Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla näin ihastunut heti?

Vierailija
11.04.2016 |

Tapasin viikonloppuna miehen baarissa, iältään vähä yli 30v.. Ollaan nähty nyt jo tähän mennessä pariinkin kertaan ja ekana iltana juteltiin aamuun saakka kaikesta maan ja taivaan väliltä. Se puhuu nyt jo yhteisistä kylpylälomareissuista, kutsuu hellyttelynimillä ja sanoo että tahtoo mut. Sinne kylpylään se tahtois lähtee jo vaikka ens viikonloppuna, jos mä vaan suostun. Ja ennen ku kukaan alottaa et se on joku varattu, niin joo ei ole.

Mä oon todella hämmentyny, koska en oo ite mitenkään super lääpällään edes ja hei haloo, me on nähty kaks kertaa :D Onko tässä joku koira haudattuna vai mitä ihmettä? Itellä kävi mielessä että mies on narsisti joka haluu antaa alussa ihan täydellisen vaikutelman ja sit se paljastuukin joksikin ihan muuksi lopulta..

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvä merkki. Hyvin todennäköisesti niitä tyyppejä, jotka ihastuu seuraavaan yhtä salamannopeasti ja palavasti, kun teidän jutusta alkaa alkuinto hälvetä.

Vierailija
2/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan viisasta olla varuillaan. Mies voi olla taparakastuja, jolle kohde on lopulta yhdentekevä, tai sitten narsisti, joka haluaa sinut verkkoonsa. Hän voi myös olla joku epätoivoinen tapaus, joka on päättänyt, että kun kerran jonkun treffeille saa, niin pitää tarttua tiukasti tilaisuuteen.

Voi mies olla hyväkin tyyppi, mutta tarkkaile tosiaan tilannetta, ennen kuin panostat liikaa.

Pyri ottamaan selvää miehen taustasta. Onko hänellä vanhoja ystäviä vai onko välit poikki kaikkiin? Miten hän puhuu eksistään? Jos he ovat olleet "hulluja akkoja", juokse pois. Onko hän vaihtanut tiheästi työpaikkaa? Jos hän hehkuttaa rakkauttaan, mutta ei avaa omaa elämäänsä, esittele sinua perheelle ja kavereille, niin se on hälyttävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että kaveri on ihan tosissaan, hän on heittäytyjä. Mutta kuinka tämä jatkuu - sitähän sä kysyit.

Voi olla, että kiinnostus lopahtaa ihan yhtä nopeasti kuin on alkanutkin. Voi olla, että hän on taivaanrannanmaalari, jolla kyllä puhetta riittää muttei tekoja (tai rahaa, vaikka kuinka lupailee kylpylää tms). Sitten voi olla, että hänellä on suunnitelmat suhteesta, ainoastaan se suhteen toinen osapuoli on puuttunut ja nyt niitä pitää päästä toteuttamaan - tässä on se vika että jollet vastaa käsikirjoitusta niin hän tulee pettymään kun et ollutkaan sopiva niihin valmiisiin suunnitelmiin.

Vierailija
4/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastun aina ihan täysillä.täällä ollaan vain kerran ja vähän aikaa joten turha venkoilu pois.

Vierailija
5/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi teki aloitteen?

Nimittäin jos sinä teit niin voi olla että on haltioissaan kun koskaan aiemmin ei ole nainen ollut niin aktiivinen ja aloitteellinen häntä kohtaan. Jos taas mies itse teki aloitteen, niin silloin on todennäköisempää että mies on jonkin sortin pleijeri, joka osaa tämän lepertelyn ja iskee silmänsä kohta jo toiseen naiseen.

Vierailija
6/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tykkäätkö sinä hänestä?

Mikään ei ole tässä maailmassa kovin varmaa, joten jos yhteinen kylpyläreissu tuntuu hyvältä idealta niin eiku pakkaamaan laukkua! Erota ehtii myöhemminkin.

Kunhan vaan pidät huolen, että myös sinun mielipiteesi tulevat huomioiduksi, et lainaa sille rahaa (ainakaan enempää kuin on varaa) etkä nyt ihan samantien muuta yhteen.

Myös ylläolevat pohdinnat kannattaa ottaa huomioon. Mutta kysy itseltäsi myös, miksi sinä haluaisit olla tämän ihmisen kanssa. Se, että hän on ihastunut, ei ole paras mahdollinen syy jos itse ei tunne mitään vaikka haluaisi.

Vierailija
7/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ite oonkin pitänyt matalempaa profiilia, koska en koe olevani niin paljon edes kiinnostunut hänestä, ainakaan vielä.

Epätoivoinen se tuskin ainakaan on, kun valinnanvaraa varmasti olis, mutta mää olin kuulemma pitkästä aikaa sellanen joka oikeesti sytytti ja jonka kaa meni heti kemiat yhteen.. Sanoi että jos on ihastunut johonkin kunnolla niin ei voi olla näyttämättä sitä.

Mut mulle itselleen tää on nii outoa, koska en oo koskaan törmänny tollasiin miehiin. Tosin oonkin ollut viimeset vuodet parisuhteessa, nyt pitkästä aikaa sinkku.

Puhuttiin hänen menneisyydestä ja ei ollut ainakaan ketään "hulluja akkoja" entisistä.. Viimeisin nainen oli ollut vähä erikoinen, mut siitäki se puhu ihan nätisti ja kerto että ne hulluudet johtu lähinnä sen naisen kokemista traumoista edellisissä suhteissa. Nainen oli siis ollut todella mustis ja muutenkin koko suhde oli ollu riitelyä. Kerto myös rehellisesti kuinka ollut joskus todella rakastunut ja nainen lähtenyt toisen matkaan..

Kaverille olisi esitellyt jo, mutta ite en halunnu vielä mitään sellaista. Ja yhden kaverin tapasin jo samana iltana kun ekan kerran nähtiin, vietettiin siis iltaa porukalla.

Vierailija
8/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ite oonkin pitänyt matalempaa profiilia, koska en koe olevani niin paljon edes kiinnostunut hänestä, ainakaan vielä.

Epätoivoinen se tuskin ainakaan on, kun valinnanvaraa varmasti olis, mutta mää olin kuulemma pitkästä aikaa sellanen joka oikeesti sytytti ja jonka kaa meni heti kemiat yhteen.. Sanoi että jos on ihastunut johonkin kunnolla niin ei voi olla näyttämättä sitä.

Mut mulle itselleen tää on nii outoa, koska en oo koskaan törmänny tollasiin miehiin. Tosin oonkin ollut viimeset vuodet parisuhteessa, nyt pitkästä aikaa sinkku.

Puhuttiin hänen menneisyydestä ja ei ollut ainakaan ketään "hulluja akkoja" entisistä.. Viimeisin nainen oli ollut vähä erikoinen, mut siitäki se puhu ihan nätisti ja kerto että ne hulluudet johtu lähinnä sen naisen kokemista traumoista edellisissä suhteissa. Nainen oli siis ollut todella mustis ja muutenkin koko suhde oli ollu riitelyä. Kerto myös rehellisesti kuinka ollut joskus todella rakastunut ja nainen lähtenyt toisen matkaan..

Kaverille olisi esitellyt jo, mutta ite en halunnu vielä mitään sellaista. Ja yhden kaverin tapasin jo samana iltana kun ekan kerran nähtiin, vietettiin siis iltaa porukalla.

Edelleen kysyn, että kumpi teki aloitteen.

Vierailija
9/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa sellaiselta katoajalta, joista täällä oli ketju.

Vierailija
10/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologinen kellonsa tikittää :)

Vierailija
11/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hän teki aloitteen baarissa ja tuli juttelemaan. Rahaa tuntuu hänellä olevan, ei siis mikään rikas, mutta varmasti erittäin hyvin toimeentuleva.

Vierailija
12/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihapalstan miesviha pääsee aina uudestaan yllättämään. Kyllä, nyt jätät sen sian heti.

Av-mammojen miesvihaneuvosto on näin päättänyt.

Vierailija
13/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tykkäätkö sinä hänestä?

Mikään ei ole tässä maailmassa kovin varmaa, joten jos yhteinen kylpyläreissu tuntuu hyvältä idealta niin eiku pakkaamaan laukkua! Erota ehtii myöhemminkin.

Kunhan vaan pidät huolen, että myös sinun mielipiteesi tulevat huomioiduksi, et lainaa sille rahaa (ainakaan enempää kuin on varaa) etkä nyt ihan samantien muuta yhteen.

Myös ylläolevat pohdinnat kannattaa ottaa huomioon. Mutta kysy itseltäsi myös, miksi sinä haluaisit olla tämän ihmisen kanssa. Se, että hän on ihastunut, ei ole paras mahdollinen syy jos itse ei tunne mitään vaikka haluaisi.

Tykkään tottakai. En vaan meinaa pysyä sen mukana, kun tuntuu siltä että hän ois valmis jo mihin vaan, mutta ite ajattelin vietellä edes hetken sinkkuelämää ennen kuin haluaisin taas jotain vakavaa.

Vierailija
14/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän teki aloitteen baarissa ja tuli juttelemaan. Rahaa tuntuu hänellä olevan, ei siis mikään rikas, mutta varmasti erittäin hyvin toimeentuleva.

Ja jälkimmäinen lauseesi oli taas se oleellisin asia miehessä? "Emmää ainakaan mikään lompakkoloinen ole!",

huutavat av-mammat kuorossa.

Vierailija
15/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kai se innostu, yleensä kun ei heti pääse kakkoseen heittämään

Vierailija
16/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jälkimmäinen lauseesi oli taas se oleellisin asia miehessä? "Emmää ainakaan mikään lompakkoloinen ole!",

huutavat av-mammat kuorossa.

Siis täh? Vastasin vain noille kahdelle jotka oli epäillyt, että hän olisi mahdollisesti joku siipeilijä.

Mulle se on ihan se ja sama paljonko hällä on rahaa, en oo tähänkään asti miehen rahoilla elellyt, pitemminkin toisinpäin oli viimeisimmässä suhteessa.

Vierailija
17/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluu vaan heittää visvat kapakkahutsun sisään.

Haha! No suoraan sanoen tällaseks mä tätä juttua aluksi oletinkin ja usko tai älä mulle se ois ollu ihan fine. Niinku sanoin en eti tällähetkellä mitään vakavempaa. Mutta kun kysehän olikin just nyt siitä, että hän haluais tavata jatkuvasti ja viedä mut lomalle jonnekkin ym mikä ei taas mun mielestä oikeen täsmää siihen että pelkkä pillu kiinnostais vaan.

Vierailija
18/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla joku pleijeri ja katoaja tai sitte ei. Ei voi tietää, aika näyttää. Jos on kivaa niin ota riski mutta pidä totuus mielessä ja jalat maassa. Ihan hyvä jos et ole vielä kovin ihastunut.

Ensivaikutelma on yleensä se oikea, vaikka välillä vaikuttaisi että saatoit olla väärässäkin. Jos sun vaisto sanoo että siinä on jotain mätää siinä monesti on. Eikä liity mitenkään miesvihaan tai mihinkään.

Vierailija
19/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin heräisi epäilykset, mutta olenkin melko kyyninen täti. En kuitenkaan sano, etteikö voisi olla ihan aito tapaus, ilman mitään tähän heittäytymiseen liittyviä negatiivisia asioita taustalla.

Vierailija
20/29 |
11.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tapasin miehen baarissa, siinä sitten päädyttiin mun luo yöksi, ihan jees tyyppi oli. Minäkään en mitään vakavampaa ollut vailla, vasta eronnut jne..

Tyyppi tuli jo samana iltana takaisin (aamulla oli siis lähtenyt), ei kuulemma saanut mua pois mielestä ja piti tulla katsomaan olinko sellainen kuin muisti😃 No, olin sit vissiin, kun taas halus jäädä yöksi ja edelleen oli ihan jees.

Kävi tiuhaan, sanoi olevansa ihan myyty edessäni, sanoi ettei ole ikinä tavannut ketään muuta minunlaistani.

Pikkuhiljaa lämpenin minäkin.

Nyt on takana jo kohta 20 vuotta ja edelleen tuo sanoo olevansa sitä mieltä, että ei ole toista samanlaista 😃

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme