Miten toivot saavasi kesälomasi tänävuonna?
Kommentit (14)
Toivon, että saan lomani heinäkuun alusta elokuun toiselle vkolle käsittäväksi ajaksi.
Ilmoitusasia meillä, ei tarvitse luottaa toiveisiin. Heinäkuun aion lomailla.
Haluan lomani aina alkukesästä ja 4 viikkoa yhteenmenoon. Olen aina saanut lomani haluamaani aikaan eikä tuleva kesä ole poikkeus.
Kesäkuun alusta elokuun puoleenväliin. Riippuu toukokuun työtehoista.
Meillä yleensä kaikki lomailevat heinäkuun, mutta ei se päivän tai viikonkaan tarkkuudella ole.
Rahana.
En oo kerinnyt pitään lomia kolmeen vuoteen. Tällä ei ole mitään tekemistä teoreettisen työajan kanssa, eikä minkään kuvitteellisen tärkeydenkään, vaan ihan selviämisen. Nyt työpaikalla alkaa yyteet, joissa keskustellaan lomarahan vaihtamisedta vapaaksi - mikä on ihan takamuksesta, koska KUKAAN ei ehdi niitä vapaita kuitenkaan pitää. Me halutaan edes ne rahat!
6 viikkoa ja päättyy koulun alkaessa, ei ollut kuin kysymys pomolle ja loma selvä.
Miehellä on 4 viikkoa koulujen päättymisestä eteenpäin... Eli lapsen kanssa lomaillaan molemmat erikseen. :(
Toivoin ja sain. Toukokuussa viikko, kesäkuussa viikko, elokuussa kaksi viikkoa. On vielä viime vuoden lomia pitämättä viikon verran. Vielähän tässä ehtii kun tämän kuun loppuun täytyy ne pitää.
Haluaisin olla lomalla heinäkuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin.
Uskoisin kuitenkin, että lomailen viikon siellä ja viikon täällä. Hyvällä tuurilla saan olla heinäkuun lopussa lomalla yhden viikon.
Pidän kesäkuussa viikon ja heinäkuussa viis viikkoa. Ei tarvitse toivoa, vaan ilmoittaa
Itse toivoin että loma olisi ollut vasta elokuun puolenvälin jälkeen, kun näin nuorena yksin eläjänä ei niin ole loman ajankohdalla ole väliä, mutta loma laitettiinkin alkamaan heinäkuun puolesta välistä. Ajankohta on kyllä mieluinen, mutta vähän harmittaa niiden perheellisten puolesta, joiden loma ajoitettiin joko toukokuulle tai juuri sinne minun haluamalleni syyskuulle.
No meillä on kiertävät lomaryhmät ja nyt ois vuorossa heinäkuu. Seuraavan kerran joskus 3v päästä.