Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Vierailija kirjoitti:
Kävin joskus 90-luvun lopulla jossain chattihuoneessa tapaamani todella söötin, mutta vastaavasti älyttömän ujon pojan kanssa treffeillä (taisi olla 19v). Oli todella hiljainen ja tilanne jännitti häntä silminnähden paljon. Mutta homma kulminoitui siihen, kun hän meinasi ilmeisesti suudella minua, mutta tässä rytäkässä hänellä tuli pissat housuun. Oli pokassa pitelemistä.
Ihanko alkoi housunlahkeesta valua? Miten tilanne sitten eteni, oliko miehellä pokkaa kuitenkin hyvästellä vai katosiko vain jonnekkin vessaan?
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut aiemminkin täällä tätä, mutta menee nyt uudemman kerran.:D
Menin treffeille miehen kanssa, johon ihastuin täysillä mutta jo ensimmäisten treffien jälkeen totesin et oh god. Mentiin ihan kivaan paikkaan kahville. Pidin paikan tunnelmasta ja paikan akustiikka oli mainio, sillä siellä kuuli puhua vaikka paikka oli aivan piukassa. Kerroin miehelle, että käyn siellä usein ja pidän siitä, niin mies muisti moneen otteeseen mainita miten paska koko paikka on..? En haluaisi haukkua kenenkään suosikkipaikkaa ihan siihen tyyliin kuitenkaan.
Koko kaksi tuntia meni siinä, että mies kertoi kaiken aikaa sensuroimatta itsestään. Kertoi radiotoimittajaisästään, joka kuoli traagisesti syöpään ja sen jälkeen mainosti miten söpö oli pienenä. Mies selitti entisistä tyttöystävistään, miten oli kaksi muijaa yhtä aikaa ja kuinka lopetti väärän suhteen. Jatkoi kertomalla miten tyttöystävä petti häntä koko ajan. Olin jossain vaiheessa aivan kypsä, ja jos tai kun kerroin itsestäni jotain, mies kohotteli kulmakarvojaan ja joko väheksyi tai ohitti kaiken. Herra suuruus mainosti missä nuoruus kului. Jossain vaiheessa tyyppi kertoi, ettei aio lähteä opiskelemaan mutta sillä oli silti ihan hirveät tulevaisuudensuunnitelmat liittyen teatterialaan ja tuotantoon. Lisäksi kaverilla oli ihmeelliset käsitykset omasta hauskuudestaan, ja kertoi miten lahjakas näyttelijä oli..
Menin tapaamaan tyyppiä vielä pari kolme kertaa, ennen kuin kävi kumikatastrofi ja tajusin, että olen saattanut saada tartunnan kun ilmestyi omituisia oireita. "Ei mulla oikeasti ole mitään" kääntyi siihen, että parikin yllätystä löytyi kun tää järjen jättiläinen ei ollut testauttanut itseään sen ammattipettäjätyttöystävän jäljiltä "koska he olivat suhteen alussa yhdessä niissä käyneet". Omat teistulokseni olivat puhtaat toistaiseksi ainakin, mutta koputellaas puuta.:/ Kyllä jännitti.
Ton jälkeen emme enää olleet tekemisissä, koska jotenkin vain meni totaalisesti maku.
Terveisiä jos joku tunnistaa! :)
Miksi makasit tuollaisen tyypin kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kertonut aiemminkin täällä tätä, mutta menee nyt uudemman kerran.:D
Menin treffeille miehen kanssa, johon ihastuin täysillä mutta jo ensimmäisten treffien jälkeen totesin et oh god. Mentiin ihan kivaan paikkaan kahville. Pidin paikan tunnelmasta ja paikan akustiikka oli mainio, sillä siellä kuuli puhua vaikka paikka oli aivan piukassa. Kerroin miehelle, että käyn siellä usein ja pidän siitä, niin mies muisti moneen otteeseen mainita miten paska koko paikka on..? En haluaisi haukkua kenenkään suosikkipaikkaa ihan siihen tyyliin kuitenkaan.
Koko kaksi tuntia meni siinä, että mies kertoi kaiken aikaa sensuroimatta itsestään. Kertoi radiotoimittajaisästään, joka kuoli traagisesti syöpään ja sen jälkeen mainosti miten söpö oli pienenä. Mies selitti entisistä tyttöystävistään, miten oli kaksi muijaa yhtä aikaa ja kuinka lopetti väärän suhteen. Jatkoi kertomalla miten tyttöystävä petti häntä koko ajan. Olin jossain vaiheessa aivan kypsä, ja jos tai kun kerroin itsestäni jotain, mies kohotteli kulmakarvojaan ja joko väheksyi tai ohitti kaiken. Herra suuruus mainosti missä nuoruus kului. Jossain vaiheessa tyyppi kertoi, ettei aio lähteä opiskelemaan mutta sillä oli silti ihan hirveät tulevaisuudensuunnitelmat liittyen teatterialaan ja tuotantoon. Lisäksi kaverilla oli ihmeelliset käsitykset omasta hauskuudestaan, ja kertoi miten lahjakas näyttelijä oli..
Menin tapaamaan tyyppiä vielä pari kolme kertaa, ennen kuin kävi kumikatastrofi ja tajusin, että olen saattanut saada tartunnan kun ilmestyi omituisia oireita. "Ei mulla oikeasti ole mitään" kääntyi siihen, että parikin yllätystä löytyi kun tää järjen jättiläinen ei ollut testauttanut itseään sen ammattipettäjätyttöystävän jäljiltä "koska he olivat suhteen alussa yhdessä niissä käyneet". Omat teistulokseni olivat puhtaat toistaiseksi ainakin, mutta koputellaas puuta.:/ Kyllä jännitti.
Ton jälkeen emme enää olleet tekemisissä, koska jotenkin vain meni totaalisesti maku.
Terveisiä jos joku tunnistaa! :)
Miksi makasit tuollaisen tyypin kanssa?
Siksi että joku saa kysyä.
Oli liian vaarallinen treffikumppani kerran, veti käsiaseen esiin. Hänellä laillinen sellainen. Kysyi haluaisitko leikkiä. Vilkaisi samalla kaveriaan joka oli ehkä 10 metrin päässä. Ei kiinnostanut leikit mua, joten liukenin paikalta. Onneksi ei estellyt ja minulla oli pokkaa vaan lähteä välittömästi. Oli vika kerta kun näimme. Onneksi tämä episodi sai minut järkiini. Elin vaarallisesti 30 v sitten...
Kai tähän voisi itsekin osallistua. Joskus nuorena olin treffeillä eräässä kahvilassa baarimikkona työskentelevän miehen kanssa. Hän oli alkuun vaikuttanut tosi kivalta, pyytänyt numeroani ja lähetellyt mairittelevia viestejä. Treffit olivat kuitenkin ihan muuta. Alusta alkaen mies puhui vain itsestään ja kehui itseään. Mm. Kävi läpi autonsa ja vaatepartensa, ihan tosissaan selitti miten kalliita ne oli olleet. Käski minun ihailla kenkiään ja sanoi : arvaappa muuten paljoko nää mun kengät makso? No ne oli yli tonnin. Mietin välillä, onko se tosissaan. Antoi itsestään niin rasittavan ja itsekkään kuvan, että eipä paljon kiinnostanut enää tavata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä bongattu mies katsoi minua päästä varpaisiin ja kysyi miksi olen niin lyhyt. Joo, tiedän kyllä olevani lyhyt, mutta ei ihan asiallista kommentoida tuolla tyylillä. :D
Olisit sanonut jotain että "kävin just sahaamassa 20cm pois jaloista niin olisi jutun aihetta". Tyhmään kysymykseen tyhmempi vastaus.
Tai olisi sanonut, että pääsin viime viikolla katkaisuhoidosta ja paperit on vetämässä kasvatuslaitokseen, mutta päätöstä ei ole vielä tullut.
Mä oon vastannut tohon lyhyyskysymykseen että äiti poltti askin päivässä koko raskausajan. Oli vähän hiljaista sen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kyllä sinun olisi enemmän tienaavana pitänyt maksaa. Näin olen tältä palstalta oppinut.
No minä olen nyt sitten oppinut palstalta että kaikki työttömät miehet yrittävät maksattaa ruokansa naisella. Joten en koskaan lähde treffeille työttömän kanssa. Koska palsta on nyt minulle näin opettanut.
Osui ja upposi lompakkoloiseen, näköjään. :D
Mene hakemaan töitä. Olet jo tarpeeksi loisinut yhteiskunnan rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja olisi pitänyt miestä jo lapsiensa isäehdokkaana, jos mies olisi tarjonnut ruoat. Olisi ollut ihana ja huomaavainen , sekä kehityskelpoinen, työttömyydestä huolimatta. Just saying.
Miten ihmeessä tuokin törttöily yritetään väkisin vääntää naisen syyksi? Mieshän oli ihan pesunkestävä loinen.
Itsellä on muutamat kamalat treffit.
- mies vaikutti ihan järkevältä netissä ja osasi kirjoittaa ihan fiksusti, mutta todellisuudessa oli aivan ihmeellinen höpöttäjä todella vahvalla tampereen murteella. Miehellä ei ollut omaa autoa, eikä päässyt muka bussilla keskustaan, niin jouduin hakemaan hänet omalla autollani ja treffien loputtua tietenkin kuskaamaan takaisin kämpälleen. Kun olimme lähdössä pois kahvilasta, tyyppi selitti jotain et ei jaksa käydä vessassa ja että jaksaa pidätellä. Ajattelin et aha miksi pitää mainostaa? No hän sitten pieraisi autossani ja väänti siitä jotain vitsiä, vaikken olisi huomannut jos ei olisi sanonut mitään. En lähtenyt toisille treffeille.
-toiset kamalat treffit olivat toiset treffit yhden miehen kanssa, joka oli kyllä vihjaillut jo seksistä ja olin kieltäytynyt yhdenillan jutusta, niin hän huijasi minut luokseen et "juodaan vaan kahvia". No istuttiin sitten hänen luonaan ja hän lähetteli vain viestejä kaverinsa kanssa ja lopulta rupesi kähmimään minua ja vihjailemaan seksistä. No ajattelin että mitäpä menetettävää itselläni on kun mies oli kumminkin ihan hyvän näköinen. Seksi kesti n. 20 min ja heti kun hän laukesi hän lähti suihkuun ja jätti minut aivan huomiotta. Sen jälkeen jutteli vain koiralleen, vaikka kysyin pahoitinko hänen mielensä jotenkin. En ollut saanut niitä hänen lupaamiaan kahveja vielä tässä vaiheessa, kun kysyin et saisinko edes ne kahvit, niin mies otti pöydältä termospullon ja kaatoi kylmää kahvia mukeihin ja laittoi mikroon... En ole halunnut tavata tätäkään sankaria enää toiseen kertaan.
Toinen antaa vinku-vonjaakalle, ja toinen lämpenee väkisin kähmijälle. Just.
Vierailija kirjoitti:
- mies vaikutti ihan järkevältä netissä ja osasi kirjoittaa ihan fiksusti, mutta todellisuudessa oli aivan ihmeellinen höpöttäjä todella vahvalla tampereen murteella. Miehellä ei ollut omaa autoa, eikä päässyt muka bussilla keskustaan, niin jouduin hakemaan hänet omalla autollani ja treffien loputtua tietenkin kuskaamaan takaisin kämpälleen. Kun olimme lähdössä pois kahvilasta, tyyppi selitti jotain et ei jaksa käydä vessassa ja että jaksaa pidätellä. Ajattelin et aha miksi pitää mainostaa? No hän sitten pieraisi autossani ja väänti siitä jotain vitsiä, vaikken olisi huomannut jos ei olisi sanonut mitään. En lähtenyt toisille treffeille.-toiset kamalat treffit olivat toiset treffit yhden miehen kanssa, joka oli kyllä vihjaillut jo seksistä ja olin kieltäytynyt yhdenillan jutusta, niin hän huijasi minut luokseen et "juodaan vaan kahvia". No istuttiin sitten hänen luonaan ja hän lähetteli vain viestejä kaverinsa kanssa ja lopulta rupesi kähmimään minua ja vihjailemaan seksistä. No ajattelin että mitäpä menetettävää itselläni on kun mies oli kumminkin ihan hyvän näköinen. Seksi kesti n. 20 min ja heti kun hän laukesi hän lähti suihkuun ja jätti minut aivan huomiotta. Sen jälkeen jutteli vain koiralleen, vaikka kysyin pahoitinko hänen mielensä jotenkin. En ollut saanut niitä hänen lupaamiaan kahveja vielä tässä vaiheessa, kun kysyin et saisinko edes ne kahvit, niin mies otti pöydältä termospullon ja kaatoi kylmää kahvia mukeihin ja laittoi mikroon... En ole halunnut tavata tätäkään sankaria enää toiseen kertaan.
Ei voi kuin ihmetellä joidenkin moraalia. ''mitäpä menetettävää itselläni on''? No mitähän?!
Heh. Noinkin voi ajatella, mutta en ole kedon kaunein kukkanen ja olin ollut ilman seksiä jo 2v, joten koita ymmärtää puutteessa elävää.
Toivottavasti ei haittaa että tämä oli siinä aiemmassakin, itsekin juuri etsin ekaa ketjua mutta ilmeisesti poistettu. Eli netti-miehen kanssa minäkin. Mies halusi että tapaamme tietyllä grillillä kun ei tuntenut kotikaupunkiani. Oletin että olisimme vain tavanneet siinä ja jatkaneet johonkin hienompaan paikkaan. No ei, kun hän halusi syödä siellä. Heti kun hän avasi suunsa, halusin paeta paikalta. Sellainen kimeä nasaaliääni ärrävialla höystettynä. Katsoi sitä pyörivää ritilätelinettä missä lämmitetään makkaroita ja vinkui ärrää suristaen "me otettaisiin mun naiseni kanssa noita pyöRRiviä makkaRRoita" kaikki muut kääntyivät katsomaan ja olin varmaan aivan punainen. Mässytin makkarani nopeasti ja soitin vessasta ystävälleni että soittaa 2 min päästä muka jostain hätätilanteesta että pääsen sen varjolla pakenemaan. Emme tavanneet enää. En halua kuulostaa ilkeältä, minulle miehen ääni vain on tärkeä.
Mies oli täysi psyko ja onneksi, onneksi en mennyt tyypin kämpille vaikka tämä pyysi. Kaverin kautta tutustuin kun mies oli häneltä kysynyt että onko hänellä sinkkuja kavereita. Näimme kahvilassa ja hän oli todella asiallisen oloinen, silmälasit ja siisti kampaus, kauluspaita ja solmii. Puhui lähestulkoon kirjakieltä. Kahvien ja leivosten jälkeen kysyi jatkettaisiinko iltaa hänen luonaan. Sanoin että minulla on valitettavasti menoa mutta voimme tavata uudelleen. Sitten kysyi saako kyyditä minut kotiini. Oli jo aika myöhä ja talvisaika niin oli jo pimeää. Opastin häntä mutta hän kääntyikin metsätielle ja pysähtyi. Lukitsi ovet. Anelin jo että avaa ovi. Sanoi että ihan kohta mutta haluaa kertoa ensin muutaman asian. Kertoi että hänellä on käsiase penkin alla. Tässä vaiheessa itkin. Sitten kehoitti tyynen rauhallisesti minua lopettamaan parkumisen. Pakkohan se oli. Alkoi kertoa, kuinka vihaa äitiään ja kuinka hänen fantasiansa olisi repiä äitinsä peräaukko irti ja vetää äitiä auton perässä niin kauan että on polvilumpiot paskana. Teeskentelin rauhallista ja nyökyttelin että juu, äidit osaa olla joskus rasittavia. Ajattelin että järkevintä olisi mukautua tyypin sairaaseen ajatusmaailmaan. Se oli fiksu ratkaisu koska sitten suostui avaamaan oven kun valehtelin että käsilaukkuni hihna oli jäänyt oven väliin. Siinä samassa riuhtaisin oven auki ja juoksin kovempaa kuin koskaan. Onneksi ei nähnyt missä asun. Jouduin tämän jälkeen käymään terapiassa kun aloin saada paniikkikohtauksia. En ole sen jälkeen käynyt treffeillä vaikka tapahtumasta alkaa olla kolme vuotta.
Kävin kerran treffeillä baarissa tapaamani miehen kanssa. Ekat treffit olivat oikein mukavat, kävimme syömässä ja juttelimme koko illan. Mies oli fiksun ja mukavan oloinen. Toiset treffit sovimme miehen luokse. Oltiin sovittu, että haetaan pizzat, katsotaan leffaa jne. Ajattelin, että seksiäkin saattaisi olla.
No, olin miehen ovella sovittuun aikaan. Pimpottelin ovikelloa useamman kerran, ei tullut avaamaan. Soitin, ei vastausta. En ihan heti luovuttanut, koska en jaksanut lähteä takaisin kotiin ja olin odottanut näitä treffejä (kahdella bussilla olin tullut). Lopulta mies tulikin avaamaan oven, oli kuulemma ollut nukkumassa krapulaansa. Mentiin sisään, ja mies sanoi, että tossa on sun pizza, mä söin jo omani. Oli siis jo aiemmin tilannut meille ne pizzat. Mentiin sohvalle ja ennen kuin ehdittiin valita mitään leffaa, mies oli nukahtanut taas. Söin siinä sitten pizzaa itsekseni ja katselin telkkaria, mies kuorsasi vieressä. Mies ei osoittanut heräämisen merkkejä, joten päätin lähteä kotiin. Kävin vessassa ja huomasin, että miehellä oli pyykit koneessa. Ripustin ne sen pyykit kuivumaan ja lähdin. Myöhemmin tuli ihmetteleviä viestejä, että minne katosin. Kehtasi vielä pyydellä monta kertaa uudestaan kylään (en mennyt)!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- mies vaikutti ihan järkevältä netissä ja osasi kirjoittaa ihan fiksusti, mutta todellisuudessa oli aivan ihmeellinen höpöttäjä todella vahvalla tampereen murteella. Miehellä ei ollut omaa autoa, eikä päässyt muka bussilla keskustaan, niin jouduin hakemaan hänet omalla autollani ja treffien loputtua tietenkin kuskaamaan takaisin kämpälleen. Kun olimme lähdössä pois kahvilasta, tyyppi selitti jotain et ei jaksa käydä vessassa ja että jaksaa pidätellä. Ajattelin et aha miksi pitää mainostaa? No hän sitten pieraisi autossani ja väänti siitä jotain vitsiä, vaikken olisi huomannut jos ei olisi sanonut mitään. En lähtenyt toisille treffeille.-toiset kamalat treffit olivat toiset treffit yhden miehen kanssa, joka oli kyllä vihjaillut jo seksistä ja olin kieltäytynyt yhdenillan jutusta, niin hän huijasi minut luokseen et "juodaan vaan kahvia". No istuttiin sitten hänen luonaan ja hän lähetteli vain viestejä kaverinsa kanssa ja lopulta rupesi kähmimään minua ja vihjailemaan seksistä. No ajattelin että mitäpä menetettävää itselläni on kun mies oli kumminkin ihan hyvän näköinen. Seksi kesti n. 20 min ja heti kun hän laukesi hän lähti suihkuun ja jätti minut aivan huomiotta. Sen jälkeen jutteli vain koiralleen, vaikka kysyin pahoitinko hänen mielensä jotenkin. En ollut saanut niitä hänen lupaamiaan kahveja vielä tässä vaiheessa, kun kysyin et saisinko edes ne kahvit, niin mies otti pöydältä termospullon ja kaatoi kylmää kahvia mukeihin ja laittoi mikroon... En ole halunnut tavata tätäkään sankaria enää toiseen kertaan.
Ei voi kuin ihmetellä joidenkin moraalia. ''mitäpä menetettävää itselläni on''? No mitähän?!
Samaa ihmettelin, mutta oikeastaan asia ei liity moraaliin mitenkään. Taitaa olla moraalin käsite hukassa monilla. Henkilön moraalista ei kerro se, kuinka monen henkilön kanssa harrastaa seksiä. Ellei sitten ole kyseessä himouskovaiset (joille seksi on syntiä) tai seksin harrastamiseen liittyy jotakin rikollista.
Oli ihan tarkoituksella seksitreffit mielessä. Tapasimme hotellissa. Mies oli pitkä, hyväkroppainen ja komea joten olin jo toiveikas. Alkoi kuitenkin esileikin aikana "juoniselostuksen"
"Nyt mä vien sut suihkuun, nyt mä pesen sun selän, nyt me mennään sängyn puolelle..."
Toivoin että se olisi loppunut sängyssä, mutta ei, nyt mä nuolen sun alavatsaa, sitten mä laitan sormen sun sisään, sitten toisen...
Yritin suudella häntä että olisi lopettanut tuon selostamisen muttei mennyt perille. Valehtelin että nyt panettaa niin että tule jo sisään. Yritin saada homman nopeasti pois alta. Ehkä 30 sek. ja hän laukesi, kiitti ja lähti. Karmeinta seksiä ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Kävin kerran treffeillä baarissa tapaamani miehen kanssa. Ekat treffit olivat oikein mukavat, kävimme syömässä ja juttelimme koko illan. Mies oli fiksun ja mukavan oloinen. Toiset treffit sovimme miehen luokse. Oltiin sovittu, että haetaan pizzat, katsotaan leffaa jne. Ajattelin, että seksiäkin saattaisi olla.
No, olin miehen ovella sovittuun aikaan. Pimpottelin ovikelloa useamman kerran, ei tullut avaamaan. Soitin, ei vastausta. En ihan heti luovuttanut, koska en jaksanut lähteä takaisin kotiin ja olin odottanut näitä treffejä (kahdella bussilla olin tullut). Lopulta mies tulikin avaamaan oven, oli kuulemma ollut nukkumassa krapulaansa. Mentiin sisään, ja mies sanoi, että tossa on sun pizza, mä söin jo omani. Oli siis jo aiemmin tilannut meille ne pizzat. Mentiin sohvalle ja ennen kuin ehdittiin valita mitään leffaa, mies oli nukahtanut taas. Söin siinä sitten pizzaa itsekseni ja katselin telkkaria, mies kuorsasi vieressä. Mies ei osoittanut heräämisen merkkejä, joten päätin lähteä kotiin. Kävin vessassa ja huomasin, että miehellä oli pyykit koneessa. Ripustin ne sen pyykit kuivumaan ja lähdin. Myöhemmin tuli ihmetteleviä viestejä, että minne katosin. Kehtasi vielä pyydellä monta kertaa uudestaan kylään (en mennyt)!
Voi, sinähän olit ihana treffikumppani, kun pyykitkin ripustit. :)
Kaveripiireissä oli sellainen mies, josta olin jo pidemmän aikaa haaveillut. Hän oli hyvännäköinen ja todella hyvä kroppainen. Vaikutti muutenkin kiinnostavalta tapaukselta. Kiinnostus oli molemminpuolista ja päädyimme treffeille kauniina kesäiltana merenrantaan. Meillä oli aluksi kivaa "normaalia tutustumista", kunnes mies alkoi puhua mun "pillusta". Sun pillu sitä, sun pillu tätä. "Tiesin heti kun näin sut, että sulla on varmasti vitun tiukka pillu." Rannalla oli paljon porukkaa ja pelkäsin, että joku kuulee ne pillujutut. Hän ei ollut edes päässyt kosketuksiin pilluni kanssa, joten siinäkin mielessä nuo jutut olivat jotenkin erityisen noloja. Yritin vaihtaa puheenaihetta, mutta aina vaan palattiin pilluiluun. Yöllä hän saattoi mut kotiin ja sanoi, että haluaa mun kanssa naimisiin ja tehdä lapsia. No ei menty naimisiin eikä tehty lapsia. Ilman sitä pillujankkausta olisi saattanut jopa iholle päästäkin. Päällimmäisenä mulle jäi treffeistä mieleen tuo "pillupillupillupillu". Todellinen pillumies siis.
Ehkä paras on ollut ilmiselvä adhd varustettuna erinäisillä suuruuskuvitelmilla ja suoranaisilla valheilla. Muuten ihan mukava heppu, mutta tämmöiselle tylsälle harmaasta arjesta nauttivalle perusrehelliselle ihmiselle yhteiselo olisi varmasti ollut kidutusta.