Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yrittää laihduttaa minua, painostaa

Vierailija
08.04.2016 |

Olen ollut masentunut nyt jonkin aikaa, mutta etenkin marraskuusta kun kävi ilmi, että mies petti minua pikkujouluissa tuttavani kanssa. Lapsia meillä ei onneksi ole, mutta parisuhteen tila huolestuttaa kuitenkin. Paino on päässyt nousemaan masennuksen myötä: kamppailen, että jaksan nousta aamuisin ylös ja käydä töissä. Olen jo tästä aivan puhki. Mies painostaa koko ajan salille, onhan minulla salikortti. On, mutta en kykene menemään sinne. Elämässäni saan edes pientä lohtua herkuista, mutta senkin pienen ilon mies yrittää viedä minulta pois. Tekee salaattia ruuaksi, valittaa lihomisestani. Itsetunnostani ei ole enää mitään jäljellä. Mies valittaa laittamistani ruuista eikä ymmärrä, miten paljon minulta vaatii käydä kaupassa ja laittaa se ruoka. Joskus haluaisin vain nukkua pois.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla oli miesystävä, joka oli hyvin kontrolloiva. Hän halusi myös kaverini laihduttavan ja vahti jokaista suupalaa ja teki itse jopa kuntoiluohjelman. Kaverini ei ollut edes lihava, ylipainoa oli muutama kilo.

Suhde oli ahdistava ja vihdoin saimme kaverille puhuttua järkeä, että hän lopetti suhteen vaikka mies pistikin vastaan. En tiedä, johtuiko se stressin helpoottamisesta vai mistä, mutta muutamassa kuukaudessa kaverin painosta putosi kymmenisen kiloa ja ne ovat vielä vuosia myöhemmin pysyneet poissa. Nykyinen miesystävä onkin sitten kaikinpuolin ihana.

Vierailija
22/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkaa kamasi ja lähde. Tuollainen äijä ei ansaitse selityksiä.

Aika noloa muuttaa kolmekymppisenä takaisin kotiin. Tai vaikeaa saada asuntoa pikaisesti. Ap

Noi on vaan tekosyitä. Nyt vaan kämppää ettiin ja varmasti voit sen hetken asua vanhempiesi luona.

Kiitos. Muutan jo huomenna väliaikaisesti äidilleni ja etsin omaa asuntoa sieltä käsin. Kiitos muillekin jotka rohkaisitte ja kannustitte. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan seuraavaa. A etsi mies jolle kelpaat läskeinesi ja petä miestäsi. Sen jälkeen hehkutusta kuinka mahtavaa seksi oli vaikka mies oli aviomiestäsi pulskempi. B laihduta itsesi hoikaksi ja näytä miehellesi että sinua ei hänen touhunsa masenna et välitä hänestä niin paljoa että jäisit kotiin makaamaan ja syömään.

Vierailija
24/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ootko ostanut rsvakeittimen?

Vierailija
25/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa muuttaa kolmekymppisenä takaisin kotiin. Tai vaikeaa saada asuntoa pikaisesti. Ap

Noi on vaan tekosyitä. Nyt vaan kämppää ettiin ja varmasti voit sen hetken asua vanhempiesi luona.

Kiitos. Muutan jo huomenna väliaikaisesti äidilleni ja etsin omaa asuntoa sieltä käsin. Kiitos muillekin jotka rohkaisitte ja kannustitte. Ap

Jesssss!!!!!!

Vierailija
26/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies petti sinua koska olet kuvottava marisijaläski. Miksi et tee asialle mitään?

Mikä niitä ihmisiä vaivaa, jotka kirjoittelee näitä? Mitä jos sinäkin yrittäisit yhden päivän kirjoittaa pelkkää positiivista ihan vain kokeeksi? Ehkä se vaikuttaisi vähän ajattelutapaasi.

Vastuutonta käyttäytyä noin.

Vierailija
27/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on nyt se vaimo, joka osti rasvakeittimen? 4/5

Mulle tuli just sama mieleen!

Ostin hiljakkoin rasvakeittimen. Siis mistä puhutte? Ap

Vierailija
28/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä päätös!

Vierailija
29/32 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä. Rasvakeitinhullu on tuon mies! No se olikin outo.

Vierailija
30/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytäiskö joku rasvakeitinhulluketjua? Sen vois linkata tähän ihan siltä varalta jos tä ei oliskaan ovela provo.

Vierailija
31/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa lukea täältä niistä jotka oikeasti tekevät jotain elämälleen eivätkä vain alistu ja valita.

Hyvä ap!

Vierailija
32/32 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, hieno päätös ja uskon että sä tulet toipumaan nopeasti ja pärjäämään hyvin! Ihanaa että joku tekee sen oikean päätöksen eikä jää huonoon suhteeseen kärsimään. Ja luulen että sä tapaat jonkun uuden paremman miehen jo kesällä, kun aurinko paistaa ja olet saanut elämänilosi takaisin!