Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta koirasta mieleen eksäni joka suuttui kun huomasi minun silittelevän kissaa kesken aktin. Se kun tuli viereen kehräämään. Mutta jatkakaa!
Ymmärrän kyllä eksäsi suuttumuksen. Jos seksi on niin laimeaa, että siinä ehtii silitellä kissaa, niin minäkin suuttuisin. :,D
Tapasin 20 vuotta sitten keskustelupalstalla itseäni nuoremman pojan. Juteltiin niitä näitä ja mitään romanssia välillämme ei koskaan ollut. Tavattiin kerran kaveripohjalla. Elämä vei eri suuntiin, itse aloin seurustella ja kyseinen poika puolestaan muuttui jotenkin erakoksi. Poika lähetti silloin tällöin sähköpostia ja lopulta ne muuttuivat todella sairaiksi, sellaisiksi "haluan satuttaa" tyyppisiksi. Ilmoitin asiallisesti, etten pidä sellaisista sähköposteista ja toivoin, ettei hän ota mitään yhteyttä enää. Hän lähetti kuitenkin vuosikausia näitä ja lopetin niihin vastaamisen, siirsin suoraan roskakoriin. Pelottavaa on se, että sain viime vuonna vielä häneltä sähköpostia ja hän oli selvittänyt FB:n avulla, että olen naimisissa ja minulla on lapsia. Viesti oli ihan saman sisältöinen kuin aikaisempina vuosina, kaikenlisäksi hän kertoi satuttaneensa ihmisiä. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Tapasin 20 vuotta sitten keskustelupalstalla itseäni nuoremman pojan. Juteltiin niitä näitä ja mitään romanssia välillämme ei koskaan ollut. Tavattiin kerran kaveripohjalla. Elämä vei eri suuntiin, itse aloin seurustella ja kyseinen poika puolestaan muuttui jotenkin erakoksi. Poika lähetti silloin tällöin sähköpostia ja lopulta ne muuttuivat todella sairaiksi, sellaisiksi "haluan satuttaa" tyyppisiksi. Ilmoitin asiallisesti, etten pidä sellaisista sähköposteista ja toivoin, ettei hän ota mitään yhteyttä enää. Hän lähetti kuitenkin vuosikausia näitä ja lopetin niihin vastaamisen, siirsin suoraan roskakoriin. Pelottavaa on se, että sain viime vuonna vielä häneltä sähköpostia ja hän oli selvittänyt FB:n avulla, että olen naimisissa ja minulla on lapsia. Viesti oli ihan saman sisältöinen kuin aikaisempina vuosina, kaikenlisäksi hän kertoi satuttaneensa ihmisiä. Huh.
"Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä teille omituinen treffikokemus: Löysin tinderistä elämäni rakkauden.
No jee. Olet varmaan ainoa laatuasi.
Ei oo, mä löysin kans Tinderistä elämäni rakkauden. :)
Täällä kolmas :D
Ja täällä neljäs :D
Minä löysin MTV 3 teksti tv sivulta 895 elämän kumppanin aviossa yli 10v
Täälläkin vähän erilainen doggystyle-kokemus -->
Tapasin klubirokkikeikalla viehättävän opiskelijaneitosen joka noin tunnin jutustelun jälkeen ilmoitti haluavansa minut yökylään hyvinkin intiimeissä merkeissä. No mikä ettei, eipä ollut itselläkään flaksi käynyt muutamaan kuukauteen!
Matkalla neidon residenssiin hän ilmoitti että siellä on karvainen ystävä ja mainitsipa rodunkin suht tarkkaan, snautseri. Nehän on kivoja disney-lurppaviiksiä ja sellaisia korkeintaan nilkan korkuisia jotka voi potkaista nurkkaan jos käy riesaksi, eikös juu? Kaksion oven auettua ja valot päälle eteiseen...siellähän se söpö snautserihauveli tosiaan olikin, meinaan SUURsnautseri (jolla on "hieman" ylisuojeleva rotupiirre) eikä edes kovin pienikään piski. Karvaturri ilmoitti aika nopeasti & äänekkäästi että kämpässä on yksi otus liikaa. Neito piti pedon aloillaan ja käski minun hipsiä (onneksi ovellisen) makkarin puolelle. Pianhan sitä oltiin touhussa - neidon voihketta ja kiljahtelua rytmitti mukavasti oven takaata kuuluva murina ja haukahdukset. Ok, ei siinä mitään, ähäkutti karvakuono, siellähän äriset etkä mitään mahda kun laumanjohtajaasi hoitelen. Paitsi kun sitten jossain vaiheessa yötä havahduin siihen että hirvee pissihätä ja olis pitänyt päästä kämpänvartijan ohitse toilettiin ilman isompia haavoittumisia...
Aamusella yritin olla elokuvaromanttinen, skriivasin tyynylleni kömpelön viestin kassakuittilappuun tms, puin päälleni pikaisesti ja ovi varovaisesti auki. Kämppä-Kerberos oli välittömästi murisemassa oven takana mutta livohkaan piti päästä ja keräsin rohkeuteni, aloin etenemään pelastukseen johtavaa ovea kohden. Paitsi että siinä vaiheessa tuli stoppi etenemiselle, eteisessä hurtta meni ulko-oven eteen murahdellen/haukahdellen. Onneksi makkarista kuului uninen hihittelevä ääni "Reeeeekkkuuuu, päästä se tyyppi ulooos...", hyvästiksi koiruli näykkäisi pohkeeseeni selkeästi toivottaen poissapysymistä. Ilmeisesti en sitten ollut kaksinen panomies sillä neito olisi todnäk komentanut "älä päästä sitä pois". Tai noin ajattelin poistuessani kämpilleni.
Myöhemmin samana päivänä neito soitteli perään ja pyysi minua mukaansa kävelyttämään koiraa, jotta voisin tutustua paremmin otukseen. Omistajansa toive kun oli että tapaisimme useamminkin ja edellytys oli että kaksi karvakuonoa tulee toimeen keskenänsä. Ihan hyvä "juttu" siitä tulikin muutamaksi kuukaudeksi, joka loppui siihen kun typykkä päätti vaihtaa opintojensa kohdetta ja sitä myötä muutti toiseen kaupunkiin.
Entisen ikisinkkumiehen menneisyydestä löytyy koiranomistajanaisen lisäksi muitakin eläintapauksia...
Otetaan vaikka yksi kissainomistajaneito, jonka luona oltiin päädytty tilanteeseen, jossa neito otti minulta suihin sängyllä. Neidon iso musta kissa tulla mateli myös sängylle. Yritettiin hätistää sitä pois, mutta ei, katti päätti parkkeerata emäntäänsä vastapäätä, ja jäädä katselemaan kiinnostuneena mitä tapahtuu. Hetken aikaa ihmeteltyäni, päätin ottaa tilanteesta ilon irti, ja silittelin kerrankin kahta kissa yhtäaikaa :D. Muistaakseni ainakin toinen kehräsi lopuksi...
Vierailija kirjoitti:
Entisen ikisinkkumiehen menneisyydestä löytyy koiranomistajanaisen lisäksi muitakin eläintapauksia...
Otetaan vaikka yksi kissainomistajaneito, jonka luona oltiin päädytty tilanteeseen, jossa neito otti minulta suihin sängyllä. Neidon iso musta kissa tulla mateli myös sängylle. Yritettiin hätistää sitä pois, mutta ei, katti päätti parkkeerata emäntäänsä vastapäätä, ja jäädä katselemaan kiinnostuneena mitä tapahtuu. Hetken aikaa ihmeteltyäni, päätin ottaa tilanteesta ilon irti, ja silittelin kerrankin kahta kissa yhtäaikaa :D. Muistaakseni ainakin toinen kehräsi lopuksi...
...tiedätkö miltä näyttää noin puolivuotiaan kissan silmissä näyttää ohuen lakanan alla oleva "möykky" joka nousee & laskee ja kehtaa vielä jäädä pystyyn härnäämään? En minäkään tiedä, mutta jotain sellaista se on joka pitää saalistaa sillä sekunnilla ja mahdollisimman räväkän kynsikäpäläiskun kera.
(---> "AAAAAAAAAUHHHH!!!")
Vierailija kirjoitti:
...tiedätkö miltä näyttää noin puolivuotiaan kissan silmissä näyttää ohuen lakanan alla oleva "möykky" joka nousee & laskee ja kehtaa vielä jäädä pystyyn härnäämään? En minäkään tiedä, mutta jotain sellaista se on joka pitää saalistaa sillä sekunnilla ja mahdollisimman räväkän kynsikäpäläiskun kera.
(---> "AAAAAAAAAUHHHH!!!")
Jotain tällaisia ajatuksia pyöri päässä (vrt. koiratarinan paljas perse). Mutta tassulla leikkimisen sijasta katti näytti vain katselevan mitä ihmettä se emäntä touhuaa :D
Vierailija kirjoitti:
Tapasin klubirokkikeikalla viehättävän opiskelijaneitosen joka noin tunnin jutustelun jälkeen ilmoitti haluavansa minut yökylään hyvinkin intiimeissä merkeissä. No mikä ettei, eipä ollut itselläkään flaksi käynyt muutamaan kuukauteen!
Matkalla neidon residenssiin hän ilmoitti että siellä on karvainen ystävä ja mainitsipa rodunkin suht tarkkaan, snautseri. Nehän on kivoja disney-lurppaviiksiä ja sellaisia korkeintaan nilkan korkuisia jotka voi potkaista nurkkaan jos käy riesaksi, eikös juu? Kaksion oven auettua ja valot päälle eteiseen...siellähän se söpö snautserihauveli tosiaan olikin, meinaan SUURsnautseri (jolla on "hieman" ylisuojeleva rotupiirre) eikä edes kovin pienikään piski. Karvaturri ilmoitti aika nopeasti & äänekkäästi että kämpässä on yksi otus liikaa. Neito piti pedon aloillaan ja käski minun hipsiä (onneksi ovellisen) makkarin puolelle. Pianhan sitä oltiin touhussa - neidon voihketta ja kiljahtelua rytmitti mukavasti oven takaata kuuluva murina ja haukahdukset. Ok, ei siinä mitään, ähäkutti karvakuono, siellähän äriset etkä mitään mahda kun laumanjohtajaasi hoitelen. Paitsi kun sitten jossain vaiheessa yötä havahduin siihen että hirvee pissihätä ja olis pitänyt päästä kämpänvartijan ohitse toilettiin ilman isompia haavoittumisia...
Aamusella yritin olla elokuvaromanttinen, skriivasin tyynylleni kömpelön viestin kassakuittilappuun tms, puin päälleni pikaisesti ja ovi varovaisesti auki. Kämppä-Kerberos oli välittömästi murisemassa oven takana mutta livohkaan piti päästä ja keräsin rohkeuteni, aloin etenemään pelastukseen johtavaa ovea kohden. Paitsi että siinä vaiheessa tuli stoppi etenemiselle, eteisessä hurtta meni ulko-oven eteen murahdellen/haukahdellen. Onneksi makkarista kuului uninen hihittelevä ääni "Reeeeekkkuuuu, päästä se tyyppi ulooos...", hyvästiksi koiruli näykkäisi pohkeeseeni selkeästi toivottaen poissapysymistä. Ilmeisesti en sitten ollut kaksinen panomies sillä neito olisi todnäk komentanut "älä päästä sitä pois". Tai noin ajattelin poistuessani kämpilleni.
Myöhemmin samana päivänä neito soitteli perään ja pyysi minua mukaansa kävelyttämään koiraa, jotta voisin tutustua paremmin otukseen. Omistajansa toive kun oli että tapaisimme useamminkin ja edellytys oli että kaksi karvakuonoa tulee toimeen keskenänsä. Ihan hyvä "juttu" siitä tulikin muutamaksi kuukaudeksi, joka loppui siihen kun typykkä päätti vaihtaa opintojensa kohdetta ja sitä myötä muutti toiseen kaupunkiin.
Ei hitto mä nauran täällä vedet silmissä ja pallea käppyrässä :DDD Voin kuvitella, että tilanne oli todella kuumottava mutta kuvailusi on kerta kaikkiaan hillitöntä. Kämppä-Kerberoksen kohdalla melkein tipuin sängyltä nauruhepuleissani :D
Oltiin sovittu mukavalta vaikuttavan nettitutun kanssa, että hakee minut ja mennään lounaalle johonkin.
Mies tuli hakemaan, päällään tuulipuku. Matka ruokailemaan oli vaivaannuttava.
Olin ajatellut että kävisimme jossain mukavassa lounasravintolassa (hintataso 10/vajaa, lounas), mutta päädyimme mäkkäriin. Mies otti pelkän hampurilaisen ja meni pöytään istumaan. Jäin siinä vähän hämmentyneenä ja helvetin nälkäisenä tutkailemaan tarjontaa, enkä kehdannut ottaa muuta kuin tavallisen, pienen hampurilaisaterian. Jahka sain oman aterian pöytään oli mies jo oman ruokansa nassuun vetänyt.
Tunnelma oli muutenkin todella vaivaantunut, kun keskustelu aiheita ei ollut ja juttelua väännettiin kivistäkin. Mies kyseli treffien loputtua, että nähdäänkö uudelleen - ei nähty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto mä nauran täällä vedet silmissä ja pallea käppyrässä :DDD Voin kuvitella, että tilanne oli todella kuumottava mutta kuvailusi on kerta kaikkiaan hillitöntä. Kämppä-Kerberoksen kohdalla melkein tipuin sängyltä nauruhepuleissani :D
Kiva että stoori miellytti ja kyllä itsekin osaan nauraa tuolle tapahtumalle nykyään.
Mutta silloin ei kyllä naurattanut yöllä kun oli hirveä kushät ja piti päästä 5 metrin matka vessaan ilman mitään "menetyksiä" tms. Joten eikun typyä herättelemään "tota noin, kun luonto kutsuis niin et vois herätä pitämään hauvaa aloillaan että pääsen vessaan...". Aamulla se seiniä pitkin sniikkailu muriseva hurtta vierelläni ei ollut yhtään hauskaa, kun tuntui että se etsi vain tekosyytä päästäkseen puremaan. Kyllähän sitä sellaisesta laumanjohtajan huudatuksesta pitää edes vähän rangaista tuntematonta kaksijalkaista?
Olihan se sittemmin ihan mukavan leikkisäkin otus kun jossain määrin oppi luottamaan meikäläiseen. Jos joskus tarvitsisin vahtikoiraa perheelleni, suursnautseri olisi ehdoton valintani.
Vierailija kirjoitti:
Eiih. Maksatko housujen pesun :D :D :D
Olin tavannut Kaivohuoneella söpön pipopäisen miehen. Sovittiin treffit ja että hän tulisi hakemaan minua. Sovittuna aikana sitten seisoskelin kadunkulmassa ja ihmettelin, missä deittini viipyy. Kadun toisella puolella joku kaljupäinen mies tuijotteli minua hienosta autostaan ja meni hetki tajuta, että sehän oli tämä deittini. Miehellä oli sivuilla hiuksia, mutta ei pään päällä ollenkaan.
Jotenkin meni pasmat niin sekaisin tästä hiusepisodista, että autoon istuessani onnistuin jättämään sormeni oven väliin. Sattui ihan SAIRAASTI ja kyyneleet silmissä pidättelin tuskaani, kun mies vastasi että onko kaikki kunnossa. Treffien jälkeen sormi oli ihan turvonnut ja kynnen alle pakkautunut verta, joten jouduin lähtemään päivystykseen. Siellä kynteen tehtiin reikä ja veri pääsi pulppuamaan pois - tämä toimenpide sattui vielä enemmän kuin se sormen autonoven väliin jääminen.
Niin ja ei nähty enää. Olin jotenkin liian traumatisoitunut :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tuosta koirasta mieleen eksäni joka suuttui kun huomasi minun silittelevän kissaa kesken aktin. Se kun tuli viereen kehräämään. Mutta jatkakaa!
Ymmärrän kyllä eksäsi suuttumuksen. Jos seksi on niin laimeaa, että siinä ehtii silitellä kissaa, niin minäkin suuttuisin. :,D
Hahah ei edes ollut mitenkään laimeaa, vaan hellää ja herkkää. Kissa sitten tuli huomionkipeäksi ja hyppäsi viereen kehräämään. Olisi varmaan alkanut puskea tai naukua kovaäänisesti jos ei olisi vähän häntäkin huomioinut :D
Pari vuotta sitten olin tinder-deiteillä Lapista Helsinkiin muuttaneen miehen kanssa. Olen itsekin muualta Suomesta kotoisin, mutta jo kymmenisen vuotta pääkaupunkiseudulla asunut ja hyvin olen viihtynyt.
Meidän vajaan 2h treffeistä mies käytti reilun tunnin Helsingin ja helsinkiläisten haukkumiseen. Haukkui mm. tarjoilijan ääntä ja ihan kaikkea mahdollista. Kyseessä oli vapaaehtoisesti tänne muuttanut mies, joka oli tullut ihan jäädäkseen. Treffien lopulla ystävällisesti ja "puolivitsillä" kysäisin asiasta, että mites nyt tänne jos noin paikkaa vihaat johon mies sanoi minun olevan ylimielinen ja Lappia vihaava ... (??). Laittoi perään viestin, että oli tosi kivat treffit, yllättyi kovasti kun en ollut kiinnostunut.
kiintoisaa kirjoitti:
Olin itse(mies)185cm 105kg kun lääkäri määräsi laihduttamaan 10kg eli normaalipainoon näillä lihaksilla.Ihmettelin kun arvio osui juuri oikeaan,laihduin 10kg ja sokeriarvo korjaantui.
Sun pitäisi kyllä laihduttaa 20 kg, jotta normaalipainoon pääsisit,.
Vierailija kirjoitti:
Nainen sitten huuteli altani ;mammalla on kaikki hyvin! Hyvä poika!. Oletan, että puhui koiralle.
Ahhahahaaa, kiitos päivän nauruista!
Tapasin kivalta vaikuttavan naisen ravintolassa. Se nainen puhui vaan jostain vitun hiukkasista (fysiikkaa siis), ja kun vaihdoin aihetta ei saanut sanaa suustaan. Sitten viiden minuutin päästä aloitti jostain pentakvarkeista. En tajunnut vähääkään siitä tieteellisiä termejä vilisevästä selityksestä, ja nainen lisäksi näytti olevan erittäin hermostunut, melkein vapisi vaikka en tehnyt mitään uhkaavaa ja oltiin julkisella paikalla.
Toivon kyllä että kaveri sai apua sosiaalisten tilanteiden pelkoonsa.