joissa joko kehuttuiin tiukkaa alapäätäni. Vieläkin naurattaa :D

Patrick Bateman? :D

Vierailija
109/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, jankkaaminen ketjussa alkoi... :/

Aiheeseen eli treffikokemuksiin; olin töissä eräässä pienessä luovan alan yrityksessä, jossa olin ainoita naispuolisia työntekijöitä. Porukka oli nuorta, henki rento ja hyvä. Tuli kerran puhetta, että olen ompelutaitoinen ja minulla on ompelukone, jolloin eräs kollegani kysäisi, että voisinko lyhentää hänen farkkujensa lahkeet? Korjausompelu ei ole mielipuuhaani, mutta ajattelin, että tehdään nyt tämän kerran kaverille palvelus, joten hoidin homman. Mies kysyi lyhennetyt farkkunsa saatuaan, että mitä haluan korvaukseksi työstä. Heitin, että kaljapalkalla tämä hoituu ajatellen, että hän voi kipaista minulle alakerran Siwasta yhden oluen tai siiderin, jolla juttu on kuitattu. Työkaverini olikin tähän, että "joo, sovitaan vain milloin mennään ja minne?" Eli päädyimme yllätyksekseni sopimaan tapaamisen erääseen keskustan baariin. Tapaaminen sujuivat ihan ok, joimme yhdet kaljat ja juttelimme niitä näitä, mutta en missään vaiheessa saanut selville, että oliko työkaverini liikkeellä romanttisella agendalla vai ei, eli olimmeko keskenämme treffeillä vai emmekö? Seuraavaa kahdenkeskistä tapaamista ei kumpikaan ehdottanut ja jatkoimme työskentelyä kuten ennenkin. Tosin jotain virettä tämän miehen puolella saattoi olla, sillä hänellä oli aina myöhemmin vaikeuksia katsoa minua silmiin, kun hän jutteli kanssani...

Vierailija
110/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli täysi psyko ja onneksi, onneksi en mennyt tyypin kämpille vaikka tämä pyysi. Kaverin kautta tutustuin kun mies oli häneltä kysynyt että onko hänellä sinkkuja kavereita. Näimme kahvilassa ja hän oli todella asiallisen oloinen, silmälasit ja siisti kampaus, kauluspaita ja solmii. Puhui lähestulkoon kirjakieltä. Kahvien ja leivosten jälkeen kysyi jatkettaisiinko iltaa hänen luonaan. Sanoin että minulla on valitettavasti menoa mutta voimme tavata uudelleen. Sitten kysyi saako kyyditä minut kotiini. Oli jo aika myöhä ja talvisaika niin oli jo pimeää. Opastin häntä mutta hän kääntyikin metsätielle ja pysähtyi. Lukitsi ovet. Anelin jo että avaa ovi. Sanoi että ihan kohta mutta haluaa kertoa ensin muutaman asian. Kertoi että hänellä on käsiase penkin alla. Tässä vaiheessa itkin. Sitten kehoitti tyynen rauhallisesti minua lopettamaan parkumisen. Pakkohan se oli. Alkoi kertoa, kuinka vihaa äitiään ja kuinka hänen fantasiansa olisi repiä äitinsä peräaukko irti ja vetää äitiä auton perässä niin kauan että on polvilumpiot paskana. Teeskentelin rauhallista ja nyökyttelin että juu, äidit osaa olla joskus rasittavia. Ajattelin että järkevintä olisi mukautua tyypin sairaaseen ajatusmaailmaan. Se oli fiksu ratkaisu koska sitten suostui avaamaan oven kun valehtelin että käsilaukkuni hihna oli jäänyt oven väliin. Siinä samassa riuhtaisin oven auki ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Onneksi ei nähnyt missä asun. Jouduin tämän jälkeen käymään terapiassa kun aloin saada paniikkikohtauksia. En ole sen jälkeen käynyt treffeillä vaikka tapahtumasta alkaa olla kolme vuotta.

Apua! Hei tämä oli kyllä jo ihan poliisijuttu. Sun kohdalla vapaudenriisto, psykon äidin kohdalla uhkailu. Jösses sentään.

Vierailija
111/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.

Jos mies olisi ollut elämäni kumppani ja olisimme olleet yhdessä, olisin ilman muuta voinutkin maksaa. Mutta nuo tosiaan olivat ensitreffit kummallisen hyypiön kanssa :D

Entä jos mies olisi ollult todella mukava, kohtelias, jumalaisen komea ja seksikäs. Olisitko sitten maksanut?

Vierailija
112/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli täysi psyko ja onneksi, onneksi en mennyt tyypin kämpille vaikka tämä pyysi. Kaverin kautta tutustuin kun mies oli häneltä kysynyt että onko hänellä sinkkuja kavereita. Näimme kahvilassa ja hän oli todella asiallisen oloinen, silmälasit ja siisti kampaus, kauluspaita ja solmii. Puhui lähestulkoon kirjakieltä. Kahvien ja leivosten jälkeen kysyi jatkettaisiinko iltaa hänen luonaan. Sanoin että minulla on valitettavasti menoa mutta voimme tavata uudelleen. Sitten kysyi saako kyyditä minut kotiini. Oli jo aika myöhä ja talvisaika niin oli jo pimeää. Opastin häntä mutta hän kääntyikin metsätielle ja pysähtyi. Lukitsi ovet. Anelin jo että avaa ovi. Sanoi että ihan kohta mutta haluaa kertoa ensin muutaman asian. Kertoi että hänellä on käsiase penkin alla. Tässä vaiheessa itkin. Sitten kehoitti tyynen rauhallisesti minua lopettamaan parkumisen. Pakkohan se oli. Alkoi kertoa, kuinka vihaa äitiään ja kuinka hänen fantasiansa olisi repiä äitinsä peräaukko irti ja vetää äitiä auton perässä niin kauan että on polvilumpiot paskana. Teeskentelin rauhallista ja nyökyttelin että juu, äidit osaa olla joskus rasittavia. Ajattelin että järkevintä olisi mukautua tyypin sairaaseen ajatusmaailmaan. Se oli fiksu ratkaisu koska sitten suostui avaamaan oven kun valehtelin että käsilaukkuni hihna oli jäänyt oven väliin. Siinä samassa riuhtaisin oven auki ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Onneksi ei nähnyt missä asun. Jouduin tämän jälkeen käymään terapiassa kun aloin saada paniikkikohtauksia. En ole sen jälkeen käynyt treffeillä vaikka tapahtumasta alkaa olla kolme vuotta.

Kamala kokemus. Olen pahoillani puolestasi.

Minä olisin tehnyt miehestä rikosilmoituksen.

Vierailija
113/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miinuspeukut ovat palstan pelottavien "kilttimiesten" laittamia.

Vierailija
114/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies bongattu baarista, paljon yhteisiä kavereita meillä. Otin poskeen häneltä kerrostalon katolla kunnes alkoi sataa ja ukkostaa, jäätiin katselemaan katolle salamoita. Mentiin asuntooni naimaan. Lähdettiin kävelemään siskoani vastaan, soitti ja oli tulossa luokseni yöksi. Päästiin takaisin kolmistaan, avaimet oli jääneet kotiin. Huoltomies tuli avaamaan ja päästiin kaikki nukkumaan. Heräsin siskoni kanssa, mies nukkui vielä noin tunnin. Miehen lähdettyä huomasin että lakana oli hänen puoleltaan isolta matkalta ruskea. Emme jatkaneet tapailua...

Vierailija
115/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini meni treffeille melko vastahakoisesti erään Tinder-miekkosen kanssa koska häntä kiinnosti eräs toinen tapaus silloin. Kaverini yritti aluksi tämän treffipyynnön saatuaan ystävällisesti torjua sen mutta mies ei ottanut kieltäytymistä kuuleviin korviinsa vaan alkoi syyllistävään ja melkein ilkeään sävyyn vaatia tapaamista. 

Kaverini lopulta taipui ja meni sitten kunnon hälläväliä-mielentilassa vähän krapulaisena näkemään tätä tyyppiä. Tapaaminen oli tämän miehen kotona ja meni ihan mukavasti mutta esimerkiksi yhdessä vaiheessa mies ehdotti kesken juttelun että "nukutaan päikkärit" ja alkoi yhtäkkiä vetämään hirsiä. Kaverinikin sitten pienen ihmettelyn jälkeen torkkui hetken. Tapaamisen jälkeen mies lähetteli viestejä joissa kertoi, että piti kaveristani kovasti ja odotti jo jatkoa. Kaverini ei edelleenkään ollut lämmennyt tälle miehelle joten hän vain lähetti kiitokset illasta mutta ei antanut vastakaikua miehen tunteille ja siitäkös mies riemastui. Hän pommitti töykeillä viesteillä ja oli vihainen kun kaverini ei ollutkaan kiinnostunut hänestä. Ego oli tainnut saada pienen kolauksen.Vielä noin kuukauden jälkeen vaikka kaverini ollut ollut enää missään tekemisissä tyypin kanssa sai hän yhtenä iltana tältä mieheltä katkeransävyisen viestin jossa kyseltiin oliko kaverini jo alkanut seurustella yms.

Kaiken kuitenkin huipensi se kun kaverini törmäsi erääseen tuttuun joka sattui tuntemaan tämän psykomiehen. Ohimennen hän mainitsi että oli ollut treffeillä miehen kanssa ja kertoi että tämä oli ahdistava tyyppi vihaisine ja syyllistävine viesteineen.

Tämä tuttu ei ollut mikään järjenjättiläinen joten seuraavan kerran kun hän tapasi tämän psykomiehen hän kommentoi tyyliin "Heh heh, oot sitten vähän ahdistellut tota neiti X:ää".

Mies veti tästä ihan infernaaliset herneet nenään. Hän aloitti hirveän haukkumaviestien tulvan kaverilleni WhatsApissa. Tuntikausia hän pauhasi siitä että kaverini on pilannut hänen maineensa ja että hän aikoo kostaa. Sieltä tulivat kaikki perus huorittelut ym ja romaaninpituisia itkuvirsiä tuli ihan taukoamatta tuntikausia.

Jonkin aikaa sitten itse törmäsin tähän tyyppiin Tinderissä. Tiedän miltä hän näyttää koska kaveri oli näyttänyt hänen kuvansa. Lähetin kaverille screenshotin tyypistä ja viestin että katsos kuka tuli vastaan pitäiskö likettää :D

Vierailija
116/2187 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies bongattu baarista, paljon yhteisiä kavereita meillä. Otin poskeen häneltä kerrostalon katolla kunnes alkoi sataa ja ukkostaa, jäätiin katselemaan katolle salamoita. Mentiin asuntooni naimaan. Lähdettiin kävelemään siskoani vastaan, soitti ja oli tulossa luokseni yöksi. Päästiin takaisin kolmistaan, avaimet oli jääneet kotiin. Huoltomies tuli avaamaan ja päästiin kaikki nukkumaan. Heräsin siskoni kanssa, mies nukkui vielä noin tunnin. Miehen lähdettyä huomasin että lakana oli hänen puoleltaan isolta matkalta ruskea. Emme jatkaneet tapailua...

Häh, dumppasitko hyvän hoidon koska sillä oli eriparilakanat sängyssä?

Vierailija
117/2187 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nyt ei ole sinäänsä treffit, mutta joskus aikanaan miespuolisen (ex)ystävän kanssa painittiin sängyllä ja hän painoi minut alas ja otti käsistä kiinni, sanoi "mä voisin niin helposti raiskata sut nyt"

Näin että hän oli ihan tosissaan. Hän repi jo housujani alas kun sain potkaistua munille. En siitä mitenkään nauttinut mutta pakko oli päästä tilanteesta pois. Rikosilmoitusta tehdessäni naispoliisi pyöritteli silmiään ja kysyi heti ensimmäisenä "No miten sä olit pukeutunut ja miten kovaa potkaisit että osaatko sanoa jäikö siitä jotain pysyviä vaurioita"

Minulla oli silloin sellaiset kuminauhavyötäröiset olohousut.

Miten se asiaan liittyy vaikka olisin ollut alasti??

Vierailija
118/2187 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo autoon lukittu tyyppi jatkaa, hänestä tehtiin rikosilmoitus.

Vierailija
119/2187 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli todella hyvännäköinen, tumma ja pitkä, urheilullinen, varakas, akateeminen jne. Treffeillä hän puhui vain itsestään ja haukkui entiset ja nykyisen työnsä, kotikaupunginsa, kahvilan jossa olimme, kämppäkaverinsa, josta hän kertoi että roiskii kuulemma aina vessanpöntön reunoille. Tätä valitusta kesti koko treffien ajan ja hän ei kysynyt minulta mitään. En pitänyt tyypistä yhtään, mutta lähdin toisille treffeille pelaamaan sulkapalloa vain siksi, että näkisin miehen shortseissa, niin kuumis hän oli. Tämän jälkeen en enää halunnut nähdä miestä. Hän vain ihmetteli dumppausta, koska oli mielestään aika "saalis". :D

Vierailija
120/2187 |
14.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä nyt ei ole sinäänsä treffit, mutta joskus aikanaan miespuolisen (ex)ystävän kanssa painittiin sängyllä ja hän painoi minut alas ja otti käsistä kiinni, sanoi "mä voisin niin helposti raiskata sut nyt"

Näin että hän oli ihan tosissaan. Hän repi jo housujani alas kun sain potkaistua munille. En siitä mitenkään nauttinut mutta pakko oli päästä tilanteesta pois. Rikosilmoitusta tehdessäni naispoliisi pyöritteli silmiään ja kysyi heti ensimmäisenä "No miten sä olit pukeutunut ja miten kovaa potkaisit että osaatko sanoa jäikö siitä jotain pysyviä vaurioita"

Minulla oli silloin sellaiset kuminauhavyötäröiset olohousut.

Miten se asiaan liittyy vaikka olisin ollut alasti??

Kai teit valituksen poliisin käytöksestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän