Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
Tapasin netissä miehen joka vaikutti aluksi pitkään sellaiselta mitä etsin. Olen parisuhdeihminen ja liikkeellä olin tositarkoituksella. Sanoin sen heti aluksi ja hän sanoi itsestään samaa. Viestiteltiin lähes päivittäin peräti reilu kuukausi ennen kuin tavattiin. Seksiä ja muutenkin hyvin intiimit välit oli alusta asti. Sitä kadunkin näin jälkeenpäin. Olisi pitänyt odottaa.
Kuitenkin aika pian uskaltauduin kysymään että onko tämä meidän juttu seurustelua. Itse pidin sitä jo ihan selvänä. Että asiasta sopiminen olisi vain lähinnä sellainen muodollisuus.. Juurikin siksi että minulle suutelu ja seksi on niin isoja asioita, että en tee niitä ilman tunteita. No mies menikin tosi vaikeaksi ja sanoi ettei vielä tiedä. Hyväksyin kuitenkin asian ja uskoin että hän on vain hidas näissä asioissa, kuten itse sanoi. Uskaltauduin kuitenkin pitkän miettimisen jälkeen sanomaan, että minulle olisi tärkeää että ei tapailtaisi muita samaan aikaan. Mies sanoi ettei hänellä ole ketään muita. Olin esittänyt selvästi toiveeni ja ajattelin että se on hänellekin ok kun ei vastaan väittänyt siinä vaiheessa.
No pian paljastui että tapailee toista naista. Pystyin päättelemään asian somesta, ihan julkisista päivityksistä ilman mitään salapoliisitöitä. Sanoin että tiedän asiasta. Vastasi vain tyyliin että sinkkunahan on vapaa. Koskaan ei myöntänyt asiaa, valehteli vain päin naamaa vaikka oli jäänyt jo kiinni. Todisteet on aivan varmoja, sen voin sanoa. Uskomattoman kaksinaamainen pleijeri. Puhui kuinka pettäminen on pahinta mitä toiselle voi tehdä. Itse teki silti ihan samoin. Mielestäni sellainen ihminen ei ole sinkku, joka tapailee jotain säännöllisesti.
Vaikka ei oltu virallisesti parisuhteessa, niin sanon tätä silti pettämiseksi, koska mies tiesi että mä en halua meillä olevan muita ja että olin ihastunut. Oltiin myös tavattu jo useamman kerran ja käyttäydyttiin ihan niin kuin pariskunta. Hänen olisi pitänyt siis ymmärtää ensin lopettaa juttu minun kanssani jos oli pakko käydä vielä toista panemassa, mutta ilmeisesti olin joku hätävara. Luottamus petettiin joka tapauksessa niin pahasti, että se on mennyt nyt kaikkiin miehiin ainakin joksikin aikaa, koska tapauksesta on alle vuosi.
Sattui ihan helvetisti kun sain tietää tästä toisesta naisesta. Se vaikutti myös itsetuntoon. Se, että ei olla parisuhteessa, ei oikeuta olemaan noudattamatta käytöstapoja, mitä tulee toisen kunnioittamiseen! Inhoan sitä paitsi näitä käsitteitä tämän kokemuksen jälkeen. Pitäisi olla kunnolla yhdessä tai ei ollenkaan, koska muuten voi käydä juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt niin kamala, mutta olin treffeillä miehen kanssa, jolta oli leikattu vasta pari päivää sitten sisäänkasvanut kynsi varpaasta. Hän mainitsi että on sen verta kipeä, ettei ciitsi kävellä pitkiä matkoja ja olin että ok.
No tavattiin yhdessä kahvilassa ja mies heti ensi töikseen sanoi että "huh kun sattui varpaaseen tuo pirtaiden kävely" (jotain 4 porrasta ja parkkipaikalta portaille oli noin 20 metriä)
Eipä siinä, juteltiin hetki ennenkuin otettiin kahvit ja kun nousin ylös, sanoi mies ettenkö voisi tuoda hänellekin kahvin kun varpaaseen sattuu. Toin kahvin ja pullan. Kun oltiin lähdössä, muisti taas sanoa kuinka varpaaseen sattuu ja oivoi kun on kipeä.Kahvilan ulkopuolella juteltiin hetki ja lysyin minne suuntaan on lähdössä. Vastaus oli, että "äiti hakee mut ku tää varvas on niin kipee"
Itseä alkoi ärsyttää koko mies. Valivalia varvas sitä varvas tätä. Yrittikö kenties hakea sympatiapisteitä vai mikä oli, mutta en voi sietää sellaista ruikuttajaa. Ei tullut toisia treffejä.
Illalla vielä laittoi viestiä että olisi muuten saattanut mutta kun tää varvas...
Niin jalka on ihan törkeen kipee tuon jälkeen, mutta pääsi vähällä kun oot tuollainen empatiakyvytön.
Jestas mitä sikoja on olemassa. 😣 Ei näin.
Ei nyt ole huippujännittävä juttu, ei sisällä seksiä, enkä itse edes mieltänyt friikitouhua treffeiksi, mutta kerrottakoon:
Noin 17-vuotiaana päädyin mutkien kautta kaverin kaverin kotiin viettämään alkuillasta luppoaikaa yhteisten menojen välillä. Tyyppi oli tuijotellut minua jo useana päivänä ja oli melkein anellut että tulisin katsomaan musiikkikokoelmaansa vanhempiensa kotiin. Outo, uskovainen, melkein kaksimetrinen, quasimodohtava poikaparka vaikutti lievästi kehitysvammaiselta, mutta mikäs siinä, halusin olla ystävällinen, eikä muutakaan tekemistä ollut.
Tajusin vasta perillä, että ei hitto, tyyppi yrittää oikeasti kosiskella. Hän esitteli maireena huonettaan ja rändömejä tavaroita, tyyliin "tässä on sänkyni, tässä on herätyskelloni, tässä on työpöytäni". Yritti sitten oikein olan takaa mainostaa hurjia kykyjään, esim. miten hyvin osaa pitää paikat siistinä, laittaa pyykit koriin äidin pestäväksi tms.
Suurimpana ylpeyden aiheena oli oikein kokopäivätyö Citymarketin lihatiskillä. Tyyppi tiesi että olen kasvissyöjä ja yritin ystävällisesti vihjata etten ole kovin kiinnostunut yksityiskohdista. :D Ei mennyt jakeluun, kertoi vain loistavin silmin miten hienosti osaa lihaklimpin oikeaoppisesti paloitella ja punnita.
Sain monen pitkän minuutin jälkeen käännettyä keskustelun musiikkiin: Tyyppi oli tosi ylpeä surkeasta kokoelmastaan ja kehotti että minun pitäisi ehdottomasti kuunnella sen ja sen sitä ja tätä levyä. Olin että "no joo, ei ole musiikkimakuni, mutta pitääpä joskus yrittää" - niin tyyppi keksi että voi polttaa minulle "tän" CD:n. Sanoin monta kertaa että kiitos vaan, ei taida olla tarpeen ja että voin vaikka joskus netistä ladata biisejä, mutta eikun kopioimaan.
"Hei, kuule, ei sun tarvii!"
- "Mä kopsaan sulle vielä tän. Ja tän. Ja tän..."
Lopulta olin odottanut pääosin seisten ja mykkänä tietsikan vieressä kunnes tyyppi oli saanut poltettua 8 CD:tä. Ja silloin 2000-luvulla siihen meni varmaan 15 minuuttia per levy. No, en olisi muutenkaan jaksanut enää kuunnella höpinöitä ja lopulta oli aika lähteä takaisin kaveriporukan seuraan.
Lähtiessämme tyyppi rupesi miettimään, että mitäs hän veloittaisi niistä CD:istä - olihan alkuperäiset levyt maksaneet toista kymppiä, tyhjät romput maksoi jonkun euron ja olihan hänellä mennyt tosi paljon aikaa kopiointiin (!). Hän päätti sitten että 7€/kpl olisi reilu hinta - eli jospa antaisin sen 56 Euroa!!!
Touhu pisti minut täysin sanattomaksi. En halunnut väkisin tyrkytettyä p*skaa musiikkia, mutta kun "ne on sinulle". D: Lompakossanipa ei ollut kuin välttämättömät bussikolikot, niin kovan mietinnän jälkeen herrasmies lupasi että saan laittaa sitten kotoa käsin tilisiirron.
Siis mitä ihmettä? No enpä tietenkään koskaan laittanut. Enkä tainnut kertaakaan niitä ahdistavia CD:itä kuunnella. Kuitenkin epämiellyttävää, ihastelevaa tuijotusta riitti vielä muutaman päivän, kunnes tiemme onneksi erosivat.
Karseita tarinoita. Mutta luettuani näitä, oma mokaamisenpelko sentään laski minimiin. :D
Löytyykö lisää?
Olen tavannut sen verran monta sekopäätä, että en enää uskalla nettideittailla !
Tai no, muodostakaa itse oma mielipiteenne.
Tapaus 1: Mies kehui näyttävänsä Fabiolta. Minua eivät Fabiot sytytä, mutta meillä synkkasi muuten muuten ja suostuin lähtemään päiväoluselle. Perillä odotti lyhyt, kaljuuntuva mies jonka hartioilla roikkuivat hilseiset , vaaleat hiukset. Tarjosi meille oluet ja kun yritin jutella, vain virnuili oudosti ja ynähteli. Sitten lähti vessaan ja kuiskasi mennessään " tuu viiden minuutin päästä perästä" ANTEEKSI MITÄ? En todellakaan lähtenyt perään vessaan vaan kotiin ja myöhemmin tuli viesti " et sitten saanut Fabion kikkeliä"
Tziisus!
Tapaus 2: Minulta oli lohjennut pari päivää ennen treffejä hammas ja mies julisti tämän johtuvan coca colasta. Että juon liikaa COCA COLAA ja COCA COLA tuhoaa hampaat ja vartalon. Kuuntelin aikani pelottavaa paasausta , karkasin vessaan ja keksin selityksen että äidilläni oli hätä ja minun piti mennä.
Tapaus 3: Totinen mies joka kyseli viralliseen tyyliin ja oli pistänyt puvunkin päälle. Ilmoitin, että eiköhän tämä ollut tässä! Luulin olevani treffeillä enkä työhaastattelussa.
Ja tapaus 4: Mies esitteli sormessaan olevaa tikkua ja pohti, pitäisikö mennä päivystykseen. Ei siis vitsillä , vaan ihan vakavissaan.
Onko nää jutut muka ihan totta? Onko näin sekopäisiä miehiä edes olemassa? Ja siis osa on vielä harrastanut seksiä näiden kanssa?:D
Mistä noita Fabioita sikiää? EI HYVÄÄ PÄIVÄÄ :D.
Kesti useita päiviä lukea tämä ketju. En enää ikinä mene treffeille...
Itselläni on muutamia kamalia treffikokemuksia, tässä "parhaimmat":
- Juttelin yhden ikäiseni jätkän kanssa eräällä netin kuvasivustolla, missä itselläni oli paljon käsittelemättömiä kuvia eli ihan itseltäni näytin. Muutaman päivän tiiviin yhteydenpidon jälkeen päätettiin kahvitella, mies tarjoutui hakemaan minut. Noh, hän sitten saapui ja heti noustessani autoon ilme valahti ja hän heitti: "näytät ihan erilaiselta kuin kuvissa". En oikein tiennyt miten reagoida, huvitti lähinnä koska hän itse oli selvästi piilotellut kuvissa kaljuuntumistaan (aina pipo tai joku hattu kuvissa, kun aloin miettimään). Mentiin sitten silti kahville ja mies jauhoi varmaan tunnin exästään, vuoroin haukkui ja vuoroin ylisti. Olisi halunnut vielä tavata uudelleen mutta eipä kiinnostanut.
- Yksi kaveripoika johon olin todella ihastunut, alkoi ilmaista kiinnostusta minua kohtaan. Kun pientä säpinää oli ollut jonkun aikaa ja olimme ryhtymässä petipuuhiin, mies päätti kertoa ettei voi sietää rasvaa naisessa tai vatsamakkaroita edes istuessa. Itse olen normaalipainoinen mutten timmi, joten tunnelma lässähti sitten siihen eikä jatkettu juttua. Myöhemmin sain kuulla että tuo jätkä oli kokoajan ollut oikeasti ihastunut parhaan kaverinsa anorektisen laihaan tyttöystävään jonka sitten nappasikin itselleen.
- Toinenkin sankari netin kuvasivustolta, vaikutti viestitse tosi mukavalta ja samanhenkiseltä, oli kohtelias ym. Asui vajaa 200 kilometrin päässä minusta, ja kuukauden jutustelun jälkeen päätin kutsua miehen kylään. No, mies sitten saapui ja huomasin heti että oli n. 15-20 kiloa painavampi kuin kuvissaan, vaatteet olivat kittanat eli ei ollut vaivautunut ostamaan edes paremmin istuvia vaatteita pieniksi käyneiden tilalle. Mies myös haisi pahasti hielle ja oli muutenkin epäsiisti. Paljastui myös että hänellä on eräs sosiaalisia kykyjä rajoittava sairaus, ja saattoi töksäytellä todella ilkeitäkin asioita aivan yht äkkiä. Minä ääliö vielä tapailin hetken tuota tyyppiä, kai siksi että olin nuori ja aika yksinäinen. Mitta tuli kyllä täyteen n. kuukauden jälkeen kun mies mm raivosi minulle jos itkin, kuulemma hän ei pidä siitä ja "parempi olla yhteyksissä vasta sitten kun minulla on parempi mieli koska olen surullisena niin paskaa seuraa", hän myös meuhkasi että häiritsen hänen tavotteitaan tulla parhaaksi pelaajaksi jossain nettipelissä ym. Oli myös alkoholisti ja melko syrjäytynyt, en tajua miten osasi olla niin normaalin oloinen kirjoittaessaan.
Kaikenlaisia tampioita sitä onkin kohdannut nuorena ja tyhmänä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Abraham Sonninen kirjoitti:
Olisit voinut tyydyttää miehen suulla tai käsillä (ehkä footjob olisi myös toiminut). Oli julmaa jättää mies laukaisematta.
Ja p**kat ole, ellei mieheltä ole molempia käsiä amputoitu niin voi ihan hyvin tempoa tumppuunsa. Nainen ei ole mikään miehen pakkovagina.
Juu jätäppä nainen ilman orgasmia niin alkaa parkuminen ja vinkuminen ja naama norsunv*tulla. Vallankäyttöä harrastaa suurin osa naisista. Kokeilkaapa miehet muutaman kerran samaa 'mulla on pää kipeä' shaissea, mukava katsoa miten se naama repsahtaa!
Kokeilkaapa naiset muutaman kerran sitä, että hankitte itse orgasmin ennen miestä ja nouskaa tämän jälkeen sängystä jättäen mies hoitelemaan itse oman orgasminsa, mukava katsoa miten se naama repsahtaa! :)
Minä tein näin kun kyllästyin siihen, että kun ex sai orgasmin seksi loppui siihen ja hän lähti suihkuun. Hinkkasin itselleni orkut ja työnsin hänet pois ja lähdin suihkuun. Ulisi perään, ettei saanut vielä ja meidän pitäisi jatkaa kunnes hänkin saa. Tuumasin et ei kiinnosta, koska ei häntäkään ole tähän asti kiinnostanut minun saamiset. Oli naama nuturalla, mutta meni kerrasta jakeluun. Siitä eteenpäin oli molempia tyydyttävä seksielämä ja kumpikin sai joka kerta.479
Uskomattoman epäkypsää porukkaa. Joskus minä tulen ensin ja se on ihan fine, ei mies tästä marmata, seuraavakin kerta tulee. Välillä toisinpäin. Nuorena joku poika yritti huijata, että on vaarallista, jos kiihottuu eikä saa orgasmia, tulee "blue balls" ja kivekset suunnilleen tippuu pois :DD
Mies oli komea ja vastasi samaa kuin kuvissa.
Haki minut paikkakunnalleen sovitusti ja joimme muutamat hänen luonaan.Sanoi jo alussa,kun kirjoiteltiin, haluavansa oikeasti tutustua minuun, ei etsi mitään panoa.
No heti kun pääsimme hänen kämpilleen täräytti että "Kai ymmärrät ettei tästä sitten synny yhtään mitään vakavaa?"
Häkellyin täysin tästä.
Muutenkin hän paljastui täydeksi ylimieliseksi idiootiksi keskustelun lomassa. Kehui pettäneensä lastensa äitiä ainakin yli 50 naisen kanssa..
Hän sitten ehdotti,että menisimme lähipubiin juomaan muutamat.
Pöydässä oli kolmen naisen seurue, ilmeisesti tämän miehen tuttuja. Mies meni heidän pöytäänsä,minä myös ja tunsin oloni heti vaivautuneeksi ja kiusalliseksi.
Pyysin miestä mukaani tupakalle, ei tullut. Meni kuitenkin myöhemmin röökille yhden näistä naisista kanssa. Laitoin ystävälleni viestiä,että tulee hakemaan minut pois. Kotiini oli noin 45km matka.
Kulutin aikaani välillä pöydässä, tiskillä, röökikopissa ja vessassa. Viimeinen niitti oli,kun yksi pöydän naisista huutaa minulle kännisellä äänellään että: "Painu sinä nyt v*ttuun täältä, etkö sinä tajua että noilla kahdella synkkaa!?" Ja osoitti treffikumppaniani ja kaveriaan. Mies ei reagoinut tähän mitenkään.
Menin vessaan ja soitin kaverilleni että tule nyt heti hakemaan minut. Hän lupasi,että olisi baarin edessä noin tunnin päästä.
Istuin lukittautuneena vessakopissa,nöyryytettynä ja loukattuna vieraalla paikkakunnalla.
Sitten kuulin kun tämä pöytämme naisseurue tulee metelin saattelemana vessaan,pujuen tästä miehestä kovaan ääneen. Odotin että he menivät koppeihin ja sitten poistuin itse koko baarista taakseni katsomatta. En kestänyt enää hetkeäkään.
Pyörin ympyrää ulkona vieraassa kaupungissa ja vihdoin ystäväni tuli ja haki minut.
Olin todella pettynyt treffeihin, jos niitä voi edes niiksi kutsua. Aamulla tältä mieheltä oli tullut viesti, että mihin sinä katosit ja kuva peniksestään. Yök mikä tyyppi. Vastasin hänelle suoraan,miten kuvottavaa hänen käytöksensä oli minua kohtaan eilen, enkä todellakaan halua enää ikinä tavata häntä. Sitten estin hänet.
Oli todellakin paska koko reissu. Olin monta päivää aika maassa tästä koko tapahtumasta ja olo oli vieläkin nöyryytetty ja kiukkuinen. Sillä miehellä ei todellakaan ollut mitään käytöstapoja.
Mun treffit oli hirveet eli siis mä oli tänää yhden aasilisen pojankaa ja No siinä me kävelii ja juteltii ja käytii kahvilla ja sit me tultii meille minä ja mun se treffi kumppani ja kaveri no sinnä me Pelattiin Ja juteltiin no mun kaverin piti lähtee ja se sano mulle-et Mä saan pussun no sit mä ootin ja Mä en saanu pusua Poika oli outo mun piti pussata sit poskelle ja sit me halattiin ja kaikee Mut en haluu nähdä sitä poikaa enää ikinä😭😭😡😡😡😫😫
Treffikumppani kävi takaapäin suoraan kiinni takapuoleen puristelemaan. Totesin että selvä, olet siis epämiellyttävä porsas ja tämä oli nyt tässä, lähdin menemään, ja mies huuteli "hutsua" ja muuta perässä. Viesteissä oli haukkumista. Estin tyypin. Hyj vit. Miksi jotkut miehet oikeasti kuvittelevat että on ihan OK käydä lupaa pyytämättä käsiksi ja kourimaan?