Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!
Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!
Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.
Kommentit (2187)
Minulla oli keski-ikäisenä deitti-ilmoituksessa maininta että en välitä törkyhuumorista saati mistään c luokan pervojutuista vaan tykkään enemmän noppelasta tilannekomiikasta ja ns älykköhuumorista.
Oma vika, mitäs menin jonku perinteistä miesten työtä tekevän duunarijuntin kanssa treffeille. Hän suolti suustaan sellaista tekstiä että olisin halunnut paeta paikalta, jutut pyöri lähes kokoajan jossain vähän pervoissa tai muuten vaan navan alla. Lisäksi puhui kaikki sairautensa, jopa kiusallisen (oksettavan) vaivansa jota ei kukaan halua/tarvitse kuulla treffeillä.
Tajusi varmaan etten ole pätkääkään kiinnostunut kun katselin vaan hänen ohitseen ja yritin kokoajan kääntää puhetta johonkin muuhun. Sanoin että mun täytyy nyt lähteä, kävelin autolle, kiitin tapaamisesta ja paiskasin auton oven kiinni niin että pelkäsin sen hajoavan. Kaasutin tieheni.
Mietin myöhemmin että oliko hän oikeasti noin juntti vai tekikö jopa tahallaan ärsyttääkseen minua.
Hitto mikä törppö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin menossa naiselle yökylään ja hänellä alkoi ennen sitä toosa vuotamaan mystillisesti verta. Totesin puolivitsillä, että taidetaan joutua olemaan ihan kiltisti vaan ja siitä nainen veti ihmeelliset kohtaukset. Hän ei kuulemma välttämättä halunnut seksiä, mutta sanoi että minulla oli varmaan suunnitelmissa. Sillä tavalla syyllistäen, kuin minä olisin sikamies vain seksin perässä. Minuahan ei olisi yhtään haitannut vaikkei olisi peuhattukaan. Tätä ennen nainen itse oli oma-aloitteisesti lähetellyt minulle kuvia itsestään vähissä pukeissa ja jopa itsetyydytysvideoita, joten luonnollisesti oletin että sellaiselle toiminnalle saattoi olla edellytyksiä. Kukapa valmistautumattomana lähtisi ristiretkelle. Siinä valossa vähän alkoi ihmetyttämään tuo naisen sekoilu. Sitten kun olin paikan päällä, nainen olikin kimpussa kokoajan ja olisikin pitänyt sitten yhtäkkiä peuhata kokoajan. Homma jatkui parin tapailun verran, mutta tuo naisen aivoituksien äkillinen laidasta laitaan pomppiminen ei jäänyt ainutkertaiseksi, joten totesin että liian hankala tapaus meikäläiselle.
Yllä kuvattu on kyllä ihan normikäytöstä naisilta eikä viittaa minkäänlaisiin ongelmiin. Ja sinun on turha hävetä sitä, että olet seksin perässä - ei se nainen sinusta tykkäisi jos et olisi.
Miksi naisten pitää siitä huolimatta yrittää leikkiä jotain pyhää Jeesuksen Mariaa, vaikka heidän nymfomaaniset taipumuksensa ovat aiemmin tulleet jo täysin selväksi? Pitääkö sitä seksinnälkäistä miestä vaan päästä jotenkin lyttäämään vai mikä on homman idea.
Kysy häneltä. Mistä sen kukaan muu voisi tietää, KUN ME EMME OLE KAIKKI SAMANLAISIA.
Ette naiset viitsisi olla tuota alati tilanteen mukaan muuttuvaa naiset on/ei ole samanlaisia nakkomassa päästäksenne potkimaan miestä munille. Tässä tilanteessa ette tietenkään ole samanlaisia, mutta sitten taas jos esim. mies ihmettelisi miksei tärppää naisten kanssa, niin olette kovastikin tietämässä mistä kaikki naiset tykkää ja turnoff-lista sisältää suurinpiirtein kaikki kysyjämiehen ominaisuudet.
En polta, inhoan tupakanhajua enkä voisi kuvitella seurustelevani tupakoivan ihmisen kanssa.
Olin tehnyt selväksi viestittelyn aikana että etsin savutonta ilmistä.
2x kävi niin että treffeille mennessä miehet (siis 2 eri tyyppiä) haisi voimakkaasti tupakalle.
Toinen pisti heti röökin palamaan kun minä menin autoon ja ajoin parkkikselta pois.
Toinen näistä oli vielä selkeästi krapulassa puolilta päivin ja tuli autolla tapaamiseen. Retosteli moneen otteeseen kuinka "oltiin frendien kans baanalla jo toisen kerran tällä viikolla".
Siis apua.... 45v setämies, puhui kuin parikymppiset "stadin kundit".
Kolmenvartin tapaaminen oli kidutusta. Ajattelin vaan että eihän tää hyvät hyssykät voi olla ees totta, miks mun piti tääki nähdä.
Lopetin treffailun puoleksi vuodeksi, mä en kestä näitä törppöjä.
Ei tarvi olla mitenkään vanhanaikainen tai seksikielteinen vaikka ei olekaan niin ennakkoluuloton ja välitön tuntemattomien ihmisten kanssa. Säästyy monilta epämiellyttäviltä tilanteilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla ja vikoilla treffeillä mies ilmoitti, että meistä voi tulla jotakin kunhan ensin luovun koirastani. Joo.
Ymmärrän hyvin miestä, jos et ollut etukäteen kertonut että sulla on koiria.
Monet eivät ole koiraihmisiä. Jotkut ovat jopa allergisia.
Ja sitten kun toisella on jossain pienessä yksiössä kaksi isoa hurttaa pyörimässä ympärillä koko ajan, niin mieti nyt itsekin miltä sellaisesta tuntuu joka ei ole itse omistanut koiraa.
-Mies29-
Joo, ei koiraihminen ja koiravihaaja/ allerginen voi onnistua, ei siinä ole mitään ihmeteltävää. Naurettavaa on ajatus, että nainen luopuisi lemmikistään jota oletettavasti rakastaa, jonkun miehen takia jonka on tuntenut viisi minuuttia (tai vaikka viisi viikkoakin). Siinä on miehellä *ihan*vähän* turhan suuret luulot itsestään. (Tosin kannattaisi laittaa jo ilmoitukseen, että pidät koirista, tai ainakin tästä koirasta, tai muuten älä haaskaa meidän kummankaan aikaa).
Olin viestitellyt elokuva-alalla olevan mielenkiintoisen miehen kanssa noin viikon. Hän vaikutti älykkäältä ja egoani kohotti se että hän oli valtavan kiinnostunut. Sovittiin tapaaminen. Tiesin heti tavatessamme ettei minulla ollut mielenkiintoa viedä juttua pidemmälle hän oli minua pienempi ja itse olen 166/60 nainen. Mutta ajattelin että tutustutaan nyt joka tapauksessa. Alkuun mies totesi tuoneensa vaihtovaatteet huomiselle koska uskoi jäävänsä luokseni. Ja sitten alkoi monologi hänen taiteellisuudestaan ja leffaprojektistaan.
Paljastui että hän olikin keittiöapulaisena toistaiseksi ja elokuvaura oli omakustanteista sci-fi-filmin tuottamista. Oli ottanut ison laitankin että sai maksettua kameramiehille ja näyttelijöille jne. Oli tosin itse pääosassa ja jouduin ihastelemaan kuvia hänestä erilaisissa rooliasuissa. Nelikymppinen mies siis isoissa veloissa ja asui kimppakämpässä toivoen että hän sitten lyö rahoiksi elokuvallaan.
Haukkui kun en halunnutkaan suhteeseen. Hänen leffaansa ei vielä ole näkynyt Oscar-gaalan palkintolistalla
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli keski-ikäisenä deitti-ilmoituksessa maininta että en välitä törkyhuumorista saati mistään c luokan pervojutuista vaan tykkään enemmän noppelasta tilannekomiikasta ja ns älykköhuumorista.
Oma vika, mitäs menin jonku perinteistä miesten työtä tekevän duunarijuntin kanssa treffeille. Hän suolti suustaan sellaista tekstiä että olisin halunnut paeta paikalta, jutut pyöri lähes kokoajan jossain vähän pervoissa tai muuten vaan navan alla. Lisäksi puhui kaikki sairautensa, jopa kiusallisen (oksettavan) vaivansa jota ei kukaan halua/tarvitse kuulla treffeillä.
Tajusi varmaan etten ole pätkääkään kiinnostunut kun katselin vaan hänen ohitseen ja yritin kokoajan kääntää puhetta johonkin muuhun. Sanoin että mun täytyy nyt lähteä, kävelin autolle, kiitin tapaamisesta ja paiskasin auton oven kiinni niin että pelkäsin sen hajoavan. Kaasutin tieheni.
Mietin myöhemmin että oliko hän oikeasti noin juntti vai tekikö jopa tahallaan ärsyttääkseen minua.
Hitto mikä törppö.
Sitä saa mitä tilaa -sanonta osuu paremmin kuin hyvin. Mikään ei ole niin ärsyttävää ja nolottavaa kuin nainen tai mies, joka yrittää esittää fiksumpaa kuin on. Sivistyssanoja ei ymmärretä, vaan niistä tulee melko koomisia kommentteja, kun eivät tiedä mitä puhuvat.
Ekoilla treffeillä naisen luona oli melkoinen järkytys, kun hänellä oli tarjolla vs konjakkia, vaikka olimme netissä usein sopineet, että tarjoaa xo konjakkia.
Vierailija kirjoitti:
Ekoilla treffeillä naisen luona oli melkoinen järkytys, kun hänellä oli tarjolla vs konjakkia, vaikka olimme netissä usein sopineet, että tarjoaa xo konjakkia.
Meni kirjaimet sekaisin. 🤗 Oon ollut aina huono aakkosissa. Haittaax se?
Vierailija kirjoitti:
Treffisivustolla tapaamani mies oli luullut minua kuvan perusteella joksikin toiseksi, ilmeisesti no... lievästi ilmaistuna stalkkaamakseen henkilöksi. Suuttui kun olinkin oikeasti Pirkko enkä mikään salanimellä sivustolla pyörinyt tuttunsa. Vähän jäi auki että miksi tämä tuttu ei olisi sitten tunnistanut miestä profiilikuvasta...
Pliis kerro alkukirjaimet miehen etu- ja sukunimestä! Mun stalkkaajani on nimittäin tehnyt tätä, että on hyökkinyt väärien naisten kimppuun. Oli mätsännyt erään puolituttuni kanssa, joka sitten kertoi mulle, että "tällainen tyyppi muuten puhuu susta nimellä paskaa ja kuvittelee löytävänsä sut nettitreffeiltä". Tyyppi oli siis näillä treffeillä näyttänyt minusta kuvia ja selittänyt, että "Maija Maitoparta" on varastanut häneltä tavaraa ja siksi hän yrittää löytää minut.
Aika monet näistä jutuista on sellaisia että mies on sikailuillaan varmistanut sen ettei toisia treffejä tule. Ei vaan halua sanoa sitä suoraan ettei nainen kiinnosta pätkääkään.
Vierailija kirjoitti:
Aika monet näistä jutuista on sellaisia että mies on sikailuillaan varmistanut sen ettei toisia treffejä tule. Ei vaan halua sanoa sitä suoraan ettei nainen kiinnosta pätkääkään.
Niin, pätkähän se siellä paksun karvapehkon takana jalkovälissä killuu.
Vierailija kirjoitti:
Törppöjä mutta saattavat olla myös kostoretkellä naisille. Toimivat vastoin naisen selviä toiveita ja huvittavat sillä itseään. Naiset tekee virheen jäädessään kohteliaisuudesta sekunniksikaan enää, kun ovat huomanneet jutun juonen.
Moni suomalainen ei tunnu tajuavan että kaikki ei ole avoimia seksiasioista, se on aivan mautonta ja junttia seksijuttuja kertoa ja vielä leuhkia niistä. Ei tarkoita että olisi estynyt vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
-toiset kamalat treffit olivat toiset treffit yhden miehen kanssa, joka oli kyllä vihjaillut jo seksistä ja olin kieltäytynyt yhdenillan jutusta, niin hän huijasi minut luokseen et "juodaan vaan kahvia". No istuttiin sitten hänen luonaan ja hän lähetteli vai
Ja tällaiselle sitten Pillua 20 minuuttia annoit. Etkä kelpuuttanut minua... En sano mikä olet, koska en halua riitaa.
Aikoinaan oli lehti nimeltä Regina ja siinä ystävänhakupalstapalsta,olin hiljattain alkanut epäillä olevani bi joten lähetin ilmoituksen "binainen etsii toista binaista". Sainkin muutaman vastauksen ja valitsin naisen joka asui samassa kaupungissa,oli minua vähän vanhempi ja vaikutti olevan ihan ok. En nyt muista miksi mutta päädyttiin tekemään treffit läheisen urheuillukentän luo,oli alkusyksy ja satoi hiljalleen. Kentän luona seisoi hahmo joka ei ihan vastannut odotuksia..ensinnäkin naisella oli ruma neonvärinen verkkatakki,risat lenkkarit,takkuiset hiukset ja haisi hieltä sekä maakellarilta. En kuitenkaan kehdannut kävellä ohi ja esittää olevani joku muu (olisi pitänyt!). Naisella oli selässä reppu jota ihmettelin,no repun tarkoitus selvisi kun päästiin asunnolleni ja nainen kysyi missä hän nukkuu. Olin äimänkäkenä.
Olin ostanut pullon Pink Catia että tehtäisiin drinkit ja sillä välin kun kävin pissalla,nainen löysi pullon ja joi suoraan pullon suusta. Röyhtäisi ja meni penkomaan leffahyllyäni,haukkui kaikki pas"si ja alkoi vinkua että mitä me nyt tehdään mitä me nyt tehdään?Alettiin sitten kanavasurffailla ja nainen nojaili olkapäähäni,koetin töniä kauemmas kun ahdisti ja se haju oli paha.Sitten muistin että minullahan on saunavuoro ja ehdotin saunaa mihin nainen suostuikin. Annoin hänelle pyyhkeen ja yllätyin kun otti kaikki vaatteet pois,kysyin tajuaako että sauna on alakerrassa ja vastasi että joo joo. Mentiin sitten hissiin,minä verkkarit ja t-paita päällä saunakamat muovipussissa,nainen alasti pelkkä pyyhe päällä ja paljasjaloin.Saunassa nainen ehdotti että nuollaan toisiamme ja sain sanottua vain että ei vielä .En tosiaan halunnut!
Asunnolleni palattuamme nainen alkoi kysellä onko missään lähellä kivaa baaria ja halusi lainata vaatteitani,otti punaisen narutopin jota en sen jälkeen ole nähnyt ja lainasi lupaa kysymättä myös meikkejäni. Käveltiin baariin jonne oli ehkä 2km ja siellä nainen tilasi oluen sanoen että toi maksaa,aloin tajuta ettei naisella ollut rahaa ja aloin epäillä myös oliko asuntoakaan! Kun nainen meni vessaan juoksin ulos ja painelin puolijuoksua kotiini toivoen ettei nainen muista missä niistä samannäköisistä kerrostaloista asun. Repun heitin parvekkeelta . Asuntoni haisi maakellarilta monta päivää..
Tästä on aikaa jo muutama vuosi. Juttelin tinderissä fiksunoloisen tyypin kanssa, jolla oli suuri ja kaunis koira.
Tästä saimmekin hyvin jutunaiheita, joten pyysin miestä koirineen tulemaan käymään luokseni (välimatka n. 300km) jotta keskustelu voisi jatkua kasvotusten. Lupasin myös yösijan sohvalta, jos ei jaksa illalla enää ajella takaisin kotiinsa.
Paikalle ilmestyi kuvistaan täysin erinäköinen, pieni ja hintelä nasaaliäänellä raakkuva äijänkäppänä. Kovasti riitti juttua heti ulko-oven avauduttua. Takin riisuttuaan pujahti kylppäriin, jonka kehaisi näyttävän naiselliselta. Kurkkasi wc-pönttöön ja iloisesti huudahtaen totesi sen olevan ihanan puhdas. Hänellä kun se on kuulemma täynnä paskarantuja. 🙄
Olisin jo heti voinut lähettää juipin matkoihinsa, mutta liian kilttinä keitin kahvit. Jutut olivat kuin 13-vuotiaan amisjonnen suusta. Aikani kului lähennä silitellen koiraansa, joka oli uskomattoman kaunis ja kiltti.
Illan aikana tyyppi valitteli väsymystään ja pitkin hampain tein hälle pedin sohvalle, jos lähtisi heti aamulla takaisin kotiinsa.
Menin viereiseen huoneeseen omaan sänkyyni valmistautuen nukkumaan, jolloin olohuoneesta alkoi useamman tunnin marina ja rukoilu että antaisin pillua. Ja olen niin julma jos en anna. En todellakaan suostunut, ja lopulta ulisi "pliiis pliiis pliis".. Hiljeni lopultakun uhkasin heittää samointein ulos, jossen saa rauhassa nukkua.
Aamulla aikaisin potkaisin äijän matkoihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Tosi Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän takia naisten urheilua katsellaan!
Kameramiehet myös alansa ammattilaisia. Dokumentoivat katsojia ajatellen, niin ettei mielenkiinto lopahda.
Ihan tavis perze, kävis miehestäkin
Vierailija kirjoitti:
Menin Mikkeliiin miestä tapaamaan. Asui kerrostalossa bussiaseman lähellä ja hänen piti tulla vastaan mutta ketään ei näkynyt, laitoin tekstarin perään ja vastauksesksi tuli "Kyllä sie tänne itsekin osaat!" Olisi pitänyt tuossa vaiheessa hypätä vaan seuraavaan kotiin vievään bussiin..
Löysin miehen talon ja mies keitti siinä kahvit. Juteltiin siinä niitä näitä kunnes sanoin haluavani suihkuun,mies tunki mukaan eikä se seksi siellä suihkussa onnistunut,jätti vielä kondominkin sisään!
Kun menin nukkumaan mies jäi vielä pelaamaan pleikkaa ja yöllä heräsin kun vemputti MINUN kädelläni.
Jatkuu..
LUULI naista nukekseen :((
Lisää tarinoita, ja mieluiten miehiltä!