Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
621/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ollut omat treffini. Kaveri pyysi että lähden mukaan kauppakeskukseen, kun hänellä on treffit siellä kahvilassa nettideitin kanssa. Hän pyysi että tulen kohta tarkistamaan miten menee, että jos treffit kääntyy ihan kauheiksi, niin hän voi lähteä jollain verukkeella. Kaveri näytti profiilikuvaakin, joka näytti hyvältä, ja sanoi että joku ihan fiksu tyyppi pitäisi olla, urheilullinen, ja lakimies. Kaverini on itse urheilullinen.

Mies löytyi kahvilasta, mutta hän näytti paljon takkuisemmalta kuin profiilikuvansa, huonot hampaatkin, jotka näytti epäilyttävästi tupakkamiehen hampailta. Kaverini jäi kuitenkin kahville sinne, ja lähdin "ostoksille". Sopivan ajan kuluessa tulin takaisin, ja ystäväni oli silminnähden helpottuneen näköinen ja meidän "piti lähteä". Päästyämme sieltä kaveri sanoi, että tyyppi ei ollut yhtään sellainen kuin piti olla, ei taatusti ollut lakimies, epäsiisti ja haisi tupakalle, eikä urheilullista nähnytkään. Lisäksi tämä oli alkanut kärttämään "päiväkahveille" ja puhunut levottomia... joten ei siitä treffistä sitten ikinä tullut sen kummempaa. Olihan silti minullekin kokemus!

Vierailija
622/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malliaikoina ulkomailla tutustuin yhteen erittäin komeaan taiteilijapoikaan joka vaikutti erittäin mukavalta ja tapailimme noin kolme kuukautta silloin kun kiireiltämme ehdimme. No tämä mies oli mukava ja kivanoloinen kokoajan kunnes tuli aika harrastaa seksiä, rintaa hän ei voinut edes katsoa alapäästä puhumattakaan. Samalla hänen poikaystävänsä tuli kotiin ja heitti minut lasiseinään. Tekstarilla yritti vielä selitellä että halusi koittaa naista muttei pystynytkään,siitä illalsta on muistona vieläkin 15cm pitkä arpi selässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin äsken tinder treffeillä 25-vuotiaan miehen kanssa. Silmät kiilsivät oudosti ja puhui lortoista, alkkiksista ja akvaarioista. Ei saatana. Onneksi selvisin pois! Never again.

Apua :D akvaarioista?

Tämä huvitti minuakin; oliko akvaarioilla joku linkki lorttoihin ja alkkiksiin? :D

Vierailija
624/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin äsken tinder treffeillä 25-vuotiaan miehen kanssa. Silmät kiilsivät oudosti ja puhui lortoista, alkkiksista ja akvaarioista. Ei saatana. Onneksi selvisin pois! Never again.

Apua :D akvaarioista?

Tämä huvitti minuakin; oliko akvaarioilla joku linkki lorttoihin ja alkkiksiin? :D

Hyvin löyhät assosiaatiot noiden välilä. T. Palstapsykiatri

Vierailija
625/2187 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen ikisinkkumies oli tavannut deittipalstalla mukavan naisen. Tutustuminen oli edennyt puhelimessa puhumiseen, tarkoituksena sopia tapaamisesta jne. 

Puhelu sitten venyi, läppä lensi hyvin puolin ja toisin, kummallakaan ei ollut mikään kiire lopettaa puhelua. Niin kuin usein käy, keskustelu ajautuu mitä ihmeellisempiin asioihin, ja jossain vaiheessa puhelua läpän heiton välissä mentiin pissakkakka-linjalle, ja tuli heittäneeksi jotain tyyliin:

M: ...seuraavaksi varmaan väität, että kuningatar Elisabeth ja jeesuskin käyvät vessassa, heheheheeeeee

N: Tuohan on RIENAUSTA!!!111!!11!!!!!

M: ???

Selvisi, että tämä fiksu ja hauska korkeasti koulutettu nainen oli syvästi uskovaisesta lestadiolaisesta perheestä/suvusta (taisi olla vielä suviseura-aika vuodesta). Maallistunut joo, mutta sen verran aiheessa vielä kiinni, että jäätäväksi muuttunutta puhelua ei pelastanut edes sujuva supliikki, ja tapaamista ei koskaan tullut. 

Tarinan opetus on kai se, että jeesusta ei saa herjata ennen ensitreffejä?

Vierailija
626/2187 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiintoisaa kirjoitti:

Olin itse(mies)185cm 105kg kun lääkäri määräsi laihduttamaan 10kg eli normaalipainoon näillä lihaksilla.Ihmettelin kun arvio osui juuri oikeaan,laihduin 10kg ja sokeriarvo korjaantui.

185-senttisen normipaino alkaa kyllä kasilla 😄

Ja reilusti painavampi kehonrakentaja on hirveän lihava vai? En jaksa jauhaa tästä enempää.

Vierailija
627/2187 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex hommasi treffit työkaverinsa kanssa, kaunis nainen ja mielettömän suuret rinnat. Syötiin ja otettiin vähän viiniä ja kuunneltiin levyjä. Sänkyynkin mentiin ja ajattelin tehdä vaikutuksen ja nuolin pillua antaumuksella. Ehkä hiukan liian hyvää oli esileikki, nainen sai kunnon orgasmin ja pisti nukkumaan. Minä jäin kyrpä pystyssä ilman.

Vierailija
628/2187 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju osoittaa sen miten epätoivoiseen tilanteeseen nainen joutuu, jos hän hurvittelee ikisinkkuna kolmekymppiseksi asti ja yrittää sitten vielä löytää vapaan miehen...

Vierailija
629/2187 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ystäväni kanssa iltaa istumassa ja tapasin lapsuuden ihastukseni. Hän sitten kertoi itsekin olleensa ihastunut muhun ja olin suorastaan onneni kukkuloilla.

Valitettavasti huomasin muutamalla tapaamiskerralla, että hänestä oli tullut muutamassa vuodessa aivan entisen vastakohta. Hän oli masentunut, lihonnut ja selitti kuinka kaipaa niin paljon eksäänsä. Seksiä yritimme, muistaakseni siitäkään ei tulut hänen puoleltaan mitään kun jännitti liikaa. Lisäksi tuijotteli aasialaisten naisten kuvia, kun ovat kuulemma niin ihania. Asunto oli täynnä likaa, likaisia astioita, röökinnatsoja ja tyhjiä pulloja...

Eipä tullut meistä paria. Lisäksi oli kiinnostunut pissaleikeistä, jonka kuulin kyllä vasta kun tämä lyhyt juttu oli ohi.

Vierailija
630/2187 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
631/2187 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiintoisaa kirjoitti:

Olin itse(mies)185cm 105kg kun lääkäri määräsi laihduttamaan 10kg eli normaalipainoon näillä lihaksilla.Ihmettelin kun arvio osui juuri oikeaan,laihduin 10kg ja sokeriarvo korjaantui.

185-senttisen normipaino alkaa kyllä kasilla 😄

Hhahah, olen 179-senttinen mies ja painan 98 kiloa. Olenko läski? No jaa, vatsalihakset näkyy alinta paria myöden ympäri vuoden ja joka paikka on jalkoja myöten verisuonilla.

Vierailija
632/2187 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää!

Vierailija
633/2187 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhahhaa! kirjoitti:

Tämä ketju osoittaa sen miten epätoivoiseen tilanteeseen nainen joutuu, jos hän hurvittelee ikisinkkuna kolmekymppiseksi asti ja yrittää sitten vielä löytää vapaan miehen...

Minulla pahimmat treffikokemukset sijoittuvat ikävuosille 20-22. Onneksi en lopullisesti niistä traumatisoitunut, muuten olisi jäänyt aviomies tapaamatta.

Vierailija
634/2187 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisella oli kuvassa täyteläiset punaiset huulet, pitkä musta, tukka, kermanvaalea iho. 

olin rakastunut. treffeille saapui nainen jolla oli ohut punaruskea polkkatukka, helteinen päivä joten ei ollut viitsinyt pukea sitä PERUUKKIA.  

kasvot olivat kyllä kalpeat, mutta kiilsivät hiestä ja huulet ovat paljon kapeammat kuin kuvassa ! 

kahvin jälkeen siirryimme terassille nauttimaan auringosta ja juomaan skumppaa,  seuralaiseni  alkoi parin lasillisen jälkeen tirskua kuin teinityttö  ensikännissään..

sanoin kiitos ja hei, tämä oli tässä. 

Vierailija
635/2187 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitti. Mies oli kiinteistövälittäjä, pitkä, tumma ja komea. Viestiteltiin ihan järkeviä viestejä ja mies kertoi, ettei hänellä ole mitään pidempi aikaisia seurustelusuhteita ollut, ihmettelin kovasti. Mentiin ravintolaan syömään, mies oli asiallinen, mukava ja tuntui fiksulta. Kotiin päästyä sain mieheltä pervoja tekstiviestejä, mistä en ihan pitänyt ja yritin vastata niihin jotenkin neutraalisti. Mies pyysi minua uudestaan ulos ja mentiin baariin lasilliselle. Ilta oli taas kasvokkain mielyttävä ja mies vaikutti ihan selväpäiseltä (vaikka edellisillan viestit vähän häiritsivät minua). Illan päätteeksi lähdin kotiin ja taas alkoi miehen viestittely, sain taas entistä viestejä, mitä hän haluaisi tehdä minulle sängyssä (tyyliin pissa- ja kakkaleikkejä) ja meni maku kokonaan miehestä, kolmansia treffejä ei tullut. Vieläkin puistattaa, kun näen joskus hänen kuvansa lehdessä, missä mainostaa myytäviä asuntoja, yök.

Mahtoikohan olla Turussa? Oli kirjoitellessa ihan perusmukava ja treffitkin menivät ihan mukavasti. Yhteistä löytyi ja viihdyttiin 1,5 tuntia jutellen. Mitä nyt hän vilkuili kännykkäänsä enemmän kuin itse kohteliaana pidän. Oma ajatukseni olisi ollut jatkaa tutustumista, jotta olisi selvinnyt voisiko siitä tulla jotain enemmänkin, mutta mies lopetti viestittelyn treffien jälkeen kuin seinään. Se tuntui tarpeettoman tylyltä, sillä ainahan sitä voisi jotenkin kohteliaasti todeta, että et nyt ollut ihan sitä mitä etsin tms. Antoi itsestään vaan totaalisen juntin kuvan loppujen lopuksi. Myöhemmin olen törmännyt Tinderprofiiliin muutaman kerran, profiiliteksti joka kerta erilainen, mutta yhtä outo...

Vierailija
636/2187 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
637/2187 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaahan lisää näitä, lähen just itse treffeille ja saatan tarvita vertaistukeanne myöhemmin! :D

Vierailija
638/2187 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paras treffikokemukseni lienee tämä: oltiin tavattu muutaman kerran, ihan ok tyyppi. Raha-asiansa oli sotkenut aiemmin elämässään (velkoja ulosotossa ja oli kertonut varastaneensa vaimoltaankin), mutta vaikutti päässeen "tavallisen elämän" alkuun. Oltiin sovittu, että menen aamukahville ja lähdetään siitä lenkille. Vastassa oli koko yön valvonut mies, oli juonutkin ja kertoi olevansa edelleen hiprakassa. Poltti tupakkaa sisällä (minä en polta). Kahvit join ja päätin lähteä lenkille yksin, kun toinen ei ollut siinä kunnossa. Menin vessaan ja sieltä palatessani lompakkoni oli käsilaukkuni päällä aukinaisena. Itse en olisi sitä niin siihen jättänyt. En siinä kehdannut nostaa kissaa pöydälle, mutta lenkille lähdettyäni tarkistin sisällön ja totesin, että rahaa puuttuu. Luonnollisesti mies kiisti mitään ottaneensa, veti ison herneen nenäänsä ja katkaisi välit välittömästi. The end.

Vierailija
639/2187 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Ei voi olla, ettei tämän enempää kamalia kokemuksia löydy ;)

Vierailija
640/2187 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP! Josko jollain deittailijalla olisi uusia kokemuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan