Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
2141/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun tajuat tapailevasi raiskaajaa. Siitä ei enää pahemmaksi pääse! 

Vierailija
2142/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lesbo ja olin treffeille biseksuaalin naisen kanssa. --- Sammuin naisen sohvalle ja niinhän siinä kävi, että heräsin siihen kun nää kaksi oli viereisellä sängyllä panemassa. Taisin siinä sammua nopeesti uudelleen ja aamulla aloin

Hah, juuri tästä samasta syystä treffailen vain toisia lesboja! Bisseillä rupeaa aina jossain vaiheessa tekemään mieli niitä miehiä.

T. kultatähtilesbo 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2143/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin erästä naista muutaman kuukauden. Oli hajalla erosta vielä ja halusi ryypätä joka viikonloppu. Kännissä vaati aina seksiä ja jos ei pystynyt monen aktin jälkeen aivan heti uudestaan, niin alkoi haukkua "pienimunaiseksi luuseriksi". Seuraavana aamuna ei muistanut mitään asiasta. Oli töissä sossuna neuvomassa ihmisiä elämänhallinnassa, vaikka omansa oli aivan sekaisin. Homma loppui siihen, kun kuulin että paneskelee satunnaisesti exäänsä, jonka takia oli alunperin psyykkisesti hajalla.

Vierailija
2144/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiahan ei minulle kuulu, mutta kysyisin vain, että mitä ihmettä naiset kokevat saavansa viettäessään tämän tapaista elämää. Paitsi tietysti sukupuolitaudin. Naisena vain kyselen.

Ai miehille ei sukupuolitaudit tartu? NaIsEnA vAiN KySeLeN.

Vierailija
2145/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut kasvissyöjä jo teinistä asti (nyt 35 v.). Kun olin n. 18-20 v., tapailin erästä suunnilleen ikäistäni miestä. Parien treffien jälkeen sovimme, että menisin hänen luokseen katsomaan leffaa ja jäisin yöksi, sillä hän asui sen verran kaukana. 

Mies ilmoitti järkkäävänsä ruokaa, joten en varautunut sen kummemmin. Hän asui kämppiksen kanssa, ja he olivat tilanneet (lihaa sisältävää) pizzaa juuri ennen saapumistani. Mies ei ollut tilannut minulle mitään, tai kysynyt haluaisinko pizzan. Sen sijaan hän sanoi ajatelleensa porkkana- ja kurkkutikkujen olevan varmasti minulle mieluista ruokaa, kun kerran olin kasvissyöjä. Hän sanoi tämän siis ihan vilpittömästi, eikä mitenkään kettuillakseen. 

Mies ja kämppis söivät pizzaa, ja kämppis poistui sen jälkeen jonnekin yökylään. Minulle ei ollut muuta ruokaa kuin niitä paloiteltuja vihanneksia. Sanoin miehelle, että tykkään kyllä kasvispizzasta tjsp. mutta sillä ei ollut vaikutusta, kun pizzathan oli tilattu jo ennen saapumistani. Olin niin nuorena jotenkin niin kaino, etten pystynyt sanomaan, etteivät viipaloidut vihannekset riitä illalliseksi, ja kysymään olisiko lähistöllä kauppaa, josta hakisin jotain itselleni. En halunnut loukata miestä. Nykyään olisin kyllä kärkkäämpi.

Kun alettiin katsoa leffaa, sanoin miehelle, että olisipa kiva jos olisi poppareita tai jotain. Mies toi pöytään lisää niitä kurkkutikkuja - tosin tällä kertaa kermaviilistä ja jauheesta sekoitetun dipin kanssa -  ja sanoi ajatelleensa, että minä en varmaan kasvissyöjänä halua sellaisia. 

Olin seuraavana aamuna niin nälkäinen, että hipsin aikaisin kotiin syömään. 

Vierailija
2146/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jotain lämmin kuppi-keittojauheita taskussa,tilasi teen mutta ei ottanutkaan teepussia vaan tuli kuuman veden kanssa pöytään ja sekoitti vaivihkaa keittojauhetta siihen. Hävetti niin että sanoin meneväni vessaa ja otin hatkat.

Vierailija
2147/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei minulle kuulu, mutta kysyisin vain, että mitä ihmettä naiset kokevat saavansa viettäessään tämän tapaista elämää. Paitsi tietysti sukupuolitaudin. Naisena vain kyselen.

Mikä vttu tämä elämän viettäminen on, josta kaikki jauhavat joka paikassa?! 🤣🤣 vapaa-aikaa ja lomaa vietetään🤦🏼

Vierailija
2148/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että suomimies on tyhmä ja sillä on rahaa. Muulla nyt ei ole niin hirveästi väliä. Hyvä mies on sellainen jolla on rahaa ja joka ostaa sen mitä nainen haluaa. 

Vierailija
2149/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vastauksena sille joka kysyi miksi virolaisnaisille kelpaa suomalainen apinamies. 

Vierailija
2150/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikin ulkomaalainen nainen viettää kotimaassaan makeaa elämää suomimiehen rahoilla eikä haittaa vaikka mies on Suomessa töissä. Näin se elämä vaan menee. Päivät kuluu mukavasti ystävättärien kanssa hengaillessa ja shoppaillessa eikä huolta huomisesta. Kun sika tulee kotiin, voi tälläytyä hetkeksi nätiksi ja kaataa viiniä ja hieroa jalkoja. 

Vierailija
2151/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuli treffeille sunnuntaina klo 12 ihan selvästi edellisiltaisissa baarivaatteissa, henki haisi tupakalle ja vanhalle viinalle. Huom.tuli vieläpä omalla autolla ja sanoi kyllä että olivat olleet ed iltana kaveriporukalla iltaa viettämässä. Olin treffi-ilmossani kirjoottanut etten tupakoi ja toivon tupakoimatonta kumppania. 

Äijä ei siis osannut lukea. Treffit jäivät hyvin muodollisiksi diiba daaban puhumiseksi kun kohteliaisuus syistä yritin vääntää 1/2h juttua vaikka tajusinnheti että hänessä ei ollut mitään vetovoimaa, päinvastoin yökötti koko äijä. 

Vierailija
2152/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies (n 45-47) kehui itseään ja tekemisiään taukoamatta, leuhki nuoruusvuosien sm tason urheilusuorituksilla ja mainitsi varmaan 2-3 x / tapailukerta kuinka hän on entinen kilpaurheilija. Hän puhui joka kerta hyvin seikkaperäisesti ja piiiiitkiä tarinoita työstään....siis aivan loputtomasti. Hän ehkä luuli tekevänsä minuun vaikutuksen koska oli pelastustyössä. Ehkä ajatteli että olen se pikkututtö joka kuuntelee haltioituneena silmät suurena hänen seikkailujaan ja miten upeaa olis saada tommonen "sankari" miehekseen.  Ilmoitti myös ettei tupakoi mutta kertoi kuitenkin myöhemmin polttelevansa joskus sikareita (hyi hemmetti en voi sietää sitä hajua).

Vierailija
2153/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovittiin treffeistä ja että mennään keilaamaan. Mentiin sisälle. Homma toimi aluksi hyvin, mutta sitten kun se laite, joka syytää niitä palloja takaisin, toimittikin jonkun toisen pallon ensin eikä hänen palloaan, hän ryhtyi ihan paniikissa höpöttämään, "missä minun pallo, missä minun pallo on". Sitten kun pallo ilmestyi, hän totesi "huh. Luulin jo, että se katsosi pysyvästi". Samoin kuin joku toinen siirsi vähän hänen palloaan, hän sanoi vihaisesti "älä koske mun palloon. Mun pallo." Paljastui, että nainen oli tosi hermoherkkä ja paniikissa aina, kun joku asia ei toimi juuri niin kuin hän oli odottanut. Ei tullut monia treffejä.

Vierailija
2154/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alku. Treffipalstalla minulle vastasi "hieman pyöreä, mukava nainen" lähetin kuvani ja hän oikein innostui. Hän ei omien sanojen mukaan osannut liittää kuvaa sähköpostiin. 

Tavattiin Vantaan Jumbossa ja järkytys oli suuri, kun vastaan vyöryi noin 140kg huonosti pukeutunut nainen. Mentiin kahville ja sanoin meneväni vessaan, häivyin paikalta.

Nainen aloitti tekstiviesti ja sähköposti haukkumisen. 

Vedin pian herneen nenään ja vastasin. En tapaile valehtelijoita. 165cm ja 140kg nainen ei ole hieman pyöreä, vaan sairaaloisen lihava viestitin. Vastaus oli, että "et isekkään ole täydellinen" mutta lopetti kuitenkin haukkumiseni viestein.

2155/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheimmat treffit oli ne, kun mies lähti kotiin kesken treffien siis keskeytti treffit. Hän tuli tapaamaan minua Nokialta Helsinkiin, jossa itse olin silloin kesälomamatkalla yksin. Hän siis itse hinkui päästä treffeille minun kanssani. Tavattiin rautatieasemalla ja mentiin bussilla Seurasaareen. Treffit olivat kestäneet joku 1,5-2h, kun hän yhtäkkiä ilmoitti, että hän lähtee nyt kotiin. Kun katsoin Tinderiä puolen tunnin kuluttua, oli hän poistanut matchin. Ilmeisesti minun ulkonäkö oli hänelle pettymys.

Vierailija
2156/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla joo mies ei rahaa istuu vaan ja odottaa että naiset maksaa kahvit kuin viinit härskiä ja toinen kertoo vielä ettei oo passia kun ei oo rahaa.Pummit on kauheita.Ne elää kuin äitinsä kanssa että anna mutsi rahaa mutsi maksaa.Ne hakee äidin joka maksaa.

Vierailija
2157/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli treffeillä jotenkin negatiivinen ja koitti kovasti haastaa ja lytätä mua. Hänen mielestään kuuntelin huonoa musiikkia, katselin typeriä elokuvia ja luin höttökirjallisuutta, jota hän ei intellektuellina pidä minään. Hänen mielestään mun elämänkatsomukseni oli lammasmaista, ammattini turhaa puuhastelua yms yms yms.

En tiedä miksi hän ylipäätään pyysi mua treffeillä, kun kaikki muhun liittyvä tuntui hänestä niin vastenmieliseltä. Tiesimme/tunsimme toisemme jo ennen treffejä yhteisistä harrastuspiireistä, joten kyllä hän musta jo jotakin tiesi ja oli oletettavasti kiinnostunut. Ja oli noiden treffien jälkeenkin; kyseli innokkaasti milloin haluaisin taas tavata. Miksi ihmeessä haluaisin tapailla ihmistä, joka lyttää mua käytännössä kaikesta?

Ei ole pakko olla samaa mieltä kaikesta tai tykätä samoista asioista, mutta itse suhtaudun toisten kiinnostuksenkohteisiin uteliaasti ja avoimin mielin, vaikka en henkilökoh

Oman elämänsä pick up mies siellä ollut negaamassa sinua, eli yrittänyt saada sinua ihastumaan lyttäämällä.

En tajua miten kukaan täysjärkinen mies edes kuvittelee, että naiset lakoavat jalkoihin (haarat levällään), kun niitä haukkuu, morkkaa niiden valintoja ja pitää mielenkiintoja ihan typerinä vouhotuksina.

Tai no, ei kai tällaisiin pelimiesoppaisiin hurahdakaan ketkään täysjärkiset.

Vierailija
2158/2187 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin miehet useimmin yrittää huijata rahaa mutta myös vie tavaraa.Ei kannata päästään asunnolle.

2159/2187 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Kauheimmat treffit oli ne, kun mies lähti kotiin kesken treffien siis keskeytti treffit. Hän tuli tapaamaan minua Nokialta Helsinkiin, jossa itse olin silloin kesälomamatkalla yksin. Hän siis itse hinkui päästä treffeille minun kanssani. Tavattiin rautatieasemalla ja mentiin bussilla Seurasaareen. Treffit olivat kestäneet joku 1,5-2h, kun hän yhtäkkiä ilmoitti, että hän lähtee nyt kotiin. Kun katsoin Tinderiä puolen tunnin kuluttua, oli hän poistanut matchin. Ilmeisesti minun ulkonäkö oli hänelle pettymys.

!

Vierailija
2160/2187 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli päälläni kiva mustavalkoinen kesämekko jonka vyötäröllä on nauhat ja nauhojen päässä mustat lankatupsut. Mies alkoi sitten räveltää niitä ja naureskella että "höh höö,pillutupsut" ja "sä varmaan tykkäät kun näihin kosketaan". Lisäksi kaivoi esiin sähkötupakan vaikka olin ilmoittanut,etten polta enkä halua kumppaninkaan polttavan. Hänen mielestään vapetus oli eri asia.

Lähdin tupsuineni kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme