Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran treffeillä baarissa tapaamani miehen kanssa. Ekat treffit olivat oikein mukavat, kävimme syömässä ja juttelimme koko illan. Mies oli fiksun ja mukavan oloinen. Toiset treffit sovimme miehen luokse. Oltiin sovittu, että haetaan pizzat, katsotaan leffaa jne. Ajattelin, että seksiäkin saattaisi olla.
No, olin miehen ovella sovittuun aikaan. Pimpottelin ovikelloa useamman kerran, ei tullut avaamaan. Soitin, ei vastausta. En ihan heti luovuttanut, koska en jaksanut lähteä takaisin kotiin ja olin odottanut näitä treffejä (kahdella bussilla olin tullut). Lopulta mies tulikin avaamaan oven, oli kuulemma ollut nukkumassa krapulaansa. Mentiin sisään, ja mies sanoi, että tossa on sun pizza, mä söin jo omani. Oli siis jo aiemmin tilannut meille ne pizzat. Mentiin sohvalle ja ennen kuin ehdittiin valita mitään leffaa, mies oli nukahtanut taas. Söin siinä sitten pizzaa itsekseni ja katselin telkkaria, mies kuorsasi vieressä. Mies ei osoittanut heräämisen merkkejä, joten päätin lähteä kotiin. Kävin vessassa ja huomasin, että miehellä oli pyykit koneessa. Ripustin ne sen pyykit kuivumaan ja lähdin. Myöhemmin tuli ihmetteleviä viestejä, että minne katosin. Kehtasi vielä pyydellä monta kertaa uudestaan kylään (en mennyt)!Voi, sinähän olit ihana treffikumppani, kun pyykitkin ripustit. :)
Ettei vaan ollu äiti laittanu ne koneeseen peseytymään :D
Olin aikanaan opiskelujen ohessa Hesburgerissa töissä. Kun kerroin tämän silloiselle deitille tämä totesi minun olevan rasvankäryinen hu**a joka ei tule saamaan ikinä munaa. Poistuin paikalta ja seuraavana päivänä hän lähetti viestin jossa ehdotti seksiä. Makes sense.
Mies kutsui luokseen kahville. Todellisuudessa istuimme tönkköinä sohvalla suut kuivina. Ainoa asia, josta mies ilmeisesti pystyi keskustelemaan oli seksi. Hän kysyi muun muassa, kuinka monen miehen kanssa olen harrastanut seksiä ja kuinka usein masturboin...
Noin tunnin kuluttua jouduin lähtemään, kun miehen äiti tuli siivoamaan poikansa kotia. No, ei haitannut yhtään, että piti lähteä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mentiin tapailemani miehen kanssa mäkkärin autokaistalle, mies sanoi siihen oman tilauksensa (10 euron hampparia) eikä kysynyt multa, mitä haluan. Olin ihan suu auki ihmeissäni, enkä sitten edes ehtinyt sanoa mitään että "Hei kai mäki saan tehdä tilauksen?" tms, kun ukko kurvasi jo siihen luukulle.
Otti hampparit autoonsa ja autoa ajaessa alkoi syömään niitä. Kysyin hetken päästä että "Saisinko mäkin yhden?" niin mies siihen tokaisi "No haukkaa tästä pala", haukkasin ja mies vetäsi heti sen jälkeen käden pois ja söi koko lopun hampparin, kuten ne loput muutkin sitten, eikä tarjonnu mulle mitään.
En oikein tienny miten reagoida, olisinko itkeny vai nauranu... Ei tosin tullu toisia treffejä enään.
Voi mikä pelle. Olisin hänen sijassaan ostanut sinulle jotain mitä haluat. Olisiko tullut toiset treffit?
Vöyyyyy! Ei kai?! Vau miten KEKSELIÄS!!! Ja kuka sanoi, ettei ritarillisia miehiä ole enää olemassa? :D
Olin erään miehen kanssa kahvilla ja hän halusi näyttää minulle youtubesta hauskoja Ismo Laitela -videoita. Katsottiin siinä muutama ja mies nauraa hörötti kovaan ääneen. Minua huvitti ja hävetti se koko tilanne samaan aikaan. Ei siinä mitään, meillä kaikilla on oma huumorintajumme enkä minäkään aina mitään laatuvideoita katsele, mutta en ehkä ensitreffeillä kehtaisi tunnustaa, että tuollaiset videot naurattaa. En varsinkaan julkisessa kahvilassa! :)
Suostuin melko uuden työkaverin treffikutsuun vuosia sitten. Työvaatteet ovat haalarit&turvakengät tyyliä. Pukeuduin ihan normaalisti treffeille eli mustat farkut, nilkkurit joissa n. 7cm paksu korko ja vetskari siinä sivulla siis sellaiset taviskengät! Kun saavuin baariin missä mies odotti niin se sano heti että miks sulla on tollaiset kengät? Luulin että olin astunut koiranpaskaan tms mukavaan mutta olikin ihan siistit niin sopersin jotain että olen lyhyt ja blaa blaa. En oikein tajunnut mitä ajoi takaa. Koko illan teki näppäriä huomautuksia niistä kengistä!!! "joo tuutko töihinkin noilla, onko muutkin miehet nähnyt noi, iskusaappaat höh höö".
Ilta päättyi, uusia treffejä ei tullut ja seuraavalla viikolla eräs työkaveri kysyi että omistanko sellaiset ilotyttösaapikkaat :D :D
Vierailija kirjoitti:
Tulee kylmät väreet siitä, että teillä on lapsia 😳
Jos kaveri olisi oikeasti pedofiili, tuskinpa toisi sitä ensitreffeillä esiin. Pitää nostaa hattua noin suoraselkäiselle, itsevarmalle miehelle, joka meni suoraan asiaan. Rehellisyys palkitaan! Onnea liittoonne!
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vittu, taidat tykätä kun isi nussii sua perseeseen, olet nyt pikkulutka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvittua isit" tulivat melkein luonnostaan.
Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)
Jos tämä ei ole trolli, niin aivan pimeetä. Oksu.
Vierailija kirjoitti:
Mies oli täysi psyko ja onneksi, onneksi en mennyt tyypin kämpille vaikka tämä pyysi. Kaverin kautta tutustuin kun mies oli häneltä kysynyt että onko hänellä sinkkuja kavereita. Näimme kahvilassa ja hän oli todella asiallisen oloinen, silmälasit ja siisti kampaus, kauluspaita ja solmii. Puhui lähestulkoon kirjakieltä. Kahvien ja leivosten jälkeen kysyi jatkettaisiinko iltaa hänen luonaan. Sanoin että minulla on valitettavasti menoa mutta voimme tavata uudelleen. Sitten kysyi saako kyyditä minut kotiini. Oli jo aika myöhä ja talvisaika niin oli jo pimeää. Opastin häntä mutta hän kääntyikin metsätielle ja pysähtyi. Lukitsi ovet. Anelin jo että avaa ovi. Sanoi että ihan kohta mutta haluaa kertoa ensin muutaman asian. Kertoi että hänellä on käsiase penkin alla. Tässä vaiheessa itkin. Sitten kehoitti tyynen rauhallisesti minua lopettamaan parkumisen. Pakkohan se oli. Alkoi kertoa, kuinka vihaa äitiään ja kuinka hänen fantasiansa olisi repiä äitinsä peräaukko irti ja vetää äitiä auton perässä niin kauan että on polvilumpiot paskana. Teeskentelin rauhallista ja nyökyttelin että juu, äidit osaa olla joskus rasittavia. Ajattelin että järkevintä olisi mukautua tyypin sairaaseen ajatusmaailmaan. Se oli fiksu ratkaisu koska sitten suostui avaamaan oven kun valehtelin että käsilaukkuni hihna oli jäänyt oven väliin. Siinä samassa riuhtaisin oven auki ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Onneksi ei nähnyt missä asun. Jouduin tämän jälkeen käymään terapiassa kun aloin saada paniikkikohtauksia. En ole sen jälkeen käynyt treffeillä vaikka tapahtumasta alkaa olla kolme vuotta.
Hyi että, meni ihan kylmät väreet tilannetta kuvitellessa. Halauksia sinulle <3
Kummasti tätä ketjua lukiessa treffihalut katoaa, sinkkuna olo ei haittaa kyllä enää yhtään.
Soittelimme kaverini kanssa kultaisella 1980-luvulla 059 treffipuhelimeen ja sovimme treffit jonkun samanikäisen pojan kanssa Kolmen sepän patsaalle. Sieltä saapui laiha ja ujo poju, joka ei osannut puhua mitään. Ainut ääni, jonka hän suustaan päästi oli ihmeellinen naksahdus-ääni. Siinä sitten istuimme Forumissa ja koitimme keksiä juteltavaa ja lopulta kohteliaan tekosyyn jolla lähteä pois. Onneksi kaverini oli mukana. Jälkikäteen ihmettelimme, miten se poika oli puhelimessa osannut jutella?!
Elämäni ansimmäinen nettitreffi ravintolassa syöden. Mukava ja älykäs mies, tiesi monesta aihealueesta ja jaksoi kuunnella. Tunnelma kuitenkin puoleltani koko ajan vaivautunut, kun itselläni lapsia ja yli 15v avioliitto takana ja mies asui vielä vanhempiensa kanssa ja ei ollut koskaan seurustellut. Kiltti ja miellyttävä mies, toivottavasti on löytänyt sopivan naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit. Sydämellinen ja fiksu mies, lääkäri erikoistumisvaiheessa, tulimme loistavasti juttuun, huumorikin kukki. Nauroimme viinilasillisen äärellä ja kävimme kävelyllä merenrannassa. Yllätyin jatkuvasta höpötyksestä seksin aikana: ihana tiukka pikku vittu, taidat tykätä kun isi nussii sua perseeseen, olet nyt pikkulutka ihan paikallasi, isin lelu jne. Ensimmäisellä kerralla sai pidätellä naurua, mutta pian lähdin itsekin juttuun mukaan ja "kyllä isit" ja "nussi minun pikkuvittua isit" tulivat melkein luonnostaan.
Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa. Ei vaan olisi ekalla seksikerralla arvannut, että tässä on se minun tosirakkauteni. :)
Ja miksikäs ihmeessä? Ei vanhempien seksielämä kuulu lapsille ja meitä lapset kutsuvat etunimillä. Olihan siinä aluksi sulattelemista, mutta rakkaus voittaa. Kokeilisit itsekin joskus poistua mukavuusalueelta, saatat yllättyä iloisesti. :)
tuli käytyä treffeillä.....Minulla oli ilmoitus, jossa aivan rehellisesti kerroin olevani pyöreä, ja etsiväni rehellistä, raitista, mukavaa miestä, jonka kanssa voisi liikkua luonnossa ja käydä kaupunkilomilla. Sain kamalasti vastauksia.
(Sanoisin teille, jotka nettitreffailette, että älkää ikinä ekoilla, tokilla tai vielä kolmansillakaan treffeillä lähtekö kenenkään vieraan kyytiin tai päästäkö ketään nettituttua kotiinne. Varovaisuutta. Netissä voi aina esittää olevansa jotain muuta kuin mitä on)
-Tapasin kahvilassa miehen, jonka kanssa juttu kulki. Kävi kuitenkin treffeillä ilmi, että mies olikin juuri päässyt vankilasta, ja hänellä oli kolme lasta, ja ex-vaimo oli hullu ja lapset myös kusipäitä "sinne mä en enää ikinä jalallani astu" mistä tein sen päätelmän, että linnassa oli oltu perheväkivaltarikoksesta. Minun olisi pitänyt olla uusi puuronkeittäjä. Liukenin paikalta vessareissun varjolla. Ei aviomiesainesta.
- Tapasin sitten toisen miehen. Ihan kivasti meni eka kerta. Toisella kertaa hän julisti, että nyt lähden hänen luokseen asumaan. Että et tarvitse asuntoa, hän voi elättää meidät molemmat ja työstäkin voin sanoutua irti, hänellä on rahaa, kun on autokorjaamon omistaja. Siis ihan samantien. Hän tarvitsee taloudenhoitajan. Just. Voin vaan kuvitella, minkälainen vanki minusta työstäni tykkäävästä olisi ennenpitkää tullut, jos olisin ollut idiootti.
- Kolmaskin mies oli netissä ihan kiva. Sovimme treffit Tampereelle. Miehen vaimo oli muuttanut kimpsunsa ja lapset kadun toiseen päähän uuden miehen luo pari vuotta sitten. Mies vertaili minua ja vaimoa koko ajan toisiinsa "sinä et käytä koruja, vaimoni käytti" "Sinulla on vaalea tukka, vaimolla ruskea" Huoh. Miehellä ei ollutkaan muuta juteltavaa kuin entinen vaimonsa. Kun menin junaan, hän vilkutti masentuneena, seisoi asemalla kuin piesty koira. Mies oli kiltin oloinen, mutta.....ei minusta ole vaimoon vertailtavaksi terapeutiksi.
Löysin myös mieheni, jonka kanssa meillä on ollut hyvä, intohimoinen, paljon käsillä huitova ja värikästä kielenkäyttöä sisältävä avioliitto 19 vuotta, jossa mies on mm. pinkonut minua karkuun, kun katkaisi siimatessaan onnenpensaani. Savolainen ja karjalainen kun yhteen muuttaa....mutta hulluja ei olla!
Nettideitissä tajusin jonkin aikaa chattailttuani, että nyt on langoilla ihan oikeita nettihuijareita.
Ensimmäinen oli sanojensa mukaan amerikkalainen sotilas, ja hän halusi heti lähettää minulle sähköpostinsa. Sähköpostissa hän lähetti jonkun komean, harmaaohimoisen miehen kuvan, joka sotilasasussa oli jossain kokouksessa. Hän lähetti myös pojan kuvan, ja sanoi olevansa leski ja yksinhuoltaja. Kaikki jutut olivat niin uskomattomia, että en vastannut tälle enää.
Toinen oli sanojensa mukaan tanskalainen ammattisotilas, joka oli sijoitettuna Afganistaniin (tai jonnekin) ja turvallisuusmääräysten vuoksi ei oikeastaan saisi chattailla kanssani, mutta tekee sen salaa. Hän oli kuulemma jäämässä eläkkeelle ja oli myös leski. Kun hän alkoi kertoilla, miten kauniita maisemia on Tanskassa, erityisesti vuorilla, niin en sitten vastannut sinne päin enää.
Kolmas oli komea puolalainen insinööri englannissa, mutta kun hänen profiilinsa kuva vaihtui kesken kaiken aivan toisennäköisen miehen kuvaksi, en sinnekään enää vastannut mitään.
Kuunneltuani näitä muutaman päivän, totesin etten edes huvikseni enää viitsi ryhtyä puheisiin kuin ihan suomalaisen miehen kanssa, joka on valmis tapaamaan kasvokkain kahvilassa viikon sisällä.
Yksillä treffeillä mies tuli myöhässä, kun oli kyllä antanut minulle tasakellonajan, mutta itse katseli että tulee bussilla vähän yli. Ei tietenkään aikaisemmalla bussilla vähän vaille, etten olisi joutunut odottamaan.
Hän oli pyytänyt minut kahvilaan, mutta meni itse edeltä, otti oman kahvin ja pullan eikä edes yrittänyt tarjota minulle. Ei auttanut tarjotintani pöytään, ei takkia päältäni, ei mitään alkeellisintakaan herrasmieselettä. Mukava mies mutta treffit jäi viimeiseksi.
Yksillä treffeillä en ollut tunnistaa miestä samaksi jonka profiilikuvan oli nähnyt. Kuva oli ollut varmaan ainakin viisi vuotta vanha, ellei enemmän. Yhdet treffit vain tämänkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miksikäs ihmeessä? Ei vanhempien seksielämä kuulu lapsille ja meitä lapset kutsuvat etunimillä. Olihan siinä aluksi sulattelemista, mutta rakkaus voittaa. Kokeilisit itsekin joskus poistua mukavuusalueelta, saatat yllättyä iloisesti. :)
Miks alapeukut, kyllähän sitä nyt saa tuhmia puhua.
Ekoilla ja vikoilla treffeillä mies ilmoitti, että meistä voi tulla jotakin kunhan ensin luovun koirastani. Joo.
Vierailija kirjoitti:
Kohta kymmenen vuotta naimisissa, kaksi ihanaa lasta ja pyykintuoksuista arkea omassa omakotitalossa.
Mitä vittua mä just luin..
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla ja vikoilla treffeillä mies ilmoitti, että meistä voi tulla jotakin kunhan ensin luovun koirastani. Joo.
Ymmärrän hyvin miestä, jos et ollut etukäteen kertonut että sulla on koiria.
Monet eivät ole koiraihmisiä. Jotkut ovat jopa allergisia.
Ja sitten kun toisella on jossain pienessä yksiössä kaksi isoa hurttaa pyörimässä ympärillä koko ajan, niin mieti nyt itsekin miltä sellaisesta tuntuu joka ei ole itse omistanut koiraa.
-Mies29-
Onkohan tämä ollut tilanne myös noiden tuppisuumiesten kohdalla? Nainen kalkattanut kuin papupata niin ettei miesparka saa sanaa väliin.