Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
641/2187 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen ikisinkkumies oli tavannut deittipalstalla mukavan naisen. Tutustuminen oli edennyt puhelimessa puhumiseen, tarkoituksena sopia tapaamisesta jne. 

Puhelu sitten venyi, läppä lensi hyvin puolin ja toisin, kummallakaan ei ollut mikään kiire lopettaa puhelua. Niin kuin usein käy, keskustelu ajautuu mitä ihmeellisempiin asioihin, ja jossain vaiheessa puhelua läpän heiton välissä mentiin pissakkakka-linjalle, ja tuli heittäneeksi jotain tyyliin:

M: ...seuraavaksi varmaan väität, että kuningatar Elisabeth ja jeesuskin käyvät vessassa, heheheheeeeee

N: Tuohan on RIENAUSTA!!!111!!11!!!!!

M: ???

Selvisi, että tämä fiksu ja hauska korkeasti koulutettu nainen oli syvästi uskovaisesta lestadiolaisesta perheestä/suvusta (taisi olla vielä suviseura-aika vuodesta). Maallistunut joo, mutta sen verran aiheessa vielä kiinni, että jäätäväksi muuttunutta puhelua ei pelastanut edes sujuva supliikki, ja tapaamista ei koskaan tullut. 

Tarinan opetus on kai se, että jeesusta ei saa herjata ennen ensitreffejä?

Jatkoitko tuon eka Jeesus-repliikin jälkeen saman suuntaisesti? Ehkä arvomaailmojenne tms. ero alkoi hahmottua naiselle. Tuskin Jeesuksen vessakäyntien pohtiminen oli kriittinen juttu. 

Vierailija
642/2187 |
25.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Mies kertoi heti ensitreffeillää juteltuamme vajaan tunnin, ettei halua koskaan mennä naimisiin eikä halua lapsia. Ei siinä mitään, en minäkään halua naimisiin enkä lapsia mutta mielestäni noita asioita ei pitäisi ottaa puheeksi heti ensitreffeillä. Miksi kiirehtiä?

2. Mies vei minut hienoon ravintolaan syömään, mutta hänellä ei yhtään hajua, miten ravintolassa kuuluu käyttäytyä. Miehen maksettua illallisen hän yritti saada minua vielä kanssaan yksille, mutteipä oikein kiinnostanut enää lähteä. Lisäksi miehen mielestä ilta meni muka loistavasti, vaikka itse menetin kiinnostukseni häneen ravintolassa ja näytin kiinnostukseni puutteen hänelle omasta mielestäni ihan selvästi.

3. Neljännet treffit, olimme minun kotonani ja tein miehelle ruokaa ja katsoimme leffaa. Kävin mieheen kuumana ja vein hänet makuuhuoneen puolelle aikomuksenani harrastaa seksiä hänen kanssaan. Mies pyysi lopettamaan, kysyi että minkälaisena miehenä oikein pidän häntä ja lähti pois. Ei halunnut enää tavata, enkä kyllä oikeastaan minäkään sen jälkeen, kun hän torjui minut.

Mies nro 3 taisi olla joko uskovainen tai potenssiongelmainen.

Tai sitten mies nro 3 on ihan kuin moni nainenkin, ei halua heti sänkyyn. Miksi tämä olisi jotenkin kamala asia mieheltä, mutta hyväksyttävä naiselta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2187 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistui mieleen "sopivasti" näin treffien jälkeen. Olemme olleet miehen kanssa etäisesti tuttavia ja tapasimme uudestaan kesällä, jolloin vähän ihastuin häneen. Hän ehdotti sitten treffejä ja suostuin. Halusin olla mahdollisimman hyvän näköinen, joten kävin niitä ennen kampaajalla, joka laittoi tukkani nutturalle. Se oli sellainen edullinen pikakampaus, joten rahallinen panostus ei ollut mitenkään suuri.

Treffipaikalla kahvilassa sitten huomasin heti, että mies oli tukevasti humalassa. Hän yritti esiintyä kuin olisi ollut selvä, mutta aina välillä hänen äänensä nousi ja huomasin, että ihmiset naapuripöydistä vilkuilivat meitä. Jutut olivat vähän yliampuvia ja retostelevia. Mietin vain, miten poistuisin paikalta, kun en kehdannut sanoa suoraan, että tilanne oli epämiellyttävä. Hiljaisuuteni ilmeisesti innosti miestä puhumaan vielä enemmän ja kun en osoittanut mielenkiintoa hänen juttujaan kohtaan, hän alkoi selittää, että taidan olla sellainen "neiti nutturapää", joka ei turhia hymyile. Tuo neiti nutturapää toistui useammankin kerran, joten oletan, että hän keksi sen tukastani. Toisaalta nauratti ja toisaalta otti päähän, että olin vaivautunut laittautumaan sellaisen känniääliön takia. Lopulta onneksi pääsin luikertelemaan paikalta.

Seuraavana päivänä tuli viesti ja mies kysyi, nähdäänkö taas. Vastasin, että olen aika kiireinen ja toivotin hyvää jatkoa.

Vierailija
644/2187 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole ihan hirveä kokemus, mutta kerronpa nyt kuitenkin. Kyse oli nettituttavuudesta, joka osoittautui tosi lapselliseksi, mutta muuten ihan sympaattiseksi. Oli korkea koulutus ja hyvä työpaikka. Se kuitenkin häiritsi, että miehellä oli kova tarve raportoida saikuistaan eli sairauslomistaan, mutta hän käytti sanaa saikku. Ilmeisesti hauskoiksi jutuiksi tarkoitetut kertomukset päättyivät siihen, että ei kun taas saikulle. Päälle leveä hymy. Kuulen ja käytän niin vähän kyseistä sanaa, että ensin en meinannut tajuta, mitä hän tarkoitti, mutta niitten kertomusten jälkeen se oli tullut liiankin selväksi. Onko miehistä komeaa, jos on esim. katkonut jalkansa?

Vierailija
645/2187 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluisi ehkä enemmän johonkin hirveimmät seksikokemukset ketjuun mutta sellaista ei nyt näytä löytyvän.

Olin hiljattain ensimmäistä kertaa harrastamassa seksiä tapailemani naisen kanssa. Kaikki oli siis oikein hyvin siihen asti, kunnes siinä kohtaa kun alkoi tuntua siltä, että orgasmi on ihan kohta tosiasia, onnistuin jotenkin jännittämään selkälihastani omituisella tavalla ja siihen tuli aivan hirveä kramppi. En ole onneksi koskaan aikaisemmin kokenut noin ison lihaksen kramppausta ja voin sanoa, että siihen verrattuna nivelsiteiden repeäminen nilkasta tai oikean olkapään meneminen sijoiltaan eivät olleet mitään (sori edellinen kirjoittaja :)).

Lopputuloksena vääntelehdin ihmeellisille mutkille ähisten ja valittaen (yksikseni) sängyllä naisen kysellessä vieressä "mikä nyt tuli" varmaan monellakin tapaa huolestuneena, eikä niissä tuskissa lupaavasti lähestyneestä laukeamisestakaan tullut mitään, joten selkäkivun lisäksi sain äkkiä vielä ns. blue ballsit lisävaivaksi. Treffailumme ei loppunut tähän mutta oli kyllä harvinaisen hävettävät ja epämiellyttävät kymmenisen minuuttia.

Vierailija
646/2187 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisi ehkä enemmän johonkin hirveimmät seksikokemukset ketjuun mutta sellaista ei nyt näytä löytyvän.

Olin hiljattain ensimmäistä kertaa harrastamassa seksiä tapailemani naisen kanssa. Kaikki oli siis oikein hyvin siihen asti, kunnes siinä kohtaa kun alkoi tuntua siltä, että orgasmi on ihan kohta tosiasia, onnistuin jotenkin jännittämään selkälihastani omituisella tavalla ja siihen tuli aivan hirveä kramppi. En ole onneksi koskaan aikaisemmin kokenut noin ison lihaksen kramppausta ja voin sanoa, että siihen verrattuna nivelsiteiden repeäminen nilkasta tai oikean olkapään meneminen sijoiltaan eivät olleet mitään (sori edellinen kirjoittaja :)).

Lopputuloksena vääntelehdin ihmeellisille mutkille ähisten ja valittaen (yksikseni) sängyllä naisen kysellessä vieressä "mikä nyt tuli" varmaan monellakin tapaa huolestuneena, eikä niissä tuskissa lupaavasti lähestyneestä laukeamisestakaan tullut mitään, joten selkäkivun lisäksi sain äkkiä vielä ns. blue ballsit lisävaivaksi. Treffailumme ei loppunut tähän mutta oli kyllä harvinaisen hävettävät ja epämiellyttävät kymmenisen minuuttia.

Ja ei kun saikulle - vai kuinka? :)

T. edellisen kirjoittanut

Vierailija
647/2187 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran treffeillä, joilla mies kertoi pitkät tarinat isänsä elämänvaiheista. Olihan hän kieltämättä menestynyt elämässään mutta mies tuntui suorastaan ratsastavan isänsä maineella. Yritin kuunnella kiinnostuneena, vaikka oikeastaan ei kummemmin kiinnostunut. Myöhemmin olen tullut sellaiseen käsitykseen, että hänen suurin tavoitteensa elämässä on miellyttää isäänsä, siis sen perusteella mitä olen kuullut.

Vierailija
648/2187 |
29.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei olleet kauhemmat treffit, mutta vähän erikoiset kuitenkin. Tutustuin mieheen, joka mainosti olevansa jonkin sortin ruokahullu, eli hän syö usein ulkona, testaa kaikki uudet ravintolat, lukee ruoka-aiheista kirjallisuutta, aikoi osallitua masterchef-kilpailuun jos sellainen vielä järjestetään, kokkaa paljon kotona ja kokeilee vaikeita ja omituisia reseptejä. Ekoilla treffeillä kävimme syömässä kalliissa fine dining -ravintolassa, ja miehestä oikein huokui sellainen "ruokatietoisuus", eli arvosti raaka-aineita, tiesi viineistä jotka sopivat eri ruokalajien kanssa jne. 

Sovimme seuraavat treffit hänen kotiinsa, ja mies aikoi kokata minulle omien sanojensa mukaan elämäni parhaan ateria. Odotukset olivat suuret, ja täytyy sanoa, että pettymys oli kova, kun näin mitä hän oli tarjolla: paistinpannulla oli kaupan valmiiksi marinoituja lohisuikaleita ruokakermassa, ja keitettyjä perunoita.

Eihän nämä siis varsinaisesti huonot treffit olleet, mutta kaiken sen ruoanlaittohehkutuksen jälkeen odotin jotakin maata mullistavaa ateriaa, eikä mitään kaupan ylikypsäksi paistettuja hunajamarinoituja lohisuikaleita, joita kuka tahansa osaa pannulla paistaa!

Vierailija
649/2187 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli naisen kanssa nettitreffit kaupungissa, en odottanut ekakerralla mitään, mutta ostin nyt kuitenkin paketin varmuusvälineitä :-)

Nainen oli kivan näköinen, ja joi kuin tukkimies. Juttu sujui ja kivaa oli. Sain kyllä pitää penkistä kiinni että pysyin juomisessa mukana. Tuoppi meni tosiaan poikineen. No, sain kutsun kämpille...meitä odotti jokin sekopää kuolaava koira, jolle ei oltu pidetty kuria. Voitte kuvitella tapauksen....

Siirryttiin siitä sohvalle, musiikkia, suudeltiin, hyväiltiin vaatteiden läpi, vähän kättä housuihin...ja se KOIRA tuli nuuhkimaan että mitä täällä tapahtuu...emännnästä se vaan oli söpöä :-(

Sain makkarissa kyllä sitten kivasti seksiä, kiitos siitä, mutta koirankin piti saada tulla makkariin nukkumaan..... kokemuksesta söi paljon kova juopottelu ja tuo koira...

Jos oisin joskus nettitreffaillut, niin kyseesä voisin olla minä:D Olen aikoinaan ollut hyvällä viinapäällä varustettu höpsön koiranomistaja:D

650/2187 |
04.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up näit o hauska lukee :D

651/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui n. 6 vuotta sitten, kun olin 20-vuotias. Minua pyysi itseäni 7 vuotta vanhempi mies treffeille, kun sattui iskemään silmänsä minuun ollessamme samassa porukassa ulkona juhlimassa yhteisten kavereidemme kanssa. Mies sai minun puhelinnumeron seurueessa olevalta ystävältäni ja pyysi treffeille jo seuraavana päivänä. Mies haki minut autollaan ja lähdimme ajelulle kunnes mies keksi, että mennään juomaan kahvit huoltoasemalle, joka sijaitsee 20 kilometrin päässä kaupungista - ja hän kyllä tarjoaa! Vähän kummaksuin tuota huoltoasemaa, mutta oltiin jo matkalla sinne. Keskustassakin toki olisi ollut kahviloita vaikka joka korttelissa... Mies ei kuitenkaan tarjonnut kahviani ja nekin vedettiin nopeasti alas ja matka jatkui. Mies ehdotti, jos mentäisiin merenrannalle katsomaan maisemia, johon vielä suostuin. Sen sijaan että olisimme menneet hiekkarannalle katselemaan auringonlaskua, tämä tyyppi ajoi auton parkkiin teollisuussatamaan :D Hyvät oli maisemat... Poltettiin siinä savukkeet ja pyysin miestä viemään minut parin kilometrin päähän ystäväni luokse, jolta tämä mies sai siis minun numeron. Keksin tekosyyn, että "meillä on vielä yhteisiä suunnitelmia tälle päivälle" ystäväni kanssa. Mies vei minut sinne ja kysyi jos nähtäisiin vielä uudelleen illalla. En luvannut mitään. Avauduin tästä tapauksesta ystävälleni ja poikaystävälleen, niin tämä poikaystävä räjähti nauruun ja kertoi tuolla kyseisellä miehellä olevan kotona kihlattu, joka odotti tuolloin heidän ensimmäistä lastaan. Tämä mies oli törmännyt myöhemmin ystävääni baari-illan jälkeen pitseriassa ja oli udellut, jos minua vielä kiinnostaisi häntä tavata. Kaveri kertoi minulta hänelle terveiset, että eiköhän tuo yksi kerta riittänyt. Tämä mies myös suuttui kaverilleni, kun olivat poikaystävänsä kanssa paljastaneet minulle hänen olevan ukkomies :D Selvisipä syy sille, miksei voinut näyttäytyä minun kanssa ns. julkisella paikalla, vaan piti kahvitella naapurikunnan puolella :D

Vierailija
652/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit ylä-aste aikaisen luokkakaverin kanssa. oli vasta muuttanut takaisin kotikaupunkiinsa ja kuultuaan minun eronneen otti yhteytti facebookin kautta ja ehdotti treffejä, tunnusti olleensa ihastunut minuun koulussa ja olevansa vähän yhä.. facebookin profiilikuva oli hämäävä, kaukaa otettu ja tyypillä stetson päässä joten mielessäni näin yhä hoikan, ruskeasilmäisen pojan, nyt  naururypyillä varustettuna ja komeaksi mieheksi kasvaneena.  menin sitten sovittuna aikana läheisen kioskin pihaan ylläni mekko ja korkkarit, hiukset laitettuna ja naama tällätynä.  kohta paikalle ajoi komea jenkkiauto.. josta minua nousi halaamaan muhkea kaljamaha edellä farkkuihin ja maltanristi-huppariin pukeutunut tyyppi. leveä hymy paljasti risan hammasrivistön ja kaulassa oli jokin suttuinen tatuointi. auton lattialla pyöri tyhjiä pulloja ja tölkkejä, lisäksi koko auto haisi tupakalle. tässä vaiheessa olo oli jo että ei helvetti, apua ! no, ajoimme sitten absille jossa seuralaiseni tarjosi kahvit ja  alkoi   kertoa, miten tekee bisnestä myymällä pimeää viinaa, sitten kertoi kaikista naisista jotka ovat pettäneet ja jättäneet ja kuinka rikki hän on.. halusi vaihtaa numeroita ja lähes itki ilosta "kun sä oot nyt siinä". kahvien jälkeen toi kotiin ja  parkkipaikalla koetti pussata  , kääntäessäni pään pois, imi kunnon fritsun kaulaan!

tapasimme vielä toisenkin kerran , kävi sääliksi tätä reppanaa. niillä toisilla treffeillä menimme tämän miehen  luo. joimme alkoholia ja humalan rohkaisemana annoin säälipillua. tyyppi oli rusentaa minut mahallaan ja yritti taas suudella ! hoki että rakas, kulta, rakastan sua hirveesti...

tuon jälkeen oli pakko kehittää tarina, että olin avieron jäljiltä mukamas niin rikki etten voinut kuvitella rupeavani uuteen suhteeseen.

Vierailija
653/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit ylä-aste aikaisen luokkakaverin kanssa. oli vasta muuttanut takaisin kotikaupunkiinsa ja kuultuaan minun eronneen otti yhteytti facebookin kautta ja ehdotti treffejä, tunnusti olleensa ihastunut minuun koulussa ja olevansa vähän yhä.. facebookin profiilikuva oli hämäävä, kaukaa otettu ja tyypillä stetson päässä joten mielessäni näin yhä hoikan, ruskeasilmäisen pojan, nyt  naururypyillä varustettuna ja komeaksi mieheksi kasvaneena.  menin sitten sovittuna aikana läheisen kioskin pihaan ylläni mekko ja korkkarit, hiukset laitettuna ja naama tällätynä.  kohta paikalle ajoi komea jenkkiauto.. josta minua nousi halaamaan muhkea kaljamaha edellä farkkuihin ja maltanristi-huppariin pukeutunut tyyppi. leveä hymy paljasti risan hammasrivistön ja kaulassa oli jokin suttuinen tatuointi. auton lattialla pyöri tyhjiä pulloja ja tölkkejä, lisäksi koko auto haisi tupakalle. tässä vaiheessa olo oli jo että ei helvetti, apua ! no, ajoimme sitten absille jossa seuralaiseni tarjosi kahvit ja  alkoi   kertoa, miten tekee bisnestä myymällä pimeää viinaa, sitten kertoi kaikista naisista jotka ovat pettäneet ja jättäneet ja kuinka rikki hän on.. halusi vaihtaa numeroita ja lähes itki ilosta "kun sä oot nyt siinä". kahvien jälkeen toi kotiin ja  parkkipaikalla koetti pussata  , kääntäessäni pään pois, imi kunnon fritsun kaulaan!

tapasimme vielä toisenkin kerran , kävi sääliksi tätä reppanaa. niillä toisilla treffeillä menimme tämän miehen  luo. joimme alkoholia ja humalan rohkaisemana annoin säälipillua. tyyppi oli rusentaa minut mahallaan ja yritti taas suudella ! hoki että rakas, kulta, rakastan sua hirveesti...

tuon jälkeen oli pakko kehittää tarina, että olin avieron jäljiltä mukamas niin rikki etten voinut kuvitella rupeavani uuteen suhteeseen.

Sinä menit toisille treffeille ja vielä annoin ***lua?!

Vierailija
654/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideitin kanssa kävin minäkin treffeillä. Chatissa mies oli ollut puhelias. Kasvokkain oli todella vaivautunut, eikä puhunut parin tunnin treffeillä mitään "Moi, mm, moikka"-sanoja lukuunottamatta. Niin kiusallista!

Ok, mitäpä itse juttelit?

Vierailija
655/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kumpi olikaan säälittävämpi...

Vierailija
656/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisitko itse sanonut päin naamaa" olet ruma ja pettymys, en tahdo nähdä naamaasi enää ikinä" ja ottanut riskin, että toinen vetää ranteet auki?!

Vierailija
657/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

olisitko itse sanonut päin naamaa" olet ruma ja pettymys, en tahdo nähdä naamaasi enää ikinä" ja ottanut riskin, että toinen vetää ranteet auki?!

No ei mutta en mä nyt taatusti sänkyynkään olisi mennyt! Ei oo ihan sama asia kuin kuunnella murheita tai tarjota olkapää. Aika kevyesti tarjoat, oot kyllä enemmän arvoinen.

Vierailija
658/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin deittipalstalla fiksun oloisen ja kuvan perusteella kivan naisen. Kirjoiteltiin viikon päivät ja sovittiin treffit tulevaksi lauantai-illaksi. Naisen kirjoittamat jutut olivat hauskoja, mutta välillä tosi kaksimielisiä. Kirjoitti esim. "että pitää ajella pillu". Treffi-iltana kerroin olevani sovitussa paikassa ja kerroin myös että miten minut tunnistaa. Viitisen minuuttia ennen sovittua aikaa luokseni tuli fiksukäytöksinen nainen ja kysyi kuka olen ja ketä odotan. Hän kertoi olevansa liikkeellä kaverinsa puolesta ja kertovansa tälle että olen OK. Mainitsi myös että kaverinsa on ihan ok, vaikka välillä onkin vähän outo.

Odottelin vielä 20 min ja nostin kytkintä. Treffikumppanini tuli ulko-ovella vastaan, kännissä kuin tavi eikä tuntenut minua.

Viestitteli vielä pari kertaa seuraavana päivänä ja kerroin että game is over and you loose. Ja kerroin vielä miksi näin on.

Vierailija
659/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kertonut aiemminkin täällä tätä, mutta menee nyt uudemman kerran.:D 

Menin treffeille miehen kanssa, johon ihastuin täysillä mutta jo ensimmäisten treffien jälkeen totesin et oh god. Mentiin ihan kivaan paikkaan kahville. Pidin paikan tunnelmasta ja paikan akustiikka oli mainio, sillä siellä kuuli puhua vaikka paikka oli aivan piukassa. Kerroin miehelle, että käyn siellä usein ja pidän siitä, niin mies muisti moneen otteeseen mainita miten paska koko paikka on..? En haluaisi haukkua kenenkään suosikkipaikkaa ihan siihen tyyliin kuitenkaan. 

Koko kaksi tuntia meni siinä, että mies kertoi kaiken aikaa sensuroimatta itsestään. Kertoi radiotoimittajaisästään, joka kuoli traagisesti syöpään ja sen jälkeen mainosti miten söpö oli pienenä. Mies selitti entisistä tyttöystävistään, miten oli kaksi muijaa yhtä aikaa ja kuinka lopetti väärän suhteen. Jatkoi kertomalla miten tyttöystävä petti häntä koko ajan. Olin jossain vaiheessa aivan kypsä, ja jos tai kun kerroin itsestäni jotain, mies kohotteli kulmakarvojaan ja joko väheksyi tai ohitti kaiken. Herra suuruus mainosti missä nuoruus kului. Jossain vaiheessa tyyppi kertoi, ettei aio lähteä opiskelemaan mutta sillä oli silti ihan hirveät tulevaisuudensuunnitelmat liittyen teatterialaan ja tuotantoon. Lisäksi kaverilla oli ihmeelliset käsitykset omasta hauskuudestaan, ja kertoi miten lahjakas näyttelijä oli..

Menin tapaamaan tyyppiä vielä pari kolme kertaa, ennen kuin kävi kumikatastrofi ja tajusin, että olen saattanut saada tartunnan kun ilmestyi omituisia oireita. "Ei mulla oikeasti ole mitään" kääntyi siihen, että parikin yllätystä löytyi kun tää järjen jättiläinen ei ollut testauttanut itseään sen ammattipettäjätyttöystävän jäljiltä "koska he olivat suhteen alussa yhdessä niissä käyneet". Omat teistulokseni olivat puhtaat toistaiseksi ainakin, mutta koputellaas puuta.:/ Kyllä jännitti.

Ton jälkeen emme enää olleet tekemisissä, koska jotenkin vain meni totaalisesti maku. 

Terveisiä jos joku tunnistaa! :) 

Tapasit tuollaista tyyppiä muutaman kerran? Et sinäkään kyllä ihan terve ole.

Vierailija
660/2187 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten tapahtunutta

Olin vakavasti tapaillut miestä, johon olin todella ihastunut, muutaimien treffien verran. Erään treffi-illan päätteeksi menimme minun asunnolleni jatkoille ja halailimme sängylläni ja juttelimme. Hivuttauduin koko ajan häntä lähemmäksi ja lopulta tein aloitteen seksiin, koska olin ihan varma että mieskin haluaisi seksiä kanssani. Mies torjuikin minut ja me pelkästään nukuimme sen yön yhdessä. Torjuminen iski minun itsetuntooni tosi kovasti ja tunsin itseni tyhmäksi. No, mies muuttuikin sitten aika etäiseksi minua kohtaan ja ilmoitti haluavansa olla pelkkä kaveri kanssani eikä yhtään enempää.

harmi, sillä olisin oikeasti halunnut hänet kumppanikseni. Tuon jälkeen en sitten olekaan tavannut ketään yhtä ihanaa, ja olen saanut tietää kyseinen mies on nyt toisen naisen kanssa :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi