Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla näin ihastunut heti?

Vierailija
11.04.2016 |

Tapasin viikonloppuna miehen baarissa, iältään vähä yli 30v.. Ollaan nähty nyt jo tähän mennessä pariinkin kertaan ja ekana iltana juteltiin aamuun saakka kaikesta maan ja taivaan väliltä. Se puhuu nyt jo yhteisistä kylpylälomareissuista, kutsuu hellyttelynimillä ja sanoo että tahtoo mut. Sinne kylpylään se tahtois lähtee jo vaikka ens viikonloppuna, jos mä vaan suostun. Ja ennen ku kukaan alottaa et se on joku varattu, niin joo ei ole.

Mä oon todella hämmentyny, koska en oo ite mitenkään super lääpällään edes ja hei haloo, me on nähty kaks kertaa :D Onko tässä joku koira haudattuna vai mitä ihmettä? Itellä kävi mielessä että mies on narsisti joka haluu antaa alussa ihan täydellisen vaikutelman ja sit se paljastuukin joksikin ihan muuksi lopulta..

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on huonoja kokemuksia noin intensiivisistä miehistä :/

Heti alkuvaiheissa on pyydetty lomamatkoille, suunniteltu yhteisiä, yli puolen vuoden päähän meneviä menoja ja oltu erittäin kiinnostuneita minusta. Normaaleja miehiä kaikki olivat (työ, fiksuja, paljon hyviä ystäviä ja elämä mallillaan), mutta: mielenkiinto lopahti miltei yhtä nopeasti miten alkoikin. Mikään ei kuitenkaan sano, että noin kävisi muille naisille. Pidät vaan pään kylmänä ja katsot homman.

Vierailija
22/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Jos vastaat sitä mielikuvaa, joka miehellä on ollut ns. täydellisestä naisystävästä. Olet miehen luultavasti juuri sellainen nainen, josta hän on unelmoinut jo pidemmän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Jos vastaat sitä mielikuvaa, joka miehellä on ollut ns. täydellisestä naisystävästä. Olet miehen luultavasti juuri sellainen nainen, josta hän on unelmoinut jo pidemmän aikaa.

Niin, mielikuva. Oikeastihan ap ja mies ovat liki tuntemattomia toisilleen. Lisäksi mies ei nähtävästi ymmärrä, että noin äkkinäinen kiinnostus voi ajaa naisen pois, koska sitä voi pitää epäilyttävänä.

Vierailija
24/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhä tässä sit alkaa ite vielä jarruttelee vai heittäytyä mukanaa heti kunnolla? En vaan halua satuttaa itseä, ero oli jo tarpeeks kova paikka.. Nyt riittäis ihan vaan joku satunnainen tapailu, mut minkäs teet jos tunteet vie mennessään.

Vierailija
25/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, mielikuva. Oikeastihan ap ja mies ovat liki tuntemattomia toisilleen. Lisäksi mies ei nähtävästi ymmärrä, että noin äkkinäinen kiinnostus voi ajaa naisen pois, koska sitä voi pitää epäilyttävänä.

Mies on kyllä kerennyt jo vitsailemaan siitä, että ajaa varmaan kohta siirappisilla jutuillaan mut pois, mut toisaalta minkäs hän tunteilleen voi. On hän kyllä huomannut, että mä en ole niin täysillä vielä tähän heittäytynyt, mutta silti hän jaksaa yrittää :D

Vierailija
26/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti alkuvaiheissa on pyydetty lomamatkoille, suunniteltu yhteisiä, yli puolen vuoden päähän meneviä menoja ja oltu erittäin kiinnostuneita minusta. Normaaleja miehiä kaikki olivat (työ, fiksuja, paljon hyviä ystäviä ja elämä mallillaan), mutta: mielenkiinto lopahti miltei yhtä nopeasti miten alkoikin. Mikään ei kuitenkaan sano, että noin kävisi muille naisille. Pidät vaan pään kylmänä ja katsot homman.

Tätä vähän pelkään itsekin taikka sitten sitä että miehestä paljastuu jotain täysin päinvastaista. Hän olisi toisaalta kaikkea sitä mitä oon pitkään jo halunnut.. Niin ihanan hellä ja huomaavainen, mutta kuitenkin miehinen mies. Sanoin heti kaverillekkin että jos joskus haluan lapsia, niin tuollainen isä niillä pitäis olla. Toki en voi sanoa, että se todelllisuudessa välttämättä ois sitä, mutta tällainen tunne mulle tuli hänestä ensimmäisen illan jälkeen.

Vierailija
27/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää tietää onko miehellä muuten paljon vientiä. Jos on niin varmaan vain pelailee ja jatkaa seuraavaan. Jos ei ole niin on vain innoissaan kun kerrankin pääsee naisen kanssa tekemisiin.

Vierailija
28/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä vähän pelkään itsekin taikka sitten sitä että miehestä paljastuu jotain täysin päinvastaista. Hän olisi toisaalta kaikkea sitä mitä oon pitkään jo halunnut.. Niin ihanan hellä ja huomaavainen, mutta kuitenkin miehinen mies. Sanoin heti kaverillekkin että jos joskus haluan lapsia, niin tuollainen isä niillä pitäis olla. Toki en voi sanoa, että se todelllisuudessa välttämättä ois sitä, mutta tällainen tunne mulle tuli hänestä ensimmäisen illan jälkeen.

Ei tuohon voi juuri mitään täällä sanoa... Ikävä vaan on, että mies voi olla joko elämäsi mies tai pahimmassa tapauksessa vaikka narsisti, niitäkin kun on paha tunnistaa juuri taustan hyvyyden takia mikä on persoonallisuushäiriöisillä usein täysin kunnossa. Tästä syystä sanoisin, että jatka ihmeessä tapailua niin kauan kun vaikuttaa hyvältä, mutta kannattaa yrittää pitää jalat maassa tietyissä määrin.

Vierailija
29/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule anna palaa vaan! Jos menee metsään niin paska juttu, mutta kokeilemattakaan et tiedä. Älä jarruttele mutta älä myöskään feikkaa mitään, meet vaan hommaan mukaan sillä tavalla kuin hyvältä tuntuu 😊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi