Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeätte eniten?

Vierailija
11.04.2016 |

Jos väität että et mitään, ei tarvitse kommentoida. Tunnustakaa anonyyminä elämänne häpeän aiheet, joista ette mielellänne puhu!

Itse häpeän huijatuksi tulemista, jonka vuoksi menetin aika suuren summan omaisuutta. Hävettää, että retkahdin sellaiseen häiriintyneeseen huijarimieheen.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Hidasta oppimistani, jotain matemaattista hahmotushäiriön kaltaista tms. joskus todettukin

-Pitkää ponnistelua tupakan polton lopettamisessa, repsahduksia ja uudelleen aloittamista.

-Lyhyttä pinnaa ja kaikki-heti-mulle suhtautumistani

-En ole tehnyt niin fiksuja valintoja kuin ikäiseni ympärilläni, ja sen takia omat tavoitteet vielä kaukana (tosin työnalla)

-Vähiä ystävyyssuhteitani/kykyä ylläpitää niitä, minua harvoin esim. kutsutaan yhtään mihinkään

-Negatiivisuuttani :D

-Joskus ulkonäköäni, vaikka tiedän näyttäväni suht normaalilta ihmiseltä.

-Kostan joskus omaa pahaa-oloani olemalla tyly ihmiselle, jolla on kavereita ja menoja jne. Olen vain niin äärettömän kateellinen siitä. :D

Siinäpä ne tärkeimmät, nyt naurattaa kun on kirjoittanut ylös, mutta nämä asiat saa tuntemaan joskus melkein ylitsepääsemätöntä häpeää.

Nämä kaikki! Varsinkin häpeän sitä, miten moneen ihmiseen tullut vain katkaistua välit selittelemättä kummemmin kun itseä alkanut ahdistaa/voimat loppunut. Joku ihme pakkomielle puhtaalta pöydältä aloittamiseen.

Lisäksi huono impulssikontrolli sun muut ihan ihmeelliset ratkaisut mitkä tekee hetken hulluuden vallassa, tämän takia en taida edes uskaltaa parisuhteeseen. Yletön häpeily ja itseni arvioiminen, vertaaminen ja kritisointi ollut mukana ihan kakarasta saakka, ja vaikeuttaneet elämää älyttömästi. Nyt kyllä helpottaneet hieman meditoinnin ja itsetuntemuksen myötä.

Ja sitten vielä ihmeelliset hahmotusvaikeudet sun muu kohellus, saatan katsoa että jaa huomenna on jotain kello 2, vaikka kalenterissa oli että kahden kuukauden päästä jotain kello viisi. Tai jos menen muuhun huoneeseen tarkoituksenani vaikka hakea kahvikuppi, saatan nähdä jotkut paperit, katsella niitä hetken, viedä ne, muistaa kahvikupin, mennä haahuilemaan huoneeseen hetkeksi, mennä takaisin ja tajuta että kahvikuppi jäi taas.

Aika malliesimerkki häpeilystäni ja paskavammaisista aivoistani on myös asiakaspalvelutyö, jossa saan koko illan/yön kiitosta ja kehuja asiakkailta. Sitten tulee yksi moka tai yksi mulkero asiakas - ja se onkin ainoa juttu mikä pyörii seuraavat pari viikkoa mielessä. Hyvät kokemukset illan aikana on aika pitkälti että noh, ihan kiva juttu kai.

Olen kyllä sitä mieltä että häpeä on osaltaan myötäsyntyistä, toisin kuin joku väitti. Aika ymmärrettävä reaktio aivoilta jotka ovat kehittyneet tähän tilaansa metsästäjä-keräilijä yhteisöissä. Jos heimon jäsenet päättivät että toi Örg on kyllä sietämätön kusipää-mulkku, heitetäämpä se vittuun tästä kylästä tai annetaan keihäästä selkään seuraavalla mammutinhaku-reissulla, niin se oli aika pitkälti että voivoi, sinne meni Örg geenialtaasta.

Vierailija
102/106 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskejäni. Varsinkin selkä- ja käsivarsiläskejäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän jos huomaan haisevani esim. hengitys.

Vierailija
104/106 |
12.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän, että valmistun ammattikoulusta vasta nyt 22-vuotiaana. Tosin mielenterveysongelmat ei paljoa kysele kun osuu kohdalle.

Vierailija
105/106 |
05.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
106/106 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua hävettää kun minulla on surkean pienet Munat, en käy yleisissä saunoissa kun kaikki nauraa mulle kun on pienet Munat. Kaikki naiset haluaa isomunainen miehen, siskoni pitää isomunaisista miehista, hän nauraa miehille joilla on pienet Munat. Siskoni käy miehensä kanssa yleisissä saunoissa tappelemassa, siskoni haastaa riitaa nössömiestemn kanssa, haukkuen heidän sukuelimiään, ja kun he suuttuu mies vetelee niitä turpaan. Siskoni mies sanoo että saunassa miehen Munat arvostellaan pienimunaiset nauretaan ulos saunasta. Siskoni mies käy kusella niin että ihmiset näkevät miten Isot Munat miehellä on 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi