Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on sähköpolkupyörä?

Vierailija
12.04.2016 |

Pyöräilyyn uutta intoa ja matka taittuu.
Koskaan ei ylämäkeä eikä vastatuulta.

http://www.motiva.fi/liikenne/kavely_ja_pyoraily/sahkopolkupyora

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tuollainen pyörä maksaa? Olisi hyvä koti- päiväkoti-työ-päiväkoti-koti lenkille. En tosiaan töissä voi olla hikinen ja ihan tolkuttomia mäkiä joka suuntaan joka välillä.

Vierailija
42/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi maksaa jostain sähköpyörästä? Tuollaisella laiskistaa itseään entisestään. Ihminen joka on valmis ostamaan sähköpyörän on kyllä siinä pisteessä että tarvii vain lisää urheilua.

Ei hyvänen aika jos ihminen ei enää pyöräänsä saa itse polettua.

Sitten täällä vielä joku alkoi ilkua että kun jollain ei ole varaa.

Kyllä ihmisellä joka jaksaa polkea on asiat paremmin kuin sellaisella jolla on sitten varaa ja on valmis ostamaan tuon.

Ei hyvänen aika oikeasti!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi maksaa jostain sähköpyörästä? Tuollaisella laiskistaa itseään entisestään. Ihminen joka on valmis ostamaan sähköpyörän on kyllä siinä pisteessä että tarvii vain lisää urheilua.

Kyllä ihmisellä joka jaksaa polkea on asiat paremmin kuin sellaisella jolla on sitten varaa ja on valmis ostamaan tuon.

Kaveri ostaa pojalleen skootterin sijasta. Poika ei halua skootteria eikä mopoa, mutta välimatkat kavereille sen verran pitkiä, että ottaa aika paljon aikaa, että voi käydä siellä. Lisäksi kun paahdat kylän toiselle laidalle, niin ei ole kiva ihan hikisenä kavereilla olla. Ja onhan se halvempikin ajaa fillarilla kuin mopolla.

Vierailija
44/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pyöräilen kuntoilumielessä, joten sähköpyörä hieman tappaa sen idean. Joten en ole ostamassa.

Vierailija
45/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin on parempi kun polet vaikka 40 km päivässä. Terveytesi ainakin säilyy.

Vierailija
46/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköpyörää ei pidä ajatella pyörän korvikkeena vaan auton. Se ei ole ensisijaisesti kyntoiluväline vaan kulkuneuvo. Käytän sähköpyörää tilanteissa joissa ennen kuljin autolla. Sähköpyörän ansiosta perheemme pärjää yhdellä autolla kun muuten olisi kaksi. On typerää ja lyhytnäköistä ajatella että sähköpyörän käyttö on laiskuutta, yleensä asia kun on juuri päin vastoin.

Vierailija
47/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilu urheilunaja työmatkat työmatkoina. En voi mennä töihin hikisenä, joten vaihtoehto on sitten auto.

Vierailija
48/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tästäkin ketjusta näkee, että miten ihmiset ei osaa nähdä omaa persettä kauemmaksi. Kun miän haluan pitää kuntoa yllä, kaikki sähköpyöräilijät on laiskoja paskoja yms.

Ehdottomasti hankkisin moisen pelin, jos olisi varaa. Ikä ei katso terveyden menetystä.

T: Aina kunnosta ja terveydestyä huolehtinut, jolla nykyisin paljon paljon lihasheikkoutta selkä- ja niskavian takia

Vierailija
49/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri osti sellasen pyörän missä on edessä laatikko kakaroille...! Vittu miten typerän näköinen :D Mulla on varaa mennä autolla mihin haluan!!! Eikä paljon kiinnosta mikään vitun saastuttaminen :D:D

Vierailija
50/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon tuollainen pyörä maksaa? Olisi hyvä koti- päiväkoti-työ-päiväkoti-koti lenkille. En tosiaan töissä voi olla hikinen ja ihan tolkuttomia mäkiä joka suuntaan joka välillä.

Halvimmillaan alle 500 ja tekee täysin sen mitä pitää. Ostat sitten muutaman vuoden päästä hienomman jos siltä tuntuu, ja silloin hinnatkin ovat jo puolittuneet ;-)

Vierailija
51/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri osti sellasen pyörän missä on edessä laatikko kakaroille...! Vittu miten typerän näköinen :D Mulla on varaa mennä autolla mihin haluan!!! Eikä paljon kiinnosta mikään vitun saastuttaminen :D:D

Tuleeko sulla jotain visvaa kun vitun saastutat. Lääkäriin?

Vierailija
52/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sillä ei voi polkea ylämäkiä tai vastatuulessa?? Muuten saattaisin harkitakin, mutta työmatkallani on iso mäki ja meillä päin tuuleekin usein.

Vierailija
53/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sillä voi polkea ylämäkiä tai vastatuulessa? :O

Vierailija
54/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sähköpyörä ainakin antoi uutta intoa hiipuneeseen pyöräilyyn.

Kympin lenkkikin tuntui vaivalloiselta. Ja harvoin tuli lähdettyä fillaroimaan niin ei se kuntokaan silloin kohene.

...

Nyt sähköfillarilla voi talven jälkeen lähtee kylmiltään 40km pyörälenkille!

Huomattava parannus.

Vierailija
55/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kattellut. 2 tonttua maksaa sellainen, ettei tarvi polkea. Sitten kun maksaa tonnin - 1200, niin voisi ostaakin.

Vierailija
56/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi verrata suksien voiteluun ;-)

Luistamattomilla suksilla kuntoilu on paljon tehokkaampaa, eikä tarvitse kuntoilla kauaa.

Pyöräilyyn saa lisätehoa löysillä renkailla ja laahaavilla jarruilla.

No olipa harvinaisen typerä vertaus.

Vierailija
57/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi jollei olis niin tolkuttoman kalliita, varsinkin vara akku!

Aattelin kyllä, että sitten kun sellaisen ostan ja akku loppuu, niin korvaan sen tavallisilla auton akuilla. 

Vierailija
58/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörää ei pidä ajatella pyörän korvikkeena vaan auton. Se ei ole ensisijaisesti kyntoiluväline vaan kulkuneuvo. Käytän sähköpyörää tilanteissa joissa ennen kuljin autolla. Sähköpyörän ansiosta perheemme pärjää yhdellä autolla kun muuten olisi kaksi. On typerää ja lyhytnäköistä ajatella että sähköpyörän käyttö on laiskuutta, yleensä asia kun on juuri päin vastoin.

Kyllä se normaalikin pyörä on ensisijaisesti kulkuneuvo eikä kulkuväline.

Vierailija
59/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähköpyörä idea on pidentää ajomatka ja vähentää autokilometrejä. Sähköpyörä lähtee 10km työmatka on helppo ja nopea, ruuhkassa ei tarvitse seistä ja rahaa säästyy. Mopoon ja skoottereihin nähden etu on verottomuus ja vakuutusmaksujen puuttuminen. Paljon plussia.

Vakuutuksen joutuu sähköpyörään ottamaan. Sähköavusteiseen ei. Kyselin tuossa hintoja vakuutus Tapiolasta oli 120 euroa.

Vierailija
60/101 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia sähköpyöriä ei kai Suomessa saisi lain takia myydäkään? Olen käsittänyt, että kaikki Suomessa sähköpyöränä myytävät laitteet on sähköavusteisia, eli itse poljetaan polkimilla että sähköapu toimii. Jos lakkaa polkemasta, lakkaa myös sähköapu. Myös vauhtia on kuristettu, maksimivauhti sähköavusteiselle on 20 km/h. SääntöSuomi ja silleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän