Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä häpeätte eniten?

Vierailija
11.04.2016 |

Jos väität että et mitään, ei tarvitse kommentoida. Tunnustakaa anonyyminä elämänne häpeän aiheet, joista ette mielellänne puhu!

Itse häpeän huijatuksi tulemista, jonka vuoksi menetin aika suuren summan omaisuutta. Hävettää, että retkahdin sellaiseen häiriintyneeseen huijarimieheen.

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvaa epäonnistumista laihdutuksessa

Vierailija
22/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neitsyyttä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköäni, idioottimaisia puheitani kännissä, ajastusmaailmaani, hulluuttani

Vierailija
24/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että en viitsi siivota.

Vierailija
25/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallista herkkyyttäni. Yritän sitten esittää kovempaa

Vierailija
26/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syvälle takamukseen juuttunutta dildoa ja sen poistoa päivystyksessä aamuyöllä.

Oikeasti...?

Vierailija
27/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liiallista herkkyyttäni. Yritän sitten esittää kovempaa

Voi älä! Herkät on just kauneimpia!

Vierailija
28/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runsaita kuukautisia. Todella runsaita.

Vierailija
29/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei saa sanoa ettei mitään? Kaikesta oon oppinut. Jokainen tekee virheitä. En häpeä mitään.

Vierailija
30/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut miniäni pompottaa ja alistaa itseäni panematta vastaan. Pelkäsin, etten saa tavata lapsenlapsiani, ellen alistu hänen ilkeilynsä kohteeksi. Toivoin, että hän kasvaisi aikuiseksi ja muuttuisi itsevarmemmaksi ja hänen käytöksensä muuttuisi. En sanonut koskaan vastaan, vaikka hän käyttäytyi rumasti ja asiattomasti.

Nyt hän on hakenut avioeroa ja alistumiseni ja puhumattomuuteni voi vaikuttaa lasten huoltajuuteen. Nyt kukaan ei usko, mitä kaikkea hän on puhunut ja tehnyt, kun en aikoinaan ole mitään sanonut.

Vierailija
31/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähäistä koulutustasoani(amk), selittämättömiä ruskeita puremia/pilkkuja/ finnejä ihollani joiden takia näytän saastaiselta. Selluliittiä kuntokeskuksessa, lihavia käsivarsiani ja rumaa matalaa lesbonkuuloista puheääntäni( vaikka olen hetero)

Vierailija
32/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei saa sanoa ettei mitään? Kaikesta oon oppinut. Jokainen tekee virheitä. En häpeä mitään.

Koska "en häpeä mitään"-tyypit yrittävät esittää jotain henkisesti suurempaa yli-ihmistä, vaikka häpeä on ihmisen luonnollinen tunne, ja tuon tyyppiset ihmiset kuitenkin lukee tätä keskustelua kihisten mielihyvästä muiden häpeän vuoksi. Liekö sitten etteivät syystä tai toisesta pysty sitä itse tuntemaan jonkun tunnelukon vuoksi.

Vierailija
33/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastamaani sukupuolitautia. Muistan vieläkin vuosia myöhemmin kun piti mennä sukupuolitautien poliklinikalle selittämään oireita.

Vierailija
34/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sotkuista kotia ja siihen kun vieraat saapuu, etten ehdi siivota. Olen töissä, tulevat yllättäen tms.

Harrastan liian vähän liikuntaa.

Treenamatonta takamusta,reisiä ja käsivarsia.

Omat työhousut kokoa 36 liian tyköistuvat, käytän 38:ja.

Sitä, että nukun liian vähän 😔

Voimakasta likinäköä, -9.

Olen myöhästelyyn taipuvainen.

Vierailija
35/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Runsaita kuukautisia. Todella runsaita.

Minulla on tapahtunut vähenemistä ruokavalion avulla. Kasviksia olen lisännyt ja viljoja sekä maitoa vähentänyt. Ouh, todella hankalat kovin runsaina. Otan osaa muru 😔

Vierailija
36/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähäistä koulutustasoani(amk), selittämättömiä ruskeita puremia/pilkkuja/ finnejä ihollani joiden takia näytän saastaiselta. Selluliittiä kuntokeskuksessa, lihavia käsivarsiani ja rumaa matalaa lesbonkuuloista puheääntäni( vaikka olen hetero)

provo!

Vierailija
37/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matematiikka-kammoani, joka johtuu koulutraumoista. Ei tarvi esittää kuin joku ihan yksinkertainen viaton päässälasku liittyen vaikka jossain nähtyyn lasten koulutehtävään, lautapeliin tai ostoksiin, niin johan menen lukkoon ja alan sokeltaa, että minulta ei ainakaan kannata kysyä, olen niin huono matikassa heh heh heh... Ja siis periaatteessa varmaan hetken omassa rauhassani mietittyäni osaisin helposti vastatakin, mutta jos joku siinä vieressä on ottanut asian puheeksi ja odottaa vastausta (jonka pitäisi helppouden takia tulla kuin apteekin hyllyltä), niin menen vain lukkoon, eikä mikään ajatus kulje. Järkyttävän kiusallista aikuisella ihmisellä, ettei voisi edes esim. tuurata ketään kymmentä minuuttia jätski-kiskalla, koska heti ensimmäistä vaihtorahaa laskiessa rupeaisi vain etsimään pakotietä ja tuijottamaan tyhjyyteen. Ja tietenkin se, jos ei osaa suoraan vastata helppoon matemaattiseen tehtävään (vaikka kertolaskuun) on ilmiselvästi merkki vajaaälyisyydestä tosi monen mielestä, tai niin voi ainakin ilmeistä päätellä.

Vierailija
38/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiprakassa tuppaan avautumaan asioistani liikaa. Tää palstailu on myös aika noloa.

Vierailija
39/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja sosiaalisia taitoja

Vierailija
40/106 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia jalkojani: paksut jalat ja pihtipolvet. Yäk. Karseeta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän