Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2201)

Vierailija
2201/2201 |
06.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti tapaamista baarissa perusteena,että siellä olisi arkipäivän aamupäivänä vähemmän hälinää kuin kahviossa ja mukavat loosit pehmeine sohvineen. Suostuin.

Saavuin paikalle ja mies oli jo siinä tupakalla,en polta mutta koska monet kaveritkin polttaa asia oli minulle ok. Halattiin,mies oli pitkä ja tuoksui hyvältä. Siirryttiin sitten tiskille ja mies kysyi otanko lonkeroa vai olutta, vastasin että kokiksen. Mies alkoi nauraa jotenkin ivallisesti että mitkä lastenkutsut nää on ja sähän tulit bussilla sekä tilasi meille lonkerot. Join omaani niin hitaasti,että mies alkoi irvailla onko suussa vikaa. Upea alku oli lässähtänyt,olin pahoilla mielin ja halusin vaan pois tilanteesta. Ja kyllä minä juon alkoholia,mutten kello 13 maanantaina!

Mies haki uuden lonkeron ja alkoi sen jälkeen suudella korvaani,kaulaani ja lopulta suutani,suutelin takaisin mutta aika innottomasti ja mietin vaan miten pääsen tästä pois. Tässä vaiheessa 2 miestä,ketä lie ovat menneet pelaamaan bilistä ja treffiseuralaiseni meni heidän luokseen vaatien päästä mukaan peliin, miehet vastustivat koska olivat maksaneet pelistä. Äänet nousivat ja treffikumppanini karjui eniten. Baarin takaovi oli lähellä vessoja joten otin takin ja laukun alkaen kävellä sinne päin ajatellen, että jos mies huomaa niin huikkaan meneväni vessaan. Ei huomannut. Kun pääsin ovelle juoksin ja melkein kaadoin jonkun ukon mennessäni.

Mieheltä tuli myöhemmin vain yksi,todella kuvottava viesti " mihin mun pil""u hävisi?" YÄÄÄK.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla