Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
601/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaadin kumia (oli omatkin mukana), mies protestoi, tuikkas yllättäen muutaman kerran paljaalla, ennen kun tajusin ja uhkasin lopettaa koko homman siihen paikkaan, jos ei kumia käytetä.

Ruotsissa tuo olisi rikos, kuten kuuluukin olla,  ja mies olisi joutunut pakenemaan Equadorin suurlähetystöön kymmeneksi vuodeksi. 

Vierailija
602/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että aika monessa viestissä miehet ovat olleet kuin toista maata naisen kanssa, mutta herrojen mielestä heidän välillään on silti "kemiaa"? :D

Sinua se huvittaa, mutta kun henkilö on yksinäinen tai outo, hänellä ei ole kokemusta onnistuneista treffeistä eikä molemminpuolisesta ihastuksesta. Niinpä hänellä ei ole vertailukohtaa, eikä hän pysty tunnistamaan "kemiaa" tai sen puutetta. Treffien jälkeen hän vertaa kokemaansa elokuviin ja netistä luettuun ja hakee lupaavia merkkejä kuin salapoliisi. Toivo ei kuole, vaikka me fiksummat tiedämme, että se on turhaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkkuja tutuille, jos joku tunnistaa. Oon tämän tarinan kertonut joillekin kavereille.

Eli, oli lämmin kesäpäivä ja kävelin kadulla jäätelöä syöden. Pysähdyin liikennevaloihin ja yhtäkkiä joku kysyi "Anteeks, mä en normaalisti tee tätä, mut lähtisitsä mun kanssa treffeille?" Käännyin katsomaan ja vastassa oli hyvännäköinen nuori mies, jolla oli surffitukka, treenattu kroppa ja revityt vaaleat farkut. En nähnyt miehen silmiä, koska hänellä oli Ray-Banin peililasit päässä. Annoin siinä ihastuksissani numeroni ja sovittiin treffit Fazerille.

Tuli treffien aika ja nähtiin siellä Fazerilla. Miehellä oli edelleen aurinkolasit päässä ja pyysin nauraen häntä ottamaan ne pois. Hän ottikin lopulta vastentahtoisesti ja tässä vaiheessa huomasin, että mies katsoi erittäin pahasti kieroon. En ole missään nähnyt niin pahaa karsastusta. Hämmennyin ja keskustelusta tuli vaikeaa, kun en tiennyt mihin olisin katsonut. Ärsytti sekin, että mies rehenteli sukunsa omaisuudella ja lääkäriopinnoillaan, joten kiinnostus sammui.

Treffien jälkeen mies raivostui ihan täysin, kun en halunnut enää tavata. Olin silloin nuori (myönnän että vähän pinnallinenkin) nainen, jolla ei ollut mitään halua parisuhteeseen. Koin myös epäreiluna, että mies oli halunnut salata tämän ominaisuutensa. Mutta näin jälkeenpäin toivon tietysti, että hän on saanut hoitoa karsastukseen, koska se oli kyllä _todella_ paha...

Vierailija
604/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
605/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin treffeillä sveitsiläisen vaihto-oppilaan kanssa. Koko treffin ajan deittini valitti Suomen säästä, kahvista, kulttuurista, kielestä,oluesta, ruuasta ja vastaavasti ylisti sveitsiläisiä vastaavia. Kahvi oli paskaa, olut paskaa, ruisleipä hirveintä kuraa maailmassa ja suomalaiset eivät ymmärrä mitään minkään päälle. Jostain syystä ei tullut uusia deittejä.

Olen ollut aika paljon tekemisissä vaihtareiden kanssa ja aina jaksaa ihmetyttää miksi porukka tulee POHJOISEEN ja sitten valittaa kun on niin kylmä. 😄

Vierailija
606/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin äsken tinder treffeillä 25-vuotiaan miehen kanssa. Silmät kiilsivät oudosti ja puhui lortoista, alkkiksista ja akvaarioista. Ei saatana. Onneksi selvisin pois! Never again.

Vierailija
607/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisella tavalla meidän ensimmäiset treffit olivat aika poikkeukselliset. Menin treffeille asenteella että tässä voisi olla hyvä mahollisuus saada seksiä eikä muuta. No treffit venyivät yhen viikon mittaisiksi, kävimme Tallinnassa pari yötä, tapasimme toistemme vanhemmat ja teimme kaikkea kivaa yhdessä 24/7 viikon verran. Treffit päättyivät kun lähdin viikon lomalle perheeni kanssa. Mies vei minut lentokentälle ja viikon päästä haki ja nyt puoli vuotta ollaan oltu yhdessä ja aivan korvia myöten rakastuineita.

Vierailija
608/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiintoisaa kirjoitti:

Olin itse(mies)185cm 105kg kun lääkäri määräsi laihduttamaan 10kg eli normaalipainoon näillä lihaksilla.Ihmettelin kun arvio osui juuri oikeaan,laihduin 10kg ja sokeriarvo korjaantui.

Sun pitäisi kyllä laihduttaa 20 kg, jotta normaalipainoon pääsisit,.

Ei pitäisi,20 vuotta punttia takana ja vyötärö on pienempi kuin koskaan.

Vierailija
609/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin äsken tinder treffeillä 25-vuotiaan miehen kanssa. Silmät kiilsivät oudosti ja puhui lortoista, alkkiksista ja akvaarioista. Ei saatana. Onneksi selvisin pois! Never again.

Apua :D akvaarioista?

Vierailija
610/2187 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasin 20 vuotta sitten keskustelupalstalla itseäni nuoremman pojan. Juteltiin niitä näitä ja mitään romanssia välillämme ei koskaan ollut. Tavattiin kerran kaveripohjalla. Elämä vei eri suuntiin, itse aloin seurustella ja kyseinen poika puolestaan muuttui jotenkin erakoksi. Poika lähetti silloin tällöin sähköpostia ja lopulta ne muuttuivat todella sairaiksi, sellaisiksi "haluan satuttaa" tyyppisiksi. Ilmoitin asiallisesti, etten pidä sellaisista sähköposteista ja toivoin, ettei hän ota mitään yhteyttä enää. Hän lähetti kuitenkin vuosikausia näitä ja lopetin niihin vastaamisen, siirsin suoraan roskakoriin. Pelottavaa on se, että sain viime vuonna vielä häneltä sähköpostia ja hän oli selvittänyt FB:n avulla, että olen naimisissa ja minulla on lapsia. Viesti oli ihan saman sisältöinen kuin aikaisempina vuosina, kaikenlisäksi hän kertoi satuttaneensa ihmisiä. Huh.

No oisko kannattanu poliisille laittaa viesti, just tommoset tyypit on jotain sarjamurhaajia, jne. Saattaisi joku rikoskin ratketa. 

Vierailija
611/2187 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivetaanpa entisen ikisinkkumiehen varastoista tarina sunnuntain ratoksi...

Tapasin netin deittipalastan kautta mielenkiintoisen naisen. Normaalit viestittelyt, kuvien vaihtamiset, tapaamisen sopiminen. Käytiin kaffella, juteltiin kaikenlaista, hyvä fiilis ja sillai. Erotessa edelleen normaalit heihei, ollaan yhteydessä,kivaa oli juttelut.

No, naisesta ei sitten koskaan enää kulunut mitään. Elämä on, kaikki eivät vain pysty edes viestillä kertomaan, että kiitos, mutta ei kiitos. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Mutta... n. kuukausi treffien jälkeen nousin lähijunaan, ja arvatkaapa kuka istui samassa junassa? Koska nainen ei selvästi halunnut olla enää jutuilla, kävelin vain ohi ja hymyilin hieman. Sen sijaan nainen tuijotti minua suua auki (kirjaimellisesti) ja silmät suurina. Junan pysähtyessä seuraavalle asemalle, nainen pomppasi pystyyn ja lähes juoksi ulos junasta. Sinne hän jäi seisomaan Ilmalan asemalle aamulla seiskan aikaan sen näköisenä ettei todellakaan tiedä missä on.

En tiedä saiko minusta kahveilla hullukirvesmurhaaja-vaikutelman vai olisiko naisella sittenkin ollut huono omatuntuo hiljaisuudesta :D.

Vierailija
612/2187 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaivetaanpa entisen ikisinkkumiehen varastoista tarina sunnuntain ratoksi...

Tapasin netin deittipalastan kautta mielenkiintoisen naisen. Normaalit viestittelyt, kuvien vaihtamiset, tapaamisen sopiminen. Käytiin kaffella, juteltiin kaikenlaista, hyvä fiilis ja sillai. Erotessa edelleen normaalit heihei, ollaan yhteydessä,kivaa oli juttelut.

No, naisesta ei sitten koskaan enää kulunut mitään. Elämä on, kaikki eivät vain pysty edes viestillä kertomaan, että kiitos, mutta ei kiitos. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun.

Mutta... n. kuukausi treffien jälkeen nousin lähijunaan, ja arvatkaapa kuka istui samassa junassa? Koska nainen ei selvästi halunnut olla enää jutuilla, kävelin vain ohi ja hymyilin hieman. Sen sijaan nainen tuijotti minua suua auki (kirjaimellisesti) ja silmät suurina. Junan pysähtyessä seuraavalle asemalle, nainen pomppasi pystyyn ja lähes juoksi ulos junasta. Sinne hän jäi seisomaan Ilmalan asemalle aamulla seiskan aikaan sen näköisenä ettei todellakaan tiedä missä on.

En tiedä saiko minusta kahveilla hullukirvesmurhaaja-vaikutelman vai olisiko naisella sittenkin ollut huono omatuntuo hiljaisuudesta :D.

Luuli että olit stalkannut sitä edellisen kuukauden ja nyt jäit kiinni, eihän sitä nyt sattumalta voi sattua samaan junaan. Osa naisista ajattelee itsestään vähän liikoja. Tai sitten jotain mielenterveysongelmia.

Vierailija
613/2187 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu mies pyysi treffeille ja olin innoissani. Ilta meni mukavasti, hän vei laaturavintolaan ja tarjosi hyvää ruokaa ja keskustelu sujui hyvin. Menimme sitten minun luokseni, ihan oikeasti kahville ja minä innostuin kertomaan, että olen ollut jo pitkään häneen ihastunut jne.. no, mies sitten meni vaikeaksi ja kertoi olevansa myös ihastunut, mutta hän sattuu olemaan naimisissa ja heillä on pieni lapsi! Samaan hengenvetoon selitti, että on valmis ottamaan eron ja aloittamaan suhteen minun kanssani. Minä menin kylpyhuoneeseen oksentamaan ( järkytykseen Reagoin vatsallani) ja sitten käski miestä häipymään. Elämäni hirveimmät treffit.

Vierailija
614/2187 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli masentunut tapaus. Söi ravinnokseen roiskeläppiä ja harrasti bongin ryystämistä. Ulkoilua ei harrastanut ja hengästyi kilometrin kauppareissulla. Ei halunnut tehdä töitä koska se on huoraamista, mutta kuvitteli rikastuvansa verkostomarkkinoinnilla eli oli toisinsanoen kusetettu pyramidihuijaukseen. PItkään emme tapailleet.

Toiset treffit sovin entisen opettajani kanssa. Hänessä ei ollut muuta vikaa, mutta ahdistuin niin paljon siitä ajatuksesta että tapailen tässä nyt opettajaani, että menin ihan lukkoon eikä keskustelusta tullut mitään. Ikäeromme ei ollut siis mikään huomattava.

Olenko jotenkin outo, kun itsestäni olisi superkiihottavaa lähteä opettajan kanssa treffeille?

Vierailija
615/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiintoisaa kirjoitti:

Olin itse(mies)185cm 105kg kun lääkäri määräsi laihduttamaan 10kg eli normaalipainoon näillä lihaksilla.Ihmettelin kun arvio osui juuri oikeaan,laihduin 10kg ja sokeriarvo korjaantui.

Sun pitäisi kyllä laihduttaa 20 kg, jotta normaalipainoon pääsisit,.

Minunkin mies on 185 ja 95 kg, ja rasvaprosentti 10. Käy salilla 3 kertaa viikossa. Todellakaan ei ole normaalipainossa, nimittäin on vähän alakanttiin ja aikoo hankkia vielä lisää lihasta. Ei kannata heitellä tuollaisia kommentteja, kenellekään.

Vierailija
616/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiintoisaa kirjoitti:

185-senttisen normipaino alkaa kyllä kasilla 😄

Vierailija
617/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pulleampi kuin nyt mutta rinnat oli suuret ja näyttävät... Ovat vieläkin mutta olen hoikampi tänään. Olin nuori ja todella kaunis mutta treffeillä huono mies sanoi pulleaksi... Onneksi tapasin mieheni. *Tähkäpää Uhkea*

Vierailija
618/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena rakastan pitkiä lihaksikkaita ja vähän rotevampia miehiä. Moni mies ylpeilee et paino alkaa kasilla ja tavoite seiska-aikuinen ja kato nyt kun vyöstä loppuu reiät.. missä lihakset, missä haba? Ei ajokoiran rakenne miestä tee, ei sata ole edes paha jos on vanttera liikkuva äijä ja lihakset terästä.. niin kuin mun mies <3

Vierailija
619/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä tavattu mies kehui liikuntaharrastuksellaan ja halusi välttämättä nähdä kuvani, koska hänelle ulkonäkö on tärkeä. Hän lähetti myös itsestään kuvan, jossa olikin ihan kivan näköinen. Vaihdettiin muutama flirttaileva viesti ja sovittiin tapaaminen. Tapaamiseen tuli vatsakas, kuvaansa 10 vuotta vanhempi mies, joka jutteli aivan omituisia, eikä flirtistä ollut enää tietoakaan. Ei kyllä minunkaan puolellani, olin aivan lukossa, kunnes keksin, että minun pitää lähteä hakemaan lapsi hoitajalta. Mies laittoi perääni viestin, jossa kertoi ihastuneensa ja toivoi uutta tapaamista. Sitä ei sitten ikinä tullut... Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen nettideittikokemukseni, olen mieluummin sinkku, jos en tapaa ketään IRL.

Vierailija
620/2187 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiintoisaa kirjoitti:

185-senttisen normipaino alkaa kyllä kasilla 😄

Ei kyllä aina ala! Jos treenaa paljon niin. Lihas painaa enemmän kuin läski ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi