Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pakko purkautua...pahoitin mieleni

10.07.2008 |

Käytiin anopin luona kylässä ja näytin hälle 4d ultrakuvia meidän pienestä. Tämä katsoi niitä vähän aikaa ja kommentoi että "niinhän ne kissanpennutkin näyttää aika rumilta just synnyttyään, mutta kyllä ne siitä pian muuttuu". Siis mitäh!! Minusta oli vaavi tosi söpö niissä kuvissa, pulleat posket jo ja pienet nyrkit tanassa. :(

En edes raskinnut miehelle kertoa...

Tuli kyllä hirmunen naarasleijona olo ja raskaushormonit pyöritteli tätä asiaa mielessä koko illan... taidan olla vähän herkkänä kun pienetkin jutut pomppaa valtaviin sfääreihin. X-( ;)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas aika tylysti sanottu! Miten muka ultrakuvissa vauva ois jotenkin ruma??? Tai edes synnyttyään? Olisin kyllä ite sanonut miehelleni välittömästi!!! GRRR! Suutuis sunkin puolesta anopillesi, noloa...

Määitte & Mini08 26+6

Vierailija
2/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti tuollaista anoppia. Sinuna olisin kyllä kertonut miehellesi.

Meillä on asiat niin että miehelläni on isosisko ja hänellä on yksi lapsi. Anoppi "palvoo" tätä lasta todella paljon, osti heille vaunut, pinnasängyn, hoitopöydän, matkasängyn jne siis kaikki mitä tarvitaan. Nyt meille on tulossa vauva. Anoppi ei ole huomioinut mitenkään meidän tulokkaaseen; kysyäkseen edes mikä on vointini. Ehei. Eihän hän edes ensin uskonut että meille voisi tulla vauva.

Minua suututtaa suuresti mieheni vuoksi. Vauva on hänelle ensimmäinen ja toivoo vanhemmiltaan jotain huomioo. Mutta ei. Sisko saa kaiken.

Olemmekin päättäneet olla vähän "loitommalla" ja nauttia tästä onnesta yhdessä ja ystävien kanssa.

Tsemppiä anopin kanssa.

Arkuli rv10+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla taitaa olla samanlainen anoppi kuin mullakin.. sanoo heti mitä mieleen juolahtaa yhtään ajattelematta miltä toisesta saattaa tuntua. Tuskinpa vaan hän mitään pahaa sillä tarkoitti :) Ja toivottavasti pystyt jo ensi viikolla nauramaan tuolle letkautukselle! Luulen, että saat kuulla noita yhtä järkeviä kommentteja tulevaisuudessakin, onneksi se on vaan vanha anoppi :)

Ja kaikkihan me tiedetään, että vauvat on söpöjä jo ensimmäisessä ultrakuvassa, omat ainakin!

Fanny rv25

Vierailija
4/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan isommalti. Mutta on siinä se hyvä puoli, että saa itse valita sitten juuri sellaiset vaunut ja pinnasängyt yms. millaiset itse haluaa kun miestä ei kiinnosta. :)

Meillä on jo entuudestaan tosin kaksi lasta, joten tiedän meidän kohdalla että mielenkiinnon puute on pelkästään vauvan tavaroita kohtaan. Kun vauva syntyy, muuttuu ääni kellossa. :)

Mieheni ei muutenkaan ole mitenkään innostunut odotusajasta. Ei ihastele huokaillen ultrakuvia yms. Mutta on kyllä terveellä tavalla tarvittaessa huolissaan vauvan voinnista, ei siis mikään aivan "kylmä" ole vauvan tulosta puhuttaessa. Kaikki ei vain ole kiinnostuneita raskausajasta. Miehille ylipäänsä odotusaika on niin erilainen kuin naisille.

Sinuna odottelisin rauhassa, että vauva syntyy. Siinä vaiheessa voi miehesikin suhtautuminen olla aivan erilaista.

Vierailija
5/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli väärään viestiketjuun.. Sen siitä saa kun yrittää tehdä monta asiaa kerralla. :)

Mutta tähän ketjuun kommentoiden.. Sammakoita pääsee toisilta niin kovin helposti suusta. Toiset vaan ei osaa ajatella ensin ja sanoa vasta sitten. Jos anoppisi on yhtään samanlainen kuin omani, niin hän ei varmaan edes tajunnut että saattaisi loukata jotain tuollaisella lausahduksella. Mutta loukkaahan se aina silti, vaikka toinen ei tarkoittaisikaan loukata. Sulje vain korvasi tuollaisilta kommenteilta koska tiedät itse niin kuin me jokainen tiedetään, että ei ne vauvat todellakaan mitään rumia ole ultrakuvissa eikä syntyessään!

Vierailija
6/6 |
10.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt jo huvittaa koko juttu... Kun siis tuntee anopin ja ei hän sillä mitään pahaa tarkoittanut.

Meillä kanssa mies on koko ajan ollut (miesmäiseen tapaan) hieman matalalla profiililla odotuksen suhteen. Sitten yhtäkkiä yks ilta pussas mun paljasta kumpua. Olin niin yllättynyt ja onnellinen että melkein tippa tuli linssiin =D.

T: minipanda ja pikkumini 28+2