Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abraham Sonninen kirjoitti:
Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta.
Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.
Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!
Miten se voi miehelle olla niin vaikeaa ymmärtää, että orgasmi on naiselle ihan yhtä mukava kokemus kuin miehellekin??? Siinä kun muutaman kerran tyydytät naisesi ja muija kääntää selkänsä ja pieraisee ilman että tekee elettäkään hoidellakseen sinut, niin luulenpa, että alkaa aika paljon ketuttamaan. Ja piparia lohkee huomattavasti vähemmällä vonkaamisella kun nainenkin tyydytetään!
Olen seurannut tätä ketjua todella pitkään. Eilen sain luettua loppuun, jes! Ja monesti saanut naureskella kun ollu niin omituisia tilanteita! Voisinkin kertoa myös omiani, eivät ihan niin pahoja kyllä, mutta huvittavia silti.
Eräs suomi24-mies oli todella hiljainen. Muutamilla ekoilla treffeillä yritin virittää hänen kanssaan keskusteluja. "Mitäs tänään duunissa teit" vastaus oli "noo en hirveesti mitään". Okei selvä.. noh aikani yritin kaikkea kysellä, mutta keskustelu tyrehtyi aina heti. Sitten ei enää kiinnostanut, niin aloin selittämään omia juttujani ja papapapapatin vain kaikkea että ei tulisi hiljaisia hetkiä... Viimeinen tikki oli kun katsottiin mun luona leffaa (8-pallo). Leffan loputtua yritin virittää leffasta keskustelua "Olipas melkosen raju leffa". Vastaus et "juuoli". Sit tajusin että ei tästä tuu mitään. Laitoin telkan päälle ja tuijotin jotain sarjaa niin kauan että se tajus lähteä. Sen jälkeen laitto vielä viestiä et olis kiva vielä nähdä ja vastasin että ehkä parempi että ei. "Ai miks ei, musta tuntuu et meillä synkkaa koko ajan paremmin" Joo vittu ei synkannu! Tämän jälkeen varmaan meni pari kk ja hänellä oli tyttöystävä ja raskaana melkein heti....
Seuraava oli Tinder-mies. Nähtiin ekan kerran lasillisen ääressä ja juttu rokkas. Noh seuraavana vkl hän tuli mun luokse yöksi, koska asui hieman kauempana. Noh päivän aikana alkoi sitten ahdistaa se mies jotenki tosi paljon. "ens vkl voit tulla mun luo ja voitais vaikka tehä sushii, mä voin auttaa sua pyörittää niitä rullia ;)" Ja sitten mies leikki välillä kissaa. Esim. kävin vessassa niin hän oli asettunu sohvalle koko pituudellaan makaamaan ja katsoi minua "miaauuuu". Sanoin vain että väistäppäs nyt... Sitten se yö.... Se yritti koko ajan liimantua muhun ja piti musta kiinni. Meinasin tippua sängystä kun yritin paeta häntä. Hän myös koko yön raapi itseään. Aaamulla kun hän oli poistunut, niin ajattelin että lakanat vaihtoon ja äkkiä. Onneksi tein niin koska mun sänky oli täynnä karstaa....iyhhh..
Kolmas oli myös Tinder-mies. Hän oli suomi-24 miehen vastakohta. Höpötti ihan koko ajan ihan kaikkea ja todella turhaa. Katsottiin Leijonan luolaa "mitäs luulet että antaako tolle rahaa, mikäköhän toi vempain on, toi ei kyl ainaka saa mitään" Voi helvetti olis ollu edes välillä hiljaa. Autolla kun ajettiin niin "katsos tuossa kerrostalossa on aika montaa väriä, yksi, kaksi, kolme, neljä, NELJÄÄ ERI VÄRIÄ." Toiset treffit oli lopussa (mun mielestä), niin tää janteri kysy että "Petteri (joku kaveri) kysy että millon tuun poista täältä." Vastasin jotain ympäri pyöreää että hän tajuaisi että ei tarvi jäädä yöks. Ei ymmärtänyt ja kysyi uudestaan, niin "pakko" oli vastata että no joo kai sä yöksi sitten voit jäädä.. Yö oli kyllä myös tuskaa, ei tullut nukuttua kun ahdisti että alkaa kähmimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta.
Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.
Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!
Kokeilkaapa naiset muutaman kerran sitä, että hankitte itse orgasmin ennen miestä ja nouskaa tämän jälkeen sängystä jättäen mies hoitelemaan itse oman orgasminsa, mukava katsoa miten se naama repsahtaa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilkaapa naiset muutaman kerran sitä, että hankitte itse orgasmin ennen miestä ja nouskaa tämän jälkeen sängystä jättäen mies hoitelemaan itse oman orgasminsa, mukava katsoa miten se naama repsahtaa! :)
Minä tein näin kun kyllästyin siihen, että kun ex sai orgasmin seksi loppui siihen ja hän lähti suihkuun. Hinkkasin itselleni orkut ja työnsin hänet pois ja lähdin suihkuun. Ulisi perään, ettei saanut vielä ja meidän pitäisi jatkaa kunnes hänkin saa. Tuumasin et ei kiinnosta, koska ei häntäkään ole tähän asti kiinnostanut minun saamiset. Oli naama nuturalla, mutta meni kerrasta jakeluun. Siitä eteenpäin oli molempia tyydyttävä seksielämä ja kumpikin sai joka kerta.479
Täällähän on suurimmaksi osaksi ihan hauskoja juttuja, joten lisään oman sattumukseni joukkoon, vaikka kyseessä ei ollut treffi- vaan pikemminkin tapaamiskokemus. Tämä tapahtui opiskeluaikoinani kauan sitten kaukaisessa kaupungissa.
Olin raskaan viikon jälkeen menossa kämpilleni, kun elimistö alkoi hälyttää nestevajauksesta, käännös vasempaan ja lähimpään kuppilaan ottamaan pari tuoppia, olihan kello jo kohta neljä. Sosiaalisena luonteena jäin sitten suustani kiinni, ja kun seurueesenn liittyi joukko naisia, oli aika viedä reppu narikkaan.
Ilta meni ihan hauskasti hetulaa heittäen, ja kun eräs seurueen naisista ehdotti, että siirtyisimme kaksistaan hänen asunnolleen, niin ajattelin, että perjantai-ilta oli saamassa miellyttävän käänteen, ja kenties tässä viikossa olisi sittenkin jotain hyvää.
Saavuimme naisen asunnolle ja parin sanan jälkeen vaatteet lensivät nurkkaan ja oli esileikin aika. Nainen laskeutui polvilleen ja alkoi työstää heppiäni tukkimiehen (-naisen?) ottein. Näin jälkikäteen ajatellen, monisatakiloinen sonnikin olisi varmaan kirmannut laitumella pakoon niillä otteilla. No, minulla oli kokovartalopuudutus kohdallaan ja enkä halunnut häiritä toisen keskittymistä. Hetken päästä alhaalta kuului kirkaisu ”aaaaaaa, sä vuodat verta, sä kuolet”.
Katsoin alhaalle ja toden totta; mieskalleuteni päästä tuli verta kuin moottorisahamurhaajan jäljiltä. Sitä oli kyseisen naisen päällä, sitä oli lattialla, sitä oli vähän kaikkialla. Armon daami oli tempaissut sellaisella voimalla, että kohta terskan alapuolella, jossa esinahka liittyy varsinaiseen varteen oli repeytynyt auki ja kun erektiossa veri pakkautuu vehkeeseen, niin kyllä siinä veri virtasi. Johtuen humalatilastani, en edes säikähtänyt vaan tilanne oli lähinnä koominen. Ei muuta kuin vessaan hakemaan paperirullaa ja käärimään sitä pahoinpidellyn poloisen pilini ympärille. Ensinmäiset puoli rullaa hillitsi paikkojen sotkeentumista ja kun käytin loput rullasta, niin pahin katastrofi näytti vältetyltä. Tunsin, että romantiikka oli hiipumassa, joten aloin kerätä vaatteitani ja tehdä poistumista. Nainen ilmoitti kuitenkin, koska olin liannut hänen asuntoaan, niin minun pitäisi maksaa hänelle siivouskuluista. Jaa? Katsoin kylläkin olevani tilanteeseen läsnäoloani lukuunottamatta syytön, mutta valitsin ”tuskattomimman” tien ja löin hänelle kakskymppisen kouraan ja häivyn ovesta.
Matkalla kämpilleni, en voinut muuta kuin ääneen nauraa tilanteen uskomattomalle absurdiulle. Aamulla herätessäni katsoin jalkojeni väliin ja näky oli kuin Muumion paluu -elokuvasta.
Koko homma jaksaa naurattaa minua vieläkin, vaikka tapahtuneesta on jo vierähtänyt useampi vuosi.
Jos olisin joutunut ensiapuun tikattavasti, niin luultavasti kertoisin tätä sattumusta tippa linssissä ja alahuuli väpättäen.
Vierailija kirjoitti:
Eräs jätkä, johon olin ihastunut päätti viedä minut ensitreffeillä syömään ravintolaan, jossa tapasin käydä eksäni kanssa esim. vuosipäivinämme illallisella (ei kertonut minne aikoo viedä minut vaan halusi pitää sen yllätyksenä). Oli varannut pöydän jne. En voinut suostua kyseiseen ravintolaan, sillä halusin vain unohtaa kaikki muistot eksästäni. Selitin tämän jätkälle ja hän vaikutti ymmärtävän tilanteen. Menimme sitten minun ehdotuksestani toiseen, melkein yhtä hienoon ravintolaan syömään ja mies olikin sitten aika etäisen ja ei-kiinnostuneen oloinen. Siinä vaiheessa tajusin ettei hänen kanssaan tule toisia treffejä. Varsin pitkin hampain hän maksoi laskunkin, ja hänen jälkeenpäin lähettämänsä "kiitos illasta"-viestikin antoi ymmärtää ettei jatkoa ole luvassa. Tyhmä kun olin niin ehdotin sitten kuitenkin toisia treffejä hänelle muutaman päivän hiljaisuuden jälkeen, ja eihän jätkä tietenkään suostunut vaan toivotti hyvät jatkot.
Ehkä parempi, että tämä meni näin, jos hänelle tosiaan oli niin kova paikka etten halunnutkaan mennä juuri hänen haluamaansa ravintolaan niin etsiköön sitten sellaisen joka haluaa tanssia juuri hänen pillinsä mukaan.
En ihmettele jos ei miestä sytyttänyt. Olit selvästi kiinni vielä exässäsi, kerta et pystynyt menemään ravintolaan, jossa olitte aina käyneet. Eli sinä tässä olit se epäkelpo treffiseuralainen
Ei nyt niin kamala, mutta olin treffeillä miehen kanssa, jolta oli leikattu vasta pari päivää sitten sisäänkasvanut kynsi varpaasta. Hän mainitsi että on sen verta kipeä, ettei ciitsi kävellä pitkiä matkoja ja olin että ok.
No tavattiin yhdessä kahvilassa ja mies heti ensi töikseen sanoi että "huh kun sattui varpaaseen tuo pirtaiden kävely" (jotain 4 porrasta ja parkkipaikalta portaille oli noin 20 metriä)
Eipä siinä, juteltiin hetki ennenkuin otettiin kahvit ja kun nousin ylös, sanoi mies ettenkö voisi tuoda hänellekin kahvin kun varpaaseen sattuu. Toin kahvin ja pullan. Kun oltiin lähdössä, muisti taas sanoa kuinka varpaaseen sattuu ja oivoi kun on kipeä.
Kahvilan ulkopuolella juteltiin hetki ja lysyin minne suuntaan on lähdössä. Vastaus oli, että "äiti hakee mut ku tää varvas on niin kipee"
Itseä alkoi ärsyttää koko mies. Valivalia varvas sitä varvas tätä. Yrittikö kenties hakea sympatiapisteitä vai mikä oli, mutta en voi sietää sellaista ruikuttajaa. Ei tullut toisia treffejä.
Illalla vielä laittoi viestiä että olisi muuten saattanut mutta kun tää varvas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosi nuori, tai onko sinulla huono itsetunto, johon kaipaat mieheltä pönkitystä? Minusta nimittäin taas olisi tosi outoa ja feikkiä, jos ensimmäisissä tapaamisissa treffikumppani alkaisi erikseen suitsuttamaan ulkonäköäni. Kyllä sen tietää vuorovaikutuksesta, jos toinen pitää sinua viehättävänä.
Mulla on ihan hyvä itsetunto, ja ihan aikuinen nainen olen. Olenko nuori silmissäsi riippuu omasta iästäsi. :) Itse en ymmärrä mitä outoa ja feikkiä on naisen kauneuden kehumisessa? Samalla logiikalla ei tarvi kertoa tykkäävänsä/rakastavansa, kun "kyllähän sinä sen jo tiedät"? En tarvitse ylitsevuotavaa suitsutusta tai palvontaa, mutta en halua treffeillä/suhteessa keskustella vain asialinjoilla, kuin työhaastattelussa tai kaverin kanssa. (Oikeastaan kun ne "vaan kaveritkin ihan luontevasti antaa kivoja kehuja.)
Se että mies puhuu kuin mies naiselle, esimerkiksi kehuu mua kauniiksi, luo romantiikkaa ja kipinää. Jos et ymmärrä, niin anna olla. Meitä on moneksi. :) Olen yllättynyt vastauksesta.
Kai muistit sanoa miehelle että hän on komea ja muutenkin kehuit häntä?
Reilu parikymppisen miehen kanssa kävin kahvitreffeillä. Puhui käytännössä vain itsestään, etenkin siitä, kuinka sai vapautuksen armeijasta. Kun kysyin että miksi, hän vastasi syynä olevan sairauden. Ei selitellyt enempää joten ajattelin, ettei halua puhua aiheesta ja annoin olla. Hetken päästä hän palasi asiaan ja sanoi, että tilaan liittyy myös lääkitys. Kysyin sitten, millainen sairaus hänellä on ja millainen lääkitys (ajattelin että haluaa puhua aiheesta kun aloittikin). Sanoi, että liittyy aivoihin mutta pitkä tarina, joten annoin taas olla. Puhuttiin taas hetki muusta, mutta pian hän alkoi kertoa osastosta. Ei siis edelleenkään syystä miksi ollut hoidossa, kertoi vaan millainen sisustus siellä oli ja että kahvia tarjottiin. No tässä vaiheessa olin jo laskenut 1+1 ja oli puheista päätellen ilmiselvää, että niinkin mystinen sairaus hänellä kuin masennus. Ei siinä mitään ettei halua ensitreffeillä suoraan kertoa, mutta kun vihjailee ja tuo asian esille kokoajan niin kuin hänellä olisi jokin oikein harvinainen ja mielenkiintoinen sairaus. Sairastan itsekin masennusta, mutta enpä sitä tuolla tavoin toisi esille. Ärsyttävää huomionhakuisuutta mielestäni.
Treffit olivat itsessään huonot, mutta kaiken kruunasi seuraava päivä. Laitoin hänelle viestillä kiitokset kuten minulla on tapana. Vastaus: oot yksinkertainen (ja perässä KANAEMOJI!) . Ei siis mitään muuta kuin tuo lause. Ehkä en ollut tarpeeksi kiinnostunut hänen tarinoinnistaan, mikä teki minusta yksinkertaisen kanan. Vastasin viestiin että ''Onneksi en'' ja estin sitten numeron.
Vierailija kirjoitti:
Reilu parikymppisen miehen kanssa kävin kahvitreffeillä. Puhui käytännössä vain itsestään, etenkin siitä, kuinka sai vapautuksen armeijasta. Kun kysyin että miksi, hän vastasi syynä olevan sairauden. Ei selitellyt enempää joten ajattelin, ettei halua puhua aiheesta ja annoin olla. Hetken päästä hän palasi asiaan ja sanoi, että tilaan liittyy myös lääkitys. Kysyin sitten, millainen sairaus hänellä on ja millainen lääkitys (ajattelin että haluaa puhua aiheesta kun aloittikin). Sanoi, että liittyy aivoihin mutta pitkä tarina, joten annoin taas olla. Puhuttiin taas hetki muusta, mutta pian hän alkoi kertoa osastosta. Ei siis edelleenkään syystä miksi ollut hoidossa, kertoi vaan millainen sisustus siellä oli ja että kahvia tarjottiin. No tässä vaiheessa olin jo laskenut 1+1 ja oli puheista päätellen ilmiselvää, että niinkin mystinen sairaus hänellä kuin masennus. Ei siinä mitään ettei halua ensitreffeillä suoraan kertoa, mutta kun vihjailee ja tuo asian esille kokoajan niin kuin hänellä olisi jokin oikein harvinainen ja mielenkiintoinen sairaus. Sairastan itsekin masennusta, mutta enpä sitä tuolla tavoin toisi esille. Ärsyttävää huomionhakuisuutta mielestäni.
Treffit olivat itsessään huonot, mutta kaiken kruunasi seuraava päivä. Laitoin hänelle viestillä kiitokset kuten minulla on tapana. Vastaus: oot yksinkertainen (ja perässä KANAEMOJI!) . Ei siis mitään muuta kuin tuo lause. Ehkä en ollut tarpeeksi kiinnostunut hänen tarinoinnistaan, mikä teki minusta yksinkertaisen kanan. Vastasin viestiin että ''Onneksi en'' ja estin sitten numeron.
Ihan aiheeseen liittymättömästi: vitsit että on raivostuttava ihmistyyppi tuo tuommoinen, jonka mielestä muut ovat "yksinkertaisia" tai tyhmiä, jos eivät ensitapaamisella tahdo puhua syvällisiä tai esim. politiikasta. Mulla ei ainakaan ensi tapaamisella yleensä tule sellaista fiilistä, että nytpä haluan avautua kaikkein syvällisimmät ajatukseni tälle ihan tuntemattomalle ihmiselle. Ja sitten tuo masennuksella "kerskaileminen", niin rasittavaa. Varmaan puolet suomalaisista on jossain elämänsä vaiheessa masentunut, ei siinä ole mitään ihmeellistä. Mäkin olen ollut masentunut, ja silloin kun se oli päällä, se oli mulle tosi kipeä ja vaikea aihe, enkä todellakaan vapaaehtoisesti maininnut siitä kellekään, saati että olisin jokaiselle vastaantulijalle maininnut että kun mulla on tämmönen sairaus.
Tinder-mies näytti pitkältä ja komealta mutta paikalle saapui lyhyt ja kaikin tavoin luontaantyötävän näköinen tapaus. Jäätiin kuitenkin juttelemaan ja aika meni kuin siivillä! En huomannutkaan ajankulua kunnes olikin kulunut jo puolitoista tuntia!
Yllättävän hyvin synkkasi ventovieraan kanssa. En vaan päässyt yli sen rumuudesta. :(
Pinnallista , vaiko eikö? :D
Menin treffeille vuotta vanhemman pojan kanssa. Juttu luisti ihan hyvin, tosin jouduin itse koko ajan keksimään puheenaiheita, jotta hiljaisuus ei olisi kiusallista. Ainoa juttu oli, että hän ei tarjonnut vaikka oli luvannut. Ei iso juttu, mutta ennen tapaamista oikein vaatimalla vaati saada maksaa kaakaoni (tai minkä nyt otinkaan).
Ei nähty toiste, nähtiin pakosta leirillä. Siellähän sitten välit katkesi kokonaan, pojan aloitteesta. Onneksi ei enää tarvitse sietää sellasta paskapäätä!!
ps: Aluksi oli normaali, mutta loppua kohden sekosi täysin ihmeellisellä tavalla
Vierailija kirjoitti:
Menin treffeille vuotta vanhemman pojan kanssa. Juttu luisti ihan hyvin, tosin jouduin itse koko ajan keksimään puheenaiheita, jotta hiljaisuus ei olisi kiusallista. Ainoa juttu oli, että hän ei tarjonnut vaikka oli luvannut. Ei iso juttu, mutta ennen tapaamista oikein vaatimalla vaati saada maksaa kaakaoni (tai minkä nyt otinkaan).
Ei nähty toiste, nähtiin pakosta leirillä. Siellähän sitten välit katkesi kokonaan, pojan aloitteesta. Onneksi ei enää tarvitse sietää sellasta paskapäätä!!
ps: Aluksi oli normaali, mutta loppua kohden sekosi täysin ihmeellisellä tavalla
Kirjoititpa hämmentävän tekstin. Siis mikä näissä treffeissä oli kummallista tai hirveää (tämän ketjun aihe)? Ja miksi nimittelet tätä poikaa paskapääksi? Kirjoitat myös jokseenkin ristiriitaisesti, että juttu luisti hyvin,jos kuitenkin samalla jouduit keksimään jutunjuurta välttääksesi kiusallisen hiljaisuuden. Jos ette nähneet enää treffien jälkeen uudestaan kuin vasta jollain leirillä, niin miten välit voi katketa, jos niitä ei ikinä ole ollutkaan.
>Tuhmien puhumisessa ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta isukki-jutut menee ainakin mun makuun vähän jo yli.
Yhyy noi tykkää eri jutuist ku mä byhyy noiden seksuaalisuus on liian kieroutunu byhyy se menee "yli" yhyy apuaa
Kundi saapuu baarin johon olemme sopineet treffit. Hän horjuu eikä hänelle tarjota enää juotavaa. Ottanut jännityksissään kunnon pohjat. Istumme pöytään. Hän heittää vaatteensa keskelle lattiaa ja nousee näyttämään nyrkkeilytaitojaan. Pian tämän jälkeen sammuu pöytään, josta hänet saatetaan pian ulos. Sain tämän jälkeen lohdutukseksi baarimikon puhelinnumeron kerrottuani olleeni ensitreffeillä.
Jälkikäteen tyyppi ei edes muistanut että olemme tavanneet ja haluaa nähdä uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin karmii ja hämmästyttää nämä naiset, jotka ovat valmiita menemään sänkyyn ties minkälaisen otuksen kanssa.. Kiristävän, vonkaavan, väkisin kähmivän, tyypin joka ei muistuta kuvaansa/kuvailuaan lainkaan eli toisin sanoen valehtelee... Jne.
Ja tyypit näyttävät sitten olevan näitä, jotka menevät suoraan asiaan, laukeavat kahdessa sekunnissa, pyyhkivät mulkkunsa verhoihin ja häipyvät saman tien. Vaikka olisi kuinka puutteessa, niin onko tuosta nyt hyötyä sitten?Onko naiset tosiaan opetettu näin, että pakko panna?
Tässä muistutan jokaista ihmistä että kasvatus on tärkeää. Olen varma, että jos 40-luvulla syntynyt isäni ei olisi ollut niin lyttäävä ja dominoiva meitä tyttölapsia kohtaan, en varmasti olisi päätynyt parisuhteeseen missä minua hyväksikäytettiin. En olisi antanut itseni ajatella että "mies määrää". Tai antanut aina anteeksi, koska niin se nyt vaan menee.
No kuvittelepa että joku potkaisisi sua munille oikein kovaa ja kipeästi, kuinka paljon tekisi heti sen jälkeen mieli harrastaa seksiä? Ja en kuule minäkään saanut orgasmia, että siinä mielessä oltiin kyllä ihan tasoissa sen kyseisen miehen kanssa.
t. alkuperäisen jutun kirjoittaja