Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Nämä ovat ehkä top 3. Ensimmäisen olen palstalla jo kertonutkin, mutta menköön tässä uusiksi:
Nainen oli hyvin aloitteellinen bileissä, ja kutsui minut jatkamaan iltaa viinilasilliselle hänen luokseen. Perillä sitten kävi ilmi, että nainen oli naimisissa ja miehensä oli kotona. Hipsin pois paikalta kun he tappelivat saammeko me olohuoneen käyttöömme vai katsooko mies siellä toimintaleffaa.
Lähdimme naisen kanssa työhön liittyvästä illanvietosta jatkoille. Kaikki meni mukavasti, kunes nainen ilmoitti että minun on tarjottava hänelle drinkki. Kun vastasi että "ai jaa" vähän huvittuneena esitetystä vaatimuksesta, nainen laittoi kädet puuskaan eikä puhunut mitään ennen kuin drinkki oli tarjottu. Ostin naiselle drinkin, sanoin ole hyvä ja siirryin juttelemaan muiden ihmisten kanssa. Sillä aikaa nainen veti kunnon lärvit ja päätyi oksentamaan kadulle. Talutin naisen taksiin, jonka päädyin maksamaan jotta pääsin itsekin kotiin.
Nainen kutsui minut treffeille yllätyspaikkaan. Ajattelin että mennään sitten. Kävi ilmi, että nainen oli jonkinlainen moottoripyöräporukan bändäri. Kerho oli täysin ok, sellainen perus paikallinen liiviporukka joka ajelee pyörillä kun saavat vaimoiltaan luvan. Siellä sitten olin kauluspaidassa kuuntelemassa pyörätarinoita. Mutta sitten paikalle pöllähti pari prosenttijengin jäsentä, ja mimmi alkoi fanittamaan heitä. Sain kuulla kuinka jos tekisin sitä ja tätä niin saisin turpaani jne. En jaksanut kuunnella rikollisten fanittamista (kyseinen kerho, kutsukaamme heitä kanuunankuuliksi, onkin sittemmin kielletty rikollisjärjestönä), joten päädyin juomaan parit oluet niiden paikallisten päristelijöiden kanssa ja lähdin kotiin.
Olin vähän päälle parikymppinen ja tapasin baarissa söpön grunge-tyylisen pojan. Lyhyestä virsi kaunis: pari-kolme kertaa treffailtuamme päädyimme opiskelijakämppääni muhinoimaan. Yhtäkkiä kesken aktin alkoi sisälläni ja reisilläni tuntua jotain tosi outoa. Katsahdin haaruksiini, ja kaikki paikat olivat aivan veressä. Olin kauhuissani, koska minulla ei pitänyt olla kuukautisia. Meni muutama tuokio, ja ilmeni, että veri tuli hänen peniksestään. Olin aivan äimän käkenä, hän saman tien kiskoi farkut jalkaansa ja häipyi ovet paukkuen.
Siihen aikaan ei ollut nettiä, josta olisin voinut katsoa mistä tilanne johtui, joten aina välillä pyörittelin asiaa mielessäni.
Nykyään en edes halua tietää.
Äskeinen perään vielä toinen. Olin edelleen opiskelija ja tapasin ihan kivan miehen. Opiskelimme samaa sivuainetta, ja teimme pari kertaa laskuharjoituksia yhdessä opiskelijakahviloissa. Kummatkin olimme tavattoman ujoja etenemään muutoin, mutta sitten hän teki siirron ja kutsui minut kämpilleen.
Menin sinne jännittyneenä ja jännitys vaihtui kauhuksi, kun ilmeni että hänellä on kuusi rottaa vapaana (toki kesyrottia), mutta olisi voinut ilmoitella etukäteen. Yksi rotista lähti heti eteisessä kiipeämään pitkin jalkaani, muistan ikuisesti sen tunteen (sukkahousujen hajoaminen oli pikku juttu). Mies säpätti, että "kato kato kun tykkää susta".
Itkin ja lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Monikin ulkomaalainen nainen viettää kotimaassaan makeaa elämää suomimiehen rahoilla eikä haittaa vaikka mies on Suomessa töissä. Näin se elämä vaan menee. Päivät kuluu mukavasti ystävättärien kanssa hengaillessa ja shoppaillessa eikä huolta huomisesta. Kun sika tulee kotiin, voi tälläytyä hetkeksi nätiksi ja kaataa viiniä ja hieroa jalkoja.
"Ystävättärien" tai sitten jonkun toisen ulkomaalaisen miehen kanssa.
Olin nuorempi ja naivi,enää en menisi ekoilla treffeillä miehen luo. Keitti juomakelvotonta mustaa kahvia jota sai melkein lusikoida,tuijotti rintojani ja sitten veti lemuavan etanan housuista ulos todeten "imaise! ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kse on nimenomaan se se seksiä, joka erottaa kaveruuden parisuhteesta
. irjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tännekin sattunut yhdet "eksä-treffit"!
Tyyppi mainitsi eksästään vähän väliä, huomasin jo että nyt ei synkkaa niin aloin kyselemään itsekin häneltä tästä eksästä :D
oli niin mielissään kun pääsi purkamaan tätä ah niin ihanaa eksää ja silmät tuikkien tarinoi hänestä. Kertoi siis kaikki hänen kesämökkinsä, koirat, työt jne! Oli hauska nähdä mihin johti kun annoin itse siimaa aiheelle. Olisi hauska tietää että mitä liikkuu päässä
Vierailija kirjoitti:
Lisää tarinoita, ja mieluiten miehiltä!
Up!
Miehen valkeat boxerit olivat edestä keltaiset ja koppuraiset. Ja haju hirveä.
Nainen haisi paskalle.
Lähdin.
Hauska ketju ja niin totta. Erosin pitkästä avioliitosta kun olin 45v ja alointin Tinderöinnin jonkin ajan kuluttua. Olen tosi tarkka kenet pyyhkäisen oikealle ja vielä tarkempi kenen kanssa lähden treffeille.
Tähän asti kaikki noin 50v miehet on olleet ekoilla treffeillä puolen tunnin sisään ei-jatkoon-miehiä. Puhuvat ex-vaimoistaan, kertovat kuinka heillä ei olekaan aikaa deittailla paljoa tai vaativat vuoroviikkotyttöystävää niille viikoille kun lapset eivät ole paikalla.
Nyt kävin treffeillä lapsettoman viisikymppisen miehen kanssa. Ihan mukava ja suostuin toisille treffeille jossain vaiheessa. Mutta nyt pääni tekee temppuja ja yritän miettiä mikä vika miehessä on kun ei ole lapsia eikä ole ollut naimisissa. Tsekkasin Linkedinin ja on ollut uraohjus, tehnyt todella vaativaa työtä koko ikänsä. Sanoi olevansa introvertti ja että ei ole mitenkään sosiaalinen. Mutta kuinkakohan mörrimöykky kotihiiri hän on? Olen itsekin enemmän introvertti mutta en mikään epäsosiaalinen. Hän on kyllä elänyt aiemmin avoliitossa.
Ajatuksia tai kokemuksia tällaisesta miehestä?
Mä olen lähes kokonaan menettänyt toivoni Tinderin kanssa, mutta jostain syystä jaksan vielä yritttää. Etsin ihan tavallista työssäkäyvää, savutonta, alkotonta, uskollista, normaalipainoista, ulkonäöltään siistiä, mt-ongelmatonta ja aktiivista miestä (ei tarvitse olla himourheilija).
Mätsäsin yhden keski-ikäisen miehen, muistaakseni 51v, joka oli kuvissa nuorekkaan näköinen, hoikka ja kaikin puolin siisti sekä vakkarityössä ihan hyvässä ammatissa. Kirjoiteltiin aika pitkään, ehkä kolme viikkoa ja pyysin miestä treffeille. Mies vähän nikotteli ja empi. Suostui kuitenkin kävelytreffeille.
Paikalle saapuikin ehkä 155 cm pitkä mies tuulipuvussa, jonka Tinder-kuvat oli 15 vuotta vanhoja ja pipo syvällä päässä. Mies änkytti ja puhui kirjakieltä. Puhui kävelylenkin ajan ex-vaimostaan ja yhteishuoltajuudesta. Lenkin lopuksi kysyi että tuntuuko nyt joltain, onko millaisia tunteita herännyt (puolen tunnin aikana?) Vastasin että katsellaan ja katosin lopullisesti.
Tämä tapaus osoitti taas sen että kyllä se oikea ihminen pitäisi tavata sattumalta jossain arjen menoissa eikä väkisin yrittää jonkun kämäsen nettiprofiilin perusteella tehdä päätelmiä. Profiilikuvat on aina harhaanjohtavia, ihmiset onkin tavatessa 10 x vanhempia/rumempia. Ja kuvat ei kerro luonteesta mitään. Söpö ja kuvissa hymyilevä iloisen oloinen mies voi olla livenä tosikko vahanaama. Siinä sitten joutuu kohteliaisuudesta kestämään ne treffit ja molempien aika meni hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Nämä ovat ehkä top 3. Ensimmäisen olen palstalla jo kertonutkin, mutta menköön tässä uusiksi:
Nainen oli hyvin aloitteellinen bileissä, ja kutsui minut jatkamaan iltaa viinilasilliselle hänen luokseen. Perillä sitten kävi ilmi, että nainen oli naimisissa ja miehensä oli kotona. Hipsin pois paikalta kun he tappelivat saammeko me olohuoneen käyttöömme vai katsooko mies siellä toimintaleffaa.
Lähdimme naisen kanssa työhön liittyvästä illanvietosta jatkoille. Kaikki meni mukavasti, kunes nainen ilmoitti että minun on tarjottava hänelle drinkki. Kun vastasi että "ai jaa" vähän huvittuneena esitetystä vaatimuksesta, nainen laittoi kädet puuskaan eikä puhunut mitään ennen kuin drinkki oli tarjottu. Ostin naiselle drinkin, sanoin ole hyvä ja siirryin juttelemaan muiden ihmisten kanssa. Sillä aikaa nainen veti kunnon lärvit ja päätyi oksentamaan kadulle. Talutin naisen taksiin, jonka päädyin maksamaan jotta pääsin itseki
🥱🥱🥱
Vierailija kirjoitti:
Olin vähän päälle parikymppinen ja tapasin baarissa söpön grunge-tyylisen pojan. Lyhyestä virsi kaunis: pari-kolme kertaa treffailtuamme päädyimme opiskelijakämppääni muhinoimaan. Yhtäkkiä kesken aktin alkoi sisälläni ja reisilläni tuntua jotain tosi outoa. Katsahdin haaruksiini, ja kaikki paikat olivat aivan veressä. Olin kauhuissani, koska minulla ei pitänyt olla kuukautisia. Meni muutama tuokio, ja ilmeni, että veri tuli hänen peniksestään. Olin aivan äimän käkenä, hän saman tien kiskoi farkut jalkaansa ja häipyi ovet paukkuen.
Siihen aikaan ei ollut nettiä, josta olisin voinut katsoa mistä tilanne johtui, joten aina välillä pyörittelin asiaa mielessäni.
Nykyään en edes halua tietää.
Pojalla taisi olla liian tiukka esinahka, joka repesi tosipaikan tullen.
Vierailija kirjoitti:
Olin pari tuntia miehen kanssa treffeillä eräässä kahvila/baarissa. Olimme tavannut baarissa edellisviikolla ja olin hänestä todella kiinnostunut. No koko tuon parin tunnin aikana mies ei puhunut mitään oma-aloitteisesti. Eikä myöskään oikein vastaillut mihinkään. Se oli sitten sellaista yksinpuhelua. Yritin tehdä tilanteesta tosi sellaisen rennon ja mukavan jos mies vaikka jännitti niin paljon että siksi oli tuppisuuna, ei auttanut. No lopulta sanoin että minun täytyy lähteä ja tiemme erkanivat. Hän alkoi välittömästi pommittaa minua viesteillä että oli tosi kivaa ja koska näemme uudestaan yms. Vastailin niihin tyyliin että katsotaan nyt..yms. No sitten hän viestitteli kokoajan että nähdäänkö illalla baarissa (olimme molemmat menossa omien kavereidemme kanssa) sanoin lopulta etyä ehkä meillä ei synkannut ihan niin hyvin että näkisimme uudestaan. Hän suuttui ja raivosi että meillähän oli tosi kivaa ja plaa plaa. Sanoin ihan suoraan että e
Matti Pellonpää?
Nämä on ihan viihdyttäviä kun itse tukevassa keski-iässä ja naimisissa lueskelee. Ei paljon mua naurattais, jos päätyisin tässä itse sinkuksi jotain etsimään. Ihan varmasti, olen katsonut peiliin..
Harvinaisen rehellisesti ilmaisit että ulkonäkö+raha+status ratkaisevat. Virkistävää rehellisyyttä naiselta.