Miehen ostama synttärilahja :(
Juhlittiin eilen mun synttäreitä. Odotan meidän esikoista (vk 32) ja mies oli ostanut mulle uudet rintsikat ja stringit! Oikeasti? Oon lihonut tässä raskaudessa yli 20 kg ja paino huitelee sadassa... Enhän mä norsu voi noita pukea, eihän ne edes näy täältä läskien seasta... Ainoo positiivinen seikka on, että koko on oikea ja olisihan noi hienot muuten.... Mitähän se oikein ajatteli?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Hyi että oot kiittämätön! Mun ex osti mulle mun odottaessa meidän esikoista korseletin. Sanoi, että voit käyttää sitä sitten kun oot synnyttänyt. Edelleen menee päälle, vaikka laihduin raskauden jälkeen laihemmaksi ja lihoin taas entisiin mittoihin.
Niin? Kaikki eivät pidä siitä, että saavat alusvaatteita lahjaksi. Joku toinen ei pidä siitä auton varaosasta, onko hänkin kiittämätön? Jokaikisestä lahjasta, joka ei ole mieleinen voisi sanoa, että on kiittämätön. Onneksi omani tuntee mut niin hyvin, ettei ostaisi alusvaatteita, sillä olen tarkka millaiset haluan ja mitkä tuntuu hyvältä päällä.
Mutta kai sunkin kumppani vois ostaa vaikka kilon suklaata sulle, vaikka olisit laihdutuskuurilla/herkkulakossa, olisit vain kiittämätön. Tai vaikka sen mopon varaosan, muistappa olla kiitollinen ;)
Mitä vikaa on anttilan muumipaitulissa???????????????????
Ei kai siitä kukaan suutu, että toinen ostaa lahjan. Se meitä suuttujia suututtaa, että lahja ei vastaa yhtään toiveitamme (jotka olemme tietenkin fiksuina ihmisinä ilmaisseet).