Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ostama synttärilahja :(

Vierailija
09.04.2016 |

Juhlittiin eilen mun synttäreitä. Odotan meidän esikoista (vk 32) ja mies oli ostanut mulle uudet rintsikat ja stringit! Oikeasti? Oon lihonut tässä raskaudessa yli 20 kg ja paino huitelee sadassa... Enhän mä norsu voi noita pukea, eihän ne edes näy täältä läskien seasta... Ainoo positiivinen seikka on, että koko on oikea ja olisihan noi hienot muuten.... Mitähän se oikein ajatteli?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehesi halusi näyttää, että näkee yhä sinut haluttavana ja seksikkäänä raskaudesta huolimatta.

Vierailija
2/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on ihan kiva lahja ja mies on ajatellutkin jotain kun on lahjaa ostanut :) mä sain varaosan autoon edellisenä synttärinä. Se oli syntymäpäivän aamuna hätäpäissään tehty ostos kun mies unohti mun synttärit. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteli, että sulla on ulkonäköön liittyviä itsetunto-ongelmia ja yritti näyttää, että hän näkee sinut edelleen seksikkäänä ja haluttavana. Ihan tyhmä mies kyllä semmonen.

Vierailija
4/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko oikea! Respect!

Vierailija
5/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti ajateltu mieheltäsi että hän näkee sut edelleen seksikkäänä naisena :) Vai olisiko joku Anttilan alelaarin muumipaituli ollut kivempi?

Vierailija
6/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos koko on oikea niin miten ne ei näy läskien seasta?

Toisekseen, olet hänen mielestään haluttava ja hän halusi ostaa sulle uudet upeat alusvaatteet jotka voisit pukea päällesi. Jos et halua niitä raskausaikana pukea niin puepa sen jälkeen, seksielämän ei ole tarkoitus loppua synnytykseen.

Saitko oikeasti päähäsi jotain negatiivista tuosta? Mä olen itse sellainen joka keksii "kaikesta jotain negatiivista", mutta tuohan nyt oli selkeästi ihan todella postiivinen juttu.

Vierailija
7/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että oot kiittämätön! Mun ex osti mulle mun odottaessa meidän esikoista korseletin. Sanoi, että voit käyttää sitä sitten kun oot synnyttänyt. Edelleen menee päälle, vaikka laihduin raskauden jälkeen laihemmaksi ja lihoin taas entisiin mittoihin.

Vierailija
8/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistit näyttää pettymyksesi ja pahastumisesi, ettei mies tee samaa erehdystä toiste?

Vierailija
9/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mä oon vähä herkillä, ja liikaa lukenut täältä näitä lihavien haukkumisketjuja - ei meillä ole seksielämä nytkään lopou, vaan raskaus on tehnyt musta kauheen pedon... Mulla ei nyt seksuaalisuus ja pääkoppa oikein kohtaa, ja mietin mitä mies voi nähdä mussa :-(

Vierailija
10/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies osti synttärilahjaksi paitulin...

Nukkui seuraavan yön sohvalla.

Vierailija
11/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te ootte ilkeitä, mies haluaa ja yrittää ilahduttaa teitä, eiku vedetään pussillinen herneitä nenään.

Ap, laita vaan ne hepenet päällesi.

Vierailija
12/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies joskus ostais rintsikat ja stringit jotka on mulle oikeaa kokoa niin avot! Sais kyllä miljoona pistettä! Toihan on aivan mahtava lahja!

Vierailija
13/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että mies haluaa viestittää että olet seksikäs ja haluttava. Ihana ajatus. Olisit tyytyväinen.

Vierailija
14/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kysyi viime jouluna mitä haluan joululahjaksi. Pyysin paitulin. :-) Kyllä oot julma ja tyhmä mun mielestä. Etelänmatkako olis pitänyt saada että olisit ollut tyytyväinen?

Vierailija
15/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan sama mitä se mies sulle antaa, väärin se kuitenkin on. Mitä me tästä opimme?

-Naisia ei voi miellyttää-

Vierailija
16/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa. Jos mies ostaisi mulle stringit, vetäisin herneet nenään siksi, koska en käytä stringejä, enkä myöskään aio käyttää. Tulisi siis sellainen olo, ettei mies tunne mua yhtään tai välitä mun mielihyvästä, vaikka lahja tulisi nimenomaan minulle. Oikean kokoiset rintsikat olisivat tietysti kivat.

Eli musta lahja on epäonnistunut sikäli, jos Ap ei ole stringikansaa ja on ilmaissut miehelleen, että hän ei halua käyttää sellaisia.

Vierailija
17/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessaharjako sulle olisi pitänyt tuoda?

Vierailija
18/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset on tälläisiä. Suuttuvat kun toinen muistaa syntymäpäivänä. 

Vierailija
19/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minä olen saanut syntymäpäivälahjaksi KYNNYKSEN. Olin valittanut pari vuotta talosta puuttuvaa kynnystä ja sain sen sitten lopulta 40-v lahjaksi. Romanttista.

Vierailija
20/24 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa miehiltä mieluisia lahjoja, on syytä antaa tiukat ohjeistukset. Ihan yhtä lailla miestenkin on syytä aukaista suunsa, jos ne rouvan ostamat Gaultierin tuoksut tai slipoverit eivät tunnu omilta.

Minä en tykkäisi ap:n lahjasta, koska en käytä stringejä koskaan (enkä varsinkaan raskausaikana, kutittaa jo ajatuskin) ja rintsikat haluan sovittaa itse erikoisliikkeessä. Sen sijaan olen toivonut paitulia (marimekon) ja saanut sen.

Enimmäkseen ostellaan miehen kanssa toisillemme kirjoja ja levyjä synttäreinä ja jouluisin, niissä meillä on sama maku, ja hinta on järkevä. Mulle olisi painajainen joku kallis kultakoru, jota olisi sitten käytettävä velvollisuudentunnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä