Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan taas kummallisia/hirveitä treffi- tai tapailukokemuksia!

Vierailija
12.04.2016 |

Tällainen ketju on joskus jo ollut, ja se oli mielenkiintoinen ja viihdyttäväkin. Jakakaa kokemuksenne!

Itsellä ei mitään kovin kummoista ole kerrottavana, mutta tässä yksi: Kävin kerran netistä bongaamani työttömän miehen kanssa treffeillä syömässä, hänen kutsumanaan. Mies ehdotti minun maksavan, mikä oli hänen mielestään oikein, sillä itse olin kertonut olevani työelämässä. Sanoin että molemmat maksaa omansa. Emme tavanneet enää.

Kommentit (2187)

Vierailija
2121/2187 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit olivat Ok. 

Mutta toiset ihan kamalat,koetin perua kun oli flunssa mutta mies päätti että ei mitään peruta,hän tulee hoitamaan minua!  Koetti syöttää jäätelöä(käänsin pään pois ja sanoin että en ole vauva enkä ködetön)ja silitti hiuksia lepertäen "voi että kun se on kipeä mun kultani".. lopulta halusi nuolla minua tai edes tyydyttää kädellä koska "orgasmi auttaisi paranemaan" ja suuttui kun minua ei huvittanut.

Ja sitten suuttui kun sai sen flunssani eikä päässyt työhaastatteluun. 

Vierailija
2122/2187 |
28.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen nainen kerran joka tuli yöksi ja ei lähtenyt millään kotiinsa. Koitin vihjaista että on omaa menoa yms että haluaisin omaa aikaa mutta hän tokaisi vaan että odottelee mun luona :D. Sanoi vielä että eihän sulla ole töihinkään menoa. Miten joillakin ei tule mieleen että olisi kohteliasta ettei majottuisi leiriin heti kättelyssä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/2187 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2124/2187 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mentiin tapailemani miehen kanssa mäkkärin autokaistalle, mies sanoi siihen oman tilauksensa (10 euron hampparia) eikä kysynyt multa, mitä haluan. Olin ihan suu auki ihmeissäni, enkä sitten edes ehtinyt sanoa mitään että "Hei kai mäki saan tehdä tilauksen?" tms, kun ukko kurvasi jo siihen luukulle.

Otti hampparit autoonsa ja autoa ajaessa alkoi syömään niitä. Kysyin hetken päästä että "Saisinko mäkin yhden?" niin mies siihen tokaisi "No haukkaa tästä pala", haukkasin ja mies vetäsi heti sen jälkeen käden pois ja söi koko lopun hampparin, kuten ne loput muutkin sitten, eikä tarjonnu mulle mitään.

En oikein tienny miten reagoida, olisinko itkeny vai nauranu... Ei tosin tullu toisia treffejä enään.

Joskus ihmettelen millä ilveellä suomimies saa ulkomaalaisia vaimoja? Enkä puhu nyt mistään ihmisparoista joita tuodaan kehitysmaista vaan ihan tasa-arvon maista. Mitä ne ajattelee tällaisistakin sankareista joita harva suomalainen nainen edes huoli. 

Vierailija
2125/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies halasi väkisin,suuteli poskelle ja sanoi että aina pitää vähän halata. Olin todella kiusaantunut. Mies haisi kummalta ja oli hyvin eri näköinen kuin kuvassa.

Vierailija
2126/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli treffeillä jotenkin negatiivinen ja koitti kovasti haastaa ja lytätä mua. Hänen mielestään kuuntelin huonoa musiikkia, katselin typeriä elokuvia ja luin höttökirjallisuutta, jota hän ei intellektuellina pidä minään. Hänen mielestään mun elämänkatsomukseni oli lammasmaista, ammattini turhaa puuhastelua yms yms yms.

En tiedä miksi hän ylipäätään pyysi mua treffeillä, kun kaikki muhun liittyvä tuntui hänestä niin vastenmieliseltä. Tiesimme/tunsimme toisemme jo ennen treffejä yhteisistä harrastuspiireistä, joten kyllä hän musta jo jotakin tiesi ja oli oletettavasti kiinnostunut. Ja oli noiden treffien jälkeenkin; kyseli innokkaasti milloin haluaisin taas tavata. Miksi ihmeessä haluaisin tapailla ihmistä, joka lyttää mua käytännössä kaikesta?

Ei ole pakko olla samaa mieltä kaikesta tai tykätä samoista asioista, mutta itse suhtaudun toisten kiinnostuksenkohteisiin uteliaasti ja avoimin mielin, vaikka en henkilökohtaisesti kiinnostusta ymmärtäisikään.

Vierailija
2127/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mentiin tapailemani miehen kanssa mäkkärin autokaistalle, mies sanoi siihen oman tilauksensa (10 euron hampparia) eikä kysynyt multa, mitä haluan. Olin ihan suu auki ihmeissäni, enkä sitten edes ehtinyt sanoa mitään että "Hei kai mäki saan tehdä tilauksen?" tms, kun ukko kurvasi jo siihen luukulle.

Otti hampparit autoonsa ja autoa ajaessa alkoi syömään niitä. Kysyin hetken päästä että "Saisinko mäkin yhden?" niin mies siihen tokaisi "No haukkaa tästä pala", haukkasin ja mies vetäsi heti sen jälkeen käden pois ja söi koko lopun hampparin, kuten ne loput muutkin sitten, eikä tarjonnu mulle mitään.

En oikein tienny miten reagoida, olisinko itkeny vai nauranu... Ei tosin tullu toisia treffejä enään.

Joskus ihmettelen millä ilveellä suomimies saa ulkomaalaisia vaimoja? Enkä puhu nyt mistään ihmisparoista joita tuodaan kehitysmaista vaan ih

Niinkin lähellä kuin Virossa naiset tuntuu jotenkin epätoivoisilta. Suomalainen mies kelpaa aina, vähän vaatimatonkin versio.

Vierailija
2128/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit olivat Ok. 

Mutta toiset ihan kamalat,koetin perua kun oli flunssa mutta mies päätti että ei mitään peruta,hän tulee hoitamaan minua!  Koetti syöttää jäätelöä(käänsin pään pois ja sanoin että en ole vauva enkä ködetön)ja silitti hiuksia lepertäen "voi että kun se on kipeä mun kultani".. lopulta halusi nuolla minua tai edes tyydyttää kädellä koska "orgasmi auttaisi paranemaan" ja suuttui kun minua ei huvittanut.

Ja sitten suuttui kun sai sen flunssani eikä päässyt työhaastatteluun. 

En usko sanaakaan tästä. Kuka päästäisi kipeänä omaan kotiinsa treffeille käytännössä täysin tuntemattoman ihmisen? 

Vierailija
2129/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista siis kai on olemassa? Naiset siis voivat olla tällaisia? Halventavat itseään. Miehet kuin vaippaikäisiä. Sietämättömiä vähämielisiä. Elukoita niin miehet kuin naiset. Ilman nettiä ja Vauva-palstaa en olisi ollenkaan tajulla siitä, millainen ihminen on. En enää astu jalallani kotoa, en ikinä. Onni, että sain elää monta kymmentä vuotta tasapainoista elämää mistään tällaisesta tietämättä itseäni ja muita kunnioittaen ja kaikista kauniisti ajatellen.

Vierailija
2130/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Miehellä oli kärpässientä esittävä kaulakoru ja suttuisia muumihahmoja toinen käsi täynnä. Joi myös olutta ihan hirvellä vauhdilla,kuin valomerkki olisi tulossa ja ihmetteli miten hitaasti juon. Lopulta kiersi istumaan viereeni ja puristi tissiä.Kun mies meni vessaan,karkasin.

- Mies oli ilman paitaa,karvainen rinta ja luomia täynnä oleva iso maha.Vaikka oli miten hellepäivä, asu oli mielestäni kahvilaan sopimaton.  Sitten vielä totesi seteleitä heilutellen että "haepas MAMMA meille kahvit ja vehnäset".Juotiin sitten kahvit jonka jälkeen häivyin tekosyyn varjolla.

- Nainen oli kauheassa krapulassa ja  laittoi viestin että "tuu tänne en mä jaksa lähteä mihinkään",uskalsin mennä kun oli kuitenkin nainen kyseessä. Laittoi vielä ollessani jo pihassa viestiä että toisin sätkäpapereita..Oven avasi   tupakalle ja huuhteluaineelle haiseva nainen nappiverkkarit ja "Fu""ck you" paita päällä,totesi että voisin keittää meille kahvit ja meni nukkumaan. Keitin kahvit,join ja poistuin hölmistyneenä.

Vierailija
2131/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö kornia ihmisten elämä saattaa olla? Mennään ventovieraan kanssa sänkyyn vain, että päästäisiin eroon siitä. Tai lähdetään jonkun vieraan asuntoon yleensäkään. Vaikuttaa siltä, että ihan tavallista. Nytpä monet muut ilmiöt saavatkin äkkiä selityksensä.

Vierailija
2132/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinkö kornia ihmisten elämä saattaa olla? Mennään ventovieraan kanssa sänkyyn vain, että päästäisiin eroon siitä. Tai lähdetään jonkun vieraan asuntoon yleensäkään. Vaikuttaa siltä, että ihan tavallista. Nytpä monet muut ilmiöt saavatkin äkkiä selityksensä.

Vauva.fi on kauhujen reaalitallennin tai siis rektaalitallennin.

Vierailija
2133/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekoilla ja vikoilla treffeillä mies ilmoitti, että meistä voi tulla jotakin kunhan ensin luovun koirastani. Joo.

Mä tykkään susta -sä tykkäät musta, mä en tykkää sun koirasta - mäkään en tykkää susta.

Näin se vaan menee!

Vierailija
2134/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
2135/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin treffeille erään ystäväpariskunnan ylistämälle miehen luo. Ei siinä mitään, paisteli pihvejä ja hyvää ruokaa oli. Loppuillasta humaltui ja kun kuuli että olen lähdössä kotiin purskahti tolkuttomaan itkuun. Myöhemmin sain tietää että sairasti kaksisuuntaista. 

Vierailija
2136/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei päästy treffeille asti, mutta kerron silti: Tinderissä aloin juttelemaan yhden itseäni 10 vuotta nuoremman miehen kanssa, kun kaipasin rentoa tapailua. (Olin itse 35, mies sanoi olevansa 25.) Satuin valitsemaan sellaisen nuoren miehen, jonka eka naiskontakti taisin olla pitkään aikaan tai ehkä ikinä. Tilanne meni vähän oudoksi nopeasti. Parina iltana viestiteltiin kevyesti. Sitten huomasin illalla, että päivän aikana oli tullut yli kymmenen viestiä. Teen työtä, jossa ei siviilipuhelinta ehdi juuri päivän aikana vilkuilla, saati kirjoitella lukuisia viestejä. Vastasin miehelle pikaisesti ja kerroin viikonloppuna kirjoittavana enemmän. Seuraavana päivänä viestejä oli tullut taas kymmeniä. Niiden sisältö oli jotakin tällaista: "Huomenta!", "kyllä kahvi on hyvää", "kohta lähden ajelemaan", "Jep, täällä lastia olen purkamassa", "vähän on ollut outo olo, ehkä tulee flunssa", "oli kolari sattunut paikassa x", "juu päivä alkaa olemaan pulkassa", "

Mietin hetken puhutko mun miehestäni. Aina en ehdi hänelle työpäivän aikana vastata, mutta joihinkin tuollaisiin viesteihin vastaan ja sitten hän vastaa minulle siihen ja keskustelemme aiheesta. "Lähteä ajelemaan" ja "purkamassa lastia" on melkein päivittäisiä ilmaisuja hänelle. Mieheni tosin opiskeli alalle vasta 27 vuotiaana, joten ei voi olla sama henkilö kyseessä. Missäpäin Suomea?

Ja oma jakoni tähän ketjuun:

Tutustuin melkein 10 vuotta sitten kuvake.netissä itseäni pari vuotta nuorempaan mieheen. Siirryimme juttelemaan kik sovellukseen. Juttua riitti ja päätimme viikon jutustelun päätteeksi tavata. Ajoin hänen luokseen 200km päähän. Paikan päällä hänestä ei saanut sanakaan irti tai jos sai se oli vain juu ei tyylisiä vastauksia. Olin kai yksinäinen kun tapailin tätä tyyppiä pidempään (en tekisi enää noin, eikä tarvikaan nyt kun olen pitkään kestäneessä vakituisessa suhteessa). Mies oli myös todella nirso ruuan suhteen ja lista sallituista ruuista oli järkevämpi kuin lista ei-sallituista. Eikä kyseessä ollut edes allergiat. Lopulta suhde viileni ja erosimme ystävinä. Onneksi hän jätti minut. Jälkeenpäin somessa olen huomannut, että hän joka kevät alkaa jonkun kans suhteeseen ja eroaa niistä syksyn tullen. Tää tyyppi ei ole käynyt peruskoulun jälkeen mitään koulutusta ja asui äidin luona pitkälle yli parikymppiseksi. Onnistui kuitenkin saaman palkkatyön itselleen. Sittemmin poistin hänet somesta. Oli kyllä tosi outo ja omituinen tapaus. 

Vierailija
2137/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuka ehdottaa treffejä, maksaa myös treffit

Vierailija
2138/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies vei katsomaan American psykoa ensitreffeille. Oli nähnyt leffan itse aiemmin ja oli kuulema niin hyvä. Juu en lähteny kämpille.

Onko se todella niin hirveä leffa?

Vierailija
2139/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies rupesi kuorimaan pöydän alla kahvilassa istuessamme. Lähdin kävelemään kohtalaisen nopeasti 

Vierailija
2140/2187 |
12.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiahan ei minulle kuulu, mutta kysyisin vain, että mitä ihmettä naiset kokevat saavansa viettäessään tämän tapaista elämää. Paitsi tietysti sukupuolitaudin. Naisena vain kyselen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi