Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleekohan musta koskaan mummoa?t.ammattivalittaja

Vierailija
09.04.2016 |

Mitä veikkaatte?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule, sä olet jo.

Vierailija
2/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule, sä olet jo.

Niin, olen varamummo.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu geeneistäsi!

Vierailija
4/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha ajattele jos se sun 7v ei halua lapsia koskaan mut sitten se adoptioon annettu hankkii useamman.. vituttaako sitten? mut joo ite veikkaan ettei susta mitään mummoa tule ja jos tulisikin niin lapsilla olisi parempi mummo äitin puolelta joka ostaa kaikkea kivaa hyvällä eläkkeella jne.

Vierailija
5/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.

Kuinka vanha muuten olet?

Vierailija
6/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haha ajattele jos se sun 7v ei halua lapsia koskaan mut sitten se adoptioon annettu hankkii useamman.. vituttaako sitten? mut joo ite veikkaan ettei susta mitään mummoa tule ja jos tulisikin niin lapsilla olisi parempi mummo äitin puolelta joka ostaa kaikkea kivaa hyvällä eläkkeella jne.

Noinpäin siinä ei ainakaan käy. Koska adotioon annettu ei ole koskaan vielä edes seurustellut vaikka on jo kohta 20v ja 7v on kyllä paljon rohkeampi ja reippaampi että todellakin veikkaan että menee toisinpäin.ap

Vierailija
7/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa.

Kuinka vanha muuten olet?

42v.ap

Vierailija
8/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi hyvä, että teidän sukuhaara päättyisi.

Vierailija
9/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noinpäin siinä ei ainakaan käy. Koska adotioon annettu ei ole koskaan vielä edes seurustellut vaikka on jo kohta 20v ja 7v on kyllä paljon rohkeampi ja reippaampi että todellakin veikkaan että menee toisinpäin.ap

7v voi olla vaikka tuhkamuna tai siitä voi tulla "suuntautunut". Mistäs sitä koskaan tietää.

Vierailija
10/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7v voi olla vaikka tuhkamuna tai siitä voi tulla "suuntautunut". Mistäs sitä koskaan tietää.

Kylläpä sinä nyt haluat pahaa minulle. Kyllä mä nyt veikkaan että tuosta vanhemmasta ei tule isää ikinä.ap

Vierailija
11/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks sä ap vaan provoat? kaikki tietää että sä oot vanha eläkeläismummo joka tylsyyksissään tekee näitä

Vierailija
12/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että tulee.

Vierailija
13/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei voi tietää, joko tulee tai sitten ei. Mutta toivottavasti et ole mahd. lastenlastesi kohdalla yhtä raha- ja kulutuskeskeinen kuin mitä ilmeisimmin olet poikasi kanssa. Toivottavasti sinulla silloin myös on hyvät välit miniääsi ja ex-mieheesi (olettehan silloin jo eronneet). Se parantaa koko "klaanin" elämänlaatua. 

Vierailija
14/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen. Ap siirtää lapselleen "mä en ole mitään eikä mikään kuitenkaan koskaan onnistu" -ajattelumallin. Tällä asenteella poika sitten koittaa lähestyä naisia aikanaan. Tuskin heruu.

Vierailija
15/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että tulee.

Miksi et usko?t.ammattivalittaja

Vierailija
16/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäilen. Ap siirtää lapselleen "mä en ole mitään eikä mikään kuitenkaan koskaan onnistu" -ajattelumallin. Tällä asenteella poika sitten koittaa lähestyä naisia aikanaan. Tuskin heruu.

Paljon sillä ainakin nyt 7v on tyttöjä leikkikavereina eikä mitään ongelmaa ole.ap

Vierailija
17/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan oikeassa. Lisänä vielä se, että ap:n silmissä kukaan nainen ei voi kelvata hänen hemmotellulle pojalleen, jonka jokainen mielenjuolahdus pitää ap:n mielestä toteuttaa. Jos sitä ei voi toteuttaa, siitä pitää valittaa ja syyttää muita.

Ap:n mielestä 1. aviomies oli paskakasa (ja rikollinen), nyk. aviomies on paskakasa, adoptiopoika on paskakasa (ja vätys), sisarukset ovat varmaan myös paskakasoja. Tod. näk. miniäkin tulee olemaan ap:n mielestä paskakasa. 

Mutta voi olla myös optimisti: JOS ap ja hänen miehensä saavat eron aikaiseksi ja ap muuttaa siihen pieneen yksiöönsä, NIIN ap:n ankea ja julma elämänasenne ja ihmiskuva eivät enää myrkytä kodin ilmapiiriä. JOTEN pojasta voi kasvaa uuttera ja perheeseensä sitoutunut aikuinen mies. Sitähän ap:n mieskin on. 

13

Vierailija
18/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan oikeassa. Lisänä vielä se, että ap:n silmissä kukaan nainen ei voi kelvata hänen hemmotellulle pojalleen, jonka jokainen mielenjuolahdus pitää ap:n mielestä toteuttaa. Jos sitä ei voi toteuttaa, siitä pitää valittaa ja syyttää muita.

Ap:n mielestä 1. aviomies oli paskakasa (ja rikollinen), nyk. aviomies on paskakasa, adoptiopoika on paskakasa (ja vätys), sisarukset ovat varmaan myös paskakasoja. Tod. näk. miniäkin tulee olemaan ap:n mielestä paskakasa. 

Mutta voi olla myös optimisti: JOS ap ja hänen miehensä saavat eron aikaiseksi ja ap muuttaa siihen pieneen yksiöönsä, NIIN ap:n ankea ja julma elämänasenne ja ihmiskuva eivät enää myrkytä kodin ilmapiiriä. JOTEN pojasta voi kasvaa uuttera ja perheeseensä sitoutunut aikuinen mies. Sitähän ap:n mieskin on. 

13

Ihan turhaan haukut äitiyttäni. Lapseni on reipas ja sosiaalinen kuin mikä ja hänellä on paljon tyttöjä kavereina joten en usko etteikö hän vaimoa saisi. Ja mistä sä mun miehen uutteruuden tiedät? toisinaan on uuttera ja toisinaan ei.ap

Vierailija
19/19 |
10.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

13

Ihan turhaan haukut äitiyttäni. Lapseni on reipas ja sosiaalinen kuin mikä ja hänellä on paljon tyttöjä kavereina joten en usko etteikö hän vaimoa saisi. Ja mistä sä mun miehen uutteruuden tiedät? toisinaan on uuttera ja toisinaan ei.ap

En "hauku" äitiyttäsi, vaan elämänasennettasi ja arvojasi.

Olen rakentanut kuvan elämästäsi sen perusteella mitä sinä siitä tänne kirjoitat. Sinä olen vastuussa kuvauksistasi, minä siitä, miten niitä tulkitsen, kuten jokainen mihin tahansa nettikeskusteluun osallistuja. Onko vastuu sinulle tuttu käsite?

Oletteko miehesi kanssa eroamassa vai ette? Lähtökohtaisesti ajattelen, että olet tosissasi. Olette siis eroamassa. Olet jakanut asian palstalla. Ikävä kyllä, sinun on vastattava huutoosi, kannettava vastuu ja kerrottava mikä tilanne nyt on. 

Olen päätellyt (en siis tiedä) miehesi uutteruuden siitä, että hän elättää yksin perheenne ja olet useaan otteeseen valittanut siitä, miten pitkää työpäivää hän tekee. Toki, välillä ei ole yhtään lomaa, välillä jopa muutama viikko. Joskus mies tekee yli 10-tuntista työpäivää, joskus lyhyempää. Hänen työssään on siis ilmeisesti kausivaihteluita ja hän sopeutuu niihin. Lisäksi hän hoitaa perheenne ruokahuollon, tai ainakin käy kaupassa. Hän "pihtaa" taloon tuomiaan rahoja, ehkä siksi, että hänellä on käsitys siitä, minkä verran rahaa tulee ja koska, eli minkä verran on milloinkin käytettävissä.  Sinusta miehesi on pihi paskakasa. Minusta tuntuu siltä (tulkinta jälleen), ettei sinulla ole minkäänlaista käsitystä rahasta. Sitä pitää vain olla paljon. Esim. huhtikuussa pitää saada oma laskettelusuksipaketti seitsenvuotiaalle pojalle ensi talvea varten. Poika on käynyt laskettelemassa alle 10 krt/ viime talvi. Järjetöntä! 

Välillä niukallakin vapaa-ajallaan miehesi lähtee kuskaamaan sinua kaikenmaailman risteilyille ja puuhamaihin. Sinä haluat tuollaisiin paikkoihin "koska niinhän kaikki muutkin tekevät". Mitään muuta syytä ei ole. Sinulla on kaiket päivät aikaa keksiä pojallesi ja hänen kavereilleen ja heidän vanhemmilleen vaikka millaista kivaa, yhteistä, seikkailukasta tekemistä. Vie lapset metsään, ota mukaan joku muu aikuinen. Voit itse jäädä autoon istumaan sillä aikaa kun lapset ja aikuinen kiipelievät puissa yms. (koska huimaus). Koska osaat käyttää nettiä, tutki etukäteen lähiseutunne metsiä, rantoja yms. ja menkää tutkimusretkille. Pyydä taas mukaan toinen aikuinen, ole kuskina (koska sairaudet ja ylipaino). Vanhemmat haluavat lapsilleen hyvää ja ovat siksi valmiita kestämään lastensa kivojen kavereiden ikäviäkin vanhempia. 

Hanki teille viljelypalsta. 

Mitä sinä teet perheenne eteen, miten sitoutunut sinä olet? Roikut netissä provoamassa. 

On hienoa, että lapsellasi on paljon ystäviä, yksinäisyys on Suomessa jo yhteiskunnallinen ongelma. Heidän kauttaan poikasi näkee muunlaisia perheitä, muunlaisia äitjeä kuin hänellä itse on. Mutta usko minua: sinä olet hänen naiskuvansa "juuri".

Sinä olet aina kotona, liikkumattomana, poika joutuu joka tapauksessa viettämään jokaisena päivänään tuntikaupalla aikaa naisen kanssa, jota kiinnostaa uhriutuminen, raha, tylsyys, vaivaisuus. Siitä tulee pojan kuvansa naisesta. 

Hienoa, että pojat ja tytöt leikkivät yhdessä. Koska välissä on raju aikuistumisprosessi murrosiässä, et voi nykytilanteesta vetää minkäänlaisia johtopäätöksiä sen suhteen, tuleeko sinusta koskaan mummia vai ei. Sekään, että adoptiopoikasi ei ole sinun tietojesi mukaan seurustellut, ei kerro mitään hänen tulevaisuudestaan.

Tulevaisuudestaan päättää poikasi yksin, sitten kun hän on aikuinen. Teidän perheessä saatu nais-, mies-  ja perhekäsitys on siinä ratkaisussa oleellinen tekijä. 

13

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme