Lapamato halpa ja helppo laihdutuskonsti ylilihaville!!
Istutus ja sitten vaan matokuuri kun haluttu lopputulos on saavutettu. Säästetään näin yhteiskunnan varoja, joita ylipaino aiheuttaa veronmaksajille.
Kommentit (10)
Miksi sitä ei sitten käytetä?parempihan se on luonnontuotteena kuin kemialliset laihdutusvalmisteet. Mitä haittoja madosta voi olla?
Tätä muuten joku tutkija kokeili, ja uskomatonta kyllä, hän LIHOI hiukan.
Ja labotomiamato parannus typerille.
Siinä on vain se ongelma, ettei lihava henkilö oppisi syömään normaalisti. Paino voi kyllä laskea, mutta eihän tuosta pysyvää hyötyä ole, jos ruokailutavat eivät muutu. Ei sitä matoa voisi elimistössä kuitenkaan ikuisuuksia pitää.
Vakavat vitamiinin ja hivenaineiden puutostilat olisivat seurauksena.
Kolera ja punatauti on kans hyviä konsteja. Paino putoo kilon päivävauhtia. Ei muuta kuin jokainen läski tartutetaan ja liikakilot katoaa. Helppoa ja halpaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla lapamato poistui rajun ripulin seurauksena (tai siis se katkesi ja matokuuri hoiti loput). Tämän "synnytyksen" jälkeen painoni putosi kolmessa kuukaudessa 12kg.
Eli ei toimi "laihdutuslääkkeenä".
Hieno homma. Kuvitelkaa kuinka mukava on kun niitä on sitten esim. aivoissa aiheuttamassa halvausoireita tai maksassa tulehduttamassa kroppaa. On niin vaaratonta puuhaa ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lapamato poistui rajun ripulin seurauksena (tai siis se katkesi ja matokuuri hoiti loput). Tämän "synnytyksen" jälkeen painoni putosi kolmessa kuukaudessa 12kg.
Eli ei toimi "laihdutuslääkkeenä".
Mun tutulle kävi samoin, ripulia kesti useita viikkoja. Meni lopulta lääkäriin ja se mato oli jo perkeleen iso.
Tää on muuten ihan totta. Kaikki keinot käyttöön, on halpa se matokuuri verrattuna ylensyönnin terveyskuluihin tai "laihdutusvalmisteisiin". Ne on huijausta, mato rulettaa.