Olen 22v ja mulla on 34v mies. Mielipiteesi?
Suhteemme alkoi kun olin 18-vuotias ja mies 30-vuotias. :)
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Oliko sinulla isähahmoa lapsena?
Kyllä mulla isä on, mutsia tosin ei. :)
Itse olen 24v ja mies 34v. Mikäs siinä, kun elämäntilanteet ja -katsomukset ovat samanlaiset.
Yritin monta minuuttia keksiä jotain nasevaa vastausta, mutta aihe oli niin tylsä, että mitään ei tullut mieleen.
Vierailija kirjoitti:
ihanaa.. http://aijaa.com/g0ewlG
Nainen, jos tämä kiihoittaa peukku ylös. Jos ei alas.
Toivotan teille onnea! :)
T. N24, jolla mies on 41v.
Huh mielestäni yli kolmekymppiset miehet on rumia/vanhan näköisiä ja itsehän olen siis 25v. Toisaalta olenkin hieman puuma sillä pidän nuoremmista miehistä, 20-25v menee helposti. Ai, että sitä kaunista kiinteää vartaloa.
Niin ei mitään pointtia kirjoituksellani... Kiitos, että jätät minulle nuorempia miehiä ;)
Mieluummin olen pari vuotta nuoremman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivotan teille onnea! :)
T. N24, jolla mies on 41v.
Kiitos, sitä samaa teille! :)
Vierailija kirjoitti:
Huh mielestäni yli kolmekymppiset miehet on rumia/vanhan näköisiä ja itsehän olen siis 25v. Toisaalta olenkin hieman puuma sillä pidän nuoremmista miehistä, 20-25v menee helposti. Ai, että sitä kaunista kiinteää vartaloa.
Niin ei mitään pointtia kirjoituksellani... Kiitos, että jätät minulle nuorempia miehiä ;)
Ole hyvä vain. :) mulla on ollut monen ikäisiä miehiä, olen ennemmin rakastunut siihen ulkonäköön ja persoonaan, en ole niinkään koskaan jaksanut mitään ikänumeroita tuijottaa.. Olen aika vapaamielinen siis. :) oma mieheni on ainakin komea vielä 34-vuotiaanakin, ihana paksu ruskea tukka, ystävälliset silmät ja mielyttävät kasvonpiirteet muutenkin, suloinen hymy, pitkä ja hoikka, tatuoitu, tyylikäs. ;)
Oon APtä pari vuotta nuorempi ja mieheni on AP miestä liki 20 vuotta vanhempi.
Meidänkin suhde alkoi kun olin 18 vuotias.
Minun suku ei liittoa vastusta mitenkään, kun isääni en edes tiedä nimeltä ja nuoruuteni olin huostassa.
Äitiäni en kutsunut häihin, en kyllä ole kertonutkaan olevani naimisissa.
Aha.
Ei mulla muuta.