Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***ELOhiiret tiistaihin***

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön yli nukuttuani olen päättänyt, että lähtökohtaisesti en asiasta aio puhua tavoitekeskustelussa. Mutta jos keskustelu etenee siihen suuntaan, että kertominen olisi parasta, sitten ehkä kerron. Perustelen itselleni tätä valintaani sillä, että meillä on vielä rakenne- ja 4D-ultrat käymättä ja periaatteessa jommassakummassa saattaisi ilmetä jotain niin vakavaa, että päätyisimme raskauden keskeytykseen (tämä ei tosiaankaan ole se tärkein syy jättää kertomatta). Toiseksi, en ole vielä kertonut edes omille vanhemmilleni, miksi siis kertoisin tässä vaiheessa esimiehelle. Ja kolmanneksi, haluan pitää kiinni omasta oikeudestani päättää, milloin paljastan yksityisasiani (tämä taitaa olla se suurin syy). Lakihan siihen ei vielä velvoita. Mieheni muuten oli sitä mieltä, että mun kannattaisi ehdottomasti kertoa, hän ei ymmärtänyt näitä perustelujani.

Me kävimme sitten eilen hakemassa maalit vauvanhuonetta varten. Huoneesta on tulossa vaaleansininen. Jos tulokas olisi poika, sopii se oikein hyvin. Jos taas tyttö, teen huoneesta vaaleansini-roosan. Meillä on ollut aikaisemmassa kodissamme vaaleansininen makuuhuone ja se on todella rentouttava väri. Sopii siis hyvin pienen vauvan huoneeseen :).

Omasta navasta vielä sen verran, että vaikka olen päässyt suurimmasta pahoinvoinnista eroon, kärsin silti iltakuvotuksesta. Iltaisin en pysty syömään kuin jugurttia, leipää tai hedelmiä ja hajut etovat vieläkin. Myöskään saunominen ei maistu lainkaan. Esikoista odottaessani pahoinvoinnit ja kuvotukset olivat tässä vaiheessa jo ohi. Pitääköhän tässä alkaa asennoitua siihen, että tämä pieni kuvotus jatkuu koko loppuraskauden??!

Kuka kertoikaan, että H&M:llä olisi jo kevätvaatteita myynnissä? Minä haluaisin löytää ehdottomasti kevääksi äitiyspellavahousut ja caprit. Pitäisi kai käydä vilkaisemassa tarjontaa.

Pepper (16+5)

Vierailija
22/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään parempi päivä. eilen taisi olla joku hormonien myllertämä mikä lie päivä.

jos tänään olisi reipas ja lähtisai oikein kunnolla ulkoilemaan kun sitä pakkastakaan ei tällä hetkellä ole!!! ei sitä tiedä koska sitä taas hytistään -20 asteen pakkasessa.

olen kyllä aurinko ihminen .....auringonvalo saa mut hyvälle tuulelle.

palaataan asiaan myöhemmin.

minttu ja tuutti 15+2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
21.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

te kellä jo useampi lapsi. Imetys on suurin haasteeni taas onko jotain vinkkejä kuin siinä onnistun. kaksi edellistä lasta ei ollut täysimetysksellä kun 5 päivää ja sitten annoin kumpaakin. rintaa ja pulloa. toisen lapsen kanssa oli jo haaveena pelkkä imetys mutten siinä onnistunut...mutta nyt sitten tahdon oikeesti onnistua. tuntuu etten osaa pitää lasta siinä oikein että pää jää mutkalle.en tiedä olen pyytänyt apua synnytys sairaalatakin kun viimeksi sain vaavan ja ne siellä opetti muttei silloin tullu maitoa vielä tarpeeksi ja kotona kun tuli niin ei taas tullut mitään. kertokaa hyviä linkkejä tai vinkkejä, joilla kokemusta.

minttu