Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2200)
N.24 v. olin sopinut nuoren miehen kanssa treffit kaupungille kahvilaan. Hän ilmaantui ajoissa ja istahdettiin pöytään. Muistan vieläkin että mies oli pitkä ja komea, ruskeat silmät ja tumma tukka. Huomasin kuitenkin, että hän liikehti ja suorastaan tärisi koko ajan hermostuneen oloisesti. Puhetta ryöppysi suusta. "Olin ajamassa avustuskuormaa Karjalaan ja sain hirveän ripulin. Ihan kaamea ripuli... "jne. Loppua en muista. Muistan vain pettymykseni, kun mies säntäsi pois ja hävisi näkyvistä.
Tapasin netistä itseäni viisi vuotta vanhemman miehen. Alkuun vaikutti ihan mukavalta kun kirjoiteltiin ja samoja mielenkiinnonkohteita. Tapaamisessa oli todella erikoinen. Puhui jostain Starwarsien Jediuskonnosta, kysyi olenko kuvannut uudella kameralla tonttuja ja joulupukkia, selitti kuinka pizzan päällä on yrttejä. Sitten huomautti että mun paita on hieno, mutta likaantuu herkästi kun oli valkoinen. Halasi minua ennen kun kysyi saako halata. Ehdotti treffejä pulkkamäkeen ja kysyi olenko sienestänyt lähiaikoina. Silloin oli joulukuu, niin eipä tainnut sieniä olla. Lähti naama täynnä jäätelöä käymään vessassa. Huh huh, mitkä treffit. Lisäksi mun yks kaveri olisi saman tyypin tavannut ja mietittiin oliko jossain huumeissa, kun silmät oli niin oudot.
Ai ulkomailla niin kundi seurasi VESSAAN !!! ÄÄLIÖ.
Jokunen vuosi sitten korkeasti koulutetun naisen kanssa treffit. Otettiin muutama drinkki. Nainen alkoi kertoa miten tiukka hänellä on. Kehui moneen otteeseen että miehet on kehuneet.
Loukkaantui kun kysyin että mitä luulet sanooko mies rehellisesti jos kysyt onko mulla tiukka?
Ei tullut uusia treffejä enkä saanut tietää onko tiukka vai ei.
Nauroin niin että putosin sohvalta. Voi rakkaat, hyvät ihmiset
Tosi raskas tapailukokemus, kun yhtenä päivänä olen parasta ikinä ja seuraavana päivänä tuntuu kuin en voisi vähempää kiinnostaa. Sitten taas olenkin aivan täydellinen rakas ja seuraava viikko meneekin tekosyitä keksiessä miksi ei voidakaan nähdä. Ja sitten taas on aivan ihanaa yhdessä...
m
Menimme pieneen tunnemalliseen ravintolaan tai siis tapasimme siellä ja eka ajatukseni oli,että miehellä oli valtava otsa. Tilasin lehtipihvin ja vettä,mies sipulirenkaita jotka ovat alkupala,eivät varsinainen pääruoka ja 4dl viskiä.
Ei nähty toiste kun hävetti
Vierailija kirjoitti:
Tapasin netistä itseäni viisi vuotta vanhemman miehen. Alkuun vaikutti ihan mukavalta kun kirjoiteltiin ja samoja mielenkiinnonkohteita. Tapaamisessa oli todella erikoinen. Puhui jostain Starwarsien Jediuskonnosta, kysyi olenko kuvannut uudella kameralla tonttuja ja joulupukkia, selitti kuinka pizzan päällä on yrttejä. Sitten huomautti että mun paita on hieno, mutta likaantuu herkästi kun oli valkoinen. Halasi minua ennen kun kysyi saako halata. Ehdotti treffejä pulkkamäkeen ja kysyi olenko sienestänyt lähiaikoina. Silloin oli joulukuu, niin eipä tainnut sieniä olla. Lähti naama täynnä jäätelöä käymään vessassa. Huh huh, mitkä treffit. Lisäksi mun yks kaveri olisi saman tyypin tavannut ja mietittiin oliko jossain huumeissa, kun silmät oli niin oudot.
Joskus kyllä ihmettelen tekeytyyköhän nuo miehet tahallaan hulluiksi että näkisi naisen reaktion:D
Ketä jotkut treffit kiinnostaa hyi helv.
Treffeillä nainen sanoi aika suoraan että panettaa ja kysyi lähdenkö sen luokse saunomaan. Ehdotti että haetaan kaupasta siideriä tai jotain juotavaa. Kyllä minä sitten lähdin sen mukaan, sillä oli hieno omakotitalo ja oikein poreallas. Olin sen luona kaksi päivää ja pantiin 6 kertaa.
Menin ekoilla treffeillä tyypin luokse. Jo sekin tarpeeksi kyseenalaista omalta puoleltani. Löysin perille.
heti astuttuani sisään äijän asuntoon, leijahteli vastaan aivan järkyttävä haju. Sanoi että johtuu akvaariokaloista joita hänellä on. Sotkuista, pöytään oli palanut pannun/kattilan kuva (olohuoneen pöytään)
katsottiin star trekkiä pienen pieneltä näytöltä. Kysyi haluanko ruokaa. Vastasin kyllä (virhe)
tyyppi keitti makaronia ja lätkäisi päälle tomaattimurskaa, söin silti vähän kohteliaisuudesta. en ole ikinä maistanut mitään niin järkyttävää.
myöhemmin kysyi haittaako jos laittaa bongin tulille.
lähdin verukkeella noku pitää mennö kotiin kun lupasin kaveria nähä aikasin huomenna laitteli jatkuvasti viestiä koska nähdään uudestaan yms ja suuttui kun en halunnut, tuli hänelle todella pahaan aikaan koska sukulaisensakin kuoli pri päivää sitten tms.
muutoin kaikki treffit joilla olin ennenkuin omani löysin olivat ihan normaaleja.
Tyyppi halusi välttämättä nähdä vaikka sanoin että tänään on muutakin ja olin edellisen päivän töistä vielä väsynyt. Kahden tunnin matka, hän intti ja sanoi sitten että nyt hän lähti ajamaan tänne. Minä siihen että jaaha. No katsotaan nyt sitten.
mies tulee paikalle autollaan. Hyppään kyytiin. Mies selittää ainoastaan itsestään, oli ottanut minulle kaupasta sipsejä ja juotavaa, tosin kysymättä mistä pitäisin ja en voi sietää valkosipulia joten en hänen sipsejään syönyt. Rouskutteli niitä sitten menemään. Valitti kaikesta jatkuvasti ja nyt yhtäkkiä olisinkin ollut velkaa hänelle edes suukon koska hän ajoi kaksi tuntia luokseni, siis vaikka oli itse näin päättänyt tehdä minun kielloistani huolimatta
Yksi tapailu nainen oli aina kännissä keskellä viikkoa. Soitteli yöllä baareista ja pyysi kylään. Kestin sitä, koska hänellä oli upeat suuret rinnat ja mieletön perse. Seksi oli myös loistavaa.
Hyvä ystävä halusi järjestää minulle sokkotreffit veljensä kanssa. Tulivat sitten paikalle molemmat, ystävä kännissä ja veljensä kaatokännissä. Ystävä kyllä tiesi, että isäni oli alkoholisti enkä sietänyt sitä miehessä. Silti hymyili ylpeänä ja iloisena kun esitteli meidät. Liukenin aika nopeasti paikalta. Eipä sillä ollut väliä, kun veli oli siinä kunnossa ettei saanut edes puhuttua ymmärrettävästi. Ei nähty toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystävä halusi järjestää minulle sokkotreffit veljensä kanssa. Tulivat sitten paikalle molemmat, ystävä kännissä ja veljensä kaatokännissä. Ystävä kyllä tiesi, että isäni oli alkoholisti enkä sietänyt sitä miehessä. Silti hymyili ylpeänä ja iloisena kun esitteli meidät. Liukenin aika nopeasti paikalta. Eipä sillä ollut väliä, kun veli oli siinä kunnossa ettei saanut edes puhuttua ymmärrettävästi. Ei nähty toista kertaa.
Tuokin selvästi tehty tahallisesti sun mieltä pahoittaaksesi, toivottavasti et ole ystäväsi kanssa väleissä, kukaan selväjärkinen ei tee toiselle noin rumaa temppua varsinkin kun tietää taustat.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitin kanssa kävin minäkin treffeillä. Chatissa mies oli ollut puhelias. Kasvokkain oli todella vaivautunut, eikä puhunut parin tunnin treffeillä mitään "Moi, mm, moikka"-sanoja lukuunottamatta. Niin kiusallista!
Just kuin minulla, joo joo joo. Mitään omaa juttu aloitetta ei tehnyt. Ei tavattu saatikka sättäilty enää.
Olin tapaillut miestä joskus aiemmin, mutta vuosien aikana onnistunut unohtamaan jostain syystä syyt, miksi halusin lopettaa silloin tapailun ja kun tapasimme uudelleen, ehdotin treffejä, koska hän vaikutti ns. olevan hyvässä paikassa elämässään ja jotenkin iloinen ja skarppi, mukavan oloinen mies.
Mies tuli treffeille ja näytti heti jo pettyneeltä tai alakuloiselta. En kysynyt mistä on kyse, koska oletin että jos se on jotain mistä minun pitäisi tietää, hän kertoo sen kyllä. Olin ehkä liiankin pirteä ja kun istuimme pöytään mies alkoi kertoa mikä häntä vaivasi. Se ei ollutkaan mikään yksi asia, vaan oikeastaan aivan kaikki mahdollinen. Mikään ei ollut hyvin, systeemi oli häntä vastaan, ihmiset olivat hirveitä, hän vihasi itseäänkin ja samalla kuitenkin selitti, että on ehkä työssään tehnyt jotain niin nerokasta, että sen ymmärtää ehkä kaksi ihmistä maailmassa, mutta sekin systeemi on vain häntä vastaan. Tätä jatkui hetken kunnes mies kysyi kuulumisiani. En uskaltanut sanoa kuin jotain yhdentekevää ja mies alkoi vitsailla minun kustannuksellani. Hermot paloivat ja korotin hiukan ääntäni ja sitten häpesin sitä niin paljon, että kysyin haluaako hän vielä käydä syömässä, jos voisin yrittää piristää häntä. Mielelläänhän hän, ei hänellä kuitenkaan ole mitään tekemistä ja kaikki on turhaa. Sitten hän kysyi, voisinko alkaa tutustuttaa häntä uusiin yhteisellä ammattialallamme työskenteleviin tärkeisiin ihmisiin viemällä häntä juhliin, joihin hän ei muuten saisi kutsua, koska hän ei itse oikein jaksa eikä osaa.
En nähnyt häntä toista kertaa. Muistin myöhemmin asioita mitkä johti eroamiseen aikaisemmin ja yksi niistä oli se, että yöllä luonani hän herätti minut, koska ei saanut unta ja olisi halunnut minun valvovan kanssaan, koska paikka oli vieras. Kyse oli 35-vuotiaasta miehestä. Toivon todella, että hän löytää jonkun.
Apua, luen tätä ja tuli mieleen ehdottomasti kauheimmat treffit nuoruudesta. Olin juuri ja juuri täysi-ikäisenä paikallisten seurakuntanuorten toiminnassa mukana ja uskovainen itsekin. Tapailin muutaman kuukauden yhtä viisi vuotta vanhempaa miestä, joka oli myös mukana toiminnassa. Ajatushan oli, että kun on tapailu aloitettu, niin naimisiin olisi syytä mennä. Mies ei todellakaan ollut odottamassa kuitenkaan avioliittoon vaan oli jokseenkin aloitteellinen seksin kanssa. En jotenkin osannut sanoa ei, mies oli kuitenkin tietynlaisessa asemassa seurakunnassa ja ajattelin, että tätä se nyt sitten on.
Aika alkuvaiheessa käytiin treffeillä katsomassa sitä Passion of Christ -elokuvaa Jeesuksen viimeisistä ajoista. Kesken elokuvan mies laittoi käden housuihini ja sisälleni! Samaan aikaan kun valkokankaalla esitetään Jeesuksen ja opetuslasten keskusteluita vai oliko jo ristiinnaulaaminen menossa. Tilanne oli aivan hirveä, koska tajusin, ettei mies taida olla millään lailla uskonnollinen, hengellinen tai tolkun ihminen muutenkaan. En saanut sanottua mitään ja olin vain aivan shokissa.
Jätin miehen joidenkin viikkojen päästä, kun hän oli tuomassa minua kotiin. Mies ajoi kapean maantien suoralla 120km/h ja pelkäsin oikeasti kuolevani siihen paikkaan sen takia, että jätin hänet. Pääsin onneksi hengissä kotiin. Aika lailla sen jälkeen aloin myös liueta pois seurakuntatoiminnasta.
Muutamaa vuotta myöhemmin näin hänen pikkusiskonsa myöhään yöllä grillillä. Pikkusisko huusi minulle, että No mikä oli, oliko mun isoveli liian paskaa seksiä sulle kun ei kelvannut. En jäänyt kysymään että mitähän v*ttua.
Kolmasosa naisista kykenee laukeamaan yhdynnässä. Ei tarvitse alkaa lipoa jalkaväliä kuin joku alistettu koira, riittää että löytää naisen joka laukeaa yhdynnässä.
"Kolmasosa naisista kykenee laukeamaan yhdynnässä". Ja tämä "tieto" perustuu...niin, mihin tutkimukseen? Saanko vastauksen? T.eräs -mielestäsi niistä harvoista-joka ei kykene.
Miten niin kirjoittajan mielestä harvoista? Ei hän niin väittänyt.
Eri
ai ap ei maksanut? Osoittaa kuinka pihi hän on. MIes väisti luodin