Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet samanlaisia sängyssä?

Vierailija
11.04.2016 |

Haluaisin hidasta rakastelua. Mutta miehellä on yhdynnässä aina nopea tempo ja se vaan kiihtyy lopussa. Siksi yhdynnän kestokin on melko lyhyt. Onko se mahdotonta naida hitaammalla tahdilla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta syystä tykkään olla päällä, jolloin voin itse säädellä tahdin. Olen tosin huomannut, ettei se juurikaan vaikuta yhdynnän kestoon.

Vierailija
2/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Myös minä olen erilainen kuin sinä ap. Osaan puhua ja esittää toiveita miehelleni. Vaikka tuollainen "hidas rakastelu" ei kovin yleistä meillä ole, voidaan kuitenkin naida aina juuri sillä tahdilla ja tyylillä kuin sillä kertaa tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko syytä sanoa tästä miehelle???

Vierailija
4/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki hidasälyinen somppu joka käy hitaalla.

Vierailija
5/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiima ottaa valtaansa. Ei siinä muista hidastella. Luonto on luonto, noin se on suunniteltu. 

6/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aika tasaisesti kaikenlaista, välillä hitaampaa, välillä nopeampaa. Usein saman kerran aikana. Jos haluaisin hitaampaa, sanoisin sen miehelle. Meillä kesto ei ole liian lyhyt, välillä itseasiassa toisinpäin. Oletko koittanut jutella miehelle siitä, mitä toivoisit?

Vierailija
7/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta syystä tykkään olla päällä, jolloin voin itse säädellä tahdin. Olen tosin huomannut, ettei se juurikaan vaikuta yhdynnän kestoon.

Olen kyllä päällä usein, se onkin käytetyin asentomme. Se ei kuitenkaan estä miestä liikkumasta. Ap

Vierailija
8/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on himonussija.

Vierailija
9/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Meillä on aika tasaisesti kaikenlaista, välillä hitaampaa, välillä nopeampaa. Usein saman kerran aikana. Jos haluaisin hitaampaa, sanoisin sen miehelle. Meillä kesto ei ole liian lyhyt, välillä itseasiassa toisinpäin. Oletko koittanut jutella miehelle siitä, mitä toivoisit?

Olen sanonut että voisiko hidastaa kun sattuu yms. Mutta nämä kyllä unohtuu suht äkkiä. Ap

Vierailija
10/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on himonussija.

Juu :D ap

Vierailija
11/11 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenko on ihanne mies? Sinullekko kelpaa seksi, josta et nauti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi