Mies yrittää laihduttaa minua, painostaa
Olen ollut masentunut nyt jonkin aikaa, mutta etenkin marraskuusta kun kävi ilmi, että mies petti minua pikkujouluissa tuttavani kanssa. Lapsia meillä ei onneksi ole, mutta parisuhteen tila huolestuttaa kuitenkin. Paino on päässyt nousemaan masennuksen myötä: kamppailen, että jaksan nousta aamuisin ylös ja käydä töissä. Olen jo tästä aivan puhki. Mies painostaa koko ajan salille, onhan minulla salikortti. On, mutta en kykene menemään sinne. Elämässäni saan edes pientä lohtua herkuista, mutta senkin pienen ilon mies yrittää viedä minulta pois. Tekee salaattia ruuaksi, valittaa lihomisestani. Itsetunnostani ei ole enää mitään jäljellä. Mies valittaa laittamistani ruuista eikä ymmärrä, miten paljon minulta vaatii käydä kaupassa ja laittaa se ruoka. Joskus haluaisin vain nukkua pois.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ap, ihan ensiksi : eroa. Ei kukaan jaksa tuollaista masentumatta.
Sitten voit aloittaa paranemisprosessin. Hae keskusteluapua, tee asioita mitkä itsestäsi tuntuu hyvältä, vietä aikaa ihmisten kanssa jotka tuovat positiivisuutta elämääsi. Prosessi tulee olemaan pitkä, mutta vielä tulee päivä, kun tajuat voivasi aina vähän paremmin kuin eilen.
Toivon että mies eroaisi. Tuntuu, ettei itsellä riitä voimat aloittaa eroprosessia ellei ole pakko. Mutta pitäisi, tiedän. Ap
No mikset laihduta niin ei masenna.
Voit olla ihan varma, että helpotusta ei tule ennenkuin eroatte. Joten voit joko
A. Kieriskellä tuskissasi
Tai
B. Erota ja aloittaa taipaleen kohti parempaa tulevaisuutta.
Onko sinulla ketään läheistä jolle voit puhua?
Pakkaa kamasi ja lähde. Tuollainen äijä ei ansaitse selityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla ihan varma, että helpotusta ei tule ennenkuin eroatte. Joten voit joko
A. Kieriskellä tuskissasi
Tai
B. Erota ja aloittaa taipaleen kohti parempaa tulevaisuutta.
Onko sinulla ketään läheistä jolle voit puhua?
On. Olen ehkä antanut ymmärtää tilanteeni olevan parempi kuin se onkaan. En ole oikein jaksanut pitää yhteyttä mutta uskoisin, että on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa muuttaa kolmekymppisenä takaisin kotiin. Tai vaikeaa saada asuntoa pikaisesti. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies petti sinua koska olet kuvottava marisijaläski. Miksi et tee asialle mitään?
Ainut kuvottava tässä keskustelussa olet sinä.
Vierailija kirjoitti:
Mies petti sinua koska olet kuvottava marisijaläski. Miksi et tee asialle mitään?
Toivottavasti sait tuosta hyvän mielen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap tekeekin: heivaa elämästään sen arviolta 100kg turhaa paskaa pois! Elämästä tulee paljon kevyempää ja mukavampaa. Sitten ap ehkä jaksaa taas huolehtia omasta terveydestään ja hyvästä olostaan.
Inhoan pettäjiä ja toisen alistajia. Mutta niin inhoan myös kynnysmattoalistujiakin jotka ANTAVAT toisen kohdella itseään kuin paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sait tuosta hyvän mielen. Ap
Mikä sinua estää laihduttamasta? TÄ?
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ap tekeekin: heivaa elämästään sen arviolta 100kg turhaa paskaa pois! Elämästä tulee paljon kevyempää ja mukavampaa. Sitten ap ehkä jaksaa taas huolehtia omasta terveydestään ja hyvästä olostaan.
Paraskin neuvoja. Montaakos ämmää se oma ukkosi olikaan nussinut suhteenne aikana?
Ei varmaan yhtään ämmää. Muutamaa naista kyllä. Ja sinä päivänä, kun mies nalkuttaisi minulle mistään tai painostaisi minua mihinkään, hän tietäisi että saisi kerätä tavaransa. Virheitä tekee jokainen, mutta parisuhteeseen ei kuulu nalkutus eikä toisen painostaminen vaan kannustus, ymmärtäminen ja tukeminen. Varsinkin jos toinen sairastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika noloa muuttaa kolmekymppisenä takaisin kotiin. Tai vaikeaa saada asuntoa pikaisesti. Ap
Noi on vaan tekosyitä. Nyt vaan kämppää ettiin ja varmasti voit sen hetken asua vanhempiesi luona.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka näin ilkeitä ihmisiä löytyy. Nimettömänä huudellaan kaikenlaista tyhmää vaikka ei tosiasiassa tiedetä ap:n olosuhteista yhtään mitään.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paraskin neuvoja. Montaakos ämmää se oma ukkosi olikaan nussinut suhteenne aikana?
Ei varmaan yhtään ämmää. Muutamaa naista kyllä. Ja sinä päivänä, kun mies nalkuttaisi minulle mistään tai painostaisi minua mihinkään, hän tietäisi että saisi kerätä tavaransa. Virheitä tekee jokainen, mutta parisuhteeseen ei kuulu nalkutus eikä toisen painostaminen vaan kannustus, ymmärtäminen ja tukeminen. Varsinkin jos toinen sairastaa.
Niin että VARAKAS miehesi saa nussia ympäri kylää niin paljon kuin haluaa, mutta salaattia ei saa tarjota tai patistaa salille? Aika jännä ajattelutapa.
Puoliso, joka tekee sinusta itsesi huonoimman version
Vai
Puoliso, jonka kanssa olet parhaimmillasi
Vaihda miestä. Puolison kuuluu kannustaa, tukea ja ymmärtää. Ei tietenkään loputtomiin, mutta edes yrittää. Todennäköisesti sä voit huonosti tuossa suhteessa ja siitä kaikki vaan seurausta.
Vaihda miestä.
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että VARAKAS miehesi saa nussia ympäri kylää niin paljon kuin haluaa, mutta salaattia ei saa tarjota tai patistaa salille? Aika jännä ajattelutapa.
No mitä väliä sillä rahalla on? Addiktio ei ole valinta. Salaattia saa toki tarjota, kevyempi ruokailu ei varmasti tee huonoa monellekaan, mutta toisen painostus ja nalkutus tai edes patistaminen ei kuulu parisuhteeseen. Ei varakkailla eikä vähemmän varakkailla.
Tää on nyt se vaimo, joka osti rasvakeittimen? 4/5
Vierailija kirjoitti:
Tää on nyt se vaimo, joka osti rasvakeittimen? 4/5
Mulle tuli just sama mieleen!
Ap, ihan ensiksi : eroa. Ei kukaan jaksa tuollaista masentumatta.
Sitten voit aloittaa paranemisprosessin. Hae keskusteluapua, tee asioita mitkä itsestäsi tuntuu hyvältä, vietä aikaa ihmisten kanssa jotka tuovat positiivisuutta elämääsi. Prosessi tulee olemaan pitkä, mutta vielä tulee päivä, kun tajuat voivasi aina vähän paremmin kuin eilen.