Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitääkö miehen olla mukana synnytyksessä?

Vierailija
11.04.2016 |

Kaikki naiset vastatkaa. Onko teille ihan ehdoton juttu että lapsen isä on mukana synnytyksessä?
Miten suhtautuisitte, jos sanoisi että ei aio olla paikalla?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla. En tekisi lasta sellaisen kanssa joka ei tulisi.

2/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä ainakin HALUAISIN:)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää, ehdottomasti. Jos mies ei osallistuisi synnytykseen, en tekisi lapsia sellaisen kanssa, enkä muutenkaan katselisi.

Vierailija
4/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla. 

En edes tiedä haluaako kovin moni miestä sinne oikeasti. Siitä on vaan tehty joidenkin (äänekkäiden) naisten toimesta sellainen pakko. Sitten kaikki muka haluaa miehen sinne. 

Miehiä ei ole huolittu synnytystä seuraamaan tuhansiin vuosiin. 

Omani ei ollut mukana. Ei tuppautunut enkä minä kysynyt. 

Vierailija
5/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ehdottomasti halusin olla paikalla synnytyksessä.

Vierailija
6/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!

Heräisi kysymys millainen mies ei halua olla läsnä kun oma lapsi syntyy. Tukea rakastaan ja jakaa hänen kanssa unohtumaton hetki.

Ei sitä pimppiä tarvii olla tihrustamassa.

Vierailija
7/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Joskus tuntuu, että parempi jos eivät olisi.

Mun oli kahdessa, ekassa ja vikassa. Keskimmäisessä oli mun paras kaveri. Se oli ehkä helpointa, kiehet ei kestä nähdä kun niiden rakkaita sattuu. Mun ainakin oli ihan paskana.

Vierailija
8/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla. 

En edes tiedä haluaako kovin moni miestä sinne oikeasti. Siitä on vaan tehty joidenkin (äänekkäiden) naisten toimesta sellainen pakko. Sitten kaikki muka haluaa miehen sinne. 

Tätä minäkin olen miehenä vähän ounastellut. Että mikä sen naisten mielen nyt parissa vuodessa muutti. Suhteet muuten ovat nykyään vähemmän läheisiä kuin ennen, mutta mies kuitenkin tarvitaan synnytykseen, vaikka ennen meitä ei sinne nimenomaan ole haluttu. 

Vierailija
9/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, jos kokee ettei halua. Kyllä se lapsi sieltä ulos tulee ilman miehen avustusta, mutta olisihan se omasta mielestäni hienoa, jos voisi olla läsnä.

Vierailija
10/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla. 

Ajat muuttuvat.

Eräs tuntemani mies oli mukana synnytyksissä jo 60 -ja 70-luvuilla. Muistelee vieläkin lämmöllä niitä hetkiä kun sai todistaa lastensa syntymät.

Vierailija
11/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä oli mies mukana, jos toinen lapsi joskus vielä siunaantuu ei miehellä ole asiaa lähellekään salia. Siellä se istui nurkassa puhelin kourassa, onneksi tuli edes kätilöopiskelija turvaksi.

Vierailija
12/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt pidä, mutta olisin ollut äärimmäisen pettynyt häneen jos hän ei olisi tullut mukaan. Olisin tuntenut itseni hylätyksi. Ja ihan hyvä että hän sitten kuitenkin tuli, koska toisen lapsen synnytykseen ei sitten kerennytkään paikalle.

Vierailija
13/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla. En tekisi lasta sellaisen kanssa joka ei tulisi.

Kerrotko vielä jotain perusteluja. 

Näin miehen vinkkelistä tuntuu siltä, että haluatte lähinnä rangaista miestä vaatimalla hänen olevan läsnä tai ainakin varmistaa, ettei se ole kuksimassa muita sillä aikaa, ryyppäämässä tai autokaupoilla. 

Eli kyse ei ole siitä, että miestä siellä tarvitsisitte tai haluaisitte hänen olevan läsnä, vaan se on pikkulapsimainen ajattelutapa "jos minullakin on ikävää, on toisellakin oltava". 

Olenko aivan väärässä?

Vierailija
14/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies oli iloinen, että sai olla paikalla. Miehellä kaksoset edellisestä liitosta, ja ei päässyt mukaan silloin leikkaussaliin. Hyvä että sai nähdä lapset vilaukselta. Ja minä halusin, että mies on tukena. Pelkäsin, että jotain on pielessä tai jotain menee vikaan, niin oltais siinäkin tilanteessa yhdessä. Tämäkin meni kiireelliseen sektioon, mutta mies oli mukana ja sai hoitaa vauvaa. Minulla oli hiukan komplikaatioita, ja jouduin olemaan leikkaussalissa suht kauan ja sit heräämössä.

Vierailija
15/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvitse olla. 

Ajat muuttuvat.

Eräs tuntemani mies oli mukana synnytyksissä jo 60 -ja 70-luvuilla. Muistelee vieläkin lämmöllä niitä hetkiä kun sai todistaa lastensa syntymät.

Mikäs sen ajan tässä muutti?

Miksi naiset eivät ennen halunneet miestä synnytykseen, mutta nyt se on joillekin elinehto?

Vierailija
16/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä naisellakaan ole mahdollisuutta valita että meneekö synnytykseen mukaan vai ei.

Vierailija
17/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää omia ilokaasun ja hihittää hiprakassa. Toisaalta kiva kännätä yhdessä.

18/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat viinat mukaan.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
19/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisessä oli mies mukana, jos toinen lapsi joskus vielä siunaantuu ei miehellä ole asiaa lähellekään salia. Siellä se istui nurkassa puhelin kourassa, onneksi tuli edes kätilöopiskelija turvaksi.

Ja ajattelit tuon miehen kabssa tehdä toisen?

Vierailija
20/99 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua miestä mukaan synnytykseen. Ei hän ole mukana salissa missään muissakaan sairaalaoperaatioissa, joissa sisuskalujani sorkitaan ja tongitaan, enkä minäkään hänen. Saa odottaa käytävällä tai kahviossa tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän