Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
N.24 v. olin sopinut nuoren miehen kanssa treffit kaupungille kahvilaan. Hän ilmaantui ajoissa ja istahdettiin pöytään. Muistan vieläkin että mies oli pitkä ja komea, ruskeat silmät ja tumma tukka. Huomasin kuitenkin, että hän liikehti ja suorastaan tärisi koko ajan hermostuneen oloisesti. Puhetta ryöppysi suusta. "Olin ajamassa avustuskuormaa Karjalaan ja sain hirveän ripulin. Ihan kaamea ripuli... "jne. Loppua en muista. Muistan vain pettymykseni, kun mies säntäsi pois ja hävisi näkyvistä.
Tapasin netistä itseäni viisi vuotta vanhemman miehen. Alkuun vaikutti ihan mukavalta kun kirjoiteltiin ja samoja mielenkiinnonkohteita. Tapaamisessa oli todella erikoinen. Puhui jostain Starwarsien Jediuskonnosta, kysyi olenko kuvannut uudella kameralla tonttuja ja joulupukkia, selitti kuinka pizzan päällä on yrttejä. Sitten huomautti että mun paita on hieno, mutta likaantuu herkästi kun oli valkoinen. Halasi minua ennen kun kysyi saako halata. Ehdotti treffejä pulkkamäkeen ja kysyi olenko sienestänyt lähiaikoina. Silloin oli joulukuu, niin eipä tainnut sieniä olla. Lähti naama täynnä jäätelöä käymään vessassa. Huh huh, mitkä treffit. Lisäksi mun yks kaveri olisi saman tyypin tavannut ja mietittiin oliko jossain huumeissa, kun silmät oli niin oudot.
Ai ulkomailla niin kundi seurasi VESSAAN !!! ÄÄLIÖ.
Jokunen vuosi sitten korkeasti koulutetun naisen kanssa treffit. Otettiin muutama drinkki. Nainen alkoi kertoa miten tiukka hänellä on. Kehui moneen otteeseen että miehet on kehuneet.
Loukkaantui kun kysyin että mitä luulet sanooko mies rehellisesti jos kysyt onko mulla tiukka?
Ei tullut uusia treffejä enkä saanut tietää onko tiukka vai ei.
Nauroin niin että putosin sohvalta. Voi rakkaat, hyvät ihmiset
Tosi raskas tapailukokemus, kun yhtenä päivänä olen parasta ikinä ja seuraavana päivänä tuntuu kuin en voisi vähempää kiinnostaa. Sitten taas olenkin aivan täydellinen rakas ja seuraava viikko meneekin tekosyitä keksiessä miksi ei voidakaan nähdä. Ja sitten taas on aivan ihanaa yhdessä...
m
ai ap ei maksanut? Osoittaa kuinka pihi hän on. MIes väisti luodin