Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloa: tuttavat kertovat suureen ääneen puistossa vanhemmiltaan saamastaan avusta.

Vierailija
30.06.2008 |

Nyt ovat saaneet auton. Itsellään ei siihen olisi varaa. Ja 30+ ihmisistä on siis kyse!

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me ei tultais millään toimeen pelkillä Kelan tuilla kolmen pienen lapsen kanssa. Kiitokset siis omille ja mieheni vanhemmille!

Vierailija
22/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidänkin perhe saa isovanhemmilta satunnaisesti rahalahjoja vaikka tullaan omillakin toimeen eikä lahjat vaikuta talouteemme millään lailla.

Isovanhemmille vaan tulee hyvä mieli kun saavat "auttaa" joten otamme ne hymyssä suin vastaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ottaa omat vanhemmat pattiin, kun istuvat rahakasan päällä ja aina mainostavat, kuinka me perimme rahat ja pitäisi antaa jo vähän ennakkoja hyvissä ajoin, jottei mene kaikesta täyttä veroa. Mitään lastenvaunuja isompaa vaan ei ole meille asti ilmestynyt paitsi äitin puheissa. Musta tuntuu, ettei ne vaan uskalla antaa, kun eivät halua luopua vaivalla keräämästään ja aina on vaarana, että me vaan tuhlataan. Tosin hyvin tullaan omillaankin toimeen, mutta ihmetyttää vaan ne puheet, joissa kaikki ihailtavat ihmiset antaa ennakkoperintöjä ja hekin noin puheissa, mutta käytännössä homma vaan siirtyy vuodesta toiseen ja heillä rahaa makaa satojatuhansia pelkästään pankkitileillä. Antaisi nyt edes ne autonvaihtorahat, jos meinaavat jotain joskus antaa, kun tässä on tiukkaa pienten lasten kanssa. Toinen vaihtoehto on, että käyttävät itseensä ja sekin on ok. Ärsyttävintä olisi periä sitten joskus 50-60-vuotiaana ja ihmetellä, mitä sillä rahalla tekee.

Vierailija
24/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä on myös vanhemmat auttaneet niin taloudellisesti kuin myös ihan konkreettisesti siivoamalla yms. Kolmen pienen lapsen äitinä tuntuu niin ihanalle kun oma äitini on meudän puistossa ollessa pessyt vaikka lattiat sekä imuroinut. Ja tämä kaikki siis äitini omasta aloitteesta...

Vierailija
25/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me ei tultais millään toimeen pelkillä Kelan tuilla kolmen pienen lapsen kanssa. Kiitokset siis omille ja mieheni vanhemmille!

Vierailija
26/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö meinaa antaa lapsillesi (kun he ovat isoja) mitään sillä perusteella että he ovat aikuisia ja se olisi noloa???

Etkö meinaa ottaa vanhempiesi perintöä vastaan sillä perusteella että se on noloa??

Ainoo mikä tässä on noloa on kuule toi sun ajattelykykysi!

Vierailija
27/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kateellinen mamma käräyttää verottajalle ja verottaja katsoo aiheelliseksi asiaa tutkia, niin sitten rahat autoon on tietenkin saatu marjoja poimimalla ja vaikka käpyjäkin.

Vierailija
28/28 |
30.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huoh, mun mielestä oli noloa, kun mun vanhemmat maksoi mun opiskeluaikana osan mun vuokrasta (eli sen, mitä jäi maksettavaa asumistuen jälkeen) ja tv-luvan... Noh, ehkä se sitten ei ollutkaan noloa. Mun vanhemmat siis silloin vielä ihan perusduunareita ja asuntovelallisia. Kuulinhan mä myöhemmin senkin, ettei kukaan opiskelija oikeasti maksa tv-lupaa... rehellisyys maan perii? ;)

Siis tottakai, jos vanhemmilla on varaa tuollaiseen, niin onhan se ihan ok. En mä sinällään näe siinä mitään noloa...

Mä pidän tosin itse tärkeänä sitä, että meidän perhe pärjää omillaan, mutta jos oikeasti tulisi taloudellinen hätä, niin uskoisin kyllä, että meidän molempien vanhemmat auttaisivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi